Fri frakt & Snabba leveranser
Över 1.000 barnvagnar i lager
Bra service & 1 års Öppet Köp

http://www.babyland.se

Betalningsalternativ

Klarna
Visa
MasterCard
Amex
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 5 år sedan
(data från 2017-04-24)
Detaljerad information Babyland har fått betyget (9.27)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Mycket nöjd! Min favorit affär som är det självklara valet när vi handlar till både vår kommande bebis samt våra större barn.
  • Utmärkt
    Beställning
    Enkel att beställa och snabb leverans.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Alltid snabb och korrekt leverans är min erfarenhet så här långt.
  • Perfekt
    Beställning
    Har hittills aldrig blivit besviken på det jag köpt eller på deras service.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Enkelt och snabb leverans.
  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Alltid bra och personligt bemötande både i butik och kundtjänst. Kundtjänsten är suverän med snabb återkoppling och riktigt bra service. Rekommenderar Babyland varmt!
  • Perfekt
    Beställning Retur
    Bra utbud av BabyJogger och accepterar Amex vilket är en viktig parameter för mig. I tillägg så var deras kundtjänst MYCKET effektiv i att handlägga en reklamation jag gjorde på en vagn som visat sig vara defekt. Tummen upp!
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Snabb hemleverans även till Norrland! Supernöjd! Rekommenderas starkt!
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Perfekt, beställde på kvällen och fick det levererat ända hem till dörren på kvällen dagen efter.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Snabbt och enkelt!
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Så snabbt och enkelt
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Missade en rabattkod när jag beställde och skickade ett mail. Fick snabb och trevlig hjälp från kundservice. Jättenöjda med affären och babyland!
  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Snabb leverans av roligt babygym.
  • Dålig
    Beställning Leverans
    Otroligt dåligt försluten förpackning vid leverans av paketet. En tejpbit hade använts vid förslutningen på lagret och hade under frakten släppt. Slarvigt och dålig hantering av paket. Hoppas verkligen att det var en engångsföreteelse. Kommer antagligen vända mig till annan leverantör i framtiden. För övrigt hade vi tur och fick hem alla varor i paketet.
  • Hej! Vad tråkigt att höra, du ska givetvis kunna lita på att din försändelse är ordentligt packad och levereras hel. Kontakta gärna Kundservice på info@babyland.se så vi kan följa upp detta med berörd part, och se till att förbättra oss. Mvh Mari, Babyland.

  • Perfekt
    Beställning
    otroligt snabb leverans, man får varorna nästa dag! bästa sidan, samt att det är gratis frakt, helt PERFEKT!
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Beställde 19 skickad 11 dagen efter
  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Enda som drar ned är svårheten att retrunera, nu bor jag I Sthlm och kan enkelt ta mig till er butik men Inga retrurlappar följer med
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Snabb leverans, allt utmärkt!
  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    10% om man anmäler sig till nyhetsbrevet. Leverans samma kväll inom storstockholm. Mycket smidigt. Klarnas korta Förfallotid på fakturabetalning drar ner betyget något.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Vi är väldigt nöjda och kommer garanterat att shoppa från Babylands hemsida igen!!!
  • Usel
    Beställning Leverans
    Vi fick varor som vad söndriga/smutsiga och servicen var inte alls bra. Tillslut fick vi ok på att reklamera, efter många om och men.
  • Hej! Vad tråkigt att du känner dig missnöjd, givetvis ska du få bra service när du kontaktar Kundservice. Om du fått defekta produkter vid leverans så ska du alltid få nya varor av oss om du inte önskar häva ditt köp. Hör gärna av dig med din feedback till info@babyland.se så vi kan undersöka ärendet, och se till att bättra oss för framtiden. Mvh Mari, Babyland.

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    fri frakt och snabb leverans
  • Perfekt
    Beställning
    Tycker det är mkt bra att beställa från babyland.
    Snabba leveranser.
    Stort sortiment
    Bra kvalite
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Kommer att fortsätta handla där. Babyland har haft den bästa och snabbaste leveransen av de 4 olika nätbutiker för baby/barn som jag handlat hos.
  • Perfekt
    Beställning
    Snabb leverans, funkar utmärkt!
  • Perfekt
    Beställning
    Otroligt smidigt och bra ställe att handla på.

    Nu mera så tror jag man väljer att resa med mindre barn mer och mer och säkerheten är väldigt viktig. Köpte nyss en bilstol och skulle ta med mig den utomlands men det var svårt att hitta ett säkert sätt att transpotera den. Skulle vara till väldigt stor hjälp om ni kunde länka eller berätta typ vilken transportväska som den får plats i när man hyr en airshell väska. Och det gäller för barnvagnarna med. Hade lite problem med att packa min bilbarnstol.
    Köpte en gb pockit av er och är omöjligt att hitta en passande väska. Om tillverkaren inte har en sådan eller ni inte väljer att sälja den så skulle det hjälpt mig om en länk hade funnits till en passande väska.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Ständigt återvändande kund som använder babyland som förstahands alternativ!
  • Ganska dålig
    Beställning Leverans
    Fick varan till ej angivet leveranssätt. Babyland har bra utbud och snabb leverans, men tyvärr inte heller något kunskap om produkterna de säljer. Frågade om en bygel till en tidigare årsmodell av en barnvagn skulle passa, Babyland hävdade att den inte skulle göra det men det gjorde den ändå. Troligen eftersom de endast ville sälja på mig en dyrare produkt. Ganska dåligt gjort av dem tycker jag.
  • Hej! Självklart ska du få korrekt information och bra service när du kontaktar Kundservice. Kan det vara så att vi inte kunnat garantera att den passar då bygeln inte varit ett originaltillbehör? Hör gärna av dig till info@babyland.se med en beskrivning av problemet, så vi kan se till att förbättra oss och se om vi kan hjälpa dig vidare i ärendet. Mvh Mari, Babyland.

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Var mindre fel på varan och kommentera detta till kundtjänst. Fick hela summan tillbaka samt behålla varan. Mitt första val att handla från i fortsättningen.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Supersnabb leverans, bra service och ett bra utbud. Bättre kan det inte bli!
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Fantastisk service och supersmidigt med hemleverans. Snabba leveranser på allt jag beställt.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Jag köpte en barnvagn och babyland hade marknadens bästa pris. Jag går alltid igenom de flesta nätbutiker efter bästa pris innan jag handlar och nästan alltid så har babyland bästa pris. Nu senast var det nästan uppemot 1000kr skillnad.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Otroligt bra service! Både vid köp, men framförallt vid reklamationen. De löste det snabbt och var väldigt hjälpsamma. Jag blev otroligt positivt överraskad
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    En av flaskorna var sönder men tack vare er fantastiska service löste ni det. Tack så mycket för snabb leverans och hjälp!
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Bra, snabb leverans
  • Mycket bra
    Beställning Leverans
    Svårare att göra leveransen dit man vill ha den
  • Ganska dålig
    Mitt betyg gäller butiken på Karlbergsvägen i Stockholm.

    Besökte butiken för att köpa en bilbarnstol tillsammans med min fru och barn. Jag hade läst på lite innan och tänkt att köpa i butik där man kan ställa lite frågor innan. Personalen brydde sig inte om att hjälpa kunder i turordning vilket var mycket frustrerande. Efter 20 minuters väntan och blivit åsidosatt två gånger valde personalen att hjälpa en annan kund trots att vi hade ett lägre kölappsnummer. Denna kund visste att vi var före men sa att "vi har bara en kort fråga". Trots att jag påpekade att vi hade lägre nummer valde personalen att strunta i oss. Den korta frågan visade sig vara att kunden ville få hjälp vid deras bil. Trots att jag åter påpekade att vi var före blev vi ignorerade. Efter 5 minuters ytterligare väntan gick vi därifrån. Sällan sett så dålig service! Väjer 3 i betyg då butiken i sig är bra, men mycket frestad att ge en etta!
    1 mån sedan
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Jättenöjd som alltid!
  • Usel
    Beställning Leverans
    Kundservice är väldigt otrevliga, bra pris väger inte upp dålig service. Vi fick defekta produkter och fick inte reklamera dem utan blev tvungna att betala DYR retur tillbaka. Handla inte från Babyland.
  • Hej! Om du fått defekta produkter vid leverans så får du alltid nya produkter av oss. Om du betalat frakt tillbaka låter det som att du gjort en retur. Kontakta gärna kundservice så hjälper vid dig självklart! Mvh, Anton, Babyland

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Jättebra!
  • Dålig
    Sambon beställde att babylarm som var öppnat och någon manual stod ej att finna.

    Givetvis gör vi som vilken sund person som helst skulle göra och vill häva köpet men får då ett diffust svar om hur man går tillväga för att göra detta. Att man dessutom får bekosta fraktkostnaden på en vara som lika gärna kan vara begagnad är horribelt! Är det något som helst tvivel på att den är begagnad ska NI stå för returkostnaden!

    Dom ger sitt ord att den inte är använt men för att använda min morfars ordspråk så "Det ni säg och det katta skiter"

    Jag skulle aldrig acceptera en öppnad produkt någon annanstans och förväntar mig bättre service än så. Vi handlar aldrig hos Babyland igen av rena principskäl.
    1 mån sedan
  • Hej! Självklart ska du få bra service, kan inte göra annat än att beklaga om det är så att du fått en öppnad produkt, den borde aldrig skickats dig. Däremot har alla som du förstår rätt att ångra sina köp och skicka tillbaka produkter de köpt så länge de är i befintligt skick. Hör gärna av dig dig till Kundservice igen så ska vi hjälpa dig! Mvh, Anton, Babyland

  • Usel
    Vi har beställt möbler (spjälsäng och skötbord från BabyDan) som visade sig vara defekta, och de flesta ingående delarna hade något fel. Jag kontaktade kundservice för att reklamera varorna, och ville skicka tillbaka dem. Babyland menar nu att vi inte kan häva köpet utan att de ska ersätta de delar av produkterna som är felaktiga. De säger att vi antingen skickar tillbaka varorna, och bekostar det själva (ångerrätt) vilket är kostar skjortan för oss privatpersoner eller att vi packar upp allt igen och går igenom alla ingående delar för att markera i manualen vilka som är felaktiga, för att sedan få dessa delar skickade till oss av leverantören. De vill alltså att vi ska lägga ner ännu mer tid på produkter som är felaktiga och som vi bara vill skicka tillbaka, vi vill inte ha så dålig kvalité på produkter till vår lilla bebis. Jag har endast pratat med en person på kundservice och bad om att få prata med någon överordnad vilket jag fortfarande inte fått. Vi är väldigt besvikna på bemötandet vi fått från Babyland.
    1 mån sedan
  • Hej! Om alla delar var defekta på de produkter du fått levererade ska vi naturligtvis hjälpa dig att få nya produkter, men om det är någon del som saknas eller är defekt så är det oftast mycket lättare och snabbare för dig som kund att få specifika delar skickade, istället för att släpa allt till ett ombud för att skicka tillbaka. Hör gärna av dig till kundservice igen så kan vi hjälpa dig. Mvh, Anton, babyland

  • Usel
    Beställning Leverans
    Dåligt service när det uppstår problem. Babyland verkar inte ha förstått att det är viktigt att hålla alla kunder nöjda, och speciellt när det är något fel på varorna.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Fick hem ett måndagsexemplar då det fattades en del, men blev jättebra bemött av kundtjänst. Fick hem en ny vara och även lite extra saker samt fick behålla den andra varan som reserv :)
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Ar bara sa glad att jag fick min vara i perfekt tid, trotd att det tag nastan 3 manader
  • Acceptabel
    Första beställningen gick felfritt, betalning, leverans. Andra - inte. Gick bara inte igenom. Kundservice vägrar acceptera att något är fel med beställningen när sidan felkodar. "Du har nog fyllt i fel mailadress" och "Du har nog problem med nätverket", men snälla rara, kan ni inte bättre än så? Om beställningen inte går igenom ordentligt får kundservice fixa det, alternativt se till att felanmäla till tekniker - det är därför en kund ringer! Det finns andra att beställa ifrån som inte har felkodande webbshoppar och vars kundtjänst dessutom inte är otrevliga i telefon.
    2 mån sedan
  • Hej! Om du inte får igenom din order ska vår kundservice naturligtvis hjälpa dig. Ibland är det saker som är utom vår kontroll, tex. betalpartners, internetleverantörer eller webbläsare. Men oavsett fel ska vi naturligtvis hjälpa dig ändå. Hör gärna av dig till info@babyland.se med en beskrivning av ditt problem så kan vi se till att förbättra oss. Mvh, Anton, Babyland

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Alltid låga priser, snabba leveranser och gratis frakt, det är oslagbart!
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Mycket bra. Och snabb leverans.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Har aldrig varit missnöjd med Babyland.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Perfekt kundbemötande!