Lyreco
  • Allt för kontoret och hemmet
  • Snabba leveranser
  • Frakt från 0 kr
Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
en månad sedan

Sluta sno 19kr från varje kund som beställer av er. Det är bedrägligt beteende, var ärliga istället!

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
ett år sedan

Utlovar primie som inte finns bara för att locka , otrevlig kund service, dyrare än konkurrenterna, ALDRIG MER. ORDERNR KAN SKICKAS VID FÖRFRÅGAN.

Bra
ett år sedan

Har handlat av dem flera gånger, och det har fungerat bra. Sist hade de missat en vara i leveransen, så jag mailade kundtjänst. Inom några timmar hade jag svar, och på morgonen efter kom ett postbud och levererade. Snyggt räddat!

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
2 år sedan

När man beställer en julklapp den 4:e december och inte blir meddelad förrän två dagar innan jul att produkten inte finns längre, efter tre dagars väntetid på Mail. Uselt.

D
Dozan

2 omdömen

Usel
2 år sedan

Har givit dem ett försök genom att beställa en vara från dem. De har ju pumpat ut en hel del reklam för sig själva så varför inte tänker man. Fick ett ordererkännande och sedan efter det så har inget hänt. 2 veckor har nu passerat trots att leveranstiden skulle vara 1-2 dagar och varan ska finnas på lager enligt deras hemsida. Har skickat mail till supporten utan svar. Blir till att avbeställa och kan inte rekommendera någon att handla därifrån i dagsläget, tyvärr.

I
Irina

1 omdöme

Usel
2 år sedan

Aldrig igen! Online systemet fungerar inte som det skall: om man betalar med ett kort, så reserverades en summa, men jag fick aldrig ordererkännande. Sedan måste man ringa eller skriva ett epost till dem för att ta bort summan från sin online bank. Till slut blev jag tvungen att ringa och lägga en beställning. Efter detta har de lagt till en extra vara till min lista och tagit bort en 10% rabatt som jag hade online. Samma dag tog jag kontakt med dem för att rätta detta, men de svarade att det inte gick att ändra och att jag kunde använda min rabattkod nästa gång (runt 300 kr skillnaden). Det blir nog ingen ny beställning för min del.

D
DanielLund

3 omdömen

Bra
2 år sedan

Jag gjorde en beställning på grejer som inte hade aktuellt lagersaldo. Medveten om att det kunde ta tid så beställde jag ändå och mycket riktigt så tog det en och en halv vecka, men ger inget avdrag i betyget för det. Inget var lovat från Staples sida och jag var beredd på det. Däremot avdrag med två stjärnor för avsaknad av lagersaldo och ingen uppskattad leveranstid överhuvudtaget varken vid beställning eller under väntan. En produkt var defekt, jag skickade ett mail till Staples kundtjänst och de skickade direkt en ny utan krav på retur av den gamla produkten, skönt både för dem och för mig att slippa kladda med det. Extra stjärna för det. Däremot är jag lite fundersam över deras emballering. Ersättningsprodukten dök upp i en låda lika stor som den första leveransen. För skojs skull så vägde jag lådan och den vägde mer än själva produkten, rätt onödigt. Avdrag en stjärna.

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
3 år sedan

Aldrig igen! Det blir dubbelbetalningar jämt genom deras PayPal länk och de levererar till 2 olika hämtningsställen. Sedan svarar de aldrig. Nu förstår jag varför de förlora så många kunder. Köp inte därifrån! Finns många andra leverantörer som använder Klarna dessutom.

Betyg köpupplevelse

1.8Dålig
1 omdöme

Om butiken

Lyreco

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.

Betalningsalternativ

KlarnaPayPalVisaMasterCard
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Avbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Direktbetalning
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

www.lyreco.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Staples Sweden AB

Organisationsnr: 556091-3591

Information hos allabolag.se