(500+)
Jag köpte en vara med rabatterat pris, men när jag sedan lade till en likadan i varukorgen gick priset på den ursprungliga upp med 50% till ordinmarie pris och den andra lades oxå till till ordinarie pris, så det slutade med att totala priset blev 3ggr så mkt för att jag ville ha 2 st istället för en. När jag sedan kontaktar NordicFeel för att ångra ordern "har beställningen redan gått till plock och går inte att stoppa", men jag kan returnera varorna till det facila priset 39 kr.........
Helt ok. Tycker dock att Nordicfeel bör ha en gräns för fraktfrihet som inte verkar finnas. När man som kund handlar för nästan 1000kr kan man erbjudas fraktfritt men då mot en längre leveranstid. Jag handlar dyrt och får vänta på varan länge. Det är väl ingen bra service?
Hej de är Smidigt och enkelt,
Fri frakt över 499sek är en ren lögn. Många varor är permanent på "rea" utan att ändras i kostnad på flera månader. Så deras rabattkoder som inte gäller på ordinarie priser fungerar aldrig.
Fick hem en produkt som var i katastrofalt dålig kvalietet. En timmer som dånar så den vill man inte ens närma sig ansiktet med. Returnera den? Nejdu, Denna charmiga butik säger att har man starat apparaten så får inte skicka den i retur. Pajaser.
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.
www.nordicfeel.seFullständigt firmanamn: Youty AB
Organisationsnr: 556746-8904
Information hos allabolag.se