Om du förväntar dig att lagerstatus är faktisk status hos Skruvat så får du tänka om. Beställde ett par däck av just anledningen att dom visade i lager "1-3 dagar leverans" och jag behöver dom omgående pga punktering. Såhär 3.5 dagar senare har dom inte ens lyckats få iväg dom, konstatera om dom finns i lager eller om ytterligare info ska gå ut om försening till mig som kund. Kundtjänsten är under all kritik med svävande svar och vill inte ta till sig konstruktiv kritik för att förbättra processerna internt eller mot kund. Hade jag fått en uppdatering som säger att deras leverantör har förseningar pga högt tryck så hade jag haft lättare att köpa det. Men ovissheten är stor här och dom vet inte om däcken finns i lager hos deras dotterbolag (Bythjul) eller hos leverantör/tillverkare (Goodyear). Välj en annan återförsäljare än Skruvat om ni inte har all tid i världen att vänta på leverans och jaga kundtjänst för statusuppdateringar för det kommer dom inte sköta åt dig och sådana rutiner/initiativ finns inte hos dom.