(44)
VARNING! Köp inget här ifrån! De skickar söndriga saker och ljuger i kundtjänsten!
Den 30/9 beställde jag ett vitrinskåp som skulle ta 6-7 veckors leveranstid. Inte ett enda mail eller telefonsamtal ang försening har jag fått. Däremot när jag ringt till er och mailat ca 6-8 ggr då har ni både lovat att den ska levereras inom ett visst datum, att den finns men väntar på att bli utkörd, att den kommer inom två veckor, att ni ingenting vet mer än att den är fördröjd. Det vill säga olika bud hela tiden. Under tiden jag har väntat har vitrinskåpet stått med leveranstid endast 2-3 veckor?! Och nu som slutsålt?! Nu har jag väntat 10 veckor och ingen vet något eller gör ett dugg för att ta reda på något heller. Det enda jag får höra är att jag ska bli kompenserad med avdrag på möbeln, hur ska det gå till när jag aldrig får någon leverans? Otroligt missnöjd 👎🏻👎🏻
Har 40% rabatt på en vara, när man sedan beställt den så står den som ordinarie pris i orderbekräftelsen som skickas ut. Kontaktar och dom svarar efter en vecka att dom kräver en bild på reapriset (som dom inte längre har på hemsidan). Får heller inte avbeställa varan utan att betala en ångeravgift på 199:-, UNDVIK!
fina varor och bra priser men tar igen det genom att lägga på expeditionsavgift och annat dumt. Såna fasoner ger lurendrejarvibbar som överskuggar allt annat.
Forbannet skit, bare noe tull! Flotte bilder på deres hjemmeside som i virkeligheten er 10% sannhet av det man ser der... Kjøpte et sengepledd til nesten 2000.- men fikk kvalitet som du får for 200.- andre plasser! Ussel, simpel kvalitet!
Köpte en avtorkningsmatta till hallen varav det visade sig att den var defekt, det var en spricka i gummerignen. Hörde av mig för reklamation varav dom erbjuder en ny matta eller pengarna tillbaka. Toppen tänker jag, det löser sig. Men visar sig att mattan inte finns och dom vet inte heller när den kommer in i lager igen utan tycker att det är jag som kund som ska hålla koll på det. Beställer du hos Jotex finns inte "det där extra för kunden". Mina förhoppningar var att dom kunde avvara en matta när den kommer in igen och skicka den. Men det är tydligen på mig och mitt ansvar att beställa och höra av mig så att dom blåser av fakturan. Krångligt tycker jag. Har nu gått några månader utan matta och ja, i detta fallet skulle jag kanske tagit tillbaka pengarna istället.
Expeditionsavgift? Enligt lag ska det täcka administrativa kostnader för företaget vid köp. Trots det tar Jotex sen också ut fakturaavgifter med mera. Otroligt dåligt för kunden och dessutom göms den sist i avtalet. Otroligt dåligt.
Urusel kundservice och värdelös kvalitet
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.
Fullständigt firmanamn: Jotex Sweden AB
Organisationsnr: 556249-7106
Information hos allabolag.se