2 / 5
(81 omdömen)
5
(64)4
(9)3
(2)2
(3)1
(3)
Sorterat efter datum
2020-07-02
Grundlurad! Beställde ett par armpuffar till sonen som bara efter någon enstaka användning läckte luft och tappade sin funktion. Lim som släppt i sömmen/skarven. Klockrent fabrikationsfel! Kontaktade simbutiken för att göra en reklamation. Ägaren hävdar att min son själv orsakat skadan genom yttre på påverkan, förmodligen pga att han åkt vattenrutchkana (??!) En ren och vild gissning från ägarens håll som vi upplever som ett oerhört kränkande påstående då vår son med downs syndrom aldrig åkt i en vattenrutchkana utan endast lekt och plaskat hemma i vår villapool. Ägaren vägrar godkänna denna reklamation och vi kan känna oss grundlurade :((( VARNING😡👎😡👎😡👎😡👎😡
2019-11-12
Bra sortiment, lätt att hitta. Men löjligt att ta ut 29:- i "expeditionsavgift". Speciellt om man handlar för 100:- Vilken annan butik gör så?
2018-08-05
Köpte 2 par armpuffar till barnen ifrån Simbutiken. Supernöjd med mitt köp och dess hantering, valmöjligheter och snabb varuhantering. Många butiker erbjuder numera fri frakt, men summan här var 29kr. Helt OK men visst, hade den varit fri så hade jag gett full pott!
2018-07-13
Snabb leverans och stort utbud. Dessutom kul med en svensk simbutik!
2018-06-06
Smidigt köp och bra sortiment. Återstår att se hur leveransen blir.
2018-02-23
Snabb leverans, mkt bra kundmottagande vid samtal
2018-02-10
Mycket bra sortiment och bra site. Har handlat några gånger och det har aldrig varit några problem med leveranserna. Har behövt byta storlek någon gång och även i de fallen har servicen vid byte varit bra.
2018-02-09
Leverans inom 24 timmar och allt till belåtenhet.
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2019-05-27
Redigerades 2019-05-28
Snabb leverans!
2019-04-07
Riktigt dålig returprocess
2018-03-08
Redigerades 2018-03-09
Mina upplevelser: * Snabb packning och leverans (även på helgen). * Rätt varor levererade * Billig frakt * Bra sortiment på produkter som inte är så "vanliga" som märkesköld till simmärken Har ingen erfarenhet om returer eller kundtjänst men är helt nöjd med köpet.
2017-12-02
Väldigt irriterande att när jag använder valet direktbetalning till bank så måste jag använda det omoderna sättet med en sk dosa istället för mobilt BankID!
Simbutiken svarar:2017-12-08
Hej! Tack för din åsikt. Vår betalväxel är Dibs och sedan har vi kopplat på fyra stycken banker, SEB, Nordea, Swedbank och Handelsbanken. När man ska logga in med direktbetalning så är det banken som bestämmer inloggningen. SEB och Swedbank kan man logga in med mobilt bankid. De andra två bankerna har valt en annan inloggnings lösning. Med vänliga hälsningar Anders Kroon
2017-11-24
Enkelt och billigast. Pojken kommer bli lycklig!!!
2017-10-29
Redigerades 2017-10-31
Beställde kl 12 dag ett, fick varorna kl 11 dag 2. Billigast i sverige dessutom.
2017-10-30
Redigerades 2017-10-31
Glömde packa ner badpuffar till dottern när hon skulle åka och bada med sin moster. Ringde till badshopen och kollade om jag kunde lägga en order för avhämtning om någon timme i butiken. Det gick hur bra som helst. Otroligt bra service och trevlig personal.
Sida 1