Användaromdömen

Sorterat efter datum

3 av 5 stjärnor

2019-03-20
H
Måste varna för detta företag. Oseriösa, stora brister i kommunikation och kundtjänst.
MyTrendyPhone svarar:2019-03-21
Hej Helena och tack för din feedback. Det är beklagligt att höra att din upplevelse hos oss kändes oseriöst och med stora brister i kommunikation och kundtjänst. Jag ber om ursäkt för detta. Kundnöjdhet med vår support är något som vi högst prioriterar och tar på allvar sådana feedback. Jag vill gärna undersöka vad som har hänt och hjälpa dig med det kan jag inte utan ditt ordernummer. Vänligen mejla mig på support@mytrendyphone.se med ditt ordernummer och detaljerad information om ditt ärende och klagomål på support. Skriv också mitt namn "Irina Bjern" i ämnet så att det kommer fram till mig för ta en närmare titt på ditt ärende och hjälpa dig. Tack på förhand för din förståelse. Med vänlig hälsning Irina
2019-03-19
C
Jag har aldrig tidigare varit med om sämre kundtjänst. Otrevlig och arrogant och visar noll hjälpsamhet i ärendet. Obegripligt för mig som själv arbetat inom serviceyrken. Företaget verkar inte heller följa sina egna avtalsvillkor som finns på hemsidan. Känns generellt som ett väldigt opålitligt företag.
MyTrendyPhone svarar:2019-03-20
Hej Clara och tack för din feedback. Jag ber om ursäkt om du upplevde vår kundtjänst som otrevlig, arrogant och ohjälpsam. Det tar vi på allvar eftersom kundnöjdhet med vår support är något som vi högst prioriterar. Jag vill gärna undersöka vad som har hänt och hjälpa dig med det kan jag inte utan ditt ordernummer. Vänligen mejla mig på support@mytrendyphone.se med ditt ordernummer och detaljerad information om ditt ärende och klagomål på support. Skriv också mitt namn "Irina Bjern" i ämnet så att det kommer fram till mig för ta en närmare titt på ditt ärende och hjälpa dig. Tack på förhand för din förståelse. Med vänlig hälsning Irina
2019-01-08
J
leveransen är ganska snabb!
MyTrendyPhone svarar:2019-01-09
Hej Jeanette och stort tack för din feedback! Det är härligt att höra att du fick en snabb leverans och att du är nöjd med ditt köp. Du är alltid vällkomen åter och vi står alltid till din tjänst - och gör allt för att du ska känna dig som hemma när du handlar hos oss! God fortsättning på det nya året! Vänliga hälsningar, Irina
2019-01-08
K
God service!
MyTrendyPhone svarar:2019-01-08
Hej Katja och stort tack för din feedback! Det är härligt att höra att du fick god service, det är viktigt för oss. Du är alltid vällkomen åter och vi står alltid till din tjänst - och gör allt för att du ska känna dig som hemma när du handlar hos oss! God fortsättning på det nya året! Vänliga hälsningar, Irina
2019-01-02
R
Var lång leveranstid
MyTrendyPhone svarar:2019-01-08
Hej Rasher och tack för din feedback! Jag ber om ursäkt om leveransen tog längre tid än förväntat. Posten har haft svårt att ta hand alla paketleveranser. Volymerna ökade dramatiskt i samband med Black Friday och har därefter legat kvar på en hög nivå och de kämpar med att hantera stora mängder paket inför jul och ny år. Jag hoppas att du är nöjd med beställningen. Du är alltid vällkomen åter och vi står alltid till din tjänst - och gör allt för att du ska känna dig som hemma när du handlar hos oss! God fortsättning på det nya året! Vänliga hälsningar, Irina
2018-12-26
d
jag rekommenderar att beställa från denna sida, verkligen seriöst
MyTrendyPhone svarar:2018-12-27
Hej Daniella och stort tack för din kommentar! Det är härligt att höra att du är nöjd med oss och att du rekommenderar oss. Vi är mycket glada för det. Tveka inte att kontakta oss om det skulle finnas något som vi kan hjälpa till med i framtiden. Mvh Irina
2018-12-26
E
Köpte nytt glas - god kvalitet, snabb leverans
MyTrendyPhone svarar:2018-12-26
Hej Isa och stort tack för din feedback! Det är härligt att höra att du fick en snabb leverans och att du är nöjd med produkten. Du är alltid vällkomen åter och vi står alltid till din tjänst - och gör allt för att du ska känna dig som hemma när du handlar hos oss! Ha en riktigt God jul och gott nytt år! Vänliga hälsningar, Irina
2018-12-09
j
Belopp draget från mitt konto, butiken hävdar dock att betalningen misslyckades och vill att jag betalar igen. Bluff och båg
MyTrendyPhone svarar:2018-12-12
Hej Joesew och tack för din feedback. Jag ber om ursäkt om det blev strul med betalningen. Jag antar att misslyckad betalningsförsök gäller ett annat ordernummer som inte har gått igenom. Om pengarna har dragits har du säkert fått en orderbekräftelse med ett annat ordernummer som har gått igenom. I så fall kan du bara ignorera mejlet om misslyckad betalningsförsök. Om du inte har fått en orderbekräftelse vänligen kontakta oss för att ta en närmare titt. Då jag inte kan undersöka det utan ditt kundnummer eller ordernummer. Du kan nå oss via: mejl: support@mytrendyphone.se telefon: 0424059996 mån - lör: 10:00 - 15:00 eller chat: mån - fre: 08:00 - 22:00 lör - sön: 10.00.-18.00 Tack på förhand för din förståelse och ha en fortsatt bra dag. Med vänlig hälsning Irina
2018-11-21
Redigerades 2018-11-23
C
Beställde lagning av skärm på en telefon. Lagningen tog tre dagar längre än jag blivit lovad i marknadsföringsmaterialet men är annars kompetent utförd. + Jag slapp få min data raderad som den officiella tillverkaren hade gjort om de reparerat mobilen. + Lagningen känns korrekt utförd utvärtes i alla fall. - Den nya skärmen är liiite tjockare än originalet. - Massa oklarheter i kommunikation till kund. Skiljaktigheter i allmänna villkor och mail med orderbekräftelse som refererar till allmänna villkoren angående reparationstid. - Långsammare reparation än utlovat. Det stod 2-5 arbetsdagar på sidan och allmänna villkor när jag beställde, det ökade till 6-7 dagar i orderbekräftelsen och sedan efter beställning ändrades villkoren och köpsidan till 5-8, det bekräftade även kundtjänst men det tog slutligen 9. UPPDATERING EFTER SVAR: Bilden länkad i svaret är exakt den det stod 2-5 i när jag beställde. Jag är personligen säker på att jag inte har fel eftersom att jag direkt efter att jag upptäckte att bilden ändrats på hemsidan dubbelkollade bilden i Googles web-cache från det datum jag lade beställningen och det där stod 2-5 som jag misstänkte. Googles cache är nu tyvärr uppdaterad till 22/11 och jag sparade inte ner bilden eller så för jag tänkte inte att det skulle bli en grej av det här med ord mot ord eller så och därmed har jag inget bevis utom att typsnittet på "4-8" väldigt tydligt inte överensstämmer med resten av texten efter ändringen. Sänker mitt betyg ett snäpp för jag gillar inte att bli gaslight:ad.
MyTrendyPhone svarar:2018-11-27
Hej Cleenstream och stort tack för ditt omdöme. Utan din mejladress, ordernummer eller kundnummer kan jag dessvärre inte hitta dig i systemet för att kolla upp ditt ärende och se vad exakt som har gått snett. Men som jag skrev tidigare ger vi inte garanti på reparationstiden. Men vi ber naturligtvis om ursäkt för att reparationstiden tog längre tid än förväntat. Skulle det finns något som vi kan hjälpa till med i framtiden är du alltid välkommen att kontakta oss. Du kan nå oss via: mejl: support@mytrendyphone.se telefon: 0424059996 mån - lör: 10:00 - 15:00 eller chat: mån - fre: 08:00 - 22:00 lör - sön: 10.00.-18.00 Tack på förhand för din förståelse och ha en fortsatt bra dag. Med vänlig hälsning Irina
2018-11-07
p
Beställde ett par laddsladdar till iPhone, samt en laddare till cig uttaget i bilen. Laddsladdarna fick jag efter några dagar. Nu efter 2 månader har fick jag mail om att sätta in pengar på ett nordea bankkonto för att få min cigarett laddare, som jag redan betalat för. Riktigt usel affär, med konstiga leverans tider och e-post som känns oseriöst. Dessutom har jag redan betalat. UNDVIK
MyTrendyPhone svarar:2018-11-08
Hej Pskjonte och stort tack för ditt omdöme. Utan din mejladress, ordernummer eller kundnummer kan jag dessvärre inte hitta dig i systemet för att kolla upp ditt ärende och se vad exakt som har gått snett. Vi ber naturligtvis om ursäkt för det inträffade, men det måste finnas en förklarning och jag vill gärna be dig kontakta oss med ditt ordenummer eller mejla oss och skriva mitt namn Irina Bjern i ämnet så det kommer fram till mig för ta en närmare titt på ditt ärende och hjälpa dig. Du kan nå oss via: mejl: support@mytrendyphone.se telefon: 0424059996 mån - lör: 10:00 - 15:00 eller chat: mån - fre: 08:00 - 22:00 lör - sön: 10.00.-18.00 Tack på förhand för din förståelse och ha en fortsatt bra kväll. Med vänlig hälsning Irina
2018-11-07
A
Troligen den värsta kundsupport som jag har någonsin kommit in kontakt med. Returnerade en mobil som jag beställde och har fortfarande inte fått någon besked om ärenden 1 månad efter varan blev inlämnat hos returadressen. Har ringt flera gånger samt skrivit till deras live chat support. Nu får jag inte äns svar på chatten längre.
MyTrendyPhone svarar:2018-11-08
Hej Andy Sun och stort tack för ditt omdöme. Jag ber om ursäkt om du hade svårt att nå oss och om ditt ärende tagit så långt tid. Jag vill gärna undersöka vad som har hänt och hjälpa dig med det kan jag inte utan ditt ordernummer. Du får gärna kontakta vår kundeservice med ditt ordenummer eller mejla oss och skriva mitt namn Irina Bjern i ämnet så det kommer fram till mig för ta en närmare titt på ditt ärende och hjälpa dig. Du kan nå oss via: mejl: support@mytrendyphone.se telefon: 0424059996 mån - lör: 10:00 - 15:00 eller chat: mån - fre: 08:00 - 22:00 lör - sön: 10.00.-18.00 Tack på förhand för din förståelse och ha en fortsatt bra kväll. Med vänlig hälsning Irina
2018-10-17
Jag beställde ett skal och batteri till min telefon. Båda skulle vara i lager enligt deras hemsida men jag fick ganska snabbt mail om att skalet och batteri inte fanns i lager!
MyTrendyPhone svarar:2018-10-17
Hej PPro och stort tack för ditt omdöme. Jag är ledsen och ber om ursäkt om beställda produkterna inte fanns på lager. Lagervaror har lagerstatus På lager, Omgående leverans och dessa varor skickas samma dag med leveranstid 1-2 dagar. Utan ditt ordernummer eller artikelnummer på beställda produkterna kan jag inte undersöka vad som gick snett. Du får gärna kontakta vår kundeservice med ditt ordenummer för ta en närmare titt på ditt ärende och kunna förklara. Du kan nå oss via: mejl: support@mytrendyphone.se telefon: 0424059996 mån - lör: 10:00 - 15:00 eller chat: mån - fre: 08:00 - 22:00 lör - sön: 10.00.-18.00 Tack på förhand för din förståelse och ha en fortsatt bra kväll. Med vänlig hälsning Irina
2018-10-12
Redigerades 2018-10-13
n
Skrev ett omdöme om skärmskydd som täcker framkamera (saknar hål för kameran) och gör den helt oanvändbar. Den publicerades aldrig. Gäller SAMSUNG GALAXY NOTE 8 HAT PRINCE FULL SIZE HÄRDAT GLAS SKÄRMSKYDD. Fick slänga den om ett par dagar och den var inte billigt. Rekommenderar ej denna butik! Att köpa märkes varor kan vara bra, men inte vad som gäller okända (kinesiska) varor.
MyTrendyPhone svarar:2018-10-15
Hej Nika 7 och stort tack för ditt omdöme. Jag beklagar ditt missnöje över beställda skärmskyddet. SAMSUNG GALAXY NOTE 8 HAT PRINCE FULL SIZE HÄRDAT GLAS har inte hål för kameran med menigen. Den skyddar kamera delen och man ska kunna ta perfekta bilder även fast skyddet täcker kameran. Det ska inte störa bildtagningen. Jag är ledsen om du kastade produkten för hade du inte gjort det kunde du returnera den och byta till en annan typ. Utan ditt ordernummer kan jag inte ta en närmare titt på din beställning med du får gärna kontakta vår kundtjänst. Vår kundservice finns alltid tillgänglig för dig och hjälper gärna till med alla frågor och funderingar: Du kan nå oss via: mejl: support@mytrendyphone.se telefon: 0424059996 mån - lör: 10:00 - 15:00 eller chat: mån - fre: 08:00 - 22:00 lör - sön: 10.00.-18.00 Med vänlig hälsning Irina
2018-09-17
a
returnerade produkten eftersom jag beställde fel, fick pengarna tillbaka snabbt. mycket bra service och sida
MyTrendyPhone svarar:2018-09-17
Hej Alex och tack för din kommentar. Jag beklagar att det blev felbeställd produkt men är glad att du fick snabbt pengarna tillbaka och bra service. Tveka inte att kontakta oss om det skulle finnas något som vi kan hjälpa till med i framtiden. Mvh Irina
2018-09-17
o
Undrade vilken modell av Samsung jag har, kundtjänst hjälpte omedelbart via chatt. En väldigt glad kund
MyTrendyPhone svarar:2018-09-17
Hej Oscar och tack för din feedback. Det är super härligt att höra att du fick snabb hjälp från kundtjänsten. Du är alltid vällkomen åter och vi står alltid till din tjänst - och gör allt för att du ska känna dig som hemma när du handlar hos oss! Vänliga hälsningar, Irina
Sida 1