3.5 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2020-05-27
ArdbegSWE(5 omdömen)
Beställde en lampa med 2-4 dagars leveranstid. När beställning (och betalning) gått igenom ser jag att den efter min beställning har en leveranstid på 2-4 veckor. Blir genast misstänksam om att något gått fel och mailar butiken huruvida den faktiskt fanns på lager eller inte när jag beställde. Inget svar. Mailar igen dagen efter med cc till stockholmsbutiken förrutom websupporten för att påminna. Efter nästan en dag får jag ett tomt mail till svar. Ringer då till butiken, där en trevlig kvinna säger att hon ska be han som är weborder ansvarig att ringa upp. Ingen ringer. Efter ytterligare en dag ringer jag återigen till butik och killen som svarar säger att "de webansvariga börjar om ett par timmar, kan jag återkomma då?" När han sedan återkopplar (plus i kanten) säger han att det var fel på lagersaldot och att förväntad leveranstid är flera veckor. Jag kan gilla läget att något går fel, men när man inte återkopplar och jag förlorar flera dagar så blir jag faktiskt lack. Bad dem makulera ordern och beställer från en konkurrent istället. Vi får väl se om de dröjer med att betala tillbaka pengarna och jag ska behöva jaga dem om det med, då får jag sänka betyget ytterligare. Antar att de kan vara bra om inget strular.
2019-11-19
S
Sofia(1 omdöme)
Väldigt trevlig och serviceinriktad personal! Fin och inspirerande butik.
2019-11-19
C
Christina(1 omdöme)
En fantastiskt fin och lättnavigerad hemsida och nätbutik. Då det var lite frågetecken kring leveransen av min lampa ringde jag och fick prata med någon i personalen. Trevligt bemötande och snabb handläggning
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2018-12-05
m
marcusji(1 omdöme)
Beställde en lampa på black friday för snart 2 veckor sedan. Lampan fanns i lager vid beställningstillfället och finns fortfarande i lager enligt deras hemsida. Har ej fått varken lampa eller någon information om när jag förväntas få min lampa. Förstår att det kan finnas viss fördröjning efter black friday - men ett mail om status hade varit att föredra.