(240)
VARNING för detta oseriösa företag! Jag köpte en ugn (Electrolux) via Hallbäcks hemsida. Den kostade 8090 kr samt 495 kr i frakt. Jag får ett mejl med orderbekräftelse och "vi hoppas att du ska blir nöjd med ditt köp". Toppen! Döm av min förvåning när jag ett antal timmar senare får ett mejl där de skriver att de cancellerat mitt köp. Anledning? "Vi ber om ursäkt men priset på vår hemsida var fel. Vi har nu korrigerat detta och du är välkommen att göra ett nytt köp". Eh... va'? Nu är ugnen helt plötsligt 900 kr dyrare och frakten kostar helt plötsligt 595 kr istället... Det går inte att ringa till detta företag. Inte till någon. Kundtjänst (Linda) vägrar att ringa tillbaka och kommunicerar endast via mejl. Detta företag verkar ha tagit på sig en alldeles för stor kavaj som de inte kan fylla. Dags att växa upp och ta ansvar!
Allt fungerade bra, går inte ringa någon men jag fick snabbt svar via mejl. Jag ville ändra leverans datum de va heller inga problem. Bra pris. Jo jag är mycket nöjd. De kan nog bli fler köp:)
Produktens leveranstid vid beställning bedömdes till 5-10 dagar; något som jag accepterade. Tiden gick och ingen leverans kom. Ingen återkoppling kom, jag fick hela tiden fråga om status. Det ena efter det andra datumet utlovades leveransen. Efter nio veckor eller mer än två månader var beskedet att inget datum kunde utlovas! Jag valde då att häva köpet för att i stället köpa produkten på annat håll
Butiken står inte till orderbekräftelsens pris utan kräver mer pengar för att leverera varan.
Oseriösa. Skojare. Sålde ett demoex av en spis som inte ens existerade. Efter köpet gick samma demoex fortfarande att köpa via deras hemsida i tre dygn.
Annonserade en vara som utgått och inte kan levereras.
Snabb enkel sida, gick bra att handla. Beställde på en söndag. Hade paketet levererat med bring (vilket angavs vid utcheckning) till utlämningstället på tisdag eftermiddag. Har inget att anmärka på.
Tyvärr använder dom sig av Bring för gods trots att det står DHL och PostNord. Värre godstransportör går inte att hitta än Bring. Så även denna gång, dom tappade bort paketet jag beställde. Hallbäcks återbetalade mig eftersom varan inte fanns i lager längre. Jag har i flera år bojkottat butiken som använder Bring, men tyvärr blev jag lite lurad denna gång…
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.
Erbjuder installationsassistans på plats. Se butikens hemsida för info och eventuella regionala begränsningar.
www.hallbacks.seFullständigt firmanamn: DigitalCenter i Landskrona AB
Organisationsnr: 556554-0282
Information hos allabolag.se