Nordicfeel
  • Årets E-handlare inom skönhet
  • 7 år i rad. Brett sortiment.
  • Fri frakt och fria returer.
Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
3 dagar sedan

Jag la en beställning som skulle skickas från deras lager senast den 3 augusti med hemleverans den 4 augusti. Varan dök inte upp och jag mailar kundtjänst 3 gånger innan jag fick svar. Då visade det sig att en av varorna var slut i lager och det var därför min beställning inte skickats men ingen hade tänkt tanken att kontakta mig. Min beställning skulle nu prioriteras men det tog ändå 2 dagar innan den når AirMee som skulle leverera hem till mig. De har inte lyckats att leverera och det verkar nu som de inte riktigt vet vad mitt paket är och vägrar att svara eller ge besked om när eller om jag ens kommer få det, de tar inget ansvar utan hänvisade tillbaka till NordicFeel som jag inte får några svar från heller. Så nej rekommendera absolut inte detta företag, känns riktigt oseriösa.

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
2 månader sedan

Fick gsmmal deo märke Helena R nudit kommer sldrig o rekommendera Er 😞😞😞😞Suada

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
4 månader sedan

Dom skickar oplomberade varor. Iallafall på det dyraste. När jag ville lämna tillbaka dessa så fick jag inte det för dom var brutna i plomberingen sa dom. Men dom var aldrig plomberad när jag fick dom. Hur ska jag kunna bevisa det. Den billigaste prayen var plomberad, men den har jag inte tänkt lämna tillbaka för den har jag brutit. Jag skickade till och med bilder på hur oanvänt det ser ut. Det är glasflaskor så man ser hur oanvänt det är. Jag hör ju hur idiotiskt det låter men hur ska man bevisa då. Har kontaktat konsumentverket.

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
7 månader sedan

Beställde varor (julklappar) i början av december med utlovad leverans innan jul... Har EN MÅNAD senare och ännu inte fått några varor... Usel kundervice och uteblivna varor - jag kan inte rekommendera någon att någonsin handla härifrån!

Usel
7 månader sedan

Otroligt dålig kundservice! Noll respons på flera mail. Kan man inte leverera varor som lovat kanske man ska ta sig en funderare! Spelar ingen roll huruvida bra erbjudande man har om kunderna aldrig får några varor. Nej fortsättningsvis väljer jag en annan butik!

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
7 månader sedan

Betald och utebliven vara. Köpt med express 1v före jul skulle komma om två dgr. 20 dagar senare ingenting. Har sökt kundservice på Mail, chatt, Facebook utan resultat. Värsta oseriösa företaget

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
7 månader sedan

Beställde Olaplex i början av december men hade av misstag lagt ordern två gånger, skickade mail om detta på direkten, fick svar typ 4 dagar senare att det är hög belastning blaap blaap...ingenting händer, skickar mejl igen så att dom skulle ta bort den andra beställning och fick sedan svar att ordern är redan skickad iväg, fick retursedel och dom skulle makulera fakturan efter dom fått tillbaka returen, eftersom jag fortfarande inte fått den andra leveransen har jag inte heller fått pengarna tillbaka. Har skickat flera mejl utan svar. Börjar verkligen ruttna, kommer inte beställa i fortsättningen, inte värt det, köper hellre någon annanstans även om det skulle vara dyrare...

Utmärkt
7 månader sedan

Snabb leverans, bra priser, hade de produkter jag var ute efter

Betyg köpupplevelse

1.4Dålig
12 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(1)
(0)
(0)
(0)
(11)

Om butiken

Nordicfeel

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.

Betalningsalternativ

VisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

www.nordicfeel.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Nordic Web Trading AB

Organisationsnr: 556746-8904

Information hos allabolag.se

Auktoriserad återförsäljare