Prisjakt
Annons
elektronikspecialisten.se
  • Snabb leverans
  • Säker enkel betalning
  • Personlig kundservice
3.9Bra
51 betyg (senaste året)

Skrivna omdömen

Betyg äldre än ett år inkluderas inte i snittbetyget.

Skrivna butiksomdömen

t
toseve
5 omdömen
Braen dag sedan

Bästa priset. Snabb och problemfri leverans. Varan helt enligt beskrivningen

elektronikspecialisten.se svarar:2025-11-02
Hej toseve, Stort tack för ditt fina omdöme! Vad roligt att höra att du är nöjd med priset, leveransen och produkten. 🌟 Vi hoppas att vi får chansen att hjälpa dig igen framöver – och att vi då kan leverera en upplevelse som ger oss full pott nästa gång! 🙏 Varmt välkommen tillbaka! Vänliga hälsningar, Teamet på Elektronikspecialisten.se
G
Golf Charlie
1 omdöme
Utmärkt17 dagar sedan

Kan rekommendera. Bra pris och snabb leverans.

elektronikspecialisten.se svarar:2025-10-17
Hej, Stort tack för ditt fina omdöme! Vi uppskattar verkligen att du tog dig tid att dela din upplevelse och att du är nöjd med både priset och leveransen. Varmt välkommen tillbaka till oss på Elektronikspecialisten.se när det är dags för nästa köp! Vänliga hälsningar, Vännerna på Elektronikspecialisten
i
Utmärkt18 dagar sedan

Jag blev jättenöjd med min beställning från elekronikspecialisten! Jag köpte en Samsung Galaxy A16 och var faktiskt lite orolig då jag aldrig beställt något från dem förut. Jag bestämde mig för att prova och det blev supertoppen! Mobilen kom efter ett par dagar, jag har haft den i ett par veckor nu och allt fungerar fin fint! :)

elektronikspecialisten.se svarar:2025-10-16
Hej Isabella, Stort tack för ditt fina omdöme! Vi blir verkligen glada över att höra att du är nöjd med både din Samsung Galaxy A16 och upplevelsen hos oss. Det betyder mycket att du valde att ge oss förtroendet, särskilt vid ditt första köp — och extra roligt att allt fungerade precis som det ska. Varmt välkommen tillbaka till Elektronikspecialisten.se när det är dags för nästa köp! Vänliga hälsningar, Teamet på Elektronikspecialisten.se
m
marianorden18
1 omdöme
Utmärkten månad sedan

Snabb leverans, bra robotdammsugare (xiaomi S20+). Smidigt, smidigt, helnöjd 😁

elektronikspecialisten.se svarar:2025-10-06
Tack så mycket, Maria! Vad roligt att höra att du är nöjd med både leveransen och din nya Xiaomi S20+. Vi uppskattar verkligen att du tog dig tid att lämna ett omdöme — det betyder mycket för oss! 😊 Du är alltid varmt välkommen tillbaka till oss. /Teamet på Elektronikspecialisten
A
Utmärkten månad sedan

Otroligt snabb leverans!

elektronikspecialisten.se svarar:2025-09-22
Stort tack för ditt fina omdöme, Anette! 🌟 Vi är väldigt glada att du är nöjd med leveransen – snabb och smidig hantering är något vi alltid strävar efter. Hoppas du blir lika nöjd med produkten och du är varmt välkommen tillbaka när som helst! 🙏 / Vännerna på Elektronikspecialisten
m
Utmärkten månad sedan

Snabb leverans till ett bra pris . Rekommenderar dem

elektronikspecialisten.se svarar:2025-09-20
Stort tack för ditt fina omdöme, Mikael! 🌟 Vi uppskattar verkligen att du tog dig tid att skriva och är väldigt glada att du är nöjd med både pris och snabb leverans. Att våra kunder känner sig trygga och får en smidig upplevelse är alltid vårt mål. Du är varmt välkommen tillbaka när du behöver något mer framöver! 🙏 / Vännerna på Elektronikspecialisten
V
Victor
1 omdöme
Utmärkt2 månader sedan

Köpt flera telefon av gänget på elektronikspecialisten, alltid bra bemötande när jag har haft frågor om mina leveranser. Stort plus till den snabba och enkla reklamationen av min Samsung med sträck i displayen!

elektronikspecialisten.se svarar:2025-09-18
Stort tack, Victor, för ditt fina omdöme! 🙏 Vi blir verkligen glada att höra att du är nöjd både med dina telefonköp hos oss och med hur reklamationen av din Samsung hanterades. Vi vet att det kan kännas tråkigt när något händer med en produkt, så det betyder mycket att du upplevde att processen var enkel och smidig. Vi ser fram emot att få hjälpa dig igen framöver! / Vännerna på Elektronikspecialisten
p
peter
1 omdöme
Utmärkt2 månader sedan

Jättebra och snabb leverans!

elektronikspecialisten.se svarar:2025-09-12
Hej Peter, Stort tack för ditt fina omdöme och för att du tog dig tid att skriva det! 🌟 Vi blir väldigt glada att höra att du är nöjd och att leveransen gick snabbt och smidigt – precis så vi vill att det ska vara när man handlar hos oss. Vi strävar alltid efter att hålla både bra priser och snabb service, så det är roligt att få bekräftat att det märks. Du är alltid varmt välkommen tillbaka när du behöver något mer inom elektronik – vi finns här för dig. Ha en fortsatt riktigt bra dag! Hälsningar från oss på Elektronikspecialisten
M
Missnöjd
2 omdömen
UselRedigerades 2 månader sedan

(Edit) Då företaget anmält min recension! Rekommenderar ingen att handla från Elektronikspecialisten! Fick hem en defekt vara, företaget vägrade ta tillbaka den för full återbetalning trots att jag hörde av mig samma dag som jag mottog varan och den ju var inom distansköplagens ångerrätt, man segade med att uppge returadress och sända returfraktsedel, krävde att jag skulle betala undersökningskostnader om varan inte skulle vara felaktig, var allmänt otrevliga på mail och bara problematiserade läget för mig som kund, Såg på Trustpilot att flera konsumenter haft samma erfarenheter som jag och där det slutat med att man fått driva tvist hos ARN för att få hjälp. Tillslut hörde jag av mig till tillverkaren som tveklöst bekräftade felet som Elektronikspecialisten hävdat var normalt för produkten. De flesta förstår att elektronik inte ska lukta bränt, borde vara särskilt uppenbart om man benämner sig som”elektronikspecialist” men inte detta *** företag! Trots att tillverkaren bekräftat att det är fel på varan, att varan returnerats för mer än en vecka sedan så har Elektronikspecialisten ännu inte återbetalt mig eller löst problemet. Har sett företagets svar på min recension och det är bara svammel. Återbetala och gör rätt för er! Eletronikspecialisten får sämsta möjliga betyg ifrån mig!

elektronikspecialisten.se svarar:2025-09-10
Kunden kontaktade oss och uppgav att varan hade ett hål i framkant och luktade bränt, med kommentaren ”så ska det inte vara”. Detta är enligt lag en reklamation, vilket kunden själv bad oss öppna. Returfraktsedel och RMA skickades, och kunden har hela tiden hållits uppdaterad via mail under processen. Vi har aldrig bekräftat att produkten var defekt eller sagt att fel är ”normalt”. Vårt tidigare svar var generell produktinformation om att vissa produkter kan ha ventilationsöppningar och att ny elektronik ibland luktar lätt i början – inte en bekräftelse på att just denna produkt var felfri. Produkten har mottagits av vår reklamationsavdelning och skickats vidare till tillverkaren för bedömning, och kunden informeras löpande via mail. Det är tillverkaren som enligt lag avgör åtgärden – reparation, utbyte, återbetalning eller avslag. Vi återkopplar till kunden så snart besked kommer. Vi följer alltid konsumentköplagen och våra köpvillkor i dessa ärenden. Elektronikspecialisten
C
Camilla
1 omdöme
UselRedigerades 2 månader sedan

Jag rekommenderar tyvärr inte detta företag... Jag utnyttjade min lagliga ångerrätt men möttes av otydliga och motsägelsefulla returinstruktioner. Det anges att retur ska ske till deras adress, men ingenstans framgår det att det måste skickas som företagspaket. Följden blev att mitt paket inte hämtades ut av företaget. När jag kontaktade dem fick jag inget förståelsefullt bemötande, utan de hänvisade bara till att ångerfristen hade löpt ut – trots att jag agerat enligt informationen på deras egen hemsida. Jag anmälde till ARN då jag ansåg att deras returhantering strider mot distansavtalslagen och att konsumentens rättigheter inte respekteras. Det ledde till att Klarna återbetalade mig surfplattan som jag dessutom fick behålla. I och med det så lades ARN-ärendet ner, då ARN inte driver ärende om det skett en förlikning. Mitt råd är att alltid göra en anmälan till ARN om ni upplever att företag agerar felaktigt och för att få er sak prövad– det kan göra stor skillnad.

elektronikspecialisten.se svarar:2025-09-10
Hej Camilla, I våra köpvillkor, som godkändes vid beställningen och där returblanketten laddas ner, framgår tydligt att returer måste skickas som företagspaket direkt till vår adress. Paket till ombud hämtas inte ut. Eftersom du inte levererade returen korrekt inom tidsfristen hade ångerrätten löpt ut. ARN prövade aldrig ärendet. Klarna återbetalade på eget initiativ, samtidigt som vi fick behålla betalningen. Det innebar att du både fick tillbaka pengarna och behöll produkten. Vi följer gällande lagstiftning och våra villkor är tydliga. Johan Elektronikspecialisten

Om butiken

elektronikspecialisten.se

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

KlarnaSwishVisaMasterCardPayson
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Förskottsbetalning
  • Kortbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin

Kundtjänst

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

elektronikspecialisten.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Stark Medvind AB

Organisationsnr: 559128-9003

Information hos allabolag.se