Haft den 1,5 år. Inlämnad för byte av skärmskydd. Detta tog närmare två veckor eftersom telefonen behövde skickas (jag bor inte en av de få städer de har en service point i). I och med att telefonen skickades till dem så tog de sig friheten att nollställa den, trots att de bara skulle byta ett plastskärmskydd på den. Det är kanske förståeligt men fruktansvärt irriterande. Ett större problem är att skärmen från början bara "glimmade till" och sen slocknade vid öppnande. Detta hände kanske en gång av 20. Nu har frekvensen så sakteliga ökat till mer än varannan gång jag öppnar telefonen. Har tröttnat totalt. Det är tyvärr en betaprodukt, och dessutom har jag alltid avskytt Samsungs bloatware. Summa summarum - ingen mer samsung för mig.
Mycket hjälpsamma på chatten. Jag bad om råd angående en stol jag inte hade köpt av dem (armstöden är trasiga). De kontaktade tillverkaren för att kolla om det fanns garanti kvar. Tyvärr hade garantin precis gått ut men de erbjöd då en bra deal på nya armstöd.
Beställde luftvärmepump sent en tisdagskväll och kunde hämta den på Schenkers terminal kl 09:30 på torsdagen
Har tröttnat på stabilitetsproblemen och nu beställt en TP-Link TL-MR3420. Dovado kan jag inte rekommendera. Hänger sig ofta, tappar kontakten med internet (har provat två olika 3G-modem med två olika SIM-kort) och är allmänt opålitlig.