Prisjakt
Annons
elektronikspecialisten.se
  • Snabb leverans
  • Säker enkel betalning
  • Personlig kundservice
3.7Bra
32 betyg (senaste året)

Skrivna omdömen

Betyg äldre än ett år inkluderas inte i snittbetyget.

Skrivna butiksomdömen

K
Konsumentverket
2 omdömen
Usel11 timmar sedan

Fruktansvärd kundservice och behandling av ärenden. Undvik!

elektronikspecialisten.se svarar:2025-06-19
Hej så kallade Konsumentverket. Du är varmt välkommen att kontakta oss på [email protected] med ditt ärende så ska vi göra det bästa vi kan för att hjälpa även dig. Johan Elektronikspecialisten
P
Peringe
1 omdöme
Utmärkt23 dagar sedan

Enkelt att handla hos Elektronikspecialisten och priset var det bästa jag kunde finna på marknaden. Transporten av varan fungerade utmärkt.

elektronikspecialisten.se svarar:2025-05-27
Hej Peringe, Tack för din fina recension. Trevligt att läsa att du är nöjd med allt. Varmt välkommen tillbaka till oss. Simon Elektronikspecialisten
J
John
1 omdöme
Utmärkten månad sedan

Mycket bra och kunnig kundservice. Snabb leverans. Trygg handel. Rekommenderas

elektronikspecialisten.se svarar:2025-05-20
Hej John, Stort tack för ditt 5-stjärniga omdöme. Det gläder oss att höra att allt gick som det skulle. Hoppas du blir nöjd med din produkt. Önskar dig en fortsatt bra dag och varmt välkommen tillbaka till oss. Simon Elektronikspecialisten
A
Andreas
1 omdöme
Uselen månad sedan

Tyvärr har jag precis råkat ut för en dålig upplevelse. Jag beställde en ny Pixel 8pro, det var ett bra pris (för en ny produkt) men tyvärr dröjde leveransen längre än specificerat. Detta händer och ibland är det bara att bita ihop. När produkten slutligen kom visar den sig vara öppnad (båda plomberingarna var uppslitna, inte med kniv utan troligtvis med en nagel), vilket jag inte tyckte var ok. Efter en kontakt med levernatören fick jag svaret att det berodde på en mjukvaruppdatering och att dom öppnade med rakbladskniv (vilket inte hade skett här) och att detta skedde och inte var någon fara... Efter att ha skickat in bilder och bett om att få reda på vilken uppdatering som gjordes (för att jag skulle kunna kontrollera att så var fallet) visade det sig snabbt att det inte berodde på en mjukvaruuppgradering utan nu berodde det på att produkten inte var inplastad och därför var plomberingen bruten... Jag är alltid lite misstänksam när man byter anledning för att passa gällande scenario... Helt oavsett ifall detta är sant eller inte så förväntade jag mig antingen ett nytt exemplar (med obruten plomering) eller någon typ av goodwill men icke. Kort och gott inte den service jag förväntade mig... //Andreas

elektronikspecialisten.se svarar:2025-05-12
Hej igen Andreas, Den telefon du beställde hade leveranstid ca 6-9 arbetsdagar vilket framgick i beskrivningen och du fick den levererad på 8 arbetsdagar med andra ord 1 dag innan utsatt tid. Som vi berättade per telefon köper vi ibland Samsung telefoner utanför EU och då behöver våra tekniker öppna de lite försiktigt för att installera EU firmware och därmed göra de EU specificerade. Som vi skrev till dig i senaste mailet: Telefoner kommer inte i plastfolie längre så de tar lättare skada när de inte köps i masterkartonger Troligtvis har vår supplier sålt en vara som varit med bruten försegling, det är inte tal om mjukvarumodifiering för Pixel telefonerna. Intressant att veta om produkten verkligen varit använd eller inte, dvs om du säger att den ser begagnad ut eller inte. Synd att du skriver ett missvisande omdöme istället för att svara i pågående tråd. 1. När du fått din telefon innan utsatt tid. 2. Du har fått en förklaring till varför plomberingen var bruten. 3. Vi har ett pågående ärende där vi ställt en fråga utan ditt svar. Då blir det svårt att göra kunden nöjd som vi alltid jobbar för. Johan Elektronikspecialisten
d
donnex
5 omdömen
Dåligen månad sedan

Sålde hårddiskar som refurbished/begagnade på ett fult sätt. de använde bild som visade ny hårddisk och enda informationen om att det faktiskt var en refurbished disk låg under en beskrivning som du var tvungen att klicka upp. Där längst ner med liten text låg en rad om detta. Fult sätt att göra det på.

elektronikspecialisten.se svarar:2025-05-09
Hej Donnex, Vi säljer hårddiskar som är "Factory refurbished" och det framgår i beskrivningen med samma storlek på text som övriga beskrivningen samt med ett "OBS" innan. "Factory refurbished" betyder att en produkt har återställts till nästan nyskick av tillverkaren själv eller av en auktoriserad partner. Det innebär vanligtvis att: Produkten har tidigare varit använd (t.ex. returnerad av en kund). Den har genomgått tester, rengöring, reparationer (om nödvändigt), och uppdateringar. Den säljs ofta till ett lägre pris än en helt ny vara. Den kan komma med garanti, ofta kortare än en ny produkt men ibland lika lång. Det är generellt sett säkrare att köpa en "factory refurbished"-produkt än en som bara är "refurbished" utan att tillverkaren är inblandad. Den kan komma med garanti, ofta kortare än en ny produkt men ibland lika lång. Hoppas du blir nöjd med din hårddisk. Varmt välkommen tillbaka till oss, Johan / Elektronikspecialisten
b
burazer22
11 omdömen
Usel2 månader sedan

Bevakade en klocka via Prisjakt. Fick meddelande att varan finns hos Elektronikspecailisten för 1590 kr, när jag kommer till hemsidan visar sig att att varan kostar ca 6000kr. Tänker kanske är en bugg från prisjakt. I morse får jag samma meddelande från Prisjakten och varan fanns hos Elektronikspecailisten för den angivna priset och i lager. Beställer direkt och får meddelande att varan ska skickas inom kort tid. 2 timmar senare får jag meddelande: "På din beställning med beställningsnummer 33240 har det tyvärr visat sig att det finns beställningsartiklar som våran leverantör inte klarar att leverera." Oseriöst företag som använder sig av lock priser på varor dem inte kan leverera. Undvik dem!

elektronikspecialisten.se svarar:2025-04-29
Hej igen Miroslav, Vi strävar alltid efter att kunna leverera till lägsta möjliga pris för att få så många nöjda kunder som möjligt. Då vi inte fått korrekt antal från våran leverantör har vi tyvärr behövt annullera några beställningar och vi ber återigen om ursäkt för att detta drabbat dig. Varmt välkommen tillbaka till oss, Nenne Elektronikspecialisten
A
Abe
1 omdöme
Usel2 månader sedan

Fick fel produkt som jag fick returnera i god tro om att jag skulle få rätt produkt efteråt. Fick ringa flera gånger under processen. När returen sedan kom fram till dem så får jag ett mejl att de inte kan leverera produkten. Mycket dåligt och oseriöst.

elektronikspecialisten.se svarar:2025-04-17
Hej Abbe, Som vi meddelat dig tidigare per mail, På grund av stor åtgång av den telefon du beställt har vi inte möjlighet att leverera den till dig då den är är tillfälligt slut. Varmt välkommen tillbaka till oss, Nenne / Elektronikspecialisten
s
serhatyalcin
1 omdöme
Utmärkt3 månader sedan

Bra datorskärm bra priser och mycket hjälp fick jag när jag hade frågor och dom svara snabbt och Bra.

elektronikspecialisten.se svarar:2025-04-16
Hej Serhat, Tack för din fina recension. Trevligt att läsa att du blev glad för din skärm du köpte hos oss och att du får fortsatt glädje av den. Varmt välkommen tillbaka till oss. Nenne Elektronikspecialisten
a
annchan
1 omdöme
Utmärkt3 månader sedan

Bra pris, snabb service och snabb leverans.

elektronikspecialisten.se svarar:2025-03-26
Hej AnnC, Stort tack för ditt 5-stjärniga omdöme. Det gläder oss att höra att allt gick som det skulle. Hoppas du blir nöjd med din produkt. Önskar dig en underbar dag och varmt välkommen tillbaka till oss. Nenne Elektronikspecialisten
p
peter
1 omdöme
UselRedigerades 3 månader sedan

Först kommer räkningen på utlåvad leveranstid dag9 en vecka försenad kommer produkten. Detta berodde på PostNord enligt dem men det är inte sanningen. Orsaken var att de inte kunde märka produkten med rätt adress och det tycker jag är klantigt

elektronikspecialisten.se svarar:2025-03-24
Hej Peter, Postnord skickade en notis om att leveransen av din högtryckstvätt kunde bli försenad vilket du också sett som du skrivit i tidigare mail. Den 21/3: Försändelsen hålls på en distributionsterminal i väntan på det bokade leveransdatumet eller i väntan på en överenskommelse om leverans med dig. Allt detta framgår i historiken av notiserna i spårningslänken. Adressen du själv angivit vid beställningen är den som som skickats automatiskt till Postnord. Sedan har Postnord valt att leverera till närmaste utlämningsställe som hade plats eller som ni kommit överens om Hoppas du blir nöjd med din högtryckstvätt. Johan Elektronikspecialisten

Om butiken

elektronikspecialisten.se

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

KlarnaSwishVisaMasterCardPayson
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Förskottsbetalning
  • Kortbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin

Kundtjänst

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

elektronikspecialisten.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Stark Medvind AB

Organisationsnr: 559128-9003

Information hos allabolag.se