2.3 / 5
(89 omdömen)
5
(66)4
(11)3
(3)2
(2)1
(7)
Sorterat efter datum
2020-07-27
Beställde reservfilter till luftrenare för drygt tre veckor sedan och har inte hört något sedan dess. Inget på hemsidan om att de skulle vara slut i lager. Och kundtjänst kan inte ge något besked heller. Förra gången jag beställde gick det mycket smidigare.
2020-02-06
Det sämsta bemötande jag har upplevt Det sämsta bemötande jag har upplevt! Firman som var här för en rengöringsservice av vår luftvärmepump hade aldrig tidigare arbetat med mitt märke och lyckades dessutom att bryta av en luftstyrningsvinge i pumpen. Det tog två och en halv månad innan jag själv fick byta denna reservdel, efter påminnelse efter påminnelse. Se upp för dessa leverantörer!
e-klok svarar:2020-02-14
Hej Göran! Vi ber hemskt mycket om ursäkt att det vart så fel vid din rengöringsservice. Det stämmer att installatören i fråga inte hade jobbat med Toshiba förut, men installatörer behöver vanligtvis inte ha jobbat med en viss tillverkare för att kunna utföra en rengöringsservice. Dock så lyckades han som du säger att ha sönder luftstyrningsvingen, och detta ber vi självklart om ursäkt för, det bör aldrig hända. Problemet därefter var att Toshiba inte hade just den reservdelen på lager, och vi fick vänta väldigt länge på att få hit den, för att sedan skicka den till dig. Vi är verkligen ledsna över att du fick vänta så länge på den. Vi kommer självklart att se över våra rutiner med installatörerna och se till att vi är bättre förberedda ifall sådana här situationer dyker upp igen. Kontakta oss gärna om du har några som helst funderingar! Mvh, e-klok.se
2020-02-04
Snabb leverans samt proffsig installation av värmepumpen. Råkade beställa fel men det löste e-klok smidigt. Väldigt nöjd
e-klok svarar:2020-02-05
Kul att du är nöjd Oliver, tack för ditt omdöme! Mvh, e-klok.se
2019-08-31
Lade en beställning i våras på en luftkylare. Då det var väldigt lång leveranstid så avbokade jag vilket var ok. När sedan produkten kom in på lager så går beställningen iväg i alla fall. Jag meddelade igen att jag inte var intresserad och det var ok. Fick påminnelse på leverans (av något jag inte beställt). Meddelade igen att jag inte beställt och inte var intresserad och det var ok. Låt leveransen gå tillbaka. Fick sedan faktura, meddelade igen att jag inte beställt, inte fått eller var intresserad. Fakturan skulle makuleras. Gissa vad, nu har jag fått påminnelse på fakturan!
e-klok svarar:2019-09-03
Hej, Tack för ditt omdöme. Det var tråkigt att höra att du är missnöjd med din upplevelse, vi ber verkligen om ursäkt för det som har hänt. Kan du mejla oss på [email protected] så vi får mer information och kan reda ut det här? Med vänliga hälsningar, e-klok.se
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2019-07-09
Lagerstatusen på hemsidan är inte tillförlitlig. Jag beställde en vara som påstods finnas i lager, och det tog sedan över en månad för den att levereras. Jag kan leva med det, men vad som däremot INTE är acceptabelt är hur de klistrar följesedeln helt öppet utanpå paketet. All personlig information (inklusive mitt telefonnummer), ordernummer, kundnummer, vilken vara jag beställt, m.m. stod klart och tydligt så att vem som helst skulle kunna läsa det utan att behöva göra någon åverkan på emballaget. Kort och gott en av de sämsta hanteringarna av kunduppgifter jag någonsin upplevt, så jag hoppas verkligen att butiken ser över sina rutiner framöver.
e-klok svarar:2019-07-10
Hej, Tack för ditt omdöme. Det var tråkigt att höra att du är missnöjd med din upplevelse, vi ber verkligen om ursäkt för det som har hänt. Vad gäller utleverans av varor så ska vi absolut se över våra rutiner och bättra oss. När det kommer till lagerstatus på varor så uppdaterar vi så fort vi märker att en vara tar slut. Ibland så hinner beställningar göras innan vi uppdaterar vilket då leder till att våra kunder får vänta. Vi jobbar med att vara snabbare på att uppdatera lagerstatus på varorna. Har du några frågor eller funderingar så är du välkommen att höra av dig till: [email protected] Ha en fantastisk dag, Med vänliga hälsningar, e-klok.se
2019-07-02
Mycket nöjd med både kvalitet och leverans!
2019-06-29
Snabb leverans och bra kvalitet Jätte njöd
2019-06-28
Mycket snabb och trevlig service. Kunnig personal!
2019-06-27
Smidigt köp och snabb leverans, rekommenderas.
2019-06-27
Mycket snabb leverans vilket är uppskattat i denna värmen.
2019-06-27
Fick snabb och bra hjälp via chatten på hemsidan kring val av produkt samt info om produkt. Nöjd med leveransalternativen. När jag hämtade min AC hade killen på lagret fått info om att jag skulle komma och var förberedd. Uppskattar den personliga servicen!
2019-06-13
Snabb leverans och fungerande vara inga problem.
2019-06-13
Snabb leverans och välfungerande vara. Är mkt nöjd
2019-06-13
Supersnabb leverans! Bra pris och rätt vara. Extra bonus att varan var "tillfälligt slut i lager, förväntad leverans (om ung 1 månad)", ändå hade jag den hemma 3 dagar senare...!
2019-06-13
Gillar chatten när man letar teknisk info om en produkt. Verkar vara kunniga och svarar snabbt.
Sida 1