VARNING! VARNING! Köpte två produkter i en beställning i aug 2025. Den ena varan, en blåtandsmus, levererades som den skulle. Den andra varan, en strömadapter till en ThinkPad flaggades som levererad trotts att den aldrig levererades till mig. Har under ca 2 veckor försökt få ordning på detta både via UPS och Lenovo utan att komma så mycket som en millimeter närmare en lösning. Via UPS felanmälan kommer jag inte längre än denna information: "Det går inte att skicka reklamationen. Tyvärr kan vi inte behandla din reklamation. Avsändaren har begränsat reklamationer för detta paket. Kontakta avsändaren direkt för hjälp." Lenovo är på gränsen till omöjliga att komma i kontakt med, förutom via deras AI-stödda chatt. Efter 1½ timmes chattande + ca 1 veckas utredning fick jag ett mail att ärendet var stängt eftersom varan var "Signed By : DELIVERED". Trots att jag aldrig skrivit under någon leverans. Trots att det stod som ett tydligt krav, "En signatur krävs för paketleverans." För mig innebär detta att jag aldrig mer kommer att köpa en Lenovo-produkt. Jag vill samtidigt varna andra konsumenter för risken att hamna i samma situation.