Prisjakt
HP Store SE
  • HP®s Officiella online-butik.
  • Fri frakt & snabba leveranser.
  • Se & jämför alla HP produkter.
Anonym användare
Anonym användare
Usel
6 dagar sedan
Varning. Min sambo beställde en dator som sedan lämnades i retur pga den inte har den prestanda som angavs. Fick återkoppling från HP om att de hade problem med återbetalningar, sedan ingen information. Nu krävs vi på pengarna.
s
strangnet

22 omdömen

OK
3 månader sedan
Beställningen online gick snabbt och smidigt; gjordes på fredagen och redan på lördagen hade paketet levererats med Postnord (inledande prel leveranstid var nästkommande tisdag). Dessvärre hade deras logistikpartner Ingram Micro skickat helt fel skrivare, så nu testar jag HP:s hantering av kundtjänstärenden och returer. Uppdaterar omdömet när allt är klart. Uppdaterat: En vecka efter felleverans lyckades HP skicka över returfraktsedlar. Efter det tog det drygt två veckor att få pengarna tillbaka. HP kunde inte skicka rätt skrivare utan att först ha återbetalat för den förra leveransen. Så efter många om och men så kom till sist rätt skrivare nästan på dagen en månad efter den ursprungliga beställningen. När de lyckas skicka rätt skrivare så går det riktigt fort, 1-2 dagar finns den på närmaste Postnord. Hela vägen har deras kundtjänst varit bra att kommunicera med om än att det dragit ut på tiden pga deras system och processer. Pga av den utdragna hanteringen fick jag även en prisreducering som ersättning för den tid jag lagt.
Anonym användare
Anonym användare
OK
en månad sedan
Första beställningen misslyckades på grund av tekniskt fel. Fick kontakta kundtjänst för att få reda på varför ingen bekräftelse kom. Efter andra försöket fungerade det som förväntat. Dock kan informationen om pågående leverans förbättras. I mitt fall fick jag endast besked om att en del av beställningen var på väg. Först när leveransen hade ankommit till utlämningsstället var informationen fullständig.
Anonym användare
Anonym användare
Usel
2 månader sedan
Köp aldrig från Hp store. Köpt en 11000kr laptop och varit i kontakt med HP flera gånger p.g.a produktionsfel. De har bytt moderkortet nu men orsakat en stor repa och allt de erbjuder är en "rabattkod" på deras butik. Blir en direkt anmälan till konsumentverket
sweden721127
sweden721127

193 omdömen

Utmärkt
2 månader sedan
Bra med att kunna ringa och prata direkt med deras kundtjänst/tekniksupport och inte bara via mejl och chatt. Kunniga och hjälpsamma. Lite sega leveranser bara.
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
3 månader sedan
Enkelt och smidigt att handla
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
3 månader sedan
Utmärkt på alla sätt.
Anonym användare
Anonym användare
OK
3 månader sedan
Allt fungerade - tros allt - väldigt bra. Det gällde bara att ha ett mer eller mindre oändligt tålamod med vissa hanteringar av ärendena. Jag fick en uppfattning om att jag var lite misstrodd.
Betyg köpupplevelse
3.0Bra
29 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(11)
(3)
(3)
(2)
(10)

Om butiken

HP Store SE

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.

Betalningsalternativ

PayPal
  • Kortbetalning
  • Faktura
  • Förskottsbetalning
  • Direktbetalning
  • Avbetalning
  • SMS-betalning
  • Postförskott
  • Bitcoin
  • Betalning via telefonräkning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

store.hp.com

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: HP PPS Sverige AB

Organisationsnr: 559001-9385

Information hos allabolag.se

Rekommenderad återförsäljare