Tyvärr har jag precis råkat ut för en dålig upplevelse. Jag beställde en ny Pixel 8pro, det var ett bra pris (för en ny produkt) men tyvärr dröjde leveransen längre än specificerat. Detta händer och ibland är det bara att bita ihop. När produkten slutligen kom visar den sig vara öppnad (båda plomberingarna var uppslitna, inte med kniv utan troligtvis med en nagel), vilket jag inte tyckte var ok. Efter en kontakt med levernatören fick jag svaret att det berodde på en mjukvaruppdatering och att dom öppnade med rakbladskniv (vilket inte hade skett här) och att detta skedde och inte var någon fara... Efter att ha skickat in bilder och bett om att få reda på vilken uppdatering som gjordes (för att jag skulle kunna kontrollera att så var fallet) visade det sig snabbt att det inte berodde på en mjukvaruuppgradering utan nu berodde det på att produkten inte var inplastad och därför var plomberingen bruten... Jag är alltid lite misstänksam när man byter anledning för att passa gällande scenario... Helt oavsett ifall detta är sant eller inte så förväntade jag mig antingen ett nytt exemplar (med obruten plomering) eller någon typ av goodwill men icke. Kort och gott inte den service jag förväntade mig... //Andreas