rating.rate-n-text-version.md
Sorterat efter datum
2019-05-14
p
patrikotuser.total-reviews
Leveransen var snabb och produkten var rätt. Utan att explicit skriva det hade de helt plötsligt tagit ut en fakturaavgift på 29 kr. Dessutom får man fakturan i pappersform. Då hade jag dessutom redan betalt 39 kr i frakt. Nja...känns inte helt seriöst detta företag.
2018-08-30
E
Emma94user.total-reviews
Skulle köpa på deras rea. dom hade ett erbjudande med 30% extra på rean. jag fick inte in koden så mejlade dom. de tog först 3 dagar på att svara sen svarar dom inte på min fråga utan säger att dom inte hittar en beställning från mig. vilket jag inte gjorde för jag fråga om jag skulle beställa och dom kunde hjälpa mig efter och dra av de eller om jag fick en ny kod. dom skrev samma svar i 5 mejl tills jag fick ett mejl där dom sa du kan inte använda de längre då rabatten gått ut. pratade då med dom på facebook och de va så dåliga svar och såna undanflykter. kommer aldrig handla av dom och kommer aldrig rekommendera någon att handla där. Otrevliga och dålig service.
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2018-04-23
k
kalinka2user.total-reviews
Köpte en Balklänning till dottern, pengarna drogs från kontot, jag fick ett spårningslänk, när paketet kom innehöll det en KATALOG ! Vi hade alltså betalat 800kr för en katalog. Kundtjänst sa bara att de lämnat ärendet till reklamationsavdelningen, men det fanns inget reklamationsnr, och han visste inte hur lång tid ersättningsleveransen skulle ta ( för reklamationsavdelningen hade mycket just nu ) HANDLA INTE HÄR !
2018-04-19
c
callmejojeuser.total-reviews
Kundservice svarar inte alls i telefon. Klassiskt AB Ruffel & Båg men med en lyckad reklam.
2017-09-18
E
Ellocellouser.total-reviews
dolda avgifter, returavgifter som ej framgår och resulterar i påminnelsefakturor med extra avgifter. tråkigt bemötande av kundtjänst som ej är intresserade av att vara tillmötesgående eller behålla sina kunder.
2017-06-28
C
Cougarinuser.total-reviews
Beställde en vit kappa som var rejält smutsig när den kom. Kvaliten var undermålig dessutom, inte alls som bilden, så jag reklamerade kappan. Nu tvingas jag betala 74 kr för Bubblerooms smutsiga vara! Returavgift och fakturaavgift! Kundtjänsten är ett skämt. Jag fick svar först efter flera dagar, svaret var dessutom drygt. Noll kundservice. Detta var sista gången jag handlar hos Bubbleroom! Kommer att avråda alla jag känner från att handla hos Bubbleroom.
2017-05-22
M
Mazzemanuser.total-reviews
Frågor till kundtjänst besvaras efter 3-5 dagar! Svaren är inte speciellt trevliga eller korrekta skrivna. Jag förstår inte varför man ska betala för frakt och returfrakt idag då de flesta erbjuder det gratis?? Tar lång tid att få tillbaka pengarna vid retur och att ens få bekräftat att det kommit fram. Då produkten jag beställt var smutsig skulle jag få skicka tillbaka fraktfritt men de har ändå tagit betalt för frakten och jag måste lägga ner tid på att fixa det! Kommer inte beställa därifrån igen!
2017-01-19
b
bjorne90user.total-reviews
Det framgår inte vid köpet att det tillkommer en fakturaavgift. Dessutom vill dom ha en avgift vid retur, det strider mot distansköplagen.
2016-05-31
S
Shiildonuser.total-reviews
Värdelös kundtjänst, kunde inte fixa rabatt trots nedsatt pris DAGEN EFTER ordern var lagd. Tvingas skicka tillbaka och betala returfraktskostnaden i sådana fall.. Så sjukt otrevliga med.
2011-12-30
Redigerades 2015-12-17
G
Goodiebaguser.total-reviews
Inte ett dugg nöjd. Har beställt grejer kanske 5 gånger totalt. På 3 av dessa gångerna har en produkt inte funnits i lager fast att den fanns i lager när jag beställde. Som "plåster på såren" får jag fri frakt, det dom missat är att jag redan hade fri frakt. Jag förstår att man kan ha felaktigt lagerantal nån gång, men mer än hälften av gångerna? Kom igen! Uppdatering: Provade handla här igen för att jag tänkte att det hade blivit bättre men icke. Valde att betala mot faktura, gjorde en retur på hela ordern. Fick en vecka efter att de mottagit returen en faktura på hela beloppet trots allt. Suck. Sitter nu i telefonkö där de spelar hissmusik och säger "tack för att du väntar" var femte sekund.
2015-10-14
_
_sofieuser.total-reviews
Beställde i söndagskväll och valde att hämta ut det i deras butik i Göteborg (ingen fraktavgift!). Leveransen var snabb och jag fick ett trevligt mail från butiken när det fanns att hämta + en sms-avi. Tjejen i kassan var jättetrevlig och det kändes mycket bättre att få paketet i butiken än på utlämningsstället hemma. Snygg och lätt hemsida att använda, stort plus för deras inloggade sida som är enkel att förstå och har många funktioner. Var i kontakt med kundtjänst och fick ett snabbt och bra svar redan dagen efter (mailade på kvällen). Är verkligen supernöjd! Kommer definitivt att testa Bubbleroom igen!
2014-10-10
d
druuvaanuser.total-reviews
Jag håller med de flesta som skriver om besvikelse vid bemötandet med detta företag. Jag handlar mycket via olika företag på nätet och jag har aldrig blivit så nonchalant bemött. Beställde en vara som det skulle vara halva reapriset på. Fick ändå betala fullt. Returnerade. Fick aldrig återbetalning. Mejlade "kundservice" ett antal gånger utan framgång. De säger sig ej ha fått returen. De vägrar också återbetalning av det "halva reapriset" som jag fått betala för mycket. Jag behöver tack och lov inte Bubbleroom. Finns mycket bättre alternativ. Så innan ni handlar, fråga Er om ni har råd att eventuellt mista några hundra på affären!
2014-09-03
p
patrickkharmauser.total-reviews
La en order och betalade med PayPal, dagen efter får jag en återbetalning från PayPal helt utan förklaring, som inloggad på hemsidan kan jag ej se varför ordern annulerats. Får tag i kundservice och de kan inte ens hitta ordern i systemet och kan heller inte ge någon förklaring till varför den annulerats, de gissar (!) på att pengar inte kunnat dras från kontot, vilket inte stämmer. Då jag använt en rabattkod som inte fungerar mer ombeds jag lägga en ny order, själv lägga ut för rabattkodens värde (100:-) och sedan återkomma då varorna levererats för att få tillbaka dessa pengar. UNDER ALL KRITIK, undvik!
2014-07-26
w
walle_6user.total-reviews
DU får stå för frakten när DOM gör fel! Super!
2014-05-20
M
Malinceciliauser.total-reviews
Omöjligt att handla! Min beställning blev automatiskt makulerad tre gånger utan att jag blev informerad om detta. Ringde fyra gånger sammanlagt och ombads lägga om ordern. Efter 2 veckors försök att beställa två par byxor gav jag upp. Fick lägga ut mer och mer pengar för varje order jag lade och fick inte tillbaka dessa förrän veckan efter. De bad knappt om ursäkt för allt besvär detta orsakat. Rekommenderar EJ att handla här.
Sida 1