2.6 / 5
(271 omdömen)
5
(92)4
(41)3
(15)2
(16)1
(107)
Sorterat efter datum
2020-08-11
I villkoren står det att det blir Windows 7 på köpet Det vill jag inte ha. Att komma i kontakt med HP Supporten är en fullständig omöjlighet så jag överväger att ångra köpet av en ny HP. Den gamla har ju pajat och får ingen hjälp till den. Batteriet är som en ballong och är rädd att den exploderar när som helst.
2020-07-26
Snabb leverans. Förmånlig rabatt som medlem hos HSB. Bättre kvalitet med originalet än med kopiorna vid tidigare inköp.
2020-07-17
Obefintlig service - beställ aldrig av HP Store! Sämsta bemötande i alla kategorier. Slutade med att jag avbeställde min betalda order som efter 1,5 månad inte kommit.
2020-06-22
Trevligt bemötande och kunskap
2020-05-06
Inga konstigheter förutom att allt levererades med olika kollin. Reggar man sitt telefonnummer i Postnord-appen så kan man följa beställningen och enkelt hämta ut den med BankID. Tillbehöret levererades dagen efter medan laptoppen tog 2 dagar.
2020-04-27
Svårt dvs omöjligt att komma till en levande person att prata med . Lätt att beställa nya grejor men svårt att returnera felaktiga.
2020-04-20
Efter 4 dagar får jag besked på att HP inte vet när de inte vet när de kan leverera Då annullerar jag orden och köper på annat ställe Då helt plötsligt får jag e-post att det är skickat
2020-04-01
Bemötande,teknisk information.kvalitet,snabb leverans
2020-03-19
Fick info att leverans skulle ske nästa dag och lade order. Då först står det 4 dagar senare (helg inräknad).... Ringer support och de säger att man anger 48 timmars leveranstid. Skriv det innan köp då. Tycker ni att kunder skall gå in på FAQ innan man börjar handla för att man skall förutsätta att det är något fel?
2020-03-19
Enkel och snabb.
2020-03-02
Allt gick enkelt och smidigt
2020-02-14
Redigerades 2020-02-24
Fått fel patroner
2020-02-14
Fått fel patroner
2020-02-04
bra kundbemötande
2020-01-23
Redigerades 2020-02-02
Jag sparkas ut ur 'online store' för att "jag har redan ett konto"(?!). Lyckas med andra försöket. Dåligt hjälp. Dåliga möjligheter att kontakta en människa för att reda ut varför det blir som det blir, dålig information vid returer... Jag började försöka beställa ny toner över en månad tidigare de skickade fel varor och det dröjde allt för länge innan jag fick rätt på beställningen hoppas att det BLIR rätt nu!
Sida 1