4.7 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-09-04
    F
    Filding(1 omdöme)
    Beställde två ex av samma vara men fick bara en levererad. När jag mejlade fick jag höra att de visst hade skickat två stycken och först efter att jag skickat bilder på paketet medgav de att de gjort en miss, men bad inte om ursäkt. De meddelade också att varan tagit slut, vilket innebar att jag inte kunde få det andra exemplaret så nu blir jag tvungen att köpa den någon annanstans. Gick dock smidigt att ändra fakturan. Fick en ursäkt tillsist men ingen kompensation.
    Skistart svarar:2019-09-10
    Hej Filding! Stort tack för din feedback! Först och främst så vill jag passa på att be om ursäkt för hur det har gått med din order. Jag skulle mer än gärna vilja komma i kontakt med dig för att hitta en lämplig kompensation. Jag kommer skicka dig ett PM! Tack ännu en gång för att du hör av dig! /Teamet på Skistart
    2019-08-21
      S
      Sebastian(1 omdöme)
      Köpte en bärstol som fanns i lager, bra rabatt på sommarkampanj och produkten levererades snabbt och korrekt. Beställde en söndag och fick produkten tisdag.
      2019-08-20
        P
        Pernilla(1 omdöme)
        Skulle köpa ett par kompressionsbyxor på rean och blev överlycklig när jag upptäckte att de dessutom hade en tillfällig kampanjkod som gav 25% rabatt. Letade i texten efter något som angav att det endast gällde vid ordinarie priser men enda villkoret var att det inte gällde nyheter eller produkter från Fjällräven. När koden sen inte fungerade vid utcheckningen skickade jag en fråga ang. det med ordern, svaret jag fick var: " Rabatten gäller från ordinarie pris och produkten är redan nedsatt från 1599:- till 683:- så det blir inte så mycket över då." Nu gällde inte frågan huruvida det blir mycket kvar eller inte utan att man skyltar med en missvisande kampanj som skapar en felaktig förväntan hos kunden (vilket konsumentlagen förbjuder). Jag hade nöjt mig med att få en förklaring att man gjort en miss i texten och en ursäkt för missförståndet (eftersom felet är gjort av försäljaren, inte mig) istället för att få en knäpp på näsan som antyder att man är sniken som ens kan med att fråga. F.ö. anser jag inte att det är upp till kundtjänst att avgöra huruvida 478,40:- (25% av 683:-, priset var nämligen 638:- men kundtjänst hade väl så bråttom att komma med ett snärtigt svar att det gick lite fort på tangenterna) är mycket eller inte för mig. Jag kan vara knösen som är fullsketen med pengar, snåljåpen som har pengar men som på alla kalas och firmabjudningar passar på att äta mycket för att "Gratis är gott" eller så kan jag ha en obotlig sjukdom som tar ned min arbetsförmåga vilket gör att jag har väldigt begränsat med pengar men där kompressionskläder hjälper till att förebygga och minska min vardagliga värk. Då är 478,50:- fortfarande mycket och det kan vara den rabatten som gör skillnaden att man till och med kan unna sig två par. Produkten: Utmärkt (2xu) Leveransen: Snabb Kundbemötandet och kampanjskyltningen: Oseriöst för att uttrycka det milt.
        Skistart svarar:2019-09-10
        Hej Pernilla! Stort tack för att du hör av dig med din feedback! Vi ber så hemskt mycket om ursäkt för hur du har blivit bemött och för det plumpa svaret som du har fått - det var självklart inte vår mening. Det låter, som du säger, som att det har skett en miss i villkorstexten - och det är något som vi självklart får stå för. Jag skulle mer än gärna vilja komma i kontakt med dig för att hitta en lämplig kompensation. Skulle du vänligen kunna skicka mig ett mail på [email protected] så kan vi ta det vidare. Ännu en gång, vi ber om ursäkt! /Teamet på Skistart
        2019-07-25
          S
          Sosofia(3 omdömen)
          Produkten fanns i lager enligt butikens hemsida. Efter flera dagar kontaktar jag skistart och frågar om den kommer att skickas snart. Till svar får jag att de har problem att få dem från tillverkaren och inte vet när de får in dem. Enligt deras hemsida har de fortfarande produkten i lager. Anledningen till att jag inte sätter 1 stjärna är att butiken betalat tillbaka pengarna hyfsat snabbt, men inte en ursäkt eller förklaring och som sagt, det ser fortfarande ut som att de har produkten i lager.
          Skistart svarar:2019-09-10
          Hej Sosofia! Stort tack för din feedback! Vi ber så hemskt mycket om ursäkt för det inträffade. Självklart så ska vi se över så att inga varor står som tillgängliga om de inte är det. Det känns skönt att du fick tillbaka pengarna någorlunda snabbt. Skicka oss gärna ett mail till [email protected] så ska vi försöka hitta en lämplig kompensation för det inträffade! / Thomas, Skistart
          2019-07-15
            l
            lam08mat(4 omdömen)
            Går ej att lita på. Köp ej här. Fick en defekt vara som dem vägrade reklamera med hänvisning att jag ljög. Sjukt oprofessionellt. Dem hade då inte ens tittat på varan.
            Skistart svarar:2019-07-19
            Hej! Tack för att du hörde av dig! Det du berättar låter inte alls bra. Jag kommer skicka dig ett PM så att vi kan titta på vad som har hänt i ditt ärende och tillsammans hitta en lösning. Vi ber om ursäkt för det inträffade!
            2019-04-08
              r
              rgelinder(1 omdöme)
              Bra priser och supersnabb leverans. Beställde vid lunch på fredagen kunde hämta ut skorna på posten vid lunch på lördagen.
              2019-03-11
                Bra service
                2019-02-04
                Redigerades 2019-02-14
                  Snabba leveranser. Bra priser och grym service i telefon
                  2019-02-11
                    G
                    Gustatatoor(5 omdömen)
                    Bra produkter och snabb lev. De löste en garantifråga på ett mycket smidigt sätt.
                    2019-01-28
                      Bra service och snabb leverans
                      2019-01-24
                        Stor kunskap att ta fram rätt skidor
                        2019-01-23
                        Redigerades 2019-01-24
                          Fri frakt. Levererades snabbare än vad som uppgavs.
                          2018-12-14
                          Redigerades 2018-12-28
                            Bra utbud. Flexibla fraktalternativ. Fraktfritt alternativ vid köp från 300kr. Skickades inom 24h efter order.
                            2018-12-22
                            Redigerades 2018-12-23
                              Snabbt och rätt! En gång Skistart - nästa gång Skistart. Thorleif
                              2018-12-22
                                Snabb service och brett sortiment.
                                Sida 1