2.7 / 5
(4016 omdömen)
5
(3729)4
(176)3
(39)2
(16)1
(56)
Sorterat efter datum
2020-02-03
Har inget att klaga på.
2019-12-04
Snabb leverans och bra service.. superb!
2019-09-20
Har en bild på specifika produkten jag vill köpa på hemsidan men skickar en annan liknande, snudd på bedrägeri.
Nordicfeel svarar:2019-09-24
Hej och tack för din recension. Beklagar att du fått fel produkt från oss. Om du kontaktar vår kundservice på [email protected] så kan de hjälpa dig att lösa ditt problem. Önskar dig en mycket fin dag! // Nordicfeel
2019-08-10
Man får meil varje dal tex: 20% rabar på Hugo boss, när man kollar på webbsidan det e samma pris, bara lögn! Jag har köpt några gånger, Gammal parfym som luktar bara sprit!
2019-07-16
Jag och fru har då och då faktiskt valt att besöka Nordicfeel direkt och beställt varor utan att ens kolla på andra sidor. Så, här senast, gick jag in, (på order av chefen) och beställde några saker som vi behövde. Men jag fick för mig att faktiskt kolla konkurrenternas priser och utan rabattkoder osv, så var det betydligt billigare hos flera andra (inga källarvånings butiker som säljer går import varor, nej..) Iaf, jag mejlade till Nordicfeel och sa som det var, att jag föredrar att inte behöva annullera beställning och hålla på med och returnera osv och önskade egentligen att de kunde prismässigt se över det hela, kanske matchade pris eller liknande.. iaf Första svaret kändes inte alls som att de läste hela eller förstod vad återkommande kunden behövde för att förbi en kund. När jag påpekade att jag behöver svar på min fråga, då poängterade de att de är mindre och har inte sånna möjligheter. Ahja, så kan det vara, då vet jag som kund och väljer för det första bort er, för det andra att ge inte mer än 3 stjärnor. Att ge rabattkoder men ändå har mycket högre pris på några utvalda produkt, låg eller ingen leverans kostnad men på deras villkor, långsam och ja, något nonchalant svar på mejl.. Jag rekommenderar att ni alla som handlar sånt som Nordicfeel erbjuder hos andra som är "större" mer "etablerade".
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2019-06-30
Förstår liksom inte på mig gnällspikarna här som gnäller på företaget. Handlat av de sedan tio år tillbaka (om inte mer) och de har alltid skött sig. Även förra veckan när jag fick min Paco Rabanne Prive'. Leveransen tog en dag och några timmar där paketet smidigit levererades i min Instabox. Kundservice är också bra på att bemöta och även ge kompensation ifall något tokigt skulle hända. Plus alla dessa rabatter de har med jämna mellanrum. Så vad är problemet?
2019-06-28
NordicFeel använder någon billig variant från Postnord vilket innebär att det skickas som spårbart brev och går fantastiskt långsamt. Postnord försöker sedan leverera det till dörren mellan 08-17 då ingen är hemma och du får vänta ytterliggare en arbetsdag. Till skillnad från andra PostNord tjänster som andra butiker använder som tar 1-2 dagar att få varorna så är jag nu uppe i en vecka då jag mottar mitt paket på måndag sedan beställning. Under all kritik. Helt ok annars.
2019-06-19
Snabb leverans och bra priser och bra produkter
2019-05-31
Dålig leveranstid och långsam service.
2019-05-06
Beställde Giorgio Armani på onsdag kväll och fick varan på fredag. Trodde inte att jag får så snabbt! Topp betyg från mig oavsett vad andra tror!
2019-03-27
Ni hade produkten i kampanj efter att jag hade lagt beställning till ordinarie pris. Kontaktade er och frågade om ni kunde justera det priset jag fick till ordinarie. Ni sa nej och bad mig göra en retur och sedan göra en ny beställning. Ni hade inte ens förmågan att ge mig en rabattkod. Nej ni har tappat mig som kund. Jag går till Lyko.se för bättre kundvård.
2019-02-08
Usel leveranstid! Beställde en deostick den 25 januari som enligt dem själva fanns på lager. Det tog Nordicfeel 13 dagar att leverera den till mig. Med den leveranstiden hjälper det inte att priset var bra. Kommer inte handla där igen.
2016-01-21
Redigerades 2019-01-28
Tråkigt att se att nordicfeel som har haft toppbetyg har sjunkit en del i betyg. Jag sänker mitt betyg lite.
2019-01-16
Jag kollar alltid omdöme först. Förutom denna gång. Så fort jag lagt min beställning och såg vad andra skrivit om denna butik så insåg jag att jag blivit lurad. Förutom det uppenbara att dom ”rear” ut produkter som dom inte har på lager så tog det även 3 veckor från att beställning gjorts till det att dom hör av sig att produkter inte finns på lager. Det är nog en tidsfråga innan ägaren åker fast för bedrägeri, det är för tydligt.
2019-01-07
Beställde långt innan julrusningen, men det tog 10 dagar att få mina grejer och 14 dagar för kundtjänst att återkoppla
Sida 1