2 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2018-11-14
M
Lämnade in en telefon för batteribyte fredag. Den skulle bli klar samma dag, allra senast måndag. Nu är det onsdag eftermiddag och inget har hänt. EN gång har jag kommit fram till butiken när jag ringt och fick svaret att det bara var att vänta, de kunde inte ens kolla med den som ska göra jobbet när det kan bli klart. Annars kommer jag bara till växeln där de inte kan eller vill göra något alls för att undersöka vad som händer. Har de tappat bort telefonen? Har det helt plötsligt kommit in 1000 st prioriterade telefoner som de måste kasta sig över innan de tar hand om min? Skitbutik.
2018-10-13
T
Handlade i Butik i Västerås 10 stort utbud 7 ok priser 1 dålig service och dåligt bemötande, försäljaren var ointresserad av att informera om de olika produkterna. Vet du innan vad du ska köpa , inga problem
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2018-02-25
S
Enkel beställning och betalning. Leverans enligt utsatt tid.
2017-10-18
t
Världsklass! Beställde kl.11.34 och fick varorna levererade inom en timme till dörren med urb-it som utlovat,.
2016-12-29
Superbra service och bemötande (Skellefteå)
2016-04-02
T
Tänkte beställa en Apple Watch Sport under deras stora Apple Watch-rea, i princip alla deras klockor var på rea vilket lockade mig. När jag sedan kollade närmre visade det sig att endast tre färger av sportmodellen fanns i lager, då bara av 42 mm-modellen, jag ville ha 38 mm. Jag klickade dock ändå in på en av 38 mm-modellerna och testade göra en beställning, eftersom detta gick även om dessa var slut på lagret. Efter att jag hade gjort beställningen började jag bli lite osäker, jag hade varken fått bekräftelse på användaren jag skapade eller på produkten jag hade gjort en beställning på. När jag hade väntat en hel dag började det bli konstigt så jag försökte ringa upp kundtjänst - inget svar. Jag ringde då istället till en av butikerna som finns med på hemsidan, den i Stockholm. Där får jag svaret att de inte har något alls med MStore att göra (väldigt konstigt) så de kunde inte hjälpa mig. Jag väntar några dagar och försöker ringa till kundtjänsten igen, denna gång får jag ett svar. Jag kopplas vidare till lagret, ingen har dock tid för mig så de ber att få ringa upp. Ett tag senare ringer en person från lagret upp, jag berättar mitt problem och får som svar att de inte alls fått in någon beställning. Detta är väldigt konstigt eftersom beställningen gick igenom. Är dock glad att det hände då jag inte alls litar på MStore och inte hade velat beställa från dem ändå. //Väldigt missnöjd kunde-ha-varit-kund
2015-07-27
t
Produkten fanns i lager med lovad leverans på 1-3 dagar. På tredje dagen kontaktar jag firman och påtalar att inget hänt med min order (orderstatus "Under behandling" sedan första dagen). De svarade samma dag och utlovade leverans på femte dagen. Och så blev det.
2014-10-24
Redigerades 2014-10-25
s
Jag valde mellan två erbjudande. En Mac Mini 2,3GHz i7 för 6895kr hos mStore eller en Mac Mini 2,5GHz i5 för 4395kr hos en av deras konkurrenter. Jag beslöt mig för att slå till på den vassare datorn hos mStore. Det stod att den fanns i lager och köpet gick igenom. Dagen efter fick jag ett mail om att det inte fanns tillräckligt i lager för att leverera min dator och det inte skulle finnas det sen heller eftersom det är en utgående modell. Problemet var att under tiden sålde det andra erbjudandet slut och jag blev helt utan. Helt blåst på konfekten med andra ord och det gjorde mig besviken. Jag undrade om inte de kunde försöka matcha sina konkurrenters erbjudande som kompensation för detta men det ville de inte eftersom de i och med att de andra sålt slut nu ändå låg lägst i pris. Jag tycker det är småaktigt beteende. De sparar hellre någon hundralapp än att vara tillmötesgående mot en missnöjd kund, trots att de uppenbarligen gjort en tabbe. Måhända att de inte tjänat något på den affären, men de hade gjort mig till en nöjd kund som förmodligen återkommit och rekommenderat dem till vänner och bekanta. Istället får de en taskig recension på Prisjakt och Rejta, och jag kommer garanterat inte handla av ett företag som har den inställningen till sina kunder.
2013-12-24
L
Frakten på 99kr känns överdrivet dyr (jämfört med andra online butiker), görs inte bättre av erbjudandet i kassan "Dela ditt köp på Facebook, få gratis frakt!", med andra order, hög frakt för att få dig att ge dom reklam på Facebook för att slippa den, ganska fult knep. Bra är dock att dem inte tar någon avi avgift vid betalning via faktura. I övrigt funkar webbshoppen bra och jag fick det jag beställde inom den givna leveranstiden.
2013-11-20
j
"Web-lager Fler än 10 st" trotts att det var slut och ganska otrevlig kundtjänst tycker jag, förstår visserligen att dom blir trötta på folk som ringer och frågar om när 5s an kommer i lager, men dom får ju ändå betalt för att sitta där och åtminstone göra så gott de kan.
mstore svarar:2013-11-21
Hej Jäder Jag ville bara höra med dig vad som har hänt här. Jag försökte skicka ett PM men hart inte fått något svar. Vi hade nämligen alla 16GB 5s och silver 32GB 5s i lager, precis som det stod på webben vid tiden för ditt omdöme. Jag hade lite frågor kring din kontakt med oss då vi alltid jobbar på att förbättra vår nivå av service och kundbemötande, både i våra butiker och via telefon och mail. Vänligen hör av dig till mig direkt så kan vi förhoppningsvis reda ut vart det har fallerat. Thomas
2013-04-28
N
Snabb leverans och bra service. Den beställda varan hade tagit slut, men istället erbjöds jag en bättre variant för samma pris - mycket uppskattat! Kan definitivt tänka mig att handla härifrån igen.
2012-11-08
m
Bra service. Det blev problem med deras onlinetjänst just när jag skulle beställa. De tog ordern manuellt och bjöd på frakt och postförskottsavgift. Blixtsnabb leverans.
2012-03-17
Trevlig personal
2012-01-04
Snabb leverans! Tack för den hemliga lådan :D
2011-12-13
m
Bra pris och snabb leverans! Finns inget negativt från min sida.
Sida 1