2 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-06-12
L
Lars(1 omdöme)
Oseriöst företag. Skickar en trasig spegel och vi har nu väntat i två månader på vår retur som vi inte fått.
2019-05-26
A
Arthax(19 omdömen)
Beställde fyra stolar samt ett matbord. Stod 2v leveranstid. Varorna kom inte, så VI hörde av oss för att se om varorna var skickade. Fick till svar att det är Postnord (!?) som har 2v på sig att leverera varorna. Stolarna var trasiga vi leverans. Fick nytt underrede relativt snabbt. Matbordet var i svart ek-fanér efter första måltiden när vi dukar av vattenglasen så visar det sig att det skvätt lite vatten på bordet där ett av glasen stått. Har då på den tiden, ca 20 min, luckrat upp faneret som släpper. Vid närmare granskning har det skett på flera ställen. Reklamerar bordet. Rum21 är sanslöst dåliga på att svara så ärendet pågår under EN månad med över 10 mail fram och tillbaka. Till slut tröttnar jag och ringer. Möts av en trevlig person på kundtjänst som återkommer med ett förslag där vi kan få köpa ett annat bord där vi får 10 % rabatt. Vi har tröttnat på varornas dåliga kvalitet som Rum21´s sanslöst dåliga kundservice så vi väljer att reklamera bordet och få pengarna tillbaka. Ärendet är inte löst. Handla absolut inte på Rum21. Får ni problem så är det kört.
2019-05-14
S
Svenja H.(1 omdöme)
No compensation offer for damaged product: I ordered a big rug at RUM21 online. As it turns out their supplier RugSolid is packing and transporting their rugs folded. That damages the rug. Ours has bump-lines that are still visible after 1,5 months. And RUM21 is not willing to offer any kind of compensation. I strongly recommend against this online shop.
2019-04-15
S
Sara(1 omdöme)
VARNING! Beställ ej från detta oseriösa företag! ÖVER 6 MÅNADERS LEVERANSTID, FORTFARANDE UTAN VARA?! Beställde en lampa den 22 november(!) som jag fortfarande inte fått någon leverans utav. När jag beställde lampan stod det att det skulle vara 2 veckors leveranstid(?!) Leveranstiden som står på deras hemsida stämmer alltså inte! De har skjutit upp leveransen 6 gånger. Varje gång har jag själv fått ringa och fråga vart lampan är, då har de nämnt att de skjutit upp leveransen ytterligare en månad. Man måste alltså ringa själv och fråga vart ens vara är. Sämsta kundservicen, de kan inte ens svara på vad som är problemet, varför de dröjer så länge. ” Verkligen synd att de dröjer”. Efter att man hört de X antal gånger blir man jäkligt irriterad då de inte gör något åt saken. Bad även att få prata med någon ansvarig. ” Tyvärr så går de inte” ?! Vid ett tillfälle fick vi hem en faktura med svaret” Vi har skickat lampan till er”. NEJ de har ni inte, ta tillbaka fakturan. ” Nej tyvärr, ni får ringa Klarna själva och strida fakturan.” BRA SERVICE! Blev tillslut en principsak att vänta på lampan. Nästan komiskt att vänta på datumet de sagt att den ska levereras på. Vänta några dagar efter utsatt leveransdatum och sen ringa dit (eftersom man inte får någon info själv) och sen höra att de skjutit upp den ytterligare en månad?!?! Varit i kontakt med andra företag som har samma lampa, de har fått löpande leveranser av denna vara under dessa 6 månader. Man undrar ju om de har obetalda fakturor, därför de inte vill leverera till RUM21? Har nu beställt denna lampa från ett annat seriöst företag. Tog mindre än 24 timmar från beställning till leverans! De kallar jag bra service och kundbemötande! "
2019-03-03
Jag har aldrig mött en mer arrogant, inkompetent och totalt ointresserad support. Jag har under 4 veckors tid försökt att få besked angående ett fel vid ett köp men efter att har mailat dem 6 ggr svarar de varje gång att "vi återkommer", men än har de inte svarat. Hade man kunnat ge dem en överstruken stjärna så hade jag gjort det.
2019-03-02
Redigerades 2019-03-03
Jag har handlat hos rum21 tidigare och allt har varit så smidigt! Alltid uppdaterad på var, när och hur leveransen sker.
2019-03-02
Utbudet, stort av både klassiskt och modernt!
2019-02-03
Billigaste pris och Snabbt, Smidigt, Klarna och samarbetar med det utlämningsställe jag föredrar.
2019-01-23
Smidigt
2019-01-21
s
soppgaffel(3 omdömen)
Väldigt försenade leveranser och jag har inte fått information om produkter som inte kommer med i leveransen utan skickas senare, de saknas bara i leveransen.
2018-12-12
B
B Traven(1 omdöme)
Otroligt dålig service. Handla inte här! 1) De skickar defekta varor. 2) De svarar inte på mail. 3) De svarar inte i telefon.
2018-11-28
T
To55e(28 omdömen)
Snabb leverans. Det är det positiva. Som många andra skriver är de nästan omöjliga att få tag på. Har ett reklamationsärende som nästan pågått 2 mån. Jag måste ringa och jaga dem för att det ska hända något. Till det är svarstid på mail 1v eller aldrig. Telefon är riktigt lotto trots att man ringer varje dag olika tider. Men man kan inte köa hur länge som helst. De är jättebra och hjälpsamma NÄR man får tag på någon, men innan dess händer INGET ... aldrig varit med om liknande. Ni kommer inte överleva som butik med den här kundtjänsten.
2018-11-26
M
MIkafika123(1 omdöme)
Otroligt dålig service. Handla inte här! När min order fortfarande inte kommit efter nästan 30 dgr, och flera mail till er kundservice utan svar, ringde jag och fick be er skicka varorna. Upplyste er då om att jag endast ville behålla ordern om varorna kom till mig inom ett visst datum, vilket ni försäkrade. Hela ordern kom inte som utlovat, vilket jag kontaktar er om. Ni säger då att ni inte alls kan utlova att varor ska komma en viss tid. Ni säger att för att returnera varan som inte kom som utlovat, måste jag själv hämta ut pkt, ringa er för att få en retursedel ( bara det!?) ) och sedan själv stå för returen. Så dåligt! Att ni ens existerar som webb butik förstår jag inte.
2018-11-25
Dåliga leveransalternativ, de skickar till skumma ombud och inte hem till dörren
2018-11-21
Smidigt
Sida 1