Sorterat efter datum
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2013-07-16
Z
Zirqon(2 omdömen)
Två gånger slarvade de bort mitt paket på väg till Schenker! Fick dock återbetalt 20% av summan så jag tycker de kompenserade sin klantighet väl. Dåligt dock att man inte kan ringa till dem utan bara kontakta dem via mail.
2012-07-22
C
Cakecrumb(1 omdöme)
Mina varor dök aldrig upp så jag kontaktade kundtjänst och fick svaret att paketet "tyvärr kommit bort på väg till Schenkers terminal" och att de skulle skicka iväg ett nytt. Fick vänta 13 dagar innan jag fick produkterna jag beställt och betalat. Hemsidan anger 2-5 dagars leveranstid.
2012-05-25
PaleRider_(165 omdömen)
Beställde Aftershave och Face Scrub. Hela upplevelsen var perfekt, från att surfa på hemsidan, lägga beställning, betala med visa och till att få grejerna. Sånt gillar vi! :)
2012-03-14
c
chichino(2 omdömen)
Jag fick fel vara levererad till mig. Skrev ett e-postmeddelande till deras så kallade epost-kundtjänst och det tar flera dagar innan de svarar. Jag letade efter ett kundtjänst nummer och de fanns inget???? Väldigt oseriöst! De skriver i epost att de ska sända mig min vara morgonen därpå, en vecka senare har jag fortfarande inte fått min rätta vara, jag skriver epost igen. Tar flera dagar igen innan de svarar och skriver då att mitt "paket måste kommit bort" och att de genast ska sända mig rätt vara. En vecka senare har jag fortfarande inte fått min vara. Det tar över en månad innan jag får min rätta vara och jag har inte fått något tillgodo eller ersättning för att jag fick vänta så länge. Jag handlar mycket via internet och brukar oftast vara mycket nöjd men detta bolag är det absolut sämsta jag har varit med och göra och extremt dålig service! Jag kommer absolut inte handla där igen! De har inte ens ett kundtjänst-nummer man kan ringa, hur seriöst är det? USEL!
2009-09-15
T
TxXxD(28 omdömen)
Det är absolut sääääääääääääääääääämsta jag vart med om. 1, det tar flera dagar och ibland nån vecka innan jag fick support och svar via mail. 2, de sa även att jag skulle få kompensation för förseningen.. men ändå har jag inte fått något. och detta var i april. sjukt *@X#¤%#¤%&()= %&/() %&/() hu&/e..... 3, det står att de alltid tar 29kr för frakt oavsett.. men helt plötsligt drog dem 34kr i frakt :S "säger det ena och gör det andra" 4, Står att det ska vara telefon support. men jag har inte hittat nån telefonsupport utan endast mail. 5, sjukt trött på sånna här företag som inte ens bryr sig om sina kunder. man hoppas bara att dom konkar snart så man slipper se dem mer.. kan åtminstone vara lite trevliga. HOPPAS DEM SER DETTA OCH ÄNDRAR STRATEGI SNART! Donnabeauty får gärna kommentera omdömmet oc förstå hur dålig dem behandlar sina kunder och komma med svar för jag vet att jag inte e den ENDA SOM TYCKER SÅ HÄR. JAG REKOMMENDERAR STARK INTE DENNA SIDA(IFALL DU ITNE VILL BLI BEHANDLAD SOM SKIT OCH VÄNTA PÅ DIN PRODUKT I 2 VECKOR)!