Länna Möbler
  • Fri frakt inom Sverige
  • Kunskap, trygghet och kvalitet
  • 200 varumärken-20.000 artiklar
Gästanvändare
Gästanvändare
Dålig
2 månader sedan

Köpte dyrt dricksglas som levererades med en liten bit bubbelplast och en blandning av papper. Glaset var i gott skick men jag kommer nog inte handla från Länna igen. Välj Cervera, IKEA eller NordicNest istället!

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
3 månader sedan

Beställde två stolar som visade ha defekter. Reklamationsärendet tog åtskilliga veckor och jag fick inte ens en ursäkt. Fick ersättningsvaror som även de var skadade och behöver reklameras. Nu fick jag ursäkt och reklamationen verkar gå fortare denna gång men suck vilket dåligt kundbemötande och service. Har tackat nej till nya stolar samt till att köpa defekta stolar med 20% reducerat pris. Aldrig handla av Länna möbler igen! Allt kan bli fel men då gör man om och gör rätt.

Usel
5 månader sedan

Beställde en vara utan läsa det finstilta (sista meningen i ett långt dokument) , de vägrar att häva ett köp som gjorde för mindre en timme sedan. Jag har aldrig blivit bemött så dåligt av ett företag som inte sätter sina kunder i fokus. Rekommenderas absolut inte!

Gästanvändare
Gästanvändare
Dålig
5 månader sedan

Handla inte av Länna möbler om du behöver ha möblerna i tid. Beställde en fåtölj (lagervara) sex veckor innan önskad leverans , men dom misslyckades ändå med att få hem den till mig i tid. Kundtjänst slår ifrån sig allt.

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
8 månader sedan

Lockpriser under Blackfriday med ordrar som sedan makuleras, första och sista gången jag handlade där..

maximm
maximm

231 omdömen

Usel
10 månader sedan

Köpte ett bord från Länna Möbler. Efter köpet hävdar de att det var fel pris och vägrar fullfölja köpet. Får dra ärendet till ARN där de i sin yttring hävdar att jag ljuger och borde förstått att priset var fel. Otrevlig ton och oprofessionellt bemötande. Finns bättre platser att köpa sina finmöbler på.

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
ett år sedan

Köpte utemöbler i början av sommaren! Fick ingen info om lång leveranstid eller att de hade problem med att tillhandahålla varan. Efter flertalet veckor när jag kontaktade Länna möbler framkom att de planerade leverera mina varor efter sommaren! Jag erbjöds då delleverans som jag accepterade. När slutleveransen till slut skulle ske blev också denna försenad och igen fick jag ingen info från företaget! När jag påtalar min frustration kring den bristande kommunikationen för Länna möbler så skyller de på pandemin!? Inte visste jag att pandemin gjorde att man inte är förmögen att ta hand om sina kunder! En sommar som började med en vision om härliga sommarkvällar i mina nya utemöbler slutade i stället i frustration över katastrofal customer service! Skall aldrig handla på Länna möbler igen!

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
ett år sedan

Tog tre veckor innan Länna Möbler skickade min leverans. Sjukt söligt företag.

Betyg köpupplevelse

1.4Dålig
9 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(0)
(0)
(0)
(2)
(7)

Om butiken

Länna Möbler

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.

Betalningsalternativ

KlarnaSwishAmerican ExpressVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Förskottsbetalning
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

www.lannamobler.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Länna Möbler Aktiebolag

Organisationsnr: 556311-2936

Information hos allabolag.se