Varje år låter vi våra användare rösta fram sina favoritbutiker i Årets nätbutik. Du kan rösta mellan 1 och 29 november 2019. Vinnarna presenteras i början av december. I år lanserar vi även ett nytt pris: Årets medvetna nätbutik.

Gå till Årets nätbutik

2.4 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-08-30
    Z
    Zeu(1 omdöme)
    Fick svar på min fråga om produkten nästan direkt, trots att det var sent på kvällen. Mycket vänligt och serviceinriktat bemötande. Fick epost med trackingnummer 1h efter beställning och produkten fanns att hämta ut 2 dagar senare. Supernöjd!
    2019-04-09
      C
      CaSa(1 omdöme)
      Lagerutförsäljning 50%. 75% av vår beställning makulerades efter över en vecka trots att produkterna skulle finnas i lager. Oseriöst mot oss kunder. Undvik lockpriser de kan ju ändå inte ge er produkterna oavsett utlovad rabatt. Anmäla till Konsumentverket?
      2019-03-26
        m
        magnud(1 omdöme)
        Lagersaldo stämmer ej.
        Sorterat efter datum
        Gamla omdömen

        Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

        2018-08-01
          H
          Holmberg88(1 omdöme)
          Allt perfekt - snabb leverans!
          2018-05-30
            S
            Sjogren65(1 omdöme)
            Snabb leverans och fina lampor!
            2017-04-27
              s
              sannameds(1 omdöme)
              Snabb leverans och en trevlig och mycket bra kundservice.
              2016-12-09
                Auxvoice(94 omdömen)
                Okontaktbar.
                2016-08-03
                  G
                  Gittan67(8 omdömen)
                  Svårt med öppet köp och retur.
                  2015-01-08
                    f
                    fahlin(57 omdömen)
                    Snabb leverans, och snabb kundtjänst.
                    2014-08-23
                      I
                      IncubusCo(22 omdömen)
                      Oseriöst intryck. Beställde från denna butiken trots högre pris pga. deras utlovade korta leveranstider, dock fick jag själv kontakta dem och påminna dem om att skicka min lampa, pga. de hade semester (fick jag som anledning). När jag vill fick lampan så var den endast skickad i orginalförpackningen utan något extra skydd, dessutom var förseglingen bruten på lådan. Kanske en returprodukt? När jag väl hängt upp lampan så märker jag att ena kontakten för en av 5 spotlights glappar. Nu hänger den väl på taket och fungerar, men helt nöjd är jag inte..
                      Belysningsdesign svarar:2014-08-25
                      Hej! Det var mycket tråkigt att höra och vi ber om ursäkt för detta! Vi skickar naturligtvis inga returer, utan ångerköp och reklamationer skickas alltid till en annan adress. Vi värnar om våra kunder och är väldigt måna om att kunderna är nöjda efter sitt köp. Du får jättegärna höra av dig till mig, så ser jag till att en ny och väl emballerad lampa skickas. Du når mig på: [email protected] Med vänliga hälsningar, Adam Hendele
                      2013-01-29
                        G
                        Gooj(12 omdömen)
                        Nu sitter ugglorna i taket och lampan på bordet. Bra paketerat med stora bubbelkuddar. Snabb leverans. Är näst intill helnöjd. Diggar deras YT klipp som visar en betydligt mer vad man får än ett par bilder på produkten. Endast kollinumret stämde inte/hittades ej hos Posten, som kom i mailet.
                        2012-12-18
                          z
                          zenix(6 omdömen)
                          Har köpt 5-6 lampor från belysningsdesign, och har bara positivt att säga. Följande sammanfattas: - Snabb leverans (2 dagar efter beställning) - God service (en del av min lampa gick sönder i frakten, ringde kundtjänst och de skickade samma dag ersättningsdel) - Bra priser och erbjudanden. - Webbsidan är utmärkt, har all information nödvändig, samt att de har spelat in video i deras butik hur lamporna ser ut, där man får se hur det är i en mörkare miljö, inte bara se de kommersiella bilderna. Slutbetyg: 10/10, rekommenderas starkt, och kommer köpa fler gånger.
                          2012-11-05
                            D
                            Dedvall(5 omdömen)
                            Beställning av julbelysning. Lagersaldo inaktuellt med 3 v. väntetid. Fick förvisso 100kr tillgodo, men gjorde beställning på annat ställe istället. Dåligt med ouppdaterade lagersaldon på webshoppen.
                            Sida 1