Prisjakt

Produkt- och butiksomdömen

Läs och skriv egna omdömen på produkter och butiker på Prisjakt – det hjälper både dig och andra konsumenter

Få koll på vad andra tycker

Det är lättare att ta ett riktigt bra köpbeslut när du vet vad andra tycker om en produkt eller butik. Därför visar vi omdömen från konsumenter som har tyckt till på Prisjakt. Allt för att du ska få en så bra uppfattning som möjligt om den där prylen eller butiken – innan du öppnar plånboken.

Du kan bidra själv och hjälpa andra

Missa inte chansen att hjälpa andra att göra riktigt bra köp. Genom att lämna ett omdöme på en produkt eller butik så ökar chansen att fler gör köp de blir riktigt nöjda med. Du måste logga in på ditt Prisjakt-konto för att skriva omdömen på butiker och produkter.

Här får du fina tips på hur du skriver ett bra produktomdöme.

Det är lätt att hjälpa andra köpa rätt

Du behöver inte skriva många meningar i ditt omdöme för att kunna hjälpa andra. Några få rader är allt som behövs. Det som är viktigt är att du ärligt förklarar vad du tycker och känner om produkten eller butiken.

Visste du att vi har ett nyhetsbrev samt finns på Facebook och Instagram? Följ oss för tips på heta prylar, nya spel och de senaste trenderna.

Har du ett konto på Prisjakt? Det tar bara en minut att skaffa och det kostar inget. Registrera ett konto och ta del av allt som vi har att erbjuda.

➡️  Prisjakt på Facebook

➡️  Prisjakt på Instagram