(34)
Efter köp både digitalt och i fysisk butik har jag alltid varit nöjd och glad. Leverans utan problem av större skrymmande beställning. Fått goda råd i samband med köp. Hemsidan är mycket trevlig, inspirerande mejlutskick likaså.
Fina möbler och trevlig butik samt bra rea. Men Svenssons skulle nog bespara sig en del samtal och frågor ifall de kunde skicka mer info om vad som händer med leveransen, räcker med ett standardiserat mail… Har beställt en vara och inte hört något på över två veckor. Har dock fått uppdatering i klarna som tyder på att den skickats från lagret. Ringde till kundtjänst och då hade varan tydligen skickats från lagret och ”någon ska ringa” om när den ska levereras. Fortsättning följer …
Obefintlig kundservice. Har inte fått svar sedan jag kontaktade i december. Har återigen försökt kontakta utan att få svar. Skickar även hem stor katalog i brevlådan utan att du godkänner något för att få den. De svarar inte heller på önskemål att ta bort dina uppgifter de har ur deras system.
Mycket trevlig butik, och då menar jag "riktig" butik som även finns fysiskt. Bra utbud och trevlig personal. De gånger jag har haft anledning att kontakta kundtjänst så här allt skötts till full belåtenhet. Rekommenderas!
Beställde en lampa som enligt hemsidan fanns i lager. Den fanns billigare på andra ställen men att den fanns i lager plus att jag har visst förtroende för Svenssons gjorde att jag trots allt beställde från dem. Fick en bekräftelse som varken sa bu eller bä angeånde leverans. Sen strax efter kom ett anonymt mail angeånde leverans, 3 veckor! Nu har jag fått lampan och har inget att anmärka på den. Men som e-handlare idag är det inte ok att ha felaktigt lagersaldo! Har känslan att det är så här i vissa branscher men inom t ex hemelektronik händer sånt här aldrig nu för tiden. Har beställt säkert hundratals gånger från ställen som inet och webhallen och inte en enda gång har saldot varit fel. Annars gillar jag utbudet och de har trevliga butiker.
Jättefina möbler, kunnig och hjälpsam personal, bästa möbelbutiken!
Handlade här på rean och blev väldigt nöjd. Bra support på telefon. Enda nackdelen är att det rätt rätt dyrt att returnera, 200kr för enklare saker och 700?kr för större saker. Lite dåliga bilder och korta beskrivningar på hemsidan. Hade gärna haft bättre bilder och beskrivningar på mattor exempelvis.
Oförtjänt dåligt snitt på omdömena här. Jag har handlat massor av grejer både i butik och online och alltid fått ett bra bemötande!
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.
Erbjuder installationsassistans på plats. Se butikens hemsida för info och eventuella regionala begränsningar.
www.svenssons.seFullständigt firmanamn: E. Svenssons i Lammhult Aktiebolag
Organisationsnr: 556075-2577
Information hos allabolag.se