2.4 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-04-15
I bought "Bose SoundTrue Around-ear Blue" when they made a discount on it and I paid for it. Then after a few hours, they sent me an email that they are out of stock. This happened to me before, I think they just try to put a fake discount on products so they get more people to their website. This way is totally unacceptable, I recommend you to avoid this store.
Hallbäcks svarar:2019-04-22
Yes, this is very sad. We only had a few left and they sold out very quickly. Not surprising considering the fantastic price. That´s why we wrote that we only had a few left on our website. We have no interest whatsoever to pay for clicks for products we can´t deliver.
2019-03-08
Trevlig och snabb respons på kontakt. Enkelt att beställa, supersnabb leverans (hemleverans inom 2 dgr). Toppen helt enkelt!
Hallbäcks svarar:2019-04-22
Tack för din trevliga feedback! Alltid roligt när nöjda kunder skriver på Prisjakt!
2019-02-10
Var och hämtade min JBL soundbar i fredags (8/2 2019)det var fraktskador på baslådans ovansida Nu återstår det att se hur Hallbäcks internetaffär hanterar detta, återkommer om detta såklart
Hallbäcks svarar:2019-04-22
Blev det bra till slut...?
2019-01-29
S
Trevlig kommunikation. snabbt mejlsvar t. o. m. på en lördagkväll, mycket bra pris på en Audio Pro Addon T3 och snabb frakt. Väldigt nöjd!
2018-09-17
M
Besällde en Google Chromecast (2nd gen) för 4dagar sedan men idag blir jag kontaktad av Hallbäcks där de säger att varan är slut och de kommer tyvärr inte kunna skicka varan till mig. Väldigt synd och dålig stil. När jag la min order såg jag klart och tydligt att produkten fanns kvar. Skriver lika som tidigare omdöme "de ska inte gå att beställa varor som inte finns! kan de ha gjort så bara för att synas en stund?".
Hallbäcks svarar:2018-09-17
Hej. Kan bara beklaga att dessa tog slut och att du blev utan. Vi fick in ett väldigt stort antal order inom en halvtimme på torsdagskvällen eftersom produkten då precis hade indexerats på Prisjakt och de som hade bevakat den artikeln blev informerade om vårt nya pris, strax därefter tog vi bort artikeln. Anledningen att du inte fick svar förrän idag beror på att vi har stängt fre, lörd, söndag. Med vänliga hälsningar /HALLBÄCKS
2018-09-17
n
Beställde en Chromecast för 320kr 50kr under näst billigast, kan de ha gjort så bara för att synas en stund? Tyvärr har Google Chromecast (2nd gen) tagit slut på vårt lager pga många order som behandlas i turordning. Vi kommer inte att få hem fler av denna modellen så därför måste vi tyvärr makulera din order. Pengarna betalas tillbaka till ditt konto. Bra de ger pengar tillbaks Bra de ber om ursäkt men dåligt de skyller på för många ordrar, de ska inte gå beställa varor som inte finns!
Hallbäcks svarar:2018-09-17
Hej. Kan bara beklaga att dessa tog slut och att du blev utan. Vi fick in ett väldigt stort antal order inom en halvtimme på torsdagskvällen eftersom produkten då precis hade indexerats på Prisjakt och de som hade bevakat den artikeln blev informerade om vårt nya pris, strax därefter tog vi bort artikeln. Anledningen att du inte fick svar förrän idag beror på att vi har stängt fre, lörd, söndag. Med vänliga hälsningar /HALLBÄCKS
2018-05-07
H
En mycket bra butik. Bra priser och snabb frakt. Köpte en Bose högtalare.
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2016-07-10
Redigerades 2018-04-20
A
Bra priser och bra service. Väldigt snabb frakt på min nya TV.
2016-05-03
Redigerades 2017-11-21
A
Som den Star Wars nörd man är så besökte man sin favoritbutik på nätet. Lade beställningen på en Propel star wars drönare och 2 dagar senare pryder den min bokhylla. Snabbt och smidigt. Rekommenderas
2017-07-30
H
Bra priser, bra kommunikation. Snabba på att svara mejl. Beställde ugn och micro. När ugnen blev försenad en månad p.g.a. restnoterad hos leverantör hörde de av sig och gav mig alternativet att makulera ordern eller vänta. Valde att vänta eftersom jag hade tid och väldigt gärna ville ha just den ugnen, och ingen hade den heller. Till slut kom den, lagom till resten av köket levererades. Den visade sig dock vara transportskadad (DHL:s fel). DHL var långsamma med att hantera ärendet, men inget man kan belasta Hallbäcks för. När DHL fått tummen ur så fick jag dock en ny ugn ganska snabbt, och trots förseningen och returen så fick vi till slut en fungerande ugn och kunde slutföra köksrenoveringen i tid. Trots strulet tycker jag Hallbäcks ändå överlag hanterade det bra och skötte kommunikationen väl.
2017-04-13
m
köpt whirlpool induktionshäll acm 836 men kan tydligen bara använda 2st kärl samtidigt,sätter man på 3st slår den ifrån och man får vänta till den svalnat helt innan man kan fortsätta och då bara med 2 eller 1 kärl, såå besviken, så att laga mycket olika grejor på alla 4 zooner kan vi glömma. Annars bortsett från detta så var försäljaren på Hallbäcks mycket bra. Trodde Whirlpool var ett bra märke, men kanske har vi fått ett måndagsexemplar :-( den är typ inte mer änn 3veckor gammal.
2017-01-05
E
Bra butik! Smidiga att göra affärer med! Trevlig personal!
2016-05-12
I
Skickade en fråga om tillbehör jag saknade för en köksfäkt samt en monteringsrelaterad fråga. Fick trevligt, kunnigt bemötande, tydliga svar och beställningen av det saknade tillbehöret gick iväg samma dag som beställningen las, och lär gå att hämta upp dagen efter (samma dag som detta skrivs).
2016-03-02
l
Jag läste betygen innan, men tänkte mig inte för och lade beställningen på Bose QuietComfort 25 for Android Devices som dom var lite billigare på en andra. Beställningen gjordes lörd kväll 27/2 och varan stod som lagerförd. Månd-onsd fm tittade jag efter, varan var fortfarande i lager men döm då om förvåningen när epost som kom att dom fått så många beställningar i helgen dom inte räckt till.... Det tog dom alltså nästan hela 3 dagar konstatera dom inte vet hur man har lagerkoll. Helt sanslöst pinsamt kalla det företag för trovärdigt. Ska tilläggas jag blivit erbjuden samma pris om jag vill vänta ytterligare en vecka...
Hallbäcks svarar:2016-03-08
Hej Lars. Kan bara beklaga det inträffade. Vi körde en kampanj ihop med leverantören från fredag eftermiddag över helgen där vi var 223 kr billigare än närmsta butik. Vi hade många hörlurar i lager men orderingången blev extrem vilket tyvärr resulterade i att många kunder blev utan omgående leverans, vårt lagersaldo uppdaterades inte förrän på måndagen (från lager till centrallager) eftersom vi har stängt lördagar och söndagar. Vi har självklart beställt hem flera sedan tidigare som dessvärre blev försenade från leverantören. Vi vill så klart inget annat än att skicka ut alla hörlurar så fort det bara går! Åter igen beklagar vi det inträffade och att du fick infon sent angående detta. /HALLBÄCKS
2016-02-01
s
Köp ej något i butiken direkt. De har ingen retur policy. Så är du inte nöjd med produkten, är det kört. undvik dem.
Hallbäcks svarar:2016-02-09
Hej Txm Lxxxr, alias sekek m fl. Om man handlar via vår hemsida så gäller dessa bestämmelser: http://www.hallakonsument.se/klaga-angra-eller-anmala/dina-rattigheter-som-konsument/angerratt/ Du valde att köpa flera varor i vår fysiska butik i Helsingborg. Du packade upp och använde dessa, efter 9 dagar ringde du och ville lämna tillbaka dessa vilket vi sa nej till. Då kom du med diverse hot som inte imponerar på oss.
Sida 1