Vid beställning: Beräknad leverans 1-3 vardagar. Nu 10 dagar senare har jag fortfarande inte fått någon leverans. Efter 3 dagar fick jag mail om att de beklagar förseningen men att det ska skickas så snart som möjligt. Dag 4 fick jag mail om att det har skickats. Nu har det alltså gått 6 dagar till och ännu inget paket. Det kan dock vara så att problemet ligger hos BudBee som ska leverera paketet.
+Snabb och trevlig support -paket skickas i enormt överdimensionerade kartonger. -lagersaldo stämmer inte alltid. Beställde varor i lager, men just nu är beräknat leveransdatum 20 dagar senare.
Lade en order och sedan en kompletteringsorder. Efter ett tag kom en bekräftelse på att order nr2 var skickad. Jag ringde kundtjänst eftersom jag inte fick något spårningsnummer, fick då besked att den skickas med order 1 på måndag eller tisdag. På torsdag hämtar jag ut paketet, då visar det sig att order nr2 inte är med. Eftersom kundtjänst meddelade mig att ordern skulle skickas på måndag eller tisdag planerade jag för det. Nu kom den först veckan därpå och det skapade problem för mig! De har helt klart en del att förbättra i orderhantering och information till sina kunder.