Fri frakt från 500kr
200 varumärken
30 dagar öppet köp

https://www.rum21.se

Betalningsalternativ

Klarna
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Företaget har inte aktiverat visningen av utökad företagsinformation
Detaljerad information Rum21 har fått betyget (4.95)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Usel
    1 månad sedan
    Då ringer man igen och frågar varför man inte fått sina varor. Då har de sålt några som var märkta till mig.

    Alla som jobbar på Rum21 är lata, ostrukturerade och helt utan kunskap för det jobb de ska utföra.

    Håll er ifrån detta ställe.

    ** gammal recension från den 5e september 2018**
    Allvarligt... Vad är det för skitställe.

    Order som skapades den 21a augusti. Enligt hemsida så hade de alla varor hemma. Skickade två mail (23e och 30e augusti) och frågade varför varor inte skickades... Inget svar.

    Ringde den 3e september och fick då reda på att det var två veckor(!) svarstid via mailen. Sen fick jag också reda på att de inte alls hade varor inne och de visste inte när de kom in. Såklart så hade de inte heller tänkt meddela detta till mig för det gör man inte på Rum21.
    De tog bort varorna som hade lång leveranstid och sa att se skulle skickas så snabbt som möjligt.

    Ringde idag den 5e september och fick då höra i telefon "ja varför har de inte skickats?".

    Inte nog med att deras system är från stenåldern. De har en dålig kundtjänst som inte kan skicka en enkel order. Inte fick man något för att de har varit dåliga rakt igenom utan de lägger allt på kunden.

    Låt detta ställe gå i graven!
  • Usel
    1 månad sedan
    Falsk marknadsföring vad gäller leveranstider. Har sedan mitten på Maj väntat på en fåtölj som alltid haft 3-4 veckors leveranstid. Butiken har alltid skyllt på att deras leverantör fördröjer leveransen. Fick tillslut reda på att leverantören har planerat semesterstängt vilket Rum21 alltid vetat om. Att dom till mig under hela denna period skyller på leverantören är i sig falskt då Rum21 vet om att leverantören har semesterstängt. Fortfarande inte fått min fåtölj och Rum21 fortsätter skylla ifrån sig på leverantören.

    Någon trevlig kundtjänst är det heller inte tal om....

    Patetiskt bolag och väntar med spänning på när Rum21 lyckas få iväg fåtöljen...
  • Usel
    2 mån sedan
    Ur uselt! Beställ inte ifrån detta bluffbolag. Vi saknade skruvar till ett bord och det lyckas dom inte lösa på över en månad. När vi istället valde att skicka tillbaka bordet så har vi inte fått pengarna tillbaka trots att det nu har gått 4 månader!

    Man får ingen hjälp på kundservicen och reklamationsavdelningen som tydligen inte har telefoner svarar inte på mail.

    100% kass! Lätt några hundra lappar extra och handla ifrån en ordentlig butik!
  • Perfekt
    3 mån sedan
    Beställning
    Bra hemsida. Lätt att beställa.
  • Perfekt
    4 mån sedan
    Beställning
    Väldigt nöjd
  • Dålig
    5 mån sedan
    Kundtjänst under all kritik. Lång väntetid på telefon utan information om kölängd eller väntetid, och inget svar på mailen efter en vecka. Dessutom erbjuder man PostNord som leverantör, vilket såklart fungerar under all kritik, utan att Rum21 tar ansvar för att deras varor kommer fram till kund. Jag kommer leta länge efter alternativa siter innan jag köper något här igen.
  • Hej,
    Tack för ditt omdöme och din feedback!

    Vad tråkigt att du upplever det svårt att nå oss. Vi tar självklart till oss dina ord.
    Vi hälsar dig varmt välkommen tillbaka så att vi kan ge dig en bättre köpupplevelse nästa gång.

    Med vänlig hälsning,
    Ellen Rum21

  • Perfekt
    5 mån sedan
    Beställning Leverans
    Mycket smidigt, t o m vi fossiler från tidigt 50-tal kan hänga med i svängarna :D!

    - Dessutom 100:- lägre pris än t ex Royal Design, Cervera och övriga kollegor i branschen! Samt betalning genom Klarna, det helt klart bästa alternativet! :)
  • Hej,
    Tack för ditt omdöme!

    Vad härligt att du är nöjd med din köpupplevelse!

    Varmt välkommen tillbaka!

    Bästa hälsningar,
    Ellen Rum21

  • Dålig
    8 mån sedan
    Uppdaterat: 5 mån sedan
    Usel service, svarar inte på ärenden, halvdefekta varor. Handlar inte här igen.

    //Det är bra att ni ser över hur ni arbetar, för detta ärendet är det dock på tok försent och inget ni kan rädda upp. En stjärna plus för svar.
  • Hej,
    Tack för ditt omdöme!

    Så tråkigt att höra! Vi vill i framtiden kunna hjälpa dig och arbetar med förbättringar inom företaget så att du som kund blir nöjd och vill återkomma till oss. Vänligen ta kontakt med vår kundtjänst, så att vi kan hjälpa dig vidare i ärendet.

    Bästa Hälsningar,
    Julia Rum21

  • Usel
    6 mån sedan
    Uppdaterat: 6 mån sedan
    Lurendrejare som fullständigt missat betydelsen av kundservice.
  • Hej,
    Tack för ditt omdöme!

    Tråkigt att höra! Vi tackar för din feedback och hoppas att du kan återkomma som kund till oss vid ett annat tillfälle.

    Bästa Hälsningar,
    Julia Rum21

  • Perfekt
    7 mån sedan
    Beställning
    Lätt sida att beställa från.
    Bra att kunna betala via Klarna 👍
  • Hej,
    Tack för ditt omdöme!

    Så härligt att du är nöjd med vår hemsida. Varmt välkommen åter!

    Bästa Hälsningar,
    Julia Rum21

  • Usel
    7 mån sedan
    Uppdaterat: 7 mån sedan
    Use upplevelse att handla från detta företag. Tog över 1 månad att få svar på mail ang en retursedel, väntetid på telefon var över 15 minuter lång och till råga på allt så vill de inte kompensera den långa handläggningstiden.

    Undvik att handla från detta företag!
  • Hej,
    Tack för ditt omdöme!

    Så tråkigt att höra, men vi tackar för din feedback och tar detta vidare inom företaget. Vi hoppas att du som kund återkommer till dig och får en bättre köpupplevelse nästa gång!

    Bästa Hälsningar,
    Julia Rum21

  • Usel
    8 mån sedan
    Beställning
    Fruktansvärt dålig service!! Bryter mot distansköpslagen, tar flera veckor på sig att svara på mail alternativt svarar de inte alls, har ringt fyra gånger och alla gånger blivit lovad att bli kontaktad dagen efter och har efter över en månad inte blivit kontaktad en enda gång! Aldrig någonsin blivit så dåligt bemött av ett företag som jag har blivit av Rum21 kommer definitivt aldrig handla av er igen!
  • Hej,
    Tack för ditt omdöme!

    Vi tackar för din feedback och tar detta vidare inom företaget. Vi vill verkligen hjälpa dig som kund och hoppas att du kan återkomma till oss i framtiden!

    Bästa Hälsningar,
    Julia Rum21

  • Mycket bra
    8 mån sedan
    Uppdaterat: 8 mån sedan
    Beställning Leverans
    Lätt att handla lättbegriplig
  • Hej,
    Tack för ditt omdöme!

    Vi uppskattar att du gillar att handla hos oss!

    Bästa Hälsningar,
    Julia Rum21

  • Perfekt
    9 mån sedan
    Beställning Leverans
    Trevlig kundservice
  • Hej,
    Tack för ditt omdöme!

    Så härligt att du är nöjd med vår kundservice. Varmt välkommen åter!

    Bästa Hälsningar,
    Julia Rum21

  • Usel
    9 mån sedan
    Uppdaterat: 9 mån sedan
    De använder PostNord för leverans av större varor; det erbjuds endast leverans dagtid 9-15 och man kan kan inte få någon angiven leveranstid utöver att de kommer någon gång under den här tidsperioden. Jag fick också en kraftigt skadad vara levererad. Då fick jag stanna hemma vid två tillfällen; en dag för att de skulle hämta varan och ytterligare en dag för att få den nya varan eftersom de menade på att detta inte kunde ske vid samma tidpunkt.
  • Hej,
    Tack för ditt omdöme!

    Vi tackar för din feedback och tar denna vidare till vårt fraktbolag. Vi reserverar oss för att Postnord levererar vardagar mellan tiderna 7-17 (då tiderna kan variera i olika områden). Vi hoppas att du återkommer som kund, då vår kundtjänst hjälper dig mer än gärna vid liknande ärenden och om skulle uppstå problem på vägen.

    Bästa Hälsningar,
    Julia Rum21

  • Perfekt
    10 mån sedan
    Beställning Leverans
    Snabbt gjort att handla. Bra presentation av varor
  • Dålig
    10 mån sedan
    Uppdaterat: 10 mån sedan
    Dom skickade fel ben till vår beställda sideboard och lovade leverans efter 5 dagar. Nu har det 7 dagar och inte ett ljud . Det är inte ok när dom själva gjort fel. Saken blir ju inte bättre av en synnerligen otrevlig kundservice.
  • Perfekt
    10 mån sedan
    Beställning Leverans
    Snabb bekräftelse på köp, enkelt att beställa.
  • Ganska dålig
    11 mån sedan
    Uppdaterat: 11 mån sedan
    4:e arbetsdagen påbörjad. Fortfarande bara "registrerad" som order, inget skickat. Skärpning...

    Uppdatering: Nu har jag väntat 5 dagar till. Vad händer!?
    Uppdatering: På 8:e dagen är nu varan skickad. Räkna alltså inte med att få varan i den tid som är utlovad.
  • 2017-10-17 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Perfekt
    1 år sedan
    Beställning
    kanon lätt att beställa
  • Perfekt
    1 år sedan
    Beställning
    Snabb leverans, bra pris. Bra förpackat.
  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Mitt intryck av Rum21:s kundservice är inte särskilt bra efter följande erfarenhet:

    - Råkade ha sönder en lampskärm i glas som jag beställt från Rum21 (slog i huvet i den så att den gick sönder - huvet höll, men inte glaskupan till lampskärm...). Kontaktar dem och kollar om det går att reklamera. Det gick inte. Men däremot kan jag få köpa en ny lampskärm för 500 kr. Fair enough tyckte jag. Sen händer följande:

    - Leveransen av lampskärmen tog ca 3 ggr så lång tid som de angav (11-12 veckor istället för 3-4 veckor). Efter mailkontakt lovar de att dra av lite på fakturan för den sena leveransen.

    - Fakturan kommer inte i samband med leveransen, utan först 7 (sju!) månader efteråt. Och när den väl kommer så har jag inte fått någon rabatt som utlovat.

    - Påpekar misstagen ovan för Rum21. Får då en ny faktura med 10 % rabatt (d.v.s. 50 kr rabatt).

    Summa summarum: Rum21 kundservice är inte så mycket att hänga i granen. Usel service och de fattar inte vad goodwill är.
  • Bra
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Snabb frakt.

    Dock lite små skador på produkten som jag inte orkar bråka om, dessa kan inte hänt vid frakt utan vid tillverkning.
  • Ganska dålig
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Enda leveransalterantiv postens centrallager då paketet var för stort för vanliga utlämmningställen. Leverans till dörren mellan 9-15? Vem är hemma då? Skärp till er.
  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Beställde 2 produkter med leveranstider på 5 veckor såg jag efter beställningen. Mailade dagen efter om avbeställning utan svar! mailade några dagar igen om samma sak. Inget svar även denna gång. Men nu har varorna ändå skickats till mig. Hallå
  • Perfekt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Beställning Leverans
    Snabb leverans!
  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Riktigt dålig butik! Jag skrev till deras kundservice för två veckor sedan och väntar fortfarande på svar!

    Handla INTE av denna butiken. Blir det något problem med din leverans eller produkt så hjälper de inte dig.
  • Hej!

    Vi har haft ett högt tryck på kundtjänst sedan julhandeln och därför kan det ha hänt att vi missat dig. Maila gärna oss igen på info@rum21.se eller ring oss på 033-120180 vardagar 9-16 så skall vår kundtjänst hjälpa dig!

    Mvh Rum21.se

  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Varning köp ej via betalkort du får aldrig tillbaka dina pengar utan polisanmälan.
    Kontakt med butik ej möjlig.
  • Hej Auxvoice,

    Vi återbetalar alltid våra kunder om det ex. skulle röra sig om en avbeställning. Har du varit i kontakt med oss via info@rum21.se eller 033-120180? Vår kundtjänst hjälper gärna till och sitter bemannade vardagar 9-16.

  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Beställning Leverans
    Snabbt, enkelt och korrekt.
  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Beställt 29 Nov--> 4 dagar utlovade leveranstid ---> 7 Dec ingenting. .
    långa telefonköer
    inga svar på e-post
    annullerade beställningen, jag hoppas att få mina pengar tillbaka nu.

    aldrig igen!

    Uppdatering: Detta företag har en mycket dålig logistik system.Once det var uppenbart att de inte kan leverera inom utlovad tid, enades de om att återbetala . Men de kan inte stoppa transporten och det hade inte ens lämnat lagret ännu. de har 0 kontroll över sin logistik. Nu har jag att vänta veckor för Postnord att returnera paketet.
  • Perfekt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Beställning
    Jättebra
  • Perfekt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Beställning Leverans
    Snabbt och enkelt att beställa och bra frakt- och betalningsalternativ.
  • Usel
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställt produkt i mars som fortfarande inte levererats trots fem nya utlovade datum under tiden. Hela tiden skyller man på leverantören. Uselt - Att man säljer saker man inte kan leverera. Att man inte får andra förslag på lösningar. Att man inte ger info efter utlovat datum passerat utan man som kund hänvisas till att själv jaga dem. Att det inte ens går att jaga dem eftersom det inte gått att ringa och det är ca två veckors svarstid på mail. Inte mitt första köp på rum21 men detta blir mitt sista (om varorna kommer).
  • Usel
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Håller inte vad de lovar. Skickar fel produkter och skyller på ett systembyte som skedde under sommaren. Efter kontakt med kundtjänst med otroligt lång väntetid lovar de skicka rätt varor men får inga. Kontaktar de igen och de har inte gjort någonting och mitt tidigare ärende finns ej registrerat. Väntar fortfarande på rätt varor 4 veckor efter ordinarie beställningen las. Rabattkoder som plåster på såren men vem vill beställa mer?!
    Dåligt, rekommenderas ej.
  • Usel
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Besviken på brist på information. Beställde en produkt med 3-9 dagars leveranstid, när jag efter 7 arbetsdagar ringer och hör när produkten kan tänkas skickas får jag veta att det kan ta flera veckor pga ett systembyte, inget som informerats om. Jag frågar om det är 2-3 veckor eller 6-7 men de kan inte säga någonting mer än att de inte vet. Avbeställer och beställer från annan leverantör.
  • Hej Kerstin,

    Vi har tyvärr haft förseningar på vissa leveranser under sommaren i och med systembytet som skedde. Systembytet är nu gjort och vi kommer snart att kunna leverera snabbt inom några få dagar igen. I och med systembytet så vågade inte vår kundtjänst lova när varan skulle dyka upp.

  • Usel
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Oerhört besviken på Rum21. Jag gjorde en beställning för över en månad sedan som skulle levereras inom ett par dagar. Det visade sig sedan att produkten inte ens fanns i lager då jag beställde och hade således aldrig kunnat levereras på den tid som utlovades på hemsidan. Jag är vidare väldigt förvånad över bemötandet hos kundtjänsten. De varken kan eller vill ge ut någon som helst information om när varan kan tänkas levereras och man undrar om varan ens kommer levereras? De refererar till sitt systembyte vilket tyvärr inte är ett argument som håller när man utöver denna grava försening gett ut felaktig leverans- och lagerinformation på hemsidan och slutligen dessutom inte kan tänka sig kompensera kunden.

    Detta är så fruktansvärt oseriöst. Jag kommer absolut inte beställa av Rum21 igen och jag rekommenderar inte någon annan att göra det heller.
  • Hej,

    Vi beklagar informationsbristen och den felaktiga lagerstatusen. Som vi meddelat tidigare så beror det på systembytet vilket gjort att vår kundtjänst inte vågat lova någonting gällande leveranser och vissa beställningar kom även i kläm. Men vi kommer åtgärda detta så det blir korrekt i framtiden vid beställning.

  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Vet inte om det var jag, deras system eller KLARNA som gjorde att det blev en dubbelbeställning på en produkt.
    Av misstag blev det en beställning på faktura som jag inte hunnit aktivera min rabattkod på och en som jag betalade med kort och studentrabatt.
    Jag märkte inte att jag fått två bekräftelsemail utan såg dubbelbeställningen först när allt skickats och klarna skickade en faktura.
    Efter ett telefonsamtal med kundtjänsten mailade dom en fraktsedel gratis för retur.
    Eftersom det kunde vara jag som gjort en felbeställning är jag grymt glad att de betalade returfrakten.
    Rum21 har riktigt bra kundservice vilket gör att jag rekommenderar dom även om jag tycker det borde gå snabbare än en vecka att skicka en vara som finns på lager.
  • Usel
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Fruktansvärt dåligt och opålitligt. Beställde hyllor för 13000kr som RUM21 sa att de hade på lager. Leveranstid beräknad 3 till 7 arbetsdagar.
    Efter 2 veckor har jag inte fått leverans eller hört någonting. Jag ringer och efter en lång väntetid får jag reda på att alla beställningar är försenade pga systembyte.
    Tack för info RUM21, det kanske var nåt era kunder vill veta INNAN de lägger en beställning.
    Vi kommer överens om att jag kommer att få 10% av min beställning tillbaka och att mina hyllor skulle skickas en vecka senare.
    Nu har det gått en månad och efter många telefonsamtal och mail till kundsupport har jag varken sett färgen av mina hyllor eller de 10% som jag skulle få tillbaka.
    Jag avbeställde min order och lade en beställning på designonline istället. Kan tipsa om att de respekterar sina leveranstider.
    RUM21, aldrig igen.
  • Hej, vi beklagar verkligen förseningen som det har inneburit för dig. Övergången till vårt nya system gjorde att en del beställningar föll mellan stolarna och därav fick förseningar. Det är något som vi nu inte skall upprepa då vi kommer ha bättre och mer pålitliga leveranser med vårt nya system. Och vi ber om ursäkt att du var en av dem som kom i kläm.

  • Usel
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Otroligt oseriöst företag, beställde en matta som idag är en vecka försenat. Förseningen är ej det största problemet och även inte så jättemycket. Dem skyller på ett systembyte, må mycket väl vara så. Men som IT-ingenjör kan jag bestämt säga att dem är en av dem få som skulle få för sig att byte system inför sommaren. Ingen gör det just för att sådana här saker ej ska ske när få personal är på plats för att kunna ta hand om ärenden som gått fel under semestertid. Till råga på det så kan dem inte ens lite estimera en leveranstid på min beställning, Whaaat! Otroligt! Sist men inte minst förväntar dem sig att jag ska vara hemma om det nu vore så dem att kan utföra sitt jobb och leverera produkten. Skämtar dem eller, ska jag som har planerat att få min matta innan semestern, planera om min ledighet för att dem är inkompetenta och vara hemma. Ger det en vecka till sen kan dem trycka upp mattan där den hör hemma.
  • Hej,

    Vi beklagar det krångel som det har inneburit för dig. Gällande vårt systembyte så är det tillfälligt och dessvärre har det medfört att kunder bl.a. fått förseningar i sina leveranser. Vi jobbar så hårt vi kan på att lösa detta och snart vara tillbaka på samma höga servicenivå och snabba leveranser som vi haft tidigare. Du får gärna kontakta kundtjänst på info@rum21.se om du har några ytterligare frågor.

    Mvh Rum21.se

  • Usel
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Har gjort flera beställningar hos Rum21 tidigare och alltid varit nöjd. Nu är det stopp, inväntar stolar som blivit en månad försenad. Rum21 skyller på sitt nya affärssystem. Skitsnack säger jag. Misstänker att konkursen är nära: VARNING!
  • Bäste kund,

    Vi beklagar djupt att din leverans är försenad. Vi byter just nu affärssystem under sommaren, då vi har generellt en lägre trafik under semestermånaderna. Detta för att bli mer effektiva och ge bättre leveranser framöver, vilket vi tror på i längden att det skall gynna samtliga. Tyvärr har det påverkat våra leveranser för tillfället och vi jobbar för fullt för att lösa detta.

    Mvh Rum21.se

  • Usel
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Varning för Rum21 och Royal Design (Rum21 ägs tydligen av Royal Design som jag också har dåliga erfarenheter av). Gjorde misstaget att beställa diverse produkter i april. Produkterna har fortfarande inte levererats och jag har inte fått någon uppdaterad information kring beräknad leveranstid. Kontaktade därför butiken för snart två veckor sedan för att avbeställa en av varorna jag beställde men ej fått levererad. Har fortfarande inte fått pengarna återbetalda och övriga varor som ska finnas på lager och ingick i beställningen från april har inte skickats.
  • Hej,

    Vi beklagar att du upplever köpupplevelsen som mindre bra. Vi vill gärna hjälpa dig och vad vi förstår så vill du ha lagervarorna på din beställning. Kontakta gärna vår kundtjänst på info@rum21.se så skall de hjälpa dig. Vi ber om ursäkt att det blivit krångligt och för tillfället genomför vi ett systembyte vilket tyvärr även kan påverka våra leveranser.

    Mvh/ Rum21.se

  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställning Leverans
    Än så länge känns allt toppen. Hoppas på snabb å bra leverans
    Leveransen var både snabb och väl paketerad!!
  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställning Leverans
    So far so good. Bra priser och bra urval. Enkelt att betala och frakt ingår :-)
  • Utmärkt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställning Leverans
    Enda negativa var att jag inte kunde kombinera en 10%-rabatt från nyhetsbrev i kombo med erbjudande. Inte ovanligt, men det hade inte kostat mkt för affären. Rabatten hade ju ändå blivit lägre än om det varit på fullpris :-)
  • Perfekt
    2 år sedan
    Beställning
    Enkelt smärtfritt inget krångel
  • Usel
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Gjorde en beställning sent den 28/3 idag är det 7/4 och jag har fortfarande inte fått något paket. Notera att det jag beställde fanns i lager. Har kontaktat kundtjänst två gånger som har beklagat sig men inte erbjudit så mycket som en rabattkod i kompensation. Detta är vad jag kallar värdelös kundservice. Med tanke på den hårda konkurrens som råder inom näthandeln borde man kunna förvänta sig mer 2016.
  • Hej,

    Vi beklagar förseningen på din beställning från oss och hoppas att leveransen kommer till dig så snart som möjligt. Vårt lager har haft ett högt tryck det senaste vilket gjort att vissa beställningar dessvärre har blivit försenade.

    Mvh Rum21.se

  • Ganska bra
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställning Leverans
    Varan var slut så det blev ingen julklapp men kom enligt nytt datum vid beställning.
  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Endast gjort ett köp. Så svårt att ge betyg på leveranstider osv.
    Men haft massor av problem med den vara jag köpte. Den är nu utbytt för fjärde gången. Detta är dock inte Rum21s fel. Utan tillverkaren av den produkten jag köpte.

    Blev erbjuden återköp redan vid första gången varan va trasig. Men jag ville ha den så att den blivit utbytt fyra ggr är inte deras fel. Utan vad jag ville som kund.

    Men jag tänkte jag måste skriva ett betyg baserat på min upplevelse. Och då jag själv jobbar i e-handelsbranschen så vet jag att det viktigaste är hur ett företag hanterar en reklamation eller ett fel på en vara. Och där gör Rum21 ett strålande jobb. Riktigt bra support som verkligen gör allt för att få nöjda kunder.

    Är du som kund osäker på att handla hos dem. Tänk då om. Jag skulle gärna handla hos dem igen trots massor av problem med den vara jag köpte. Detta motiverar min tia.

    Många företag får en tia för att de har snabba leveranser osv.. Trots att kunden inte ens vet hur de hanterar ett fel på varan.

    Men om man ger ett företag en tia baserat på hur bemötandet är vid en reklamation. Då kan du som kund handla där utan oro.

    Så om du som chef för er support/returavdelning läser detta. Gå och ge dina medarbetare en stor klapp på axeln eller en fin tårta. De gör ett strålande jobb för att få kunderna riktigt nöjda..

    Bra jobbat!

    Och till er kunder som är osäkra på att handla från dem. va inte det. Suveränt företag med rätt inställning till kundnöjdhet.
  • Hej Marcus och tack för de fina orden! Ditt meddelande skall vi genast skicka vidare till kundtjänst/reklamation här på Rum21. Ha en bra dag!

  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställning Leverans
    Enkelt bra snyggt
  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställning Leverans
    Bättra på betalningen och inloggningen. IT folk som ni anlitar är inte duktiga.