Google Chromecast (2nd Generation)

Google Chromecast (2nd Generation)

  • Användningsområde: TV/film & foto, Musik
  • Videofiler som stöds: MPEG4, AVC/H.264, AVI
  • Ljudfiler som stöds: MP3, FLAC, WAV (PCM), AAC, AAC+, eAAC+
Rank 14 i Mediaspelare
Jämför pris på alla Google Mediaspelare
Spara produkten till en lista
Informera mig när priset sjunker
Bevaka
Jämför med andra produkter
Jämför

Google Chromecast (2nd Generation)

Spara produkten till en lista
Informera mig när priset sjunker
Bevaka
Jämför med andra produkter
Jämför
  • Användningsområde: TV/film & foto, Musik
  • Videofiler som stöds: MPEG4, AVC/H.264, AVI
  • Ljudfiler som stöds: MP3, FLAC, WAV (PCM), AAC, AAC+, eAAC+

4 av 5 stjärnor

Baserat på 137 omdömen

Sorterat efter datum
2019-06-28
    c
    carl1080(8 omdömen)
    ++ Fungerar med många appar. + 1080p går bra med den. + Enkel att få igång. - Svår att felsöka när den inte fungerar. Pga. "simplifierad" konfiguration. När jag startar om enheten, upptäcker ibland inte telefonerna den igen. Ett sätt att lösa detta är att starta om sin mobiltelefon. Vilken är en stor iritationskälla. Tror att Google vill att man ska ha den igång alltid så de kan spionera på en. Då kommer den att fungera bra! Men som miljömedveten, är detta ajjabajja. Man ska ju inte lämna sina prylar igång i onödan.
    2019-01-14
      F
      Fredrixon(33 omdömen)
      Lite småseg ibland men gör det den ska om än lite för sakta.
      2018-12-20
        k
        kattjaevel(5 omdömen)
        Fungerar bra då det fungerar. Men stoppar jag uppspelningen är det ett rent helvete att få igång den igen. Apple tv är mycket bättre. Har fiber och fjolårets Android mobil.
        2018-12-08
          s
          sitrec(9 omdömen)
          Så jävla bra att nästan alla betyg här är orsakade av inkompetenta användare och inte produkten i sig.
          2018-10-29
            D
            Defeat(28 omdömen)
            Försvinner mitt under casting och går sedan ej att hitta igen, trots att både telefonen och chromecasten är ansluten till samma nätverk. Omstart av både router, Chromecast och telefon hjälper ej. Efter någon dag dyker den helt random upp igen för att sedan försvinna igen. De borde ta hjälp av apple om de inte har kompetensen själva, rebranda en appleTV kanske?
            Sida 1