Prisjakt
User profile avatar

excepto

Medlem sen 2011-08-08
5
Bidrag
1
Hjälpsamröster
Elgiganten
Utmärkt
(500+)
e
excepto
5 omdömen
BraRedigerades 12 år sedan

Okej, elgiganten må vara ett av företagen med personalen som är tekniskt inkompetent och har ett utbud och produktsortiment för att en medelsvensson ska känna sig smart, men ah. 8 Stjärnor. Försökte beställa en Lumia 920 under black friday 2013, men ordern gick inte riktigt igenom. Senare när jag kollade igen hade den gått upp 1000kr i pris, kontaktade kundsupport, och de sänkte priset för just den jag beställde för sent? Like what what what? Personalen må inte vara den kunnigaste, men den snällaste är den. Så om du vill ha ett säkert köp, kör elgiganten!

Benq G1
Full Star 1
3.1
(3)
e
excepto
5 omdömen
Full Star 1Full Star 2Full Star 3Full Star 4Empty Star 5
Redigerades 13 år sedan

Har aldrig fotograferat med någon "riktig" kamera innan, men jag tycker min G1a har fungerat riktigt bra. Har haft den nu i ett halvår och den fungerar fortfarande prima! Köpte den i Juni för ~800kr + Stor roterbar skärm + Fin läderväska med band som hänger med (har ibland med den bara för den är snygg) + Bra batteri + Fina bilder och många program + Byggkvalité - Den laddas ur om man laddar den från datorn - Firmware uppdateras inte ofta av Benq - Halvtaskig mikrofon och högtalare Om man hittar den för ca 30% av priset, köp! Men 2000 tror jag man kan få något bättre för...

Verbatim 2.5" SATA-II SSD 47478 128GB
Full Star 1
2.5
(19)
e
excepto
5 omdömen
Full Star 1Full Star 2Full Star 3Empty Star 4Empty Star 5
Redigerades 13 år sedan

Köpte på alina för 581kr. Den har inte lika bra read/write som min Force 3 SSD. Men denna är billig, billig, BILLIG!

Asus Radeon HD7950 DirectCU II 3GB
Full Star 1
4.3
(10)
e
excepto
5 omdömen
Full Star 1Full Star 2Full Star 3Full Star 4Full Star 5
Redigerades 14 år sedan

Har just beställt en från webhallen för 2790kr, helt klart värt, om du vill veta mer om detta kort så kolla på Sweclockers-recensionen! Det är iaf en bra och tyst kylare, men stor. Men detta är ett kort man bara kommer att älska

Asus P8Z68-V Pro
Full Star 1
4.6
(21)
e
excepto
5 omdömen
Full Star 1Full Star 2Full Star 3Full Star 4Full Star 5
Redigerades 14 år sedan

Riktigt bra moderkort. Roligt med usb 3.0 kortet som hänger med, inte funnit något fel och haft det i ett halvt år nu.