1.8 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-01-07
M
Första gången jag beställde varor. Tyvärr också sista gången jag köper något här, då jag fick vänta nästan 4 veckor på leverans, trots att varan fanns i lager vid beställning.
2018-12-21
H
Jag har försökt köpa en vara två gånger från detta företag som sett ut att finnas i lager men efter flera veckors väntan har jag vid båda tillfällena fått ett automatiskt mail som är omöjligt att tolka men som tydligen betyder att ordern avbrutits.
2018-12-12
j
Står att varorna finns i lager när man beställer (och de drar beloppet), sedan hör man ingenting och när man ringer dem säger de bara "varan finns inte i lager och vi vet inte om den någonsin kommer in". Kanske något man borde meddela kunden??? Dessutom vilseledande marknadsföring. Pajasföretag....
2018-12-11
h
Jag kommer aldrig handla där igen. Varan som jag beställde kom aldrig och när jag kontaktade dem informerade de om att varan utgått från sortimentet. Dålig information och dålig service.
2018-11-16
f
Beställde 10 nov (en lördag) och fick mina varor den 16 (fredag) .. Hade inga problem med att vänta 4-5 dagar ..
2018-11-13
J
När jag beställde fanns varan i lager för omedelbar leverans. Men när jag sen inte hörde nånting på några dagar mailade jag. Och fick då till svar att varan är slut i lager! Detta var inget som företaget tyckte att kunden behövde informeras om! Eftersom jag inte gillar företag som ljuger för sina kunder cancelerade jag ordern. Och bad dom att släppa reservationen av mina pengar. För att göra detta krävde dom en skärmdump fråm min it-bank! Vad dom skulle ha mina bankuppgifter till kan man bara spekulera, jag har aldrig varit med om det förut. Parfumedreams reserverade dessutom mina pengar 1 månad! Seriösa företag sätter reservationen till några dagar, max en vecka. Men detta visar ju att parfumedreams är mycket medvetna om sina leverans problem! Min rekommendation är, undvik detta oseriösa företag. Det hjälper inte hur bra priser man har när man inte kan eller vill leverera.
2018-10-11
Redigerades 2018-10-22
S
VÄRDELÖST! Beställde parfym (FINNS I LAGER) står det. har väntat mer än en vecka på en enkel jäkla besked bara. Det står leverans 11-12:e. Mejlade de och de säger: "Vi ber om ursäkt för dröjsmålet. Produkten är tyvärr fortfarande slut i lager. Önskar du avbeställa ordern eller önskar du vänta ? Kan ta 4-14 dagar tills vi får in de igen. Ha en fortsatt trevlig dag." WTF!?? Nu loggar jag in och ser att det står "skickat - 11-10-2018 am" !??? Vilket är det då???
2018-08-31
l
Billigt och bra 👍👍 Väldigt snabb leverans. Är super nöjd. Kommer definitivt handla därifrån igen.
2018-05-25
a
Hej Jag Håller 100% med det som medlemmen Vandalsounds har skrivit, har exakt samma erfarenhet av köpet hos detta företag och vill bara tillägga att deras leveras tog väldigtttt lång tid att komma fram. Absolut INTE rekommenderas, det är värt att köpa några kronor dyrare och slippa huvudvärket.
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2018-02-19
Inga problem. Fungerar fint, leverans (från Tyskland) som utlovad (brukar komma inom 2-3 arbetsdagar).
2018-01-21
a
En av de billigaste parfymsajterna med brett parfymsortiment, god service och snabb leverans! Har även fått flera dyra samples i varje beställning jag gjort (till skillnad från andra sidor).
2018-01-13
Redigerades 2018-01-14
C
Inga konstigheter. Beställde div hudvård. Bra priser och snabb leverans, så inget att anmärka på.
2018-01-09
La en order den 20e dec med betalning via PayPal. Fick samtidigt bekräftelse på ordern via mail. Jag hör ingenting av Parfumdreams och den 9e jan kontaktar jag dom för att höra vad som hänt med min order. Parfumdreams säger att ordern inte är betald. De har dock inte meddelat mig om att det skulle vara något problem med ordern-, och jag har inte heller fått något meddelande från PayPal (som man alltid får om det är något som strular) om att betalning inte kunnat ske från deras sida. Gott om täckning har funnits på kontot, så felet ligger inte där heller. Den enda slutsatsen är att problemet ligger hos Parfumdreams (troligt i kopplingen mot PayPal), men de har inte ens orkat bemöda sig om att meddela mig som kund om att ordern inte skickats. När jag ringde upp för att fråga vad som skett är allt sååååååå svårt och jobbigt för dom. De kan inte bara säga som en bra kundtjänst skulle gjort att "Oj, vi ber om ursäkt, jag ska genast kolla vad som hänt och återkommer till dig så fort jag bara kan, förhoppningsvis redan under eftermiddagen idag" eller något liknande, utan det var ett enda ojande, och jämrande om att de inte kunde göra något, om att de inte visste om leverantören hade produkter inne, att de inte visste när de skulle kunna svara mig, att det kunde dra ut på tiden... etc, etc... De gjorde precis allt det som en professionell kundservice inte skulle gjort. Kortfattat kan man säga att detta företag inte sköter sig bra, vare sig i sin primära uppgift, att sälja produkter, eller i sin sekundära uppgift, att ta hand om kunder då det blir fel. Avråder med kraft till köp härifrån! Hittar ni samma produkt någon annanstans, köp den där, eller räkna med att få dras med problem och inkompetens.
2017-12-16
4
Den absolut sämsta erfarenheten jag har haft med ett företag någonsin. Helt otroligt dåligt. Jag valde parfumdreams på grund av låga priser och fraktkostnader, och varan skickades snabbt med spårbar frakt. Någon vecka senare när jag spårar paketet ser jag att det har blivit returnerat, och då jag behövde varan snabbt beställde jag från ett annat företag istället. Jag ringde parfumdreams och berättade att dom kunde avbryta ordern när paketet har kommit tillbaka till dem, vilket de bekräftade. Några dagar senare fick jag igen mail om att min order var skickad, de hade alltså skickat den igen, och denna gången kom det fram. Jag hämtade ut paketet och kontaktade kundtjänst för retursedel. Det påstod sig ha skickat retursedeln på mail flera gånger under ett par veckor, och sedan en gång med brev, men den kom aldrig. Mycket okunnig och ohjälpsam kundtjänst. Tillslut kom retursedeln och jag kunde skicka tillbaka paketet. Två veckor senare fick jag återbetalning. Över två månader efter att jag lade min beställning.
2017-12-06
Redigerades 2017-12-07
Såg bra ut med låga priser och gratis frakt till Sverige över ett visst pris. Men leveransen tar tid.... De skickar med DHL och det ser ut som att PostNord ska ta över leveransen väl i Sverige. Efter 10 dagar så spårar jag försändelsen, då står det "Return initiated" sen dagen innan. Jaha, den är på väg till avsändaren igen. Adressen är korrekt. Inte hört ett knyst från varken DHL eller PostNord att de försökt leverera (om det är hemleverans), annars bör den ju komma till postombud. Även DHL och PostNord förtjänar en del av det låga betyget. Men samtidigt förtjänar parfumdreams inte det högsta betyget som skickar med ett till synes dåligt fraktsätt. Kommer uppdatera betyget framöver när jag ser hur det här utvecklas och hur parfumdreams hanterar det.
Sida 1