Beställde och fick min order annulerad efter ett par dagar. Tydligne hade produkten utgått trots att det stod 3-5 dagars frakt. Snarlike ersättningsprodukt fanns men plötsligt kostade frakten över 500kr...
Produkten verkar trevlig men saknar säkerhets certifieringar från SSF. Power support hjälper mig få fram denna informationen vilket uppskattas. Avsaknaden av certifieringen innebär att din hemförsäkring kanske inte gäller vid tex inbrott. Att produkten ens får säljas utan tydlig information om detta är inte okej. https://www.stoldskyddsforeningen.se/sok-godkanda-produkter-och-foretag/ Det får bli en retur.
Ångrar mitt köp :( Först en varning som verkligen förvånade. Denna gräsklippare är begränsad till 4-5h körning om dagen, oavsett vad du gör eller om gräsmattan är klar så vägrar den kör längre än så. Jag har en ~220m gräsmatta och efter tre dagar har den inte hunnit köra hel gräsmattan trots att jag försökt hjälpa den med punktfunktionen. Min gräsmatta är rekatngulär nästan platt, så borde väl inte ha några svårigheter tänker jag. Tyvärr finns massor av fläckar där den inte tagit och längs med kanterna kommer den inte åt alls.
Amazon fungerar oftast okej men när det går fel så går det riktigt fel. Ibland skeppas inte produkter man beställt på några veckor och om man ber om en förklaring så finns det ofta ingen samt ingen planerad dag den kommer skickas. En intern escalering tar 2-3 dagar och ger oftast ingen mer info. Synd att informationsflödet fäller ett företag och gör köpupplevelsen frusterande.