Kundtjänst 08-22, live chat
Stort utbud, grundades 2009
Låga pris

http://www.mytrendyphone.se

Betalningsalternativ

PayPal
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska, Norska.

Företaget har inte aktiverat visningen av utökad företagsinformation
Detaljerad information MyTrendyPhone har fått betyget (2.81)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Usel
    Två gånger har det hänt. Står på varan att det finns i lager. Man beställer och sen får man ett mail att varan är restnoterad och att leverans dröjer. Kast!
    15 dagar sedan
  • Hej Joakim och tack för din kommentar.

    Utan din mejladress, ordernummer eller kundnummer kan jag dessvärre inte hitta dig i systemet för att kolla upp ditt ärende och se vad exakt som har gått snett.
    Vi ber naturligtvis om ursäkt för det inträffade, ibland kan lagerstatusen på sidan vara fel när vi har få av produkterna på lager och sidan hinner inte uppdateras lika fort som systemet.

    Vi ser till att kompensera dig för detta strul, så tveka inte att kontakta vår kundservice, så ser vi till att du blir lite nöjdare med ditt köp.

    Du når oss via:
    Telefon: 0771-10 30 30
    Epost: support@mytrendyphone.se
    Livechatt: www.mytrendyphone.se

    Vi finns tillgängliga för dig vardagar: 08:00 - 22:00 och lördagar: 10:00 - 18:00.

    Hälsning/ Irina

  • Dålig
    Beställde ett skydd/fodral till en tablet. Snabb leverans, inga problem med hemsidan. Har egentligen bara ett klagomål och det är den irriterande reklamen som förföljer mig på diverse websidor efter mitt inköp. Speciellt på Aftonbladet återfinns annonser från My TrendyPhone.se mitt inne i brödtexterna. Detta är inte något jag gett mitt godkännande till.
    1 månad sedan
  • Hej Haegglund och tack för din kommentar på Prisjakt.

    Jag ber om ursäkt för de störande reklam från oss som dyker upp när du surfar på andra sidor. Annonser visas i samband med Google-annonser och har ingenting att göra med oss. Det har med din webbläsare att göra och cookies som du godkänner. Om du inte vill ha sådana annonser, det är bara att installera ett program som AdBlock eller liknande, och sedan visas dessa annonser inte längre.
    Jag är ledsen att du fick ett sådant intryck av oss eftersom det inte var vår avsikt.

    Tack på förhand för din förståelse.

    Om du skulle ha mer frågor eller funderingar är du mer än välkommen att kontakta vår kundtjänst via telefon (0771-10 30 31), livechatt eller e-post: support@mytrendyphone.se (öppen från kl 8-22 vardagar och 10-18 på lördagar).

    Hälsning, Irina

  • Usel
    Skyddet som beställdes kom fram med en gigantisk spricka
    1 månad sedan
  • Hej Telefonjacks och tack för din kommentar på Prisjakt.

    Utan din mejladress, ordernummer eller kundnummer kan jag dessvärre inte hitta dig i systemet för att kolla upp ditt ärende och se vad exakt som har gått snett.
    Vi ber naturligtvis om ursäkt för det inträffade, ibland sker det att paketen som vi skickar med är sköra och då det ligger ömtåligt glas inuti finns det naturligtvis en risk. Jag har redan innna påpekat detta för mina kollegor på lagret men det behövs tydligen förbättring.

    Vi ser till att kompensera dig för detta strul, så tveka inte att kontakta vår kundservice, så ser vi till att du blir lite nöjdare med ditt köp.

    Du når oss via:
    Telefon: 0771-10 30 30
    Epost: support@mytrendyphone.se
    Livechatt: www.mytrendyphone.se

    Vi finns tillgängliga för dig vardagar: 08:00 - 22:00 och lördagar: 10:00 - 18:00.

    Hälsning/ Irina

  • Usel
    Varan var trasig, dom hade ingen till inne så leveransen KANSKE skulle ske omkring juni 2021, beställde juni 2017. Eftersom varan inte räknades som utgått så kan jag inte få pengarna tillbaka.. Kundtjänsten är inte svensk heller så det går knappt att kommunicera med dom.
    2 mån sedan
  • Hej Mari4n!

    Vi tackar hjärtligt för ditt omdöme och kommentar här på prisjakt, det är alltid bra att få feedback från våra kunder.
    Jag ber också om ursäkt om du inte förstod min norska/svenska kollega.
    Vi handlar i hela norden och ibland kan det hända att man får prata med en svensk eller norsk person när alla danska kundtjänstrepresentanter är upptagna i samtal.
    Detta för att ni ska vänta så lite som möjligt i samtalskö.
    Har du svårt att förstå granspråket kan du alltid bli uppringd av en dansk kollega vid ett senare tillfälle.
    Ånger och bytesrätt gäller i 14 dagar efter mottagandet.
    Och du har 2 års reklamationsrätt dvs rätt att då en ny men samma produkt om den gamla har gått slutat att fungera. (gäller ej fysiska skador)
    Men när det gäller en retur/reklamation, där vi inte kan skaffa beställd och defekt produkt igen, kan du självklart få pengarna tillbaka eller välja en annan produkt istället.

    Du får gärna kontakta vår kundtjänst och fråga efter Tilde så tar jag personligen hand om ditt ärende och hjälper dig gärna.

    Vänliga hälsningar, Tilde MyTrendyPhone

  • Utmärkt
    Handlat många år hos dem. Lite allt möjligt och varit clubmedlem lika länge. I princip aldrig varit några problem. Så man blir ju förvånad att så många skriver hur mycket problem de har. Tänk så olika det kan vara.
    Nu sist beställde jag en ny mobil Samsung samt powerbank till densamma. Mobilen var restad och jag fick ett mail varje dag med uppgift om när den skulle komma in samt fråga om hur jag ville gå vidare med min order. Bra där.

    Powerbanken skickades direkt och har kommit fram. Det enda som är lite märkligt är att dom använder UPS vilket gjorde att jag måste vara hemma och ta emot orden. Då det var leverans ända fram till dörren. Det kan bli bökigt ifall man ej är hemma. För mig funkade det nu eftersom det är sommar och jag är hemma. Men annars vet jag inte faktiskt. Skulle nog föredra Schenker eller nåt.

    Slutsatsen är att jag fortsätter handla hos detta företag när dom har något särskilt jag behöver såsom mobiltillbehör eller skal, skydd etc till mobilen..
    2 mån sedan
  • Hej Caroline och varmt tack för din underbara kommentar!

    Vi är grymt glada att är nöjd med servicen och dina köp hos oss.

    Du är alltid vällkomen åter och vi står alltid till din tjänst - och gör allt för att du ska känna dig som hemma när du handlar hos oss!

    Vänliga hälsningar, Tilde MyTrendyPhone

  • Usel
    Nu förstår jag allas frustration. Skulle handla ett bluetooth headset med en rabattkod på 50kr som jag fick av dem via e-post. Trots att jag är inloggad så funkar inte koden.
    Dessutom så står det: 1 Club Trendy Medlemsrabatt 0,00 0,00, dvs. Club Trendy är bara bullshit. Har försökt att livechatta med dem men det var bara ett skämt, inget svar får man alls.
    2 mån sedan
  • Hej Leffe och tack för ditt inlägg.

    Utan din mejladress, ordernummer eller kundnummer kan jag dessvärre inte hitta dig i systemet för att kolla upp ditt ärende och se vad exakt som har gått snett.
    Club trendy, som det står på hemsidan gäller och inräknas på alla produker som kostar under 1000kr och som inte redan är på rea:
    https://www.mytrendyphone.se/shop/b2blogin.html
    "* Club Trendy rabatten gäller endast för produkter och reparationer med ett pris under 1000 SEK som
    inte redan är rabatterade eller nedsatta.
    OBS! Det går endast att använda en rabattkod eller erbjudande per köptillfälle."
    Det går inte heller att kombinera olika rabatter, så det är antigen club trendy eller en rabattkod.
    50kr rabatt kod gäller i 72 timmar och endast för beställningar över 350kr.
    Rabatten gäller för samtliga produkter som kostar under 1000kr och gäller ej redan rabatterade produkter.
    Kanske din frustration och problem med rabattkoderna beror på någon av ovanstående anledningarna.
    Jag hoppas att du fick en förklaring och du är mest välkommen att kontakta oss om du skulle ha ytterligare frågor eller funderingar.

    Du når oss via telefon (0771-10 30 31), livechatt eller e-post: support@mytrendyphone.se (öppen från kl 8-22 vardagar och 10-18 på lördagar).

    Med vänlig hälsning
    Irina Bjern, Kundservicechef

  • Perfekt
    Jag köpte en powerbank från aukley från den här företaget eftersom att de är en av de få som säljer den i Sverige. Mitt ärende hanterades mycket bra då jag fick hem varan snabbt (väntade 1dag) och i bra skick. I framtiden kommer jag absolut att fortsätta göra affärer med de :-))
    2 mån sedan
  • Hej Maaxis!

    Tusen tack för ditt inlägg.
    Vår strävan och målsättning är att tillhandahålla bästa möjliga service till våra kunder, så det är skönt att höra att du är nöjd! Jag önskar dig en riktigt trevlig sommar.

    Hälsning, Tilde

  • Utmärkt
    Helnöjd! Supersnabb frakt och fint Samsung originaltillbehör. Billigast på prisjakt. Fick paketet dagen efter. Inget att klaga på!
    2 mån sedan
  • Hej mvts00 och stort tack för din positiva feedback.

    Alltid lika roligt att höra från kunder som är nöjda med våra produkter och snabb leverans.

    Vi finns här för dig om det finns något som vi kan hjälpa till med.

    Ha en fortsatt trevlig dag.

    Hälsning, Tilde

  • Dålig
    Beställde ett skärmskydd i glas som levererades med sprickor i. Då vill dom att jag ska betala frakten för att skicka tillbaka varan...blir billigare att slänga skräpet jag fick och gå någon annanstans. Får 2 stjärnor för att skyddet iaf kom fram
    3 mån sedan
  • Hej Chrissoid.

    Tack för din kommentar här på Prisjakt.
    Vi ber naturligtvis om ursäkt för det inträffade, ibland sker det att paketen som vi skickar med är sköra och då det ligger ömtåligt glas inuti finns det naturligtvis en risk. Jag har redan innna påpekat detta för mina kollegor på lagret men det behövs tydligen förbättring.

    Vi ser till att kompensera dig för detta strul, så tveka inte att skicka ett mail till oss så ser jag till att du blir lite nöjdare med ditt köp. Du kan i mailet absolut skriva att du varit i kontakt med Max på prisjakt, så ser vi närmare på just ditt fall.

    Du får gärna kontakta oss om det finns något som vi kan hjälpa till med.

    Du når oss via:
    Telefon: 0771-10 30 30
    Epost: support@mytrendyphone.se
    Livechatt: www.mytrendyphone.se

    Vi finns tillgängliga för dig vardagar: 08:00 - 22:00 och lördagar: 10:00 - 18:00.

    Max MTP

  • Usel
    De skickar för det första fel varor när de levererar. Sen tar de inte ansvar för upphämtning av varorna. Och skickar inte den rätta varan så man har den så fort som möjligt. Tjuvar kallas detta.
    3 mån sedan
  • Hej menks.

    Vi är ledsna att du tycker såhär, naturligtvis skickar vi inte fel varor. Det kan handla om en felbeställning eller en felleverans, som vi naturligtvis ska ta ansvar för. Vi är ett seriöst företag som skickar ut tusentals ordrar varje dag, och vi är inga "tjuvar".

    Jag kan inte gå in på detalj i just ditt fall, då jag inte vet ordernumret.

    Du får gärna kontakta oss om det finns något som vi kan hjälpa till med.

    Du når oss via:
    Telefon: 0771-10 30 30
    Epost: support@mytrendyphone.se
    Livechatt: www.mytrendyphone.se

    Vi finns tillgängliga för dig vardagar: 08:00 - 22:00 och lördagar: 10:00 - 18:00.

    Hälsningar, Tilde MyTrendyPhone

  • Usel
    Deliverytime 12 days. from the Order arrives 50%
    Bad service.... Never again
    3 mån sedan
  • Hello Mgr71.

    We apologize very much for the inconvenience that you have had, with late delivery.

    You can always see the current status of the stock on our page, on each product. It says above the price, and if a product is on stock it will be sent to you straight away.

    Telefone: 0771-10 30 30
    Email: support@mytrendyphone.se
    Livechatt: www.mytrendyphone.se

    We are here on weekdays: 08:00 - 22:00 och saturdays: 10:00 - 18:00.

    Best,
    Max MyTrendyPhone

  • Ganska dålig
    Lade en beställning på mobilskal den 25 maj. Fortfarande inte erhållit den. De skickar regelbundna mail (varje måndag) om att det är försenat och höll då fast vid ett datum runt midsommar. När det datumet väl skulle passeras, sköt de upp leveransen till ett nytt datum, den 28 juni. När det passerades sköts det upp till den 29 juni. När jag chattledes kontaktade dem nyss, sade de att det kommer att ta ytterligare 1-2 arbetsdagar. De frågade om ordern skulle tas bort, vilket jag sade ok till.

    Plus för den regelbundna orderuppdateringen, att man kan se orderstatus på hemsidan samt att de utan problem tog bort ordern. I övrigt en tråkig upplevelse angående leveranstiden.
    3 mån sedan
  • Hej Köpkraft och tack för ditt omdöme.

    Jag ber om ursäkt att varan du beställt blivit sen i leverans och att vi fick annullera din beställning.
    Den leveranstid som vi har angett på hemsidan är ett beräknat leveransdatum som vanligtvis tar, förutsatt att leverantören har dem i sitt lager. Har det tillkommit leveransförseningar från leverantören, kan detta bero på att det tagit slut i deras lager pga eventuella produktionsförseningar. Vi gör självklart allt vi kan för att få in de beställda varorna till vårt lager så fort som möjligt och informerar via mail så snart vi fått information om förseningar från våra leverantörer. Kunden har då alltid möjlighet att välja vänta på produkten, annullera köper eller byta till en annan produkt som finns på lager.

    Tack på förhand för din förståelse.

    Du får gärna kontakta oss om det finns något som vi kan hjälpa till med.
    Du når oss via:
    Telefon: 0771-10 30 30
    Epost: support@mytrendyphone.se
    Livechatt: www.mytrendyphone.se

    Vi finns tillgängliga för dig vardagar: 08:00 - 22:00 och lördagar: 10:00 - 18:00.

    Hälsningar, Tilde MyTrendyPhone

  • Knappt godkänd
    Första gången jag beställde var leveransen grymt försenad, men jag hörde av mig och fick fraktkostnaden tillbaka. Plus för det!

    Andra gången var beställningen i tid, 3 arbetsdagar, men ett av mobilskalen jag köpte var uppenbart begagnat. Det var rejält dammigt och fullt med stora fettfläckar på baksidan trots att det låg i sin originalförpackning! Gissar att de har fått detta i retur, men inte gått igenom det. Jag fattar att det tar tid att gå igenom alla varor, men om de inte har resurser för att göra detta borde grejerna säljas som fyndvaror till kraftigt rabatterade priser. Det är inte okej att sälja använda produkter till fullpris utan att upplysa kunden om detta.

    Jag köpte även en kabel som de påstod skulle vara original men när jag fick den var den bara inrullad i plastfolie. Detta var för övrigt en Apple produkt och jag kan aldrig tänka mig att Apple packar sina grejer såhär även om det bara gäller en ynka kabel. Tvivlar alltså starkt på att detta är original.

    Sammanfattning: Tyvärr kan jag inte rekommendera Mytrendyphone i nuläget.
    3 mån sedan
  • Hej Vrickan!

    Vi tackar hjärtligt för ditt omdöme och kommentar här på prisjakt, det är alltid bra att få feedback från våra kunder.
    Jag beklagar samtidigt att dina beställningar inte riktigt gått som du tänkt dig, dels med lite försenad leverans men främst p g a produkterna.

    Vi ska se till att reda ut detta och se till att du blir helt nöjd med ditt köp. det garanterar jag. Naturligtvis ska det inte vara så att du får en dammig och begagnad vara, dessa säljer vi ut till fyndspris precis som du skriver.

    Ifall du skriver till vår kundtjänst och påpekar att du fått svar av Max från prisjaktavdelningen, så ska vi se till att du får ytterliggare hjälp.

    Vänligen,

    Max G
    MyTrendyPhone

  • Usel
    Bestämde mig för att köpa en Samsung Galaxy 7 Edge hos MTP. Leveranstiden var 14 dagar. Det kunde jag leva med. Efter drygt en månad så slutar batteriet att ladda, och telefonen stänger av sig om den inte sitter i laddaren.

    Jag gör (den 5:e Januari) en RMA och skickar in den till deras support, varvid de uppger att det tar 10-14 dagar innan ärendet kan uppklaras. Jag kontaktar dem efter 7 dagar för att höra om paketet har kommit fram ännu (de meddelade mig inte om detta) och får reda på att det har det. De pekar åter på ärendetiden 10-14 dagar.

    En vecka senare (14 dagar) så kontaktar jag dem för att höra vad som hänt, de ber då om ursäkt och meddelar att de ska höra med reparatörerna och återkomma. Efter en vecka till har de fortfarande inte hört av sig.

    Rekommenderar INTE detta företag. ARN nästa.

    Uppdaterat 2017-06-21:

    Ser nu att jag fått svar från MTP i någon slags försök att reparera den skada de gjort. Det här handlar naturligtvis inte om någon "mänsklig faktor" från deras håll, det är för många led som inte fungerat. Att de bryr sig om ärendet här först 4 månader efter man skriver är en tydlig indikation på att de inte har koll.

    Jag fick tillbaks min mobiltelefon den 13:e Februari. Alltså fem veckor efter jag gjorde RMA och skickade in den för reparation. Jag erbjöds 150kr i rabattkupong i deras butik på mitt nästa köp. Givetvis köper jag inget mer från MTP, och givetvis tänker jag inte kontakta dem och ägna mer energi i deras telefonsupport än vad jag redan haft. Det här företaget är en enda lång huvudvärk och jag har lärt mig min läxa. Mitt råd är att du som läser det här gör detsamma.
    8 mån sedan ( Uppdaterat: 3 mån sedan )
  • Hej Tobias.

    Varmt tack för ditt svar till oss. Märkligt nog är mitt första svar borta, men jag svarar en gång till här.

    Naturligtvis vill vi se till att hjälpa dig och att förstå exakt vad som har gått snett i ditt ärende.
    Vi vill erbjuda dig mer än denna rabattkupong, så ifall du vill och har lust får du mer än gärna skriva ett mail till mg@mytrendyphone.se så ser vi på saken och kommer överrens.

    Jag kan förstå att du är besviken, ifall du vill lägga locket på kan jag också förstå det och jag vill än en gång beklaga det som har hänt isåfall.

    Ha en fortsatt fin dag!

    Mvh Max MTP

  • Usel
    Undvik köpa något här ifrån, har provat två gånger att beställa en ny mobil men det funkar inte, och dem skyller på att kontot är tomt.. Spar din tid och beställ någon annan stans så du är säker på att du får något

    Inte ens ett E-mail kunde man få att det var problem med ens order..

    Värdelöst ställe, blir aldrig mer någon beställning där ifrån.
    4 mån sedan
  • Hej Henrik.

    Vi på MyTrendyPhone beklagar verkligen att du upplevt problematik med att beställa på vår sida. Det går absolut bra att beställa en ny mobil från sidan, och vi vill gärna höra mer om vad som inte gick som det skulle. Jag hoppas att det bara var ett tillfälligt fel av teknisk art, då vi inte ska ha haft problem med vår sida den senaste tiden. Vi skickar alltid ut epost när det är något som vi behöver från kunden eller ifall det blivit konstigheter av någon form, så det är mycket märkligt att detta inte skett.

    Ifall du önskar så kan du som sagt kontakta vår kundservice så ska vi lösa detta så gott vi bara kan.
    Telefon: 0771-10 30 30
    Epost: support@mytrendyphone.se
    Livechatt: www.mytrendyphone.se

    Vi finns tillgängliga för dig vardagar: 08:00 - 22:00 och lördagar: 10:00 - 18:00.

    Vänligen,
    Max MyTrendyPhone

  • Usel
    Sunkigt företag. Efter en månad så skulle de skicka beställningen men då gick inte betalningen igenom vilket förmodligen har med den långa leveranstiden att göra. Långsam kundservice. Andra gången i rad det krånglat på samma sätt med det företaget. Blir inga fler beställningar från dom.
    5 mån sedan
  • Hej Mimysh.

    Varmt tack för din kommentar, och vi ber naturligtvis om ursäkt för att det blivit problem med din order. Jag kan bara anta vad som har hänt, då jag inte ser hela orderhistoriken. Men det låter som att du eventuellt har beställt något som varit tillfälligt slut på lager eller som varit på ett av våra fjärrlager med längre leveranstid som följd. Detta ska du även få information om när du beställer, i ett mail som följd.

    Vi vill gärna se till att rätta till detta misstag, så du får gärna kontakta oss med mer information om just din order, så skal vi se till att lösa detta så smidigt som möjligt. Du kan jättegärna nämna att du haft kontakt med mig via prisjakt, så kommer vi i direktkontakt.

    Vår kundservice når du på:

    Telefon: 0771-10 30 30
    Epost: support@mytrendyphone.se
    Livechatt: www.mytrendyphone.se

    Vi finns tillgängliga för dig vardagar: 08:00 - 22:00 och lördagar: 10:00 - 18:00.

    Vänligen, Max MTP

  • Usel
    Nah, det blir inte fler gånger. Lagersaldot på sajten stämmer inte, restnoterades en del av min beställning. Det som fanns på lager, kom fram anständigt fort, men bruten förpackning. Sprättad påse och öppnad kartong, hoppas inget fattas. Sedan hittade jag samma grej 20% billigare på annat håll. Bye bye MTP.
    2 år sedan ( Uppdaterat: 5 mån sedan )
  • Hej brp.

    Naturligtvis ber vi om ursäkt ifall du upplevs krångligheter och förseningar med vår sida. Så ska det inte vara, och vårt lagersaldo stämmer allt som oftast. Ibland är det så att vissa produkter kan finnas på fjärrlager, då står det lite längre leveranstid. Vi är mycket ledsna att varorna som kom, kom i en form av sprättad påse och bruten förpackning. Detta är direkt felaktigt och naturligtvis har du rätt till att få hem nya, oöppnade varor. Ifall du vill så får du självfallet kontakta vår kundservice och påpeka att du varit i kontakt med mig, så att vi kan lösa detta på snabbast möjliga sätt.

    Du når oss via telefon (0771-10 30 31), livechatt eller e-post: support@mytrendyphone.se (öppen från kl 8-22 vardagar och 10-18 på lördagar).

    Vänligen, Max MyTrendyPhone

  • Usel
    Värdelös kundtjänst som påstår att dom måste kolla med lagret när dom skickat en produkt som det saknas delar i original kartongen på. Vad ska lagret göra åt det?
    Sen svarar dom inte på enklaste frågor.
    Dessutom tyckte dom att jag bara hade beställt en produkt först utan att titta vad det var jag beställt nämligen ett kitt med två produkter i en låda.
    Och så måste man skapa alla frakthandlingar osv själv för att skicka tillbaks en vara (en skitpryl för 100 kr vem orkar hålla på).
    Andra ställen säger ojdå vi skickar en ny och returkuvert för det tidigare
    Dom återkopplar inte på mejlen heller utan allt har jag chattat fram.
    Undra just hur lång tid det tar innan man får ett officiellt svar på mejlen om någonsin?!?
    6 mån sedan
  • Hej REH.

    Varmt tack för din kommentar om din köpupplevelse hos MyTrendyPhone.

    Det är oerhört beklagligt att du inte är nöjd med ditt köp hos oss, oavsett vad som ställt till det för dig. Du ska såklart ha allt som du beställt, och jag ber om ursäkt ifall det saknats en del i din leverans. Eftersom jag inte kan se detaljerna helt här på prisjakt.se, så ber jag dig att återkomma till oss gällande detta så ska vi till 100% lösa situationen. Du nämner bara att du varit i kontakt med mig via prisjakt så ska vi ta en titt på ärendet och se till att du iaf blir nöjdare.

    Du når oss via:
    Telefon: 0771-10 30 30
    Epost: support@mytrendyphone.se
    Livechatt: www.mytrendyphone.se

    Vi finns tillgängliga för dig vardagar: 08:00 - 22:00 och lördagar: 10:00 - 18:00.

    Hälsningar, Max MyTrendyPhone

  • Usel
    Min fru beställde ett skal till sonen från MyTrendyPhone. http://www.mytrendyphone.se/shop/huawei-p9-love-199395p.html

    När vi får leveransen saknas det en liten insektsnyckel för att kunna öppna skalet.
    Frun kontaktar supporten och får till svar att det skall de minsann lösa, de skall skicka en ny inom nån dag. Dagen efter blir frun kontaktad av företaget som informerar att de inte kommer att skicka någon ny nyckel utan att den måste ligga i förpackningen. Var vi inte nöjda med det kunde vi välja att reklamera produkten.

    Ett bevis på att företaget endast bryr sin om nya kunder och saknar helt känslan för efterservice. Vi kommer aldrig handla där igen och kommer såklart inte rekommendera butiken för nära och kära.
    6 mån sedan
  • Hej jboije.

    Jag är ledsen över att du fick detta svar av vår kundtjänst, såklart ska du ha alla delar så att du kan använda ditt nya skal till fullo, och allt som ska komma med ska du självfallet ha. Vi bryr oss om alla våra kunder, och uppskattar varenda en. Jag ska se till att vi tar hand om detta ärende, och att du får inte bara insektsnyckeln men även en form av kompensation för problemet.

    Vi ser jättegärna att du kontaktar oss och nämner att du varit i kontakt med mig via prisjakt.se
    Ärendet blir prioriterat och vi hoppas att vi kan göra dig lite nöjdare med dig köp, och att du kan återkomma som kund hos oss.

    Kundtjänsten når du som vanligt på:

    Telefon: 0771-10 30 30
    Epost: support@mytrendyphone.se
    Livechatt: www.mytrendyphone.se

    Vi finns tillgängliga för dig vardagar: 08:00 - 22:00 och helger: 10:00 - 18:00.

    Vänliga hälsningar,

    Max MTP

  • Usel
    Sämsta kundservicen någonsin. Ringer man med problem så bara lägger dom på.
    6 mån sedan
  • Hej dmgohl.

    Jag beklagar ifall du har haft en problematisk kontakt med vår kundtjänst. Så ska det naturligtvis inte vara.

    Men vi lägger självklart inte bara på när kunder ringer till oss, vare sig det gäller problem eller positiv kritik. Det är därför kundtjänsten finns till. Våra kunder ringer till oss dagligen och talar ut om sina upplevelser.

    Jag ber dig kontakta oss igen och påpeka att du varit i kontakt med oss via prisjakt så ser vi till att hjälpa dig!

    Telefon: 0771-10 30 30
    Epost: support@mytrendyphone.se
    Livechatt: www.mytrendyphone.se

    Vi finns tillgängliga för dig vardagar: 08:00 - 22:00 och helger: 10:00 - 18:00.

    Vänligen,

    Max MyTrendyPhone

  • Usel
    Skickade i december-16 tillbaka en LGG4 som slutat fungera. Fick tillbaka den efter 6 veckor, med ursprungligt fel åtgärdat, men nu omöjlig att logga in på. Efter ett antal meningslösa samtal med deras support hänvisar dom till att felet ligger hos Google och att jag skall kontakta dom för att lösa problemet. Alltså lösa ett problem som inte fanns när jag skickade telefonen till dom och som skapats i samband med reparationen... sanslöst dåligt!
    7 mån sedan
  • Hej biolive.

    Först och främst vill jag beklaga och be om ursäkt för att telefonen slutat att fungera som den ska. Detta är aldrig kul och bidrar till mycket komplikationer och strul för dig som kund.

    Jag är inte insatt i ditt ärende, eftersom jag inte kan se all historik och precis vad som har hänt i fallet. Men vi vill naturligtvis åtgärda detta och lösa detta så snabbt och smidigt som möjligt.

    Kontakta oss gärna igen och påpeka att du varit i kontakt med mig via prisjakt, så ska jag personligen ta en titt på vad som har hänt (ifall problemet inte redan är löst).

    Telefon: 0771-10 30 30
    Epost: support@mytrendyphone.se
    Livechatt: www.mytrendyphone.se

    Vi finns tillgängliga för dig vardagar: 08:00 - 22:00 och helger: 10:00 - 18:00.

    Med vänliga hälsningar,

    Max MyTrendyPhone

  • Perfekt
    Positivt överraskad!
    Har läst recensionerna men valde att chansa.
    Det dök upp lite problem när posten lyckades slarva bort mitt paket, men chattade med kundtjänsten och de löste problemet omedelbart.
    Köpte ett powerpack till mobilen till grymt pris.
    Det och en oerhört trevlig kundtjänst gör det till full pott.
    8 mån sedan
  • Hej Robban.

    Varmt tack för din underbara kommentar. Lyckligtvis har vi många nöjda kunder, men dessvärre kan det vara så att dessa inte kommenterar sin goda upplevelse :)

    Vi är grymt glada att vår kundtjänst kunde reda ut problemet, och att du är nöjd med oss!

    Vänliga hälsningar, Max MyTrendyPhone

  • Usel
    Helt klart det sämsta wbb företag någonsin. Aldrig haft så mycket strul med dessa har jag aldrig haft någonsin. Man paketerar sina paket helt fel. Skyddsglas till surfplattor skickas i vanliga plastade kuvert utan skydd och jag har fått två stycken skickade till mig och båda två helt krossade när de kommer fram. De svarar inte heller på frågor när paketeringen gått sönder och om de reklamerat det till PostNord så man får aldrig veta något om de faktiskt har reklamerat det eller inte. Jag har iaf aldrig fått veta om det har skett trots att jag har påtalat det till dem. Lyd mitt råd: Handla inte här.
    8 mån sedan
  • Hej Mnemonic.

    Jag beklagar verkligen att du fått ett skyddsglas felpaketerat, så ska det absolut inte vara och att det kommit krossat är otroligt beklagligt.

    Vi ska skicka ut skyddsglas i förstärkta paket, och ifall vi inte gjort detta i fallet är mycket ledsamt.
    Naturligtvis så ser vi alltid till att kompensera genom att skicka ett nytt, ifall du skickar en bild på hur det ser ut så ska vi alltid skicka ut en ny. Något måste ha gått snett i ditt ärende, kanske har det uppstått en form av missförstånd.

    Jag ser gärna att du kontaktar oss igen så att jag kan kolla igenom hela ditt ärende, och komma med ett kompensationsförslag. Kontakta oss och påpeka att du varit i kontakt med mig via prisjakt, så löser vi detta.

    Telefon: 0771-10 30 30
    Epost: support@mytrendyphone.se
    Livechatt: www.mytrendyphone.se

    Vi finns tillgängliga för dig vardagar: 08:00 - 22:00 och helger: 10:00 - 18:00.

    Vänligen,

    Max MTP

  • Utmärkt
    Tog kontakt med dom efter en beställd leverans. Fick svar inom 24 timmar och väldigt bra bemötande. Jag har beställt varor tidigare och aldrig haft problem. Och i detta fall så fick jag väldigt snabb service och hjälp.
    8 mån sedan
  • Hej Happyswed.

    Stort tack för din fina och vänliga kommentar. Självklart har MyTrendyPhone många glada kunder men detta syns dessvärre inte riktigt då en nöjd kund oftast inte skriver och kommenterar efter köp :)

    Vi är grymt glada att vår kundtjänst snabbt kunde svara på din kontakt, och att du är nöjd med oss!

    Med vänliga hälsningar,

    Max MyTrendyPhone

  • Ganska dålig
    Skickade mejl till dom men har inte fått svar på det efter 2-3 veckor, och med alla åsikter på denna sidan så vägrar jag att handla här. Dåligt intryck.
    9 mån sedan
  • Hej Anton!

    Jag beklagar verkligen att du inte fått svar på ditt mail.
    Vi har som regel att svara på samtliga mail inom 24 timmar, och har detta i ett system så att verkligen samtliga mail blir besvarade.

    Kan det kanske vara så att mailet finns i skräpkorgen eller någon annan inkorg? Jag nämner detta eftersom detta varit ett problem för våra kunder tidigare. Lyckligtvis har även vi massvis med nöjda kunder, men dessvärre kan det vara så att dessa inte kommenterar sin goda upplevelse på prisjakt :)

    Jag hoppas att du återkommer och handlar hos oss, och låter oss bevisa att vi kan göra dig glad och nöjd med ett köp hos oss. Ifall du behöver någonting, tveka aldrig att kontakta oss. Du kan mer än gärna nämna att du varit i kontakt med mig via Prisjakt.

    Du når oss via:
    Telefon: 0771-10 30 30
    Epost: support@mytrendyphone.se
    Livechatt: www.mytrendyphone.se

    Vi finns tillgängliga för dig vardagar: 08:00 - 22:00 och lördagar: 10:00 - 18:00.

    Hälsningar, Max MyTrendyPhone

  • Usel
    Varning! De ljuger om lagerstatus och leveranstid!

    Beställer ett iPad-fodral som står att det finns lager. Ska ta 2 dagar att få det och de drar pengarna från VISA-kortet. Efter några dagar har inget hänt så jag kontaktar supporten och får som svar:

    "Beställda produkten har dessvärre obekräftat leveransdatum.
    Obekräftat leveransdatum betyder att varan förväntas men att vi inte har klar besked från vår leverantör när exakt. Det kan vara allt från några dagar upp till flera veckor och det kan vi tyvärr inte påverka. Vi letar ständigt efter ny leverantör som skulle kunna leverera produkten snabbare. Oftast kommer de in inom 15 dagar men ibland kan det ta längre tid och därför kan jag inte garantera något. Det kan också hända att vi inte får produkten på lager igen. Du kan vänta några dagar till som är rimliga för dig och se om den kommer."

    Jag kollar på hemsidan och det står fortfarande att det finns i lager med leveranstid 2 dagar.

    Bluffföretag!
    9 mån sedan
  • Hej Alizz.

    Tack för ditt omdöme och kommentar.
    Jag beklagar verkligen att du upplevs och beställt en vara som tydligen inte fanns på lager. Ifall det stått att den finns på lager är det ett tydligt fel och vi tar på oss detta och ber om ursäkt. Ibland kan det vara så att vårt system / vår site inte riktigt hinner att uppdatera med den aktuella lagerstatusen och att det står något annat på hemsidan. Detta ska inte ske men som sagt så har vi ett par gånger upplevt detta.

    Ifall det står att en vara finns på lager och att det är direkt leverans, så ska varan skickas ut samma dag (beställning innan kl. 16).

    Hoppas att du kan återkomma till oss så att vi kan bevisa att vi är ett företag att lita på.

    Hälsningar, Max MTP

  • Utmärkt
    Kan inte fatta att mytrendyphone fått så många dåliga omdömen. För mig gick det utmärkt snabbt och enkelt dessutom betalning via Klarna utan kreditkort
    10 mån sedan
  • Hej Goran!

    Varmt tack för din härliga kommentar om oss. Självklart har MyTrendyPhone många glada kunder men detta syns dessvärre inte riktigt alltid på prisjakt då en kund som är nöjd (ofta) inte skriver och kommenterar efter köp :)

    Låter mycket positivt att du var nöjd med snabbhet och betalningssätt, det ser vi till att förmedla vidare i organisationen!

    Med vänliga hälsningar,

    Max MyTrendyPhone

  • Knappt godkänd
    Jag köpte två trådlösa QI-laddare från SAMSUNG samt ett batteriskal till min Galaxy S7 Edge (Mophie Juicepack)
    MIn sista order hanterades snabbt och skickades iväg samma dag. Jag kunde hämta ut försändelsen efter två vardagar.

    Paketeringen var helt misslyckad. De hade packats i ett vadderat kuvert istället för i hårdkartong. Det vadderade kuvertet är inte avsett att frakta fyrkantiga och vassa lådor så när jag hämtade ut försändelsen var den väldigt skadad av innehållet. Jag kan inte skylla på Postnord, detta var helt och hållet en paketering som inte håller måttet.

    Resultatet var att försändelsen hade flera hål och det var bara ren tur att innehållet inte åkt ur. Varorna i sig var i fullgott skick.

    Helhetsupplevelsen blev tyvärr lidande och det är synd, för tidigare inköp har fungerat bra och varit bättre förpackade. Jag påpekade detta i ett supportärende, som fortfarande inte besvarats över en vecka senare vilket gör att jag ger tummen ner denna gång och minskar totalbetyget från tidigare 8 stjärnor.
    10 mån sedan
  • Hej Hobbis!

    Jag beklagar det alltför sena svaret, vi har inte riktigt arbetat på prisjakt tidigare men ska se till att göra detta
    Det är mycket beklagligt att se att varorna kom så pass dåligt paketerade till dig. Jag ska ta och förmedla detta vidare till lagerpersonalen som har hand om denna procedur. Det är såklart inte vår mening att slarvigt skicka ut varor, som dessutom kostar en hel del.

    Jag hoppas att du kan kontakta oss så ser vi till att kompensera för denna problematik. Du får mer än gärna nämna att du varit i kontakt med mig via prisjakt.

    Du når oss via:
    Telefon: 0771-10 30 30
    Epost: support@mytrendyphone.se
    Livechatt: www.mytrendyphone.se

    Vi finns tillgängliga för dig vardagar: 08:00 - 22:00 och lördagar: 10:00 - 18:00.

    Hälsningar, Max MyTrendyPhone

  • Usel
    Hon i kundtjänst sa att min telefon var skickad till mig och skulle vara levererad inom 3-4 arbetsdagar. Det har nu gått en månad, jag ringde tillbaka idag och nu har dem tydligen slarvat bort telefonen och har ingen aning om vart den är någonstans.
    Helt världelös bemötande dessutom. Avrådes starkt.
    10 mån sedan
  • Hej Erikbrådd.

    Först och främst vill jag beklaga det alltför sena svaret, vi har inte riktigt arbetat på prisjakt tidigare men ska se till att göra detta framöver.

    Det låter helt otroligt att telefonen bara slarvades bort. Det händer (ytterst sällan!) att spårbara paket kommer bort med posten, men detta är verkligen sällsynt och ska bara inte hända. Vi har naturligtvis avtal med PostNord ifall paket med telefoner kommer bort, så att kunderna verkligen kompenseras för detta.

    Jag antar att vi kompenserat dig till fullo, ifall du vill ha mer hjälp i ärendet och saknar något så får du jättegärna kontakta oss och uppge att du varit i kontakt med mig via prisjakt.

    Telefon: 0771-10 30 30
    Epost: support@mytrendyphone.se
    Livechatt: www.mytrendyphone.se

    Vi finns tillgängliga för dig vardagar: 08:00 - 22:00 och lördagar: 10:00 - 18:00.

    Vänligen,

    Max MyTrendyPhone

  • Usel
    Jag har handlat mycket på nätet genom åren men något så långsamt som MyTrendyPhone har jag inte stött på.

    Det börjar med att grabben behövde gummiskydd och skärmskydd till sin mobil.
    Total kostnad 153 kr.

    2 okt: Skickade efter varorna på MyTrendyPhones websida.
    6 okt: Fick fel varor, de passade till en telefon som är en generation efter grabbens.
    7 okt: Deras RMA system vill ha mitt kontonummer vilket jag inte vill uppge då jag har faktura via Klarna. Mailar därför kundtjänst och då vill de ha bilder på mina varor vilket jag skickar direkt.
    10 okt: Får mail om att jag måste skriva en RMA registrering. Jag kommer själv på att det går att skriva "-" istället för kontonummer. Skickar därefter tillbaka varorna och skriver tydligt på lappen att det är fel varor och att jag vill ha varorna till föregående mobil generation.
    17 okt: Mailar och frågar om status på min RMA retur av varor. Får besked om att den är mottagen.
    19 okt: Får mail om att mina nya varor är restnoterade.
    20 okt: Får mail om att nya skärmskyddet nu är skickat.
    22 okt: Får nya skärmskyddet i brevlådan, blir mycket förvånad av att det är SAMMA skärmskydd som jag skickade tillbaka!
    24 okt: Får mail om att nya gummiskyddet nu är skickat.
    25 okt: Mailar om att jag har fått SAMMA skärmskydd en andra gång. Får svar att det faktiskt är varan jag har beställt!
    26 okt: Får nya gummiskyddet i brevlådan, blir mycket förvånad (igen) av att det är SAMMA gummiskydd som jag skickade tillbaka!
    31 okt: Skickar tillbaka båda varorna och fyller återigen in en RMA registrering på deras hemsida. Begär att Klarna fakturan ska strykas.
    1 nov: Får besked om att de tagit emot min RMA registrering på båda varorna (den jag gjorde på websidan).
    12 nov: Får en månadsfaktura från Klarna med mitt "köp" från MyTrendyPhone. Mailar MyTrendyPhone och frågar varför jag fått faktura på 1/24 del av beloppet.
    14 nov: Mailar också Klarna då månadsfaktura på 1/24 av beloppet inte är något jag valt. Klarna pausar fakturan.
    18 nov: MyTrendyPhone mailar och säger att min RMA försändelse har kommit fram och att pengarna ska betalas tillbaka till mitt konto. Jag ber dem istället stryka fakturan från Klarna.
    21 nov: Fakturan från Klarna stryks. Äntligen!

    Alltså, 8 veckors krångel med MyTrendyPhone. Jag skickade efter samma varor från Tradera och då hade jag varorna på 3 dagar! Formellt så har kanske inte MyTrendyPhone gjort något fel men långsammare kan man nog inte agera... Undvik!
    11 mån sedan
  • Hej Rost_Swe.

    Det har gått ett tag och det är verkligen beklagligt att detta skett.

    Vi ska se till att skärpa rutinerna ännu mer, så att vi på snabbast och mest effektiva sätt kan lösa RMA och reklamationer. Vi hoppas att du trots allt kan återkomma som kund hos oss.

    Ifall du önskar ytterliggare kontakt med oss i detta ärende:
    Telefon: 0771-10 30 30
    Epost: support@mytrendyphone.se
    Livechatt: www.mytrendyphone.se

    Vi finns tillgängliga för dig vardagar: 08:00 - 22:00 och lördagar: 10:00 - 18:00.

    Vänligen,

    Max MyTrendyPhone

  • Usel
    Beställde ett Flip plånboksfodral från MTP, för övrigt det här om någon undrar: http://www.mytrendyphone.se/shop/samsung-galaxy-s7-186395p.html efter ca 6 veckor slutade noteringsfunktionen i fodralet att fungera och ungefär samtidigt fick jag mail från MTP att recensera produktionen. Eftersom produktionen gick sönder efter 6 veckor gav jag en stjärna av tio som betyg samt beskrev vad som var problemet. Nu, ca 1 månad efter att jag skickat recensionen, ser jag att den inte är publicerad på hemsida.

    MTP undviker alltså att publicera dåliga recensioner. Vilket också bekräftas om ni läser igenom fler recensioner här på Prisjakt. Undvik därför detta oseriösa företag!
    11 mån sedan
  • Hej Kalle.

    Vi beklagar verkligen att du upplevt problem med noteringsfunktionen på ditt fodral. Så ska det inte vara och du har all rätt att reklamera din produkt.

    Vi hoppas att du återkommer som kund hos oss trots upplevd problematik.

    Ha en fortsatt bra dag!

    Mvh Max, MyTrendyPhone

  • Usel
    OBS! Lita inte på deras omdömen på deras hemsida, de tar inte med alla dåliga omdömen, troligen därför de har klart högre betyg där än på prisjakt...Uppdaterar därför mitt omdöme och sänker betyget till en stjärna (från två stjärnor): My trendy Phone bad mig skriva ett omdöme, vilket jag gjorde, publicerades dock aldrig, vilken "tur" för dom...

    Mitt ursprungliga omdöme: Skickade in min dotters telefon för batteriebyte, skulle ta två till fem dagar efter de fått telefonen. Jag ringer och undrar det går efter 4dagar, då säger dom att de inte fått telefonen i Danmark, men skall kolla om den finns i Stockholm. Jag blir förvånad eftersom den enligt instruktion skall skickas till Stockholm,men då visar det sig att telefonerna sedan går till Danmark.

    Ringer några dagar senare igen, de har inte fått telefonen. jag tror då att Postnord slarvat bort telefonen (dumt nog skickade jag inte telefonen med spårningsmöjlighet). Rejält sur åker jag då och kollar på en ny telefon till min dotter. Efter ca två veckor får jag ett mail att de hittat/fått telefonen och nästan tre veckor efter jag skickat den får min dotter sin telefon tillbaka igen.
    Slutsats: Jag hittar ingen info att telefonerna skickas till Danmark, bara adress till Solna. Ok de bjöd på returfrakten, men varning för detta företag om ni inte kan vara utan telefonen i veckor osv
    1 år sedan ( Uppdaterat: 11 mån sedan )
  • Hej Karp och tack för ditt omdöme.

    Jag beklagar om ditt tidigare omdöme har tagits bort.
    Endast omdöme utan referensnummer/ordernummer samt med olämpligt eller irrelevant innehåll tas bort.
    Om så är inte fallet med din kommentar får du gärna kontakta oss för att undersöka det närmare.

    Mvh, Tilde

  • Usel
    Har noll koll på lagersaldo och på hemsidan ser det ut som att varan finns på lager men efter beställning är den restad och de har ingen aning om när den kommer från leverantör. Det normala vid en sån situation är att den beställda varan stryks från ordern men inte när det gäller denna firma. Borde finnas en lag som förbjuder såna här skojare från att få verka som företag.
    11 mån sedan
  • Hej Karp.

    Tack för ditt omdöme om oss.
    Vill först och främst säga att vi svarar såhär sent p g a att vår kollega som arbetat med prisjakt varit långtidssjukskriven, men nu har vi satt igång arbetet.

    Jag beklagar verkligen att du upplevs och beställt en vara som tydligen inte fanns på lager. Ifall det stått att den finns på lager är det ett tydligt fel och vi tar på oss detta och ber om ursäkt. Ibland kan det vara så att vårt system / vår site inte riktigt hinner att uppdatera med den aktuella lagerstatusen och att det står något annat på hemsidan. Detta ska inte ske men som sagt så har vi ett par gånger upplevt detta.

    Ifall det står att en vara finns på lager och att det är direkt leverans, så ska varan skickas ut samma dag (beställning innan kl. 16).

    Hoppas att du kan återkomma till oss så att vi kan bevisa att vi är ett företag att lita på.

    Hälsningar, Max MTP

  • Usel
    MyTrendyPhone mottog min telefon den 21/9. Den 27/9 har reparation fortfarande inte påbörjats och jag får absolut noll information om status på min order. MyTrendyPhones orderstatus sida är ett skämt och visar dig enbart ett kvitto.

    När jag kontaktar support får jag veta att telefonen skickats vidare till DANMARK. Ingenstans på MyTrendyPhone.se står det att telefoner skickats utomlands för reparation och att det tar 2-5 dagar när telefonen mottagits där.

    Om du ska reparera telefoner hos MyTrendyPhone räkna med att vara utan telefon i minst två-tre veckor.

    Uppdatering:
    Den 27e September kontaktade jag MyTrendyPhone via deras chat och bad dem häva köpet och sända telefonen i retur. Får löftet om att så skall ske så snart de får in enheten.

    29e September får jag mail om att enheten äntligen kommit fram till Danmark, efter 8 dagar, och att de ska påbörja reparation inom 2-5..

    Den 5e oktober kontaktar jag på nytt support eftersom jag inte fått telefonen i retur. Nu har det gått 14 dagar sedan de tog emot enheten i Stockholm och skickade den vidare.

    De känner inte till att jag begärt att annulera ordern och reparation har lyckligtvis inte påbörjats ännu.

    Begär på nytt att häva köpet och få enheten i retur.

    Så gott folk..
    15 dagar har gått sedan jag skickade telefonen till MyTrendyPhone.
    Reparation har inte påbörjats. De har ignorerat min tidigare avbeställning.
    Tvingades köpa en ny telefon pga. MyTrendyPhone's bristfälliga information sega hantering.

    Undvik detta företag!

    Uppdatering den 24e Oktober:
    Telefonen har fortfarande inte kommit i retur över en månad senare.
    1 år sedan ( Uppdaterat: 11 mån sedan )
  • Hej Hillstreet.

    Vi beklagar verkligen att du upplevt problem med reparationstjänsten hos oss och att det har tagit så pass lång tid. Så ska det inte vara och du har all rätt att få någon slags kompensation.

    Jag hoppas att du återkommer med ordernummer och annat, så att vi kan rätta till skadan. Ifall du behöver någonting, tveka aldrig att kontakta oss. Du kan mer än gärna nämna att du varit i kontakt med mig via Prisjakt.

    Du når oss via:
    Telefon: 0771-10 30 30
    Epost: support@mytrendyphone.se
    Livechatt: www.mytrendyphone.se

    Vi finns tillgängliga för dig vardagar: 08:00 - 22:00 och lördagar: 10:00 - 18:00.

    Hälsningar, Max MyTrendyPhone

  • Usel
    Ville ångra min order 10min efter köpet. Det finns ingen direktfunktion för det. Jag skrev ett meddelande för att annuelera köpet men dagen efter fick jag ändå veta att dom skickar iväg paketet.
    11 mån sedan
  • Hej Korken.

    Jag beklagar att vi inte hann annullera din beställning tid.
    Våra kunder är tacksamma att vi skickar iväg beställningarna blixtsnabbt.
    VI vill att kunderna ska vänta och de allra flesta är tacksamma för det.
    Det går inte att annullera beställningen via hemsidan.
    Det är bäst att man live chattar med oss eller ringer oss för att få omgående hjälp, efersom vi svarar på våra mejl inom 24 timmar.

    Du får gärna kontakta oss om det finns något som vi kan hjälpa till med.

    Du når oss via:
    Telefon: 0771-10 30 30
    Epost: support@mytrendyphone.se
    Livechatt: www.mytrendyphone.se

    Vi finns tillgängliga för dig vardagar: 08:00 - 22:00 och lördagar: 10:00 - 18:00.

    Hälsningar, Tilde MyTrendyPhone

  • Knappt godkänd
    Värdelös butik om man ser till hur de "lagar" mobiler. Skickade in en HTC One för att byta ett trasigt glas. Fick tillbaka den och då var den så glapp så man kunde stoppa in ett finger mellan framsidans högtalare och bakstycke. Hur kan man missa ett så stort fel? Skickade tillbaka den men när jag fick tillbaka den så hade jag fått ett nytt problem, världens ljusgenomsläpp i ena hörnet. Orkar inte skicka tillbaka den en tredje gång med tanke på hur lång tid deras reparationer tar samt hur dålig deras reparationer är.

    Kan säga att man ska undvika denna firma om man vill ha sin mobil lagad.
    2 år sedan ( Uppdaterat: 12 mån sedan )
  • Hej Stal och tack för ditt omdöme.

    Det är tråkigt att läsa att vi har misslyckats med reparationen av din telefon två gånger och det ber jag om ursäkt för.
    Om det dröjer sig om vårt fel vill naturligtvis rätta till det.
    Alla enheter går igenom kvalitets kontroll efter reparationen men det är inte omöjligt att missar sker likasom transportskador.

    Vänligen kontakta oss för att reda ut det, per:
    Telefon: 0771-10 30 30
    Epost: support@mytrendyphone.se
    Livechatt: www.mytrendyphone.se

    Vi finns tillgängliga för dig vardagar: 08:00 - 22:00 och lördagar: 10:00 - 18:00.

    Hälsningar, Tilde MyTrendyPhone

  • Usel
    Jag beställde ett skal (iPhone 7 plus) som enligt MyTrendyPhone fanns i lager.
    Det stod lagerstatus: i lager. Förväntad leveranstid 3-7 dagar.

    När jag kontaktade dem efter ett antal dagar för att höra om de skickat varan skrev de på norska.....den är "restad" TROTS att det fortfarande stod att den fanns i lager. Vi får in den om 5-7 dagar.
    Första gången jag handlar här men sista! VILKET SKÄMT!

    USELT!
    12 mån sedan
  • Hej Bjdo och tack för ditt omdöme.

    Jag beklagar att varorna du beställt blivit sena i leverans!
    Den leveranstid som vi har angett på hemsidan är ett beräknat leveransdatum som vanligtvis tar, förutsatt att leverantören har dem i sitt lager. Har det tillkommit leveransförseningar från leverantören, kan detta bero på att det tagit slut i deras lager pga eventuella produktionsförseningar. Vi gör självklart allt vi kan för att få in de beställda varorna till vårt lager så fort som möjligt och informerar via mail så snart vi fått information om förseningar från våra leverantörer.

    Du får gärna kontakta oss om det finns något som vi kan hjälpa till med.
    Du når oss via:
    Telefon: 0771-10 30 30
    Epost: support@mytrendyphone.se
    Livechatt: www.mytrendyphone.se

    Vi finns tillgängliga för dig vardagar: 08:00 - 22:00 och lördagar: 10:00 - 18:00.

    Hälsningar, Tilde MyTrendyPhone

  • Dålig
    Butiken funkar OK, ...men
    Trots upprepade påpekanden envisas butiken att skicka ut inloggningsinformation med lösenord i klartext. Inte bara som bekräftelse på skapat konto, vilket är illa nog, utan efter varje lagd order.
    Det står alldeles klart att butiken saknar tillräcklig kompetens inom säkerhetsområdet. Mitt råd - UNDVIK denna butik.
    12 mån sedan
  • Hej Lengstad.

    Jag beklagar att du är missnöjd med säkerheten hos oss.
    MyTrendyPhone.se är godkänt av Trygg e-handel för att sälja och leverera varor via webben. Det är din garanti för ett säkert köp, både vad gäller tekniska aspekter såsom kryptering av uppgifter om betalningar och bruk av personlig info, men också när det gäller rent affärsmässiga aspekter för att garantera din returrätt, ångerrätt, etc.

    Du får gärna kontakta oss om det finns något som vi kan hjälpa till med.
    Du når oss via:
    Telefon: 0771-10 30 30
    Epost: support@mytrendyphone.se
    Livechatt: www.mytrendyphone.se

    Vi finns tillgängliga för dig vardagar: 08:00 - 22:00 och lördagar: 10:00 - 18:00.

    Hälsningar, Tilde MyTrendyPhone

  • 2016-10-18 - Ett år sedan. Omdömen innan denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Perfekt
    De bryr sig om sina kunder. Köpte 4 st skärmskydd till Ipad. Jag var inte nöjd med varan och jag skrivit omdöme på varan. De kontrollerade och jag fick sedan en överraskande mail att det stämmer och jag kan få istället en annan vara i liknande pris som ersättning. De skickade snabbt något nytt utan att betala eller skicka tillbaka de tidigare varorna.
    Jag handlade även tidigare från dem och jag var nöjd.
    1 år sedan
  • Hej Galaboza!

    Tack så mycket för att du tog dig tiden att skriva din fina recension och ge oss ett fullt stjärntak! Vi uppskattar det :)

    Mvh Tilde

  • Usel
    Köpte en S5mini till min son, efter några månader slutade den att fungera.
    Beställer RMA hos MTP 30/7 och skickar in den, får mail 8/8 att den ankommit.
    Efter 8 mail och ett antal telefonsamtal så skickar dom den 27/9 lånetelefon.
    Denna lånetelefon S3 är vid ankomsten trasig, felande touchdisplay, och går ej använda, efter ytterligare 3 mail får vi idag 11/10 en ny S3 att låna. Efter bara en liten stund visar det sig att den inte kan koppla upp sig mot mobilnätet. Ringer vår telefonileverantör som meddelar mig att telefonen jag har i min hand är har en stöldspärrad IMEI.

    Handlar, som ni förstår, aldrig där mera,
    Hoppas detta omdöme varit till någon nytta, Håller borta från MTP
    1 år sedan
  • Hej och tack för ditt omdöme.

    Jag beklagar innerligt att din reklamation har tagit så långt tid och hoppas att du fick till slut din telefon tillbaka och fungerande.
    Samt en lämplig kompensation.
    Om så är inte fallet ber jag dig kontakta oss omgående för att reda ut det.

    Du når oss via:
    Telefon: 0771-10 30 30
    Epost: support@mytrendyphone.se
    Livechatt: www.mytrendyphone.se

    Vi finns tillgängliga för dig vardagar: 08:00 - 22:00 och lördagar: 10:00 - 18:00.

    Hälsningar, Tilde MyTrendyPhone

  • Ganska dålig
    Beställde två styck Speck Presidio Clear skal till min och min frus nya Iphone 7. På hemsidan står det att varan finns på lager och skickas omgående. Eftersom skalet inte har kommit till Sverige så tog jag en chansning och beställde två styck fast lite blandade omdömen. Ena skalet kom efter ca 10 dagar och den andra är fortfarande restad trots att det står än idag på hemsidan att den finns i lager. Priserna är bra men leveranstiden och lögnen på hemsidan angående lagersaldo är KATASTROF. Kommer absolut inte handla här mer. Dom få kronorna man tjänar är inte värt väntan på flera veckor.
    1 år sedan
  • Hej Quatro och tack för ditt omdöme.

    Jag beklagar att du fick vänta 10 dagar på ena skalet och hoppas att du till slut fick båda två och är nöjd med de.
    Det händer ibland att produkten inte finns på lager i det ögonblicket även fast det står på vår hemsida att vi har den. Oftast när det handlar om en populär produkt eller finns bara en kvar i lager som reserverats för en annan kund som lyckades beställa först och därför skickar vi mejl till våra kunder för att vi vill hålla de uppdaterade när det gäller lagerstatus på alla beställda produkter.
    Du kan alltid kontakta oss och välja en annan produkt istället, vänta på varan eller annullera och få tillbaka pengarna.

    Du får gärna kontakta oss om det finns något som vi kan hjälpa till med.
    Du når oss via:
    Telefon: 0771-10 30 30
    Epost: support@mytrendyphone.se
    Livechatt: www.mytrendyphone.se

    Vi finns tillgängliga för dig vardagar: 08:00 - 22:00 och lördagar: 10:00 - 18:00.

    Hälsningar, Tilde MyTrendyPhone

  • Usel
    Ok. Ska försöka bena ut det här lite mer kronologiskt och korrekt.
    men eftersom det blir ett långt inlägg kommer först några sammanfattande ord.

    - Ljuger om sin leveranstider.
    - Inkompetent kundtjänst
    - Skickar sina reparationer till Danmark.
    (gör inte mig något men bra att veta)
    - Deras orderstatus är ett skämt eftersom det inte används.
    - Min starka rekommendation är att surfa vidare och välja ett bättre bolag.

    Så för er som vill läsa hela historien, här kommer den.

    16/8 2016) Köper en reparation av en HTC One M8. Den har åkt i backen och kanterna på skärmen är därför svarta. Den fungerar fortfarande hjälpligt men är störande så jag tycker en reparation är lämplig.
    23/8 2016) Jag skickar min telefon från Skara. Här gör jag ett stort misstag då jag inte skickar den spårbart men jag har kollat med PostNord och de säger sig inte haft några leveransproblem från detta område så posten borde kommit fram i rimlig tid. Jag hör dock inget från MTP och blir lite orolig. Ber dem eftersöka brevet internt och kolla om de fått de.

    13/ 9 2016 får jag ett mail från MTP om att telefonen är på lagning. Gott tänker ja, då är den lagad om en 2-5 dagar. Det är ju det MTP säger på sin hemsida. http://www.mytrendyphone.se/shop/htc-one-m8-234243c1.html
    20/9 2016 frågar jag via chatten var min telefon befinner sig. Får då ett intetsägande svar om att telefonen fortfarande är under reparationsprocess. Inte ett ord om varför den är kvar där, förväntad leveransdag etc. Nu inleds en mail och chattkonversation där jag i princip dagligen undrar var min telefon är. Svaren är undvikande och någon beräknad leveranstid kan jag inte få.
    28/9 får jag svaret att min telefon är reparerad och återsänd. Observera ordvalet ÅTERSÄND.
    Lite senare får jag ett spårningsnummer. Det framgår inte vilket bolag det är men jag gissar mig till att det är PostNord. Går in och kollar och det visar sig att MTP bokat en transport. Dvs de planerar att skicka ett paket men de har inte gjort det än. Näväl, kan väl leva med det.
    30/9 Hämtar ut min telefon på posten. Lagningen är så jävla dålig att det är skrattretande. Klickytorna ligger cm fel, telefonen är obrukbar. Den har också släppt från ramen och man ser ljusinsläpp under den.

    2/9 Gör en RMA (reklamation) och nu är telefonen återigen hos MTP. Räknar iskallt med att tar en månad till. Tur man har extratelefoner.

    PS: roligt att kundtjänstchefen skriver följande som kommentar på min recension hos Trustpilot
    https://se.trustpilot.com/reviews/57e5381a0000ff00098b736e
    ”VI har iallafall den 27:a september skickat tillbaka din telefon, färdigladad och så gott som ny. Jag ber återigen om ursäkt och beklagar olägenheten som uppkommit, hoppas att du kan återvända till oss. Och att du blir nöjd med reparationen.” DS
    1 år sedan
  • Hej Fujim och tack för ditt omdöme.

    Jag är väldigt ledsen att höra att du inte verkar vara nöjd med vår reparationstjänst.
    Själva reparationsprocessen tar inte så långt tid men det är frakten till vår verkstad och tillbaka till dig som oftast tar längst tid.
    Vi har vår största egna verkstad i Danmark, där de allra flesta reparationer utförs. Där arbetar också våra erfarna tekniker.
    Vi vill naturligtvis inte göra hela försändelseprocessen komplicerad för våra kunder, så vi sköter paketförsändelserna själva till Danmark.
    På hemsidan skriver vi att vi reparerar inom 2-5 arbetsdagar från att vi mottagit enheten på vår tekniska avdelning. Detta innebär efter mottagandet av enheten på reparationsavdelningen.
    Utan ditt ordernummer eller kundnummer kan jag dessvärre inte undersöka ärendet men om den inte är löst och om du inte har fått en lämplig kompensation vill jag be dig kontakta oss omgående för att reda ut det!
    Du når oss via:
    Telefon: 0771-10 30 30
    Epost: support@mytrendyphone.se
    Livechatt: www.mytrendyphone.se

    Vi finns tillgängliga för dig vardagar: 08:00 - 22:00 och lördagar: 10:00 - 18:00.

    Hälsningar, Tilde MyTrendyPhone

  • Mycket bra
    Har beställt flera ggr utan problem.
    1 år sedan
  • Tack så mycket för ditt fina omdöme Moggelicious!

    Vi är glada att det har gått bra med dina köp hos och vi uppskattar din feedback.

    Mvh, Tilde

  • Usel
    Även jag får stämma in i kören. Verkligen synd att jag inte läste recensionerna här innan vi beställde. Köpte en kamera och hade lite halvbråttom, så vi valde Mytrendyphone eftersom det var en butik som hade önskad kamera i lager, även om det blev några hundralappar dyrare än hos andra handlare. Vi betalde dessutom extra för leverans via UPS för att försäkra oss om att få kameran i tid före en utlandsresa. 1-2 dagar skulle det ta.

    Idag, 5 arbetsdagar senare och dagen innan vi ska åka, kommer ett mail om att den är "restnoterad" och att förväntat leveransdatum är "Obekräftat leveransdatum*". Så nu blir det ingen kamera till semestern.
    1 år sedan
  • Hej och tack för ditt omdöme!

    Jag beklagar att du fick vänta på produkten längre än förväntat och hoppas att du fick den i slutändan.
    Det händer ibland att produkten inte finns på lager i det ögonblicket även fast det står på vår hemsida att vi har den. Oftast när det finns bara en kvar i lager som reserverats för en annan kund som lyckades beställa först och därför skickar vi mejl till våra kunder för att vi vill hålla de uppdaterade när det gäller lagerstatus på alla beställda produkter.
    Du kan alltid kontakta oss och välja en annan produkt istället, vänta på varan eller annullera och få tillbaka pengarna.

    Du får gärna kontakta oss om det finns något som vi kan hjälpa till med.
    Du når oss via:
    Telefon: 0771-10 30 30
    Epost: support@mytrendyphone.se
    Livechatt: www.mytrendyphone.se

    Vi finns tillgängliga för dig vardagar: 08:00 - 22:00 och lördagar: 10:00 - 18:00.

    Hälsningar, Tilde MyTrendyPhone

  • Usel
    Hemsidan påstår att varan finns i lager och skickas inom 3-7 dagar. Efter 5 dagar får jag ett mail om att varan inte finns i lager och eventuellt kan skickas om ytterligare 7 dagar.
    1 år sedan
  • Hej Frekey och tack för ditt omdöme.

    Jag beklagar att du fick vänta på produkten längre än förväntat.
    När det står på sidan:
    LAGERSTATUS: FINNS I LAGER.
    FÖRVÄNTAD LEVERANSTID 3-7 DAGAR
    3-7 dagar levernastid betyder att produkten finns i vårt fjärrlager och att det kan ta 3-7 dagar att få den på vår huvudlager.
    Produkter som finns på lager för omgående leverans har lagerstatus:
    LAGERSTATUS: FINNS I LAGER.
    OMGÅENDE LEVERANS
    Det är kanske bra att veta.

    Du får gärna kontakta oss om det finns något som vi kan hjälpa till med.
    Du når oss via:
    Telefon: 0771-10 30 30
    Epost: support@mytrendyphone.se
    Livechatt: www.mytrendyphone.se

    Vi finns tillgängliga för dig vardagar: 08:00 - 22:00 och lördagar: 10:00 - 18:00.

    Hälsningar, Tilde MyTrendyPhone

  • Usel
    Skickade in min telefon till Solna för byte av skärm den 22 maj 2016. Hade hoppats på snabb reparation, typ en 7-12 dagar hade känts okej. Idag sexton dagar senare har absolut ingenting hänt mer än att de skickat telefonen vidare till Danmark. Att telefonen skulle skickas vidare utomlands kom som en total kalldusch för mig. Jag har ringt varje dag senaste veckan men får aldrig några besked om när telefonen kan tänkas komma tillbaka eller ens om reparationen är påbörjad. Kundtjänst är trevliga men mot verkstaden i Danmark är de totalt maktlösa. När man läser på deras hemsida får man intrycket att de är snabba att reparera telefoner och att de även arbetar 2 skift. Inget av det stämmer. Som läget är nu dröjer det sannolikt minst en vecka till innan jag har min telefon tillbaka. Jag kan absolut inte rekommendera någon att reparera sin telefon via MyTrendyPhone.

    Uppdatering 1 sept 2016. Reparationen tog totalt ca 5 veckor. Sedan konstaterade jag att båda telefonerna var defekta. Telefon1 hade en defekt rörelsesensor, skärmen slocknade så fort man ringde så det gick inte att avsluta samtalet. Det tog 3 veckor att få tillbaka den efter reklamation. Den visade sig dock fortfarande vara defekt och ska skickas in igen. Telefon 2 hade samma fel som telefon 1 plus att headset kontakten ej fungerar. Den har nu varit på reparation i fem veckor och är fortfarande inte klar. Orsaken sägs vara att teknikerna i Danmark har semester. När jag får tillbaka den ska jag åter reklamera telefon 1. Känns som att detta aldrig tar slut. Jag vill verkligen varna för att anlita My Trendy Phone
    1 år sedan
  • Hej Mtekholm och tack för ditt omdöme.

    Jag är väldigt ledsen att höra att du inte verkar vara nöjd med vår reparationstjänst. Och att du fick skicka fram och tillbaka telefonerna.
    Själva reparationsprocessen tar inte så långt tid men det är frakten till vår verkstad och tillbaka till dig som oftast tar längst tid.
    Vi har vår största egna verkstad i Danmark, där de allra flesta reparationer utförs. Där arbetar också våra erfarna tekniker.
    Vi vill naturligtvis inte göra hela försändelseprocessen komplicerad för våra kunder, så vi sköter paketförsändelserna själva till Danmark.
    På hemsidan skriver vi att vi reparerar inom 2-5 arbetsdagar från att vi mottagit enheten på vår tekniska avdelning. Detta innebär efter mottagandet av enheten på reparationsavdelningen.
    Utan ditt ordernummer eller kundnummer kan jag dessvärre inte undersöka ärendet men om den inte är löst och om du inte har fått en lämplig kompensation vill jag be dig kontakta oss omgående för att reda ut det!
    Du når oss via:
    Telefon: 0771-10 30 30
    Epost: support@mytrendyphone.se
    Livechatt: www.mytrendyphone.se

    Vi finns tillgängliga för dig vardagar: 08:00 - 22:00 och lördagar: 10:00 - 18:00.

    Hälsningar, Tilde MyTrendyPhone

  • Ganska dålig
    Beställde två fordral/skydd till surfplattor. När dom kom hem så var ett av fodralen fel och inte alls till den modellen jag beställt. Då måste man själv lägga ut för att skicka ett rekommenderat brev tillbaka. Denna summa får man i och för sig tillbaka om man uppger sitt kontonummer, skickar in bilder osv. Jag valde att skicka tillbaka båda fodralen då det andra inte såg ut som jag förväntat mig.

    Jag fyller i på deras reklamationssida att jag vill ha det fodralet jag beställt och att jag vill ha ett annat för det som inte var enligt förväntningarna.

    När jag pratar med kundtjänst så är de norska. Förmodligen är det därför det gick fel. Jag fick endast ett fodral tillbaka och det var i princip omöjligt att få dom att förstå det jag ville. Dessutom var den jag pratade snäsig och otrevlig.

    Dom har bra priser men det är väl det enda positiva...
    1 år sedan
  • Hej Kristoffer och tack för ditt omdöme.

    Jag beklagar att du har fått fel fodral och att reklamationsprocessen var besvärlig.
    Vid defekt eller fellevererad produkt har kunden rätt att få tillbaka returkostnaden men vi måste se kvittot från Posten och få kundens kontonummer för att återbetala pengarna.

    Tveka inte att kontakta oss om det finns något som vi kan hjälpa till med.
    Du når oss via:
    Telefon: 0771-10 30 30
    Epost: support@mytrendyphone.se
    Livechatt: www.mytrendyphone.se

    Vi finns tillgängliga för dig vardagar: 08:00 - 22:00 och lördagar: 10:00 - 18:00.

    Hälsningar, Tilde MyTrendyPhone

  • Knappt godkänd
    Har haft två mobiler inne på små reparationerna. Både blev lagade till ett rimligt pris. Där slutar det positiva.
    Negativt:
    Orderstatusen på hemsidan är ett stort (dåligt) skämt. Den uppdateras inte förrän mobilen skickas tillbaka kan inte användas till något vettigt alls innan dess.
    Man får epost där de olika (många) stegen i kedjan bekräftas. Varför finns inte detta med i orderstatusen på hemsidan??
    Tiden för reparation är långt ifrån den man anger på sidan. Uppenbarligen skickas mobilerna utomlands för reparationen vilket inte framgår alls av hemsidan. För egen del vände jag mig till MyTrendyPhone just för att det var (som jag trodde) en svensk verkstad som skulle göra jobbet.
    Tiden från det att mobilen anlänt till den svenska adress man ska skicka den till tills den skickas tillbaka (från Danmark i båda mina fall, men på den ena mobilen låg ett mystiskt SMS med polsk text kvar när jag fick den tillbaka) var för den ena mobilen 2 veckor och för den andra nästan 3 (tre) veckor. Lägg då på ytterligare ett par dagar innan man har mobilen i sin hand. Detta för något som enligt hemsidan skulle ta 2-5 arbetsdagar. (Själva reparationen görs på en kvart, men självklart tar hela hanteringen längre än så. Det kan jag förstå.)
    Jag vill inte direkt avråda från att anlita MyTrenyPhone, men ska inte tro att det går särskilt fort, hur liten reparationen än är.
    1 år sedan
  • Tack för ditt omdöme, även om det inte var alls bra.
    Vi beklagar att du har fått dåliga erfarenheter av oss och vi skulle jättegärna återfå ditt förtroende.
    Vi har jobbat hårt och gjort en rad insatser för att ge alla våra kunde en riktigt bra upplevesler.
    Jag ber om ursäkt för din upplevda känsla men hoppas att du tittar in till oss och ger oss en ny chans i framtiden.

    MyTrendyPhone finns tillgänglig för dig via telefon (0771-10 30 31), livechatt eller e-post: support@mytrendyphone.se (öppen från kl 8-22 vardagar och 10-18 på lördagar).

    Hälsning, Maxim och Tilde

  • Perfekt
    Beställde fodral till min mobil. Bra pris och det finns inget att klaga på.
    1 år sedan
  • Hej och stort tack för ditt omdöme!

    Vi är glada att du är nöjd med ditt fodral och priserna.
    Tveka inte att kontakta oss om det finns något som vi kan hjälpa till med!

    Hälsningar, Tilde MyTrendyPhone

  • Dålig
    Trevliga i mail men det är det enda positiva med detta företaget.
    Samtliga produkter (8st) påstods vara i lager men inga kom på utlovad tid.
    Ett skal har kommit än så länge och ser bra ut so far. Resten är fortfarande restat eller ej möjligt att leverera efter mail från kundtjänst.

    Riktigt opålitligt företag...

    Uppdatering: Skal 1 höll i två veckor sedan sprack det.

    Skal 2 höll i tre dagar.

    Glömde att det kom ett plånboksfodral till min sambo. Det höll i två dagar sedan gick skinnet sönder. Dessutom kan man inte stänga det med skärmen på som när man pratar för då börjar fodralet utföra kommandon på skärmen då skinnet är felbehandlat och accepteras som fingrar vilket medför att det händer mycket spännande saker på telefonen när man inte vet om det.

    Resten kom aldrig... Säger väl allt
    1 år sedan
  • Hej och tack för ditt omdöme.

    Det är tråkigt att läsa du fick vänta länge på produkterna och att de gick sönder så snabbt.
    Den leveranstid som vi har angett på hemsidan är ett beräknat leveransdatum som vanligtvis tar, förutsatt att leverantören har dem i sitt lager. Har det tillkommit leveransförseningar från leverantören, kan detta bero på att det tagit slut i deras lager pga eventuella produktionsförseningar. Vi gör självklart allt vi kan för att få in de beställda varorna till vårt lager så fort som möjligt och informerar via mail så snart vi fått information om förseningar från våra leverantörer.
    Jag hoppas att du vet att du har rätt att reklamera produkter och att sistnämnda skalet kom fram.
    Om så är inte fallet vänligen kontakta oss för att reda ut det.

    Du når oss via:
    Telefon: 0771-10 30 30
    Epost: support@mytrendyphone.se
    Livechatt: www.mytrendyphone.se

    Vi finns tillgängliga för dig vardagar: 08:00 - 22:00 och lördagar: 10:00 - 18:00.

    Hälsningar, Tilde MyTrendyPhone

Internationella omdömen

(3.50) 16 omdömenMyTrendyPhone från våra medlemmar i Norge Översätt till svenska.