Kategorier
Prisjakt
Länna Möbler
  • Fri frakt inom Sverige
  • Kunskap, trygghet och kvalitet
  • 200 varumärken-20.000 artiklar
k
kund

1 omdöme

Utmärkt
19 dagar sedan
Trevligt bemötande, snabb leverans och mycket bra sortiment. Har alltid varit nöjd med mina inköp
m
munge

20 omdömen

Utmärkt
3 månader sedan
Har handlat flera gånger, inga problem. De skötte även en reklamation på ett föredömligt sätt.
Anonym användare
Anonym användare
Usel
3 månader sedan
Uselt. Så dålig leverans och service. Det enda de är snabba på är att dra pengar för beställningen. Varorna får man sedan vänta flera månader på.
Anonym användare
Anonym användare
Usel
4 månader sedan
Det står inte att varan inte är på lager fått vänta flera veckor på en vara köpte den till slut i en annan butik och så klart att de samma dag skickade varan efter 5 veckor och jag skulle stå för returfrakten. Köp inte från dem då de inte bryr sig om sina kunder och försvårar retur även när det är deras fel att de inte informerat att det är väntetid
Anonym användare
Anonym användare
Usel
7 månader sedan
Beställde lampa på Black Friday, skulle kommit in v 50. Har inte fått det ännu i v52 och deras kundtjänst ids inte svara trots att jag påminnt x2
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
8 månader sedan
Flyttade i våras in i en ny lägenhet som vi behövde möblera upp och fylla med inredning. Vi beställde från lite olika butiker, men blev väldigt dåligt bemötta i särskilt leveransen. Men varje gång vi handlade av Länna blev vi positivt överraskade. De har överträffat våra förväntningar och mött våra önskemål gång på gång. Vi har handlat både stort och smått och alltid fått förstklassig service. Butiken är jättetrevlig och jag åker gärna dit för deras utbud, trevliga personal och goda mat!
Anonym användare
Anonym användare
Usel
8 månader sedan
Länna Möbler har en.retur policy som gör att de inte verkar vilja ha nöjda kunder eftersom kunden måste stå för frakten (?!), vet inget bolag i samma bransch som har returer man måste betala för samt de gör ånger av köp i princip omöjlig via deras ehandel. I princip alla liknande företag idag erbjuder sina kunder att få en retursedel skickad eller som kommer med i paketet för att göra enkla returer. PostNord uppmuntrar idag alla företag som sysslar med näthandel att hjälpa sina kunder till enkla returer. Det gör inte Länna Möbler som låter kunden stå för returen tillbaka - om informationen varit tydlig på hemsidan så hade jag aldrig köpt ett dyrt bord hos dem. Rekommenderar ingen att köpa en vara hos länna då det blir en dyr historia om du vill returnera varan.
E
Erik

1 omdöme

Usel
10 månader sedan
Vid bokning av leverans gav jag ett nummer dom skulle kontakta och en adress dit produkten skulle köras. De valde att strunta i alla önskemål. De körde till fel adress, ringde fel person och valde då att ställa produkterna mitt på gatan i Stockholm innerstad.. Sanslöst dålig service.
Betyg köpupplevelse
2.5OK
8 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(3)
(0)
(0)
(0)
(5)

Om butiken

Länna Möbler

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.

Betalningsalternativ

KlarnaVisaMasterCardSveaWebPay fakturaAmex
  • Kortbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Avbetalning
  • Förskottsbetalning
  • SMS-betalning
  • Postförskott
  • Bitcoin
  • Betalning via telefonräkning

Leveransalternativ

  • Hemleverans

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

www.lannamobler.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Länna Möbler Aktiebolag

Organisationsnr: 556311-2936

Information hos allabolag.se