2.6 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-05-01
snabb leverans
2019-04-30
vänlig bemötande av supporten.
2019-04-23
x
xvikingerx(13 omdömen)
usel usel usel, köp aldrig från HP, de skickade en defekt dator, det tog de 10 dagar att få den levererad till norge, de vägrade skicka en ny, de lagar den defekta nya produkten, supporten vet ingenting, de informerar knappt, jag ringer dagligen, har ej fått min dator än. massor minus. Nu är det dag 15 och ändå ingen dator tillbaka, hur gör jag som student för att studera? när jag ändå köpte datorn dagen efter min pajade.!
2019-04-17
Jag betalade i förskott, och har fortfarande varken hört nåt mer, fått leverans eller pengar tillbaka efter tio dagar. Trots påstötningar. Jag kommer att gå vidare med detta om inte pengarna kommer tillbaka idag eller en taxi står utanför med min laptop och ursäkt och blommor!!!
2019-04-17
Otroligt svårt att som gammal kund logga in med sitt konto. Har absolut inte upplevt något mera besvärligt.
2019-04-11
Hade önskat få prata med någon på telefon angående min HP skrivare. Önskar ex råd om jag skall köpa bläckpatroner med längre livslängd, skötsel av skrivaren m.m. Svårt hitta var jag kan beställa bläckpatronerna varje gång det ska ske på nätet. Lars W
2019-04-09
Snabb frakt och bra pris
2019-04-05
Svår sida bara krångel. Produkten slut extra frakt eftersom ersättningen var billigare. Resultat blev utan bläck. Inte HP nästa gång.
2019-03-31
B
Berra(1 omdöme)
Blev rent ut sagt bestört över hur allvarligt HP misslyckades med min beställning och hur de vidare misskötte hanteringen av mitt ärende. För att beskriva det inträffade kort, så beställde jag en skrivare, och får sedan istället en skärm levererad hem till mig. Jag ber HP att hämta upp den felutskickade skärmen, vilket de vägrar göra, och istället skickar de under flera veckor, nästan dagligen, ett mejl till mig där de ber mig skicka tillbaka skärmen. Jag kunde inte tro att det var sant att ett så enormt företag så HP var så urusla på att försöka tillfredsställa sina kunder. Rekommenderar ingen till att någonsin handla från HP Store.
2019-03-29
H
Helena(2 omdömen)
Otroligt bristfällig kundtjänst med mycket tråkigt bemötande. Man får olika besked beroende på vem som svarar, de har inte koll på sina egna rutiner och visar mycket liten servicevilja. De har bla givit skriftliga löften på mail om återköp som de sedan inte låsas om. De lovar att återkomma med svar men när jag efter flera veckor utan ett ljud från dem själv ringer, vet de inte vad ärendet gäller. Jag varnar numera alla som frågar för HP. Tråkigt!
2019-03-25
HP är ett känt märke och jag har handlat förut av er ,och kommer att rekommomendera till mina bekanta i fortsättningen.
2019-03-19
William kunde ge klara besked om skrivarens tillstånd. Jag blev nöjd och köpte en ny HP-skrivare. Milos som jag pratat med tidigare fick mig bara att bokstavera serienumret upprepade gånger och sa att de hade fel på webben!
2019-02-23
Redigerades 2019-03-12
Fick en kod och blev lovad 5% men vid beställning kunde inte datorn hitta koden! Urdåligt!
2019-03-08
Var i behov av en ny laptop, den andre var 7 år..
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2015-12-01
Redigerades 2019-05-08
S
StefanJr(22 omdömen)
HP's kundtjänst kan enbart beskrivas som total kaos. MASSOR av strul och extremt lååångsamt. Jag har helt ärligt aldrig varit med om nått ens i närheten så struligt. Först efter 6 månaders kaos, med oräkneligt antal telefonsamtal och kommunikation i kubik, så kunde mitt reklamationsärende avslutas. Går nått du köpt av HP sönder - bered dig för total kaos.
Sida 1