3.4 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-06-12
a
axelra82(14 omdömen)
Snabb leverans (ca 2 dagar), inget strul. Retursedel och packning var helt i ordning. Mycket nöjd.
2019-05-28
Redigerades 2019-05-29
K
Kristina111(4 omdömen)
Jag beställde tre lampor från Lampgallerian. En av lamporna hade skador så jag kontaktade dem och fick snabbt svar om att de skulle skicka en ny. De var dessutom väldigt snabba med att posta den. Deras kundbemötande var föredömligt. Önskar att alla webbutiker alltid fungerade såhär.
2019-04-15
S
Sara(1 omdöme)
Detta var min sämsta onlineköpsupplevelse. Först blir allt försenat utan att det framkommer vid köp att varorna inte finns inne, sen stämmer inte varan enligt beskrivning, så de dimbara lamporna fungerar inte att dimma i vårt moderna knx-system och sen när de lovar att vi ska få alla pengar tillbaka om vi skickar tillbaka varorna så får vi ändå inte alla pengar tilbaka. Hutlöst och värdelöst. Kommer aldrig handla där mer oavsett om det är billigast eller inte. Bemötande är A och O och där fallerar de.
2019-03-01
J
Jajjis(1 omdöme)
Lade en felaktig order och försökt få tag i kundtjänst utan att lyckas nå dem. Finns inget telefonnummer utan man hänvisas till "chatt" eller mejl. Problemet är att det inte finns någon chatt trots att det står att den är öppen vardagar 9-16. Så otroligt onödigt att en felaktig order skickas som ändå kommer behöva returneras och att det inte snabbt går att komma i kontakt med dem!
Lampgallerian svarar:2019-03-22
Hej "Jajjis" Jag har skickat meddelanden till dig din profil här men inte fått svar. Vi besvarar mejl inom 24-48h arbetsdagar. Tyvärr kan vi inte garantera att vi hinner stoppa en lagd order om den redan hunnit gå till plock. Kontakta oss gärna via mejl om du har några funderingar kring din order eller om du vill att vi ska undersöka ärendet närmre. Mvh Jacob
2019-02-15
Redigerades 2019-02-26
i
improwise(8 omdömen)
Var bra fram till för något år sedan men nu är det flera veckors väntetid på att få svar från kundtjänst (om man ens får något svar) och ännu inga återbetalningen av produkter returnerade för flera månader sedan. Kan tyvärr bara rekommendera alla att handla någon annanstans. Uppdaterad 2019-02-26: Har nu fått kontakt med Lampgallerian som har tagit på sig problemen och bekräftat att det berott på problem på deras sida och verkar jobba på att förbättra rutiner och systemstöd. Har även fått återbetalning på de returnerade varorna nu efter en hel del om och men. Har därför nu justerat upp betyget men sett till att det trots allt varit en hel del problem så får det stanna på en femma. Sett till att det tidigare fungerat bra att handla här och dom verkar jobba på att lösa dessa problem så kommer vi förmodligen själva göra ett nytt försök att handla hos dom och hoppas att det då ska fungera bättre.
2019-02-02
henel321(81 omdömen)
Handlat här många gånger och även behövt kontakta kundtjänst för ett tillverkningsfel på en glasprodukt. Bra leveranstider och otroligt proffsigt bemötande när man behöver hjälp. Kan varmt rekommendera Lampgallerian.
2018-11-12
Redigerades 2018-11-22
d
drsupafly(1 omdöme)
Uppdatering 2018/11/22: Jag har varit i kontakt med dem och de har kompenserat för den tidigare hanteringen samt gett intrycket av att detta var på grund av ett temporärt ovanligt tryck i samband med ett problem med lagersaldo. Har ingen orsak att misstro detta. Kommer på grund av deras uppföljning att fortfarande ha dem i åtanke nästa gång jag jagar lampor. Beställde ett par lampor av dem, inga speciallampor utan ganska vanligt förekommande. Tid för delleverans från beställning: 3 veckor Tid för full leverans från beställning: 4,5 veckor TLDR; Min egna erfarenhet samt tittat igenom tidigare omdömmen känner jag att man kan jämföra Lampgallerian.se med ett lågprisflygbolag; ok om allting funkar, uppstår det dock någon form av problem glöm kundservice. Det är ditt problem, inte deras. Min erfarenhet: Bestämde mig för att gå med dem eftersom när jag besökte deras sida för ett par lampor jag vile ha fick jag snabbt kontakt med deras representant genom inbyggd chatt. Även fast de inte var billigaste alternativet så tog jag dem då de även erbjöd sladd med kontakt i köpet, samt att representanten var trevlig. Värt att poängtera är att det skulle fortfarande blivit betydligt billigare med konkurrenter att köpa dessa separat, men jag kände mig bekväm. Tio dagar(!) efter jag lagt ordern så kommer det ett leveransbesked till mig att ordern ska postas veckan efter. Nått spårningsnummer som det står i mailet att jag ska få kommer dock inte. Tre veckor efter beställningen så kommer ett paket till mig, när jag öppnar det så upptäcker jag att det inte innehåller hela min beställning utan det saknas en lampa. Jag har inte fått någon som helst information att det skulle vara en fördröjning innan dess. Jag går in på sidan på helgen för att kolla möjligheter att kontakta dem. Jag får kontakt med kundtjänst genome chatten, även fast det är helg. Det står på hemsidan att man kan bara kontakta dem på vardagar mellan 9- 16 eller formulär, notera att det går inte att ringa dem. Men tur tänker jag. Jag förklarar situationen och han säger att en representant kommer att titta på det och kontakta mig. Då det inte händer kontaktar jag dem igen dagen efter innan de stänger ner chatten för dagen. Representanten ber om ursäkt för utebliven information och säger att han ska kontakta mig när han vet när de kommer in igen. Jag undrar vad för kompensation de är villiga att erbjuda då det tagit 3 veckor att få produkterna samt det inte var en fullständig leverans, Han säger att han ska kolla om de kan erbjuda mig något för detta. Då klockan slår 16:00 när de stänger chatten för dagen, så han säger att han ska kontakta mig via mail och avslutar bryskt chatten. Två dagar efter detta så får jag ett mail när han säger att leverantörerna har skickat dem och de ska skicka dem så fort de fått in dem. En vecka senare så skickar jag ett mail och frågar var de är. Inget svar. Lamporna kommer 2 dagar efter detta. Jag meddelar om detta och frågar om han tittat på kompensation. Inget svar. Jag har verkligen viljat ge dem en chans att bemöta min fråga, men då jag inte fått någon respons ser jag ingen annan utväg än att utvärdera dem här. Jag vill dock ge en eloge till personen som sköter chatten som varit trevlig, men detta kan inte enligt mig bära upp ett annars knapphändigt hanterande. [EDIT: Gjorde en del korrektioner av syftningsfel och klargöranden.]
2018-08-15
B
Bajat(9 omdömen)
Snabb leverans samt exemplarisk kundservice!
2018-08-01
S
ScoobyBear(644 omdömen)
Tog några dagar innan ordern skickades men det meddelades innan att det skulle dröja. En av varorna var dessutom beställningsvara så jag förväntade mig lite väntetid. De är inte billigast men var en av få som hade det jag ville ha i rätt färg. Jag köpte ett antal armaturer och en mängd lampor till dessa. Allt kom i två stora kartonger. Jag gillar inte att lamporna packats ner i armaturernas kartonger och sedan tejpats igen så de såg ut som om de var fabriksförseglade. Lamporna hade lätt kunnat legat i de stora kartongerna. Jag var på väg till datorn för att maila dem och gnälla på att de glömt lamporna, men då klockan var mycket och ingen hade sett mailet förrän dagen därpå ändå beslutade mig för att montera en av armaturerna först. Då hittade jag lamporna. Fick sedan öppna alla andra kartonger med armaturer för att kontrollera att alla lampor också var med. Detta är inte optimalt! Som tur är var allt med. Det kommer nog bli fler beställningar härifrån, men de finns förbättringsåtgärder för dem.
Lampgallerian svarar:2018-08-17
Hej! Tack för din recension. Det är helt riktigt, vi har nu tagit fram lappar som informerar om att ljuskällorna ligger i lampans förpackning. Dessa läggs med i paketet. Oftast ligger ljuskällorna bättre skyddade i lampförpackningarna, men det är klart att det ska framgå tydligt att dom ligger där. Tack för konstruktiv kritik! Mvh Jacob | LampGallerian.se
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2018-06-26
ecce(95 omdömen)
Har beställt flera gånger. Snabb, korrekt info, inga konstigheter. Reklamerade en takfläkt som lät lite underligt i motorn. Lamgallerian ringde upp mig, bad mig fotografera anslutningen mellan lampa och motor (för att hitta rätt motor), och skickade därefter en ny motor. Jag behövde inte returnera något. Lampgallerian kan inte förbättra sin service. Den är redan på topp.
2018-04-04
Redigerades 2018-06-04
Andra gången jag beställer, snabb leverans båda gånger! Bra priser oxå.
2018-04-09
r
respektlos(14 omdömen)
Bra priser, snabb leverans och utmärkt reklamationshantering när det blir fel. Rekommenderas!
2018-03-26
G
GSTAR(4 omdömen)
Snabb service, bra leveranstid,bra kundservice , bra priser Toppen helt enkelt!
2018-03-11
E
Eric Valentin Roberts(1 omdöme)
Har beställt flertal gånger på under kort tid på lampgallerians webshopp. Grym leveranstid, bra service, trevligt utbud och grymt trevlig kundservice. Alla lampor har fin kvalité. Kommer välja lampgallerian i förstahand hädanefter. Super nöjd!
2018-03-06
Redigerades 2018-03-07
Mycket bra service! Snabbt och proffsigt bemötande.
Sida 1