Kundtjänst 08-22, live chat
Stort utbud, grundades 2009
Låga pris

http://www.mytrendyphone.se

Betalningsalternativ

PayPal
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska, Norska.

Företaget har inte aktiverat visningen av utökad företagsinformation
Detaljerad information MyTrendyPhone har fått betyget (5.57)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Perfekt
    15 dagar sedan
    leveransen är ganska snabb!
  • Hej Jeanette och stort tack för din feedback!

    Det är härligt att höra att du fick en snabb leverans och att du är nöjd med ditt köp.

    Du är alltid vällkomen åter och vi står alltid till din tjänst - och gör allt för att du ska känna dig som hemma när du handlar hos oss!

    God fortsättning på det nya året!

    Vänliga hälsningar, Irina

  • Perfekt
    15 dagar sedan
    God service!
  • Hej Katja och stort tack för din feedback!

    Det är härligt att höra att du fick god service, det är viktigt för oss.

    Du är alltid vällkomen åter och vi står alltid till din tjänst - och gör allt för att du ska känna dig som hemma när du handlar hos oss!

    God fortsättning på det nya året!

    Vänliga hälsningar, Irina

  • Ganska bra
    21 dagar sedan
    Var lång leveranstid
  • Hej Rasher och tack för din feedback!

    Jag ber om ursäkt om leveransen tog längre tid än förväntat.

    Posten har haft svårt att ta hand alla paketleveranser.
    Volymerna ökade dramatiskt i samband med Black Friday och har därefter legat kvar på en hög nivå och de kämpar med att hantera stora mängder paket inför jul och ny år.

    Jag hoppas att du är nöjd med beställningen.

    Du är alltid vällkomen åter och vi står alltid till din tjänst - och gör allt för att du ska känna dig som hemma när du handlar hos oss!

    God fortsättning på det nya året!

    Vänliga hälsningar, Irina

  • Perfekt
    28 dagar sedan
    jag rekommenderar att beställa från denna sida, verkligen seriöst
  • Hej Daniella och stort tack för din kommentar!

    Det är härligt att höra att du är nöjd med oss och att du rekommenderar oss.
    Vi är mycket glada för det.

    Tveka inte att kontakta oss om det skulle finnas något som vi kan hjälpa till med i framtiden.

    Mvh Irina

  • Perfekt
    28 dagar sedan
    Köpte nytt glas - god kvalitet, snabb leverans
  • Hej Isa och stort tack för din feedback!

    Det är härligt att höra att du fick en snabb leverans och att du är nöjd med produkten.

    Du är alltid vällkomen åter och vi står alltid till din tjänst - och gör allt för att du ska känna dig som hemma när du handlar hos oss!

    Ha en riktigt God jul och gott nytt år!

    Vänliga hälsningar, Irina

  • Usel
    1 månad sedan
    Belopp draget från mitt konto, butiken hävdar dock att betalningen misslyckades och vill att jag betalar igen. Bluff och båg
  • Hej Joesew och tack för din feedback.

    Jag ber om ursäkt om det blev strul med betalningen.
    Jag antar att misslyckad betalningsförsök gäller ett annat ordernummer som inte har gått igenom.
    Om pengarna har dragits har du säkert fått en orderbekräftelse med ett annat ordernummer som har gått igenom.
    I så fall kan du bara ignorera mejlet om misslyckad betalningsförsök.
    Om du inte har fått en orderbekräftelse vänligen kontakta oss för att ta en närmare titt.
    Då jag inte kan undersöka det utan ditt kundnummer eller ordernummer.

    Du kan nå oss via:
    mejl: support@mytrendyphone.se
    telefon: 0424059996
    mån - lör: 10:00 - 15:00
    eller chat:
    mån - fre: 08:00 - 22:00
    lör - sön: 10.00.-18.00

    Tack på förhand för din förståelse och ha en fortsatt bra dag.

    Med vänlig hälsning
    Irina

  • Knappt godkänd
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Beställde lagning av skärm på en telefon. Lagningen tog tre dagar längre än jag blivit lovad i marknadsföringsmaterialet men är annars kompetent utförd.

    + Jag slapp få min data raderad som den officiella tillverkaren hade gjort om de reparerat mobilen.
    + Lagningen känns korrekt utförd utvärtes i alla fall.
    - Den nya skärmen är liiite tjockare än originalet.
    - Massa oklarheter i kommunikation till kund. Skiljaktigheter i allmänna villkor och mail med orderbekräftelse som refererar till allmänna villkoren angående reparationstid.
    - Långsammare reparation än utlovat. Det stod 2-5 arbetsdagar på sidan och allmänna villkor när jag beställde, det ökade till 6-7 dagar i orderbekräftelsen och sedan efter beställning ändrades villkoren och köpsidan till 5-8, det bekräftade även kundtjänst men det tog slutligen 9.

    UPPDATERING EFTER SVAR: Bilden länkad i svaret är exakt den det stod 2-5 i när jag beställde. Jag är personligen säker på att jag inte har fel eftersom att jag direkt efter att jag upptäckte att bilden ändrats på hemsidan dubbelkollade bilden i Googles web-cache från det datum jag lade beställningen och det där stod 2-5 som jag misstänkte. Googles cache är nu tyvärr uppdaterad till 22/11 och jag sparade inte ner bilden eller så för jag tänkte inte att det skulle bli en grej av det här med ord mot ord eller så och därmed har jag inget bevis utom att typsnittet på "4-8" väldigt tydligt inte överensstämmer med resten av texten efter ändringen.

    Sänker mitt betyg ett snäpp för jag gillar inte att bli gaslight:ad.
  • Hej Cleenstream och stort tack för ditt omdöme.

    Utan din mejladress, ordernummer eller kundnummer kan jag dessvärre inte hitta dig i systemet för att kolla upp ditt ärende och se vad exakt som har gått snett. Men som jag skrev tidigare ger vi inte garanti på reparationstiden.
    Men vi ber naturligtvis om ursäkt för att reparationstiden tog längre tid än förväntat.
    Skulle det finns något som vi kan hjälpa till med i framtiden är du alltid välkommen att kontakta oss.
    Du kan nå oss via:
    mejl: support@mytrendyphone.se
    telefon: 0424059996
    mån - lör: 10:00 - 15:00
    eller chat:
    mån - fre: 08:00 - 22:00
    lör - sön: 10.00.-18.00

    Tack på förhand för din förståelse och ha en fortsatt bra dag.

    Med vänlig hälsning
    Irina

  • Usel
    2 mån sedan
    Beställde ett par laddsladdar till iPhone, samt en laddare till cig uttaget i bilen.

    Laddsladdarna fick jag efter några dagar.

    Nu efter 2 månader har fick jag mail om att sätta in pengar på ett nordea bankkonto för att få min cigarett laddare, som jag redan betalat för.

    Riktigt usel affär, med konstiga leverans tider och e-post som känns oseriöst. Dessutom har jag redan betalat.

    UNDVIK
  • Hej Pskjonte och stort tack för ditt omdöme.

    Utan din mejladress, ordernummer eller kundnummer kan jag dessvärre inte hitta dig i systemet för att kolla upp ditt ärende och se vad exakt som har gått snett.
    Vi ber naturligtvis om ursäkt för det inträffade, men det måste finnas en förklarning och jag vill gärna be dig kontakta oss med ditt ordenummer eller mejla oss och skriva mitt namn Irina Bjern i ämnet så det kommer fram till mig för ta en närmare titt på ditt ärende och hjälpa dig.
    Du kan nå oss via:
    mejl: support@mytrendyphone.se
    telefon: 0424059996
    mån - lör: 10:00 - 15:00
    eller chat:
    mån - fre: 08:00 - 22:00
    lör - sön: 10.00.-18.00

    Tack på förhand för din förståelse och ha en fortsatt bra kväll.

    Med vänlig hälsning
    Irina

  • Usel
    2 mån sedan
    Troligen den värsta kundsupport som jag har någonsin kommit in kontakt med.
    Returnerade en mobil som jag beställde och har fortfarande inte fått någon besked om ärenden 1 månad efter varan blev inlämnat hos returadressen.

    Har ringt flera gånger samt skrivit till deras live chat support. Nu får jag inte äns svar på chatten längre.
  • Hej Andy Sun och stort tack för ditt omdöme.

    Jag ber om ursäkt om du hade svårt att nå oss och om ditt ärende tagit så långt tid.
    Jag vill gärna undersöka vad som har hänt och hjälpa dig med det kan jag inte utan ditt ordernummer.
    Du får gärna kontakta vår kundeservice med ditt ordenummer eller mejla oss och skriva mitt namn Irina Bjern i ämnet så det kommer fram till mig för ta en närmare titt på ditt ärende och hjälpa dig.
    Du kan nå oss via:
    mejl: support@mytrendyphone.se
    telefon: 0424059996
    mån - lör: 10:00 - 15:00
    eller chat:
    mån - fre: 08:00 - 22:00
    lör - sön: 10.00.-18.00

    Tack på förhand för din förståelse och ha en fortsatt bra kväll.

    Med vänlig hälsning
    Irina

  • Usel
    3 mån sedan
    Jag beställde ett skal och batteri till min telefon.
    Båda skulle vara i lager enligt deras hemsida men jag fick ganska snabbt mail om att skalet och batteri inte fanns i lager!
  • Hej PPro och stort tack för ditt omdöme.

    Jag är ledsen och ber om ursäkt om beställda produkterna inte fanns på lager.
    Lagervaror har lagerstatus På lager, Omgående leverans och dessa varor skickas samma dag med leveranstid 1-2 dagar.
    Utan ditt ordernummer eller artikelnummer på beställda produkterna kan jag inte undersöka vad som gick snett.
    Du får gärna kontakta vår kundeservice med ditt ordenummer för ta en närmare titt på ditt ärende och kunna förklara.
    Du kan nå oss via:
    mejl: support@mytrendyphone.se
    telefon: 0424059996
    mån - lör: 10:00 - 15:00
    eller chat:
    mån - fre: 08:00 - 22:00
    lör - sön: 10.00.-18.00

    Tack på förhand för din förståelse och ha en fortsatt bra kväll.

    Med vänlig hälsning
    Irina

  • Ganska dålig
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Skrev ett omdöme om skärmskydd som täcker framkamera (saknar hål för kameran) och gör den helt oanvändbar. Den publicerades aldrig. Gäller SAMSUNG GALAXY NOTE 8 HAT PRINCE FULL SIZE HÄRDAT GLAS SKÄRMSKYDD. Fick slänga den om ett par dagar och den var inte billigt. Rekommenderar ej denna butik! Att köpa märkes varor kan vara bra, men inte vad som gäller okända (kinesiska) varor.
  • Hej Nika 7 och stort tack för ditt omdöme.

    Jag beklagar ditt missnöje över beställda skärmskyddet.
    SAMSUNG GALAXY NOTE 8 HAT PRINCE FULL SIZE HÄRDAT GLAS har inte hål för kameran med menigen.
    Den skyddar kamera delen och man ska kunna ta perfekta bilder även fast skyddet täcker kameran.
    Det ska inte störa bildtagningen.
    Jag är ledsen om du kastade produkten för hade du inte gjort det kunde du returnera den och byta till en annan typ.
    Utan ditt ordernummer kan jag inte ta en närmare titt på din beställning med du får gärna kontakta vår kundtjänst.
    Vår kundservice finns alltid tillgänglig för dig och hjälper gärna till med alla frågor och funderingar:
    Du kan nå oss via:
    mejl: support@mytrendyphone.se
    telefon: 0424059996
    mån - lör: 10:00 - 15:00
    eller chat:
    mån - fre: 08:00 - 22:00
    lör - sön: 10.00.-18.00

    Med vänlig hälsning
    Irina

  • Perfekt
    4 mån sedan
    returnerade produkten eftersom jag beställde fel, fick pengarna tillbaka snabbt. mycket bra service och sida
  • Hej Alex och tack för din kommentar.

    Jag beklagar att det blev felbeställd produkt men är glad att du fick snabbt pengarna tillbaka och bra service.

    Tveka inte att kontakta oss om det skulle finnas något som vi kan hjälpa till med i framtiden.

    Mvh Irina

  • Perfekt
    4 mån sedan
    Undrade vilken modell av Samsung jag har, kundtjänst hjälpte omedelbart via chatt. En väldigt glad kund
  • Hej Oscar och tack för din feedback.

    Det är super härligt att höra att du fick snabb hjälp från kundtjänsten.

    Du är alltid vällkomen åter och vi står alltid till din tjänst - och gör allt för att du ska känna dig som hemma när du handlar hos oss!

    Vänliga hälsningar, Irina

  • Perfekt
    4 mån sedan
    Ett brett utbud av produkter, många variationer, priset är billigt jämfört med andra spelare.
  • Hej Elsa och stort tack för din positiva feedback!

    Vi är jätte glada att få höra att du är nöjd med våra produkter och priser.

    Vi finns här för dig om det finns något som vi kan hjälpa till med.

    Ha en fortsatt trevlig dag.

    Hälsning, Tilde

  • Perfekt
    4 mån sedan
    hade problem med betalning, men support hjälpte mycket. Tack så mycket!
  • hej Kolivia och stort tack för ditt fina omdöme :)

    Jag beklagar om du hade problem med betalningen men är glad att det gick bra till slut och att du fick bra hjälp från supporten.
    Vi uppskattar din feedback.

    Mvh, Tilde

  • Knappt godkänd
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 5 mån sedan
    Skickade en telefon för byte av skärm till dom. glömde skriva order.nr på paketet så kontaktade dom och dom sa att det var inga problem bara dom fick spårningsnummret.
    Det tog en vecka från att dom hämtade ut paketet tills att dom hittade igen det. Suck. Dock lite eget fel men när dom säger att det ska gå bra ändå.
    Sedan byter dom skärmen efter ett par dagar, men skadar batteriet (skickar info om det på mail) och det tar då ca 1 vecka till innan dom fått hem det (ej på lager). Slipper självklart betala för batteriet.
    Som kompensation efter lite bråk får jag 10% rabatt. Så ca 110kr för att det tog 3ggr så lång tid utan telefonen. Tog ca 3 veckor totalt. Då missade man att ha med en telefon med bra kamera på utlandssemestern, Suck.

    Deras live chatt funkar rätt bra. Alltid någon som svarar men kan ta 20-30 minuter och inte alltid på svenska.
    Dom går att anlita om man inte har bråttom, dom har bra priset. Men tänk en gång extra.
  • Hej Kosika.

    Jag är väldigt ledsen att höra att du inte verkar vara nöjd med vår reparationstjänst.
    Själva reparationsprocessen tar inte så långt tid men det är frakten till vår verkstad och tillbaka till dig som oftast tar längst tid.
    Vi har vår största egna verkstad i Danmark, där de allra flesta reparationer utförs. Där arbetar också våra erfarna tekniker.
    Vi vill naturligtvis inte göra hela försändelseprocessen komplicerad för våra kunder, så vi sköter paketförsändelserna själva till Danmark.
    På hemsidan skriver vi att vi reparerar inom 2-5 arbetsdagar från att vi mottagit enheten på vår tekniska avdelning. Detta innebär efter mottagandet av enheten på reparationsavdelningen.
    Utan att skriva ordernummer på paketet kan dessvärre bidra till ytterligare fördröjning då reparationsavdelningen har mycket svårt att koppla ihop din enhet med ordernumret.
    Ibland kan det dessvärre hända att vi någon känslig del eller kontakt skadas under reparationsprocessen men ordnar vi alltid naturligtvis på vår bekostnad.
    Men 3 veckor brukar reparationsprocessen normalt inte ta och jag ber om ursäkt att du fick vänta så länge och inte fick ta med telefonen till din utlandssemester.

    Utan ditt ordernummer kan jag dessvärre inte ta en närmare titt på ditt ärende.
    Men vår kundservice finns alltid tillgänglig för dig och hjälper gärna till med alla frågor och funderingar:
    Du kan nå oss via:
    mejl: support@mytrendyphone.se
    telefon: 0424059996
    mån - lör: 10:00 - 15:00
    eller chat:
    mån - fre: 08:00 - 22:00
    lör - sön: 10.00.-18.00

    Med vänlig hälsning
    Irina

  • Perfekt
    5 mån sedan
    Enligt min erfarenhet har de snabb leverans och inga komplikationer
  • Hej Eva och varmt tack för din kommentar!

    Vi är mycket glada att få höra att du är nöjd med vår service och leveranstiden.

    Du är alltid vällkomen åter och vi står alltid till din tjänst - och gör allt för att du ska känna dig som hemma när du handlar hos oss!

    Vänliga hälsningar, Tilde MyTrendyPhone

  • Perfekt
    6 mån sedan
    bra hemsida, massor av saker och perfekt leverans! Ska deffinitivt handla här mer
  • Tack så mycket för ditt fina omdöme Lars!

    Vi är glada att det har gått bra med ditt köp hos och vi uppskattar din feedback.

    Mvh, Tilde

  • Dålig
    1 år sedan
    Uppdaterat: 6 mån sedan
    Beställde ett plastskal till en LG G3. Såg att det var en enorm spricka i skalet vid uppackningen. Oklart dock om olyckan skett under transporten eller om den existerade redan innan den skickades. Oavsett vad så är det butiken som bär yttersta ansvaret.
  • Hej Telefonjacks och tack för din kommentar på Prisjakt.

    Utan din mejladress, ordernummer eller kundnummer kan jag dessvärre inte hitta dig i systemet för att kolla upp ditt ärende och se vad exakt som har gått snett.
    Vi ber naturligtvis om ursäkt för det inträffade, ibland sker det att paketen som vi skickar med är sköra och då det ligger ömtåligt glas inuti finns det naturligtvis en risk. Jag har redan innna påpekat detta för mina kollegor på lagret men det behövs tydligen förbättring.

    Vi ser till att kompensera dig för detta strul, så tveka inte att kontakta vår kundservice, så ser vi till att du blir lite nöjdare med ditt köp.

    Du når oss via:
    Telefon: 0771-10 30 30
    Epost: support@mytrendyphone.se
    Livechatt: www.mytrendyphone.se

    Vi finns tillgängliga för dig vardagar: 08:00 - 22:00 och lördagar: 10:00 - 18:00.

    Hälsning/ Irina

  • Utmärkt
    6 mån sedan
    Många tillbehör, seriös sida.
  • Hej Elisajanbet!

    Tusen tack för ditt inlägg.
    Vår strävan och målsättning är att tillhandahålla bästa möjliga service till våra kunder, så det är skönt att höra att du är nöjd! Jag önskar dig en riktigt trevlig dag.

    Vänliga hälsningar, Tilde MyTrendyPhone

  • Utmärkt
    7 mån sedan
    otroligt snabb leverans, det var väldigt billigt att köpa reservdelarna till min iphone här
  • Hej Karin och varmt tack för din kommentar!

    Vi är mycket glada att få höra att du är nöjd med våra reservdelar och snabba leveransen.

    Du är alltid vällkomen åter och vi står alltid till din tjänst - och gör allt för att du ska känna dig som hemma när du handlar hos oss!

    Vänliga hälsningar, Tilde MyTrendyPhone

  • Perfekt
    7 mån sedan
    Uppdaterat: 7 mån sedan
    En riktigt bra sida, snabb leverans & bra priser!
  • Hej JanErikPer och stort tack för din positiva feedback.

    Alltid lika roligt att höra från kunder som är nöjda med vår sida, snabb leverans och priser.

    Vi finns här för dig om det finns något som vi kan hjälpa till med.

    Ha en fortsatt trevlig dag.

    Hälsning, Tilde

  • Dålig
    7 mån sedan
    Jag beställde ett skal och batteri till min telefon, eftersom min telefon börjar bli till åren och ungarna lyckats kasta den i golvet ett par gånger så var skalet det jag egentligen ville ha.
    Båda skulle vara i lager enligt deras hemsida men jag fick ganska snabbt mail om att skalet inte fanns i lager (restnoterat på obestämd tid) och att batteriet skickats.

    Mycket bra att de mailar om det men jag hade önskat att de hade bättre koll på lagerstatus och frågar huruvida jag vill ha delleverans.

    Nu svarade de ganska snabbt och tog bort den liggande ordern och skickade tillbaka pengarna för produkten på en gång så jag är glad över att de agerar snabbt men hade de frågat hade jag beställt prylarna från någon annan.
  • Hej Marco och tack för ditt omdöme.

    Jag beklagar din köpupplevelse och erfarenhet utav oss.
    Det händer ibland att produkten inte finns på lager i det ögonblicket även fast det står på vår hemsida att vi har den. Vi hade en kvar i lager som redan reserverats för en annan kund som lyckades beställa först och därför skickar vi mejl till våra kunder för att vi vill hålla de uppdaterade när det gäller lagerstatus på alla beställda produkter.
    Du kan välja en annan produkt istället, vänta på varan eller annullera och få tillbaka pengarna.
    Det är naturligtvis ingen ursäkt och vi gör allt vi kan och förbättrar sidan ständigt för att minska risken för liknande situationer som inte är så vanliga.
    Utan ditt ordernummer kan jag dessvärre inte ta en titt på ditt ärende för att hjälpa dig.
    Du får gärna kontakta vår kundtjänst för att hjälpa dig med din beställning och se till att du får pengarna tillbaka.
    Du kan nå oss via:
    mejl: support@mytrendyphone.se
    telefon: 0424059996
    mån - lör: 10:00 - 15:00
    eller chat:
    mån - fre: 08:00 - 22:00
    lör - sön: 10.00.-18.00

    Med vänlig hälsning
    Irina

  • Knappt godkänd
    7 mån sedan
    Asså... Beställer man en telefon till dottern tillsammans med skal och skärmskydd så är det ju lite dumt att skärmskydd och skal kommer men telefonen blir restnoterad på obestämd tid. Skicka allt eller inget... Nu behöver jag göra en retur på detta och det är ju alltid drygt att behöva pallra sig till utlämningsstället igen...

    Så försöker man med en annan modell av samma telefon som ska finnas i lager... Samma sak.

    Till deras försvar skickar de trevliga mail och informerar om problemen, och jag har tidigare beställt enbart skal vilket gått bra.

    TLDR; Det är absolut inget bluff-företag och de brukar ha bra priser på sina grejer, men vid större beställningar kan du ju fundera på om du ska handla hos en "riktig" e-handel.
  • Hej Faager och stort tack för ditt omdöme!

    Det är tråkigt att höra och jag beklagar att vi har skickat tillbehör men ej telefonen.
    Vi försöker skicka lager varor direkt och de restnoterade fraktfritt så fort de kommer på lager.
    Och om en retur beror på vårt misstag återbetalar vi gärna returkostander.
    Det är mycket svårt att säga något om datum när våra leverantörer inte har produkter på sitt lager och inte heller kan ge ett precist lev. datum. efter våra erfarenheter kan det ta från 15 dagar till flera månader.
    Det kan också hända att vi inte får produkten på lager igen.
    Informationen bör stå på hemsidan och jag ber om ursäkt om så är fallet med beställda telefonen.
    Utan ditt ordernummer kan jag dessvärre inte ta en titt på ditt ärende för att hjälpa dig.
    Du får gärna kontakta vår kundtjänst för att hjälpa dig med din beställning och se till att du får pengarna tillbaka.
    Du kan nå oss via:
    mejl: support@mytrendyphone.se
    telefon: 0424059996
    mån - lör: 10:00 - 15:00
    eller chat:
    mån - fre: 08:00 - 22:00
    lör - sön: 10.00.-18.00

    Med vänlig hälsning
    Irina

  • Usel
    8 mån sedan
    Uppdaterat: 8 mån sedan
    Hej jag kommer alldrig handla hos er igen. Många gånger när man beställer hos er så står det att produkten finns i lager men sen får veta att den inte finns i lager trots att det står att den gör det. Fick tillbaka summan för produkten och köpte den hos ett annat före tag som är mycket bättre än er. Sämsta skiten!
  • Hej och tack för ditt omdöme.

    Jag beklagar din köpupplevelse och erfarenhet utav oss.
    Det händer ibland att produkten inte finns på lager i det ögonblicket även fast det står på vår hemsida att vi har den. Vi hade en kvar i lager som redan reserverats för en annan kund som lyckades beställa först och därför skickar vi mejl till våra kunder för att vi vill hålla de uppdaterade när det gäller lagerstatus på alla beställda produkter.
    Du kan välja en annan produkt istället, vänta på varan eller annullera och få tillbaka pengarna.
    Det är naturligtvis ingen ursäkt och vi gör allt vi kan och förbättrar sidan ständigt för att minska risken för liknande situationer som inte är så vanliga.
    Jag hoppas att du kommer att ge oss en ny chans i framtiden.
    Tveka inte att kontakta oss om det skulle finnas något som vi kan hjälpa till med.
    Du kan nå oss via:
    mejl: support@mytrendyphone.se
    telefon: 0424059996
    mån - lör: 10:00 - 15:00
    eller chat:
    mån - fre: 08:00 - 22:00
    lör - sön: 10.00.-18.00

    Med vänlig hälsning
    Irina

  • Perfekt
    8 mån sedan
    Uppdaterat: 8 mån sedan
    Jag handlade här många gånger ock har ingenting att klaga på. Kanske inte supersnabb leverans ibland.
  • Hej NokiaNokia och varmt tack för din underbara kommentar!

    Vi är grymt glada att är nöjd med servicen och dina köp hos oss.

    Du är alltid vällkomen åter och vi står alltid till din tjänst - och gör allt för att du ska känna dig som hemma när du handlar hos oss!

    Vänliga hälsningar, Tilde MyTrendyPhone

  • Usel
    9 mån sedan
    Uppdaterat: 9 mån sedan
    Den sämsta internethandel jag köpt av.
    Köpte ett dator batteri o fick vänta 10 dagar innan det kom.Provade det o då laddade så mycket att dator slog ifrån. Provade igen när datorn svalnat,men samma sak igen. Minneseffekten i batteriet fungerar inte. Skickade tillbaks batteriet o betalade 127 kr. i frakt (rek) Nu har batteriet legat hos My trendy Phone i 3 vecker o först idag (18/4) fick jag veta att firman ser detta som ett "ångerköp" o betalar inte tillbaks frakten. Sorgligt med företag som säljer skräp och inte tar ansvar för detta Ordernr. 9291698
    Mvh.
    Karl-Göran Gustafsson
  • Hej Kagus.

    Jag beklagar din köpupplevelse och erfarenhet utav oss.
    Det är ytterst beklagligt att höra att du fick vänta så länge på batteriet och att den inte fungerade.
    Vi återbetalar alltid returfrakten för defekta eller fellevererade varor.
    Utan ditt ordernummer kan jag dessvärre inte ta en titt på ditt ärende för att hjälpa dig.
    Du får gärna kontakta vår kundtjänst för att hjälpa dig med din beställning och se till att du får pengarna tillbaka.
    Du kan nå oss via:
    mejl: support@mytrendyphone.se
    telefon: 0424059996
    mån - lör: 10:00 - 15:00
    eller chat:
    mån - fre: 08:00 - 22:00
    lör - sön: 10.00.-18.00

    Med vänlig hälsning
    Irina

  • Usel
    11 mån sedan
    Uppdaterat: 11 mån sedan
    Varning för detta företag! Lurades att betala dubbelt och nu är det totalt omöjligt att få tillbaka pengarna. De svarar inte på mail. Dåliga rutiner eller rent bedrägeri?
  • Hej SafeSys.

    Jag beklagar din köpupplevelse och erfarenhet utav oss.
    Utan ditt ordernummer kan jag dessvärre inte ta en titt på ditt ärende.
    Du får gärna kontakta vår kundtjänst för att hjälpa dig med din beställning och se till att du får pengarna tillbaka.
    Du kan nå oss via:
    mejl: support@mytrendyphone.se
    telefon: 0424059996
    mån - lör: 10:00 - 15:00
    eller chat:
    mån - fre: 08:00 - 22:00
    lör - sön: 10.00.-18.00
    Med vänlig hälsning
    Irina

  • Utmärkt
    11 mån sedan
    Uppdaterat: 11 mån sedan
    Skickade min Honor 9 för skärm utbyte till MyTrendyPhone. Här kostade betydligt mindre än vad det kostar hos andra.

    Det tog lite längre tid att få hem mobilen än beräknad, därför att reservkomponenten inte fanns hemma på lager.

    Har även innan handlat oss MyTrendyPhone och blev alltid nöjd med både leveransen och priser.

    Dra ifrån en stjärna för att det tog lite längre tid för reparationen av mobilen.

    Annars, bra priser, fler betalningsalternativ och mycket bra service och kundtjänst!
  • Hej Argos och varmt tack för din positvia kommentar!

    Vi är grymt glada att är nöjd med servicen och beklagar att det tog lite längre tid än förväntat.

    Du är alltid vällkomen åter och vi står alltid till din tjänst - och gör allt för att du ska känna dig som hemma när du handlar hos oss!

    Vänliga hälsningar, Tilde MyTrendyPhone

  • Usel
    11 mån sedan
    Uppdaterat: 11 mån sedan
    Purchased a philips headset from My Trendy Phone and both prisjakt and the trendy phone website were showing it as avaialble, for 2 weeks, there was no shipment and they sent me mail that they are working to make it available again.. After 2 weeks, they mailed me that they can not sell it anymore and suggested a very bad alternative instead. Basically the website wasted 2 weeks of my time,
    Very bad experience and I recommend everyone else not to purchase from them. My order number was 9161332.
  • Hello Yashare and thank you for your review.

    I apologize for the inconvenience and that we could not get the desired product and that our alternative that we offered was not good enough.

    I hope and we will do our best that similar situations will not happen in the future and thank you for your understanding.

    Best regards, Tilde MyTrendyPhone

  • Usel
    11 mån sedan
    Uppdaterat: 11 mån sedan
    Beställde mobiltelefon till dottern.
    Först fick vi vet att, trots att det stod att de hade den i lager så blev telefonen restnoterad och vi fick vänta.
    När den väl kom fann vi att den inte hade Svenska som språkalternativ. Sambon kontaktade kundtjänst där en slö tjej hävdade att det bara är att välja språk i menyn.. sedan fick vi förslag på en app som inte heller hjälpte..

    Slutligen sa hon bara att vi kunde ångra köpet och returnera, varpå hon slutade svara i chatten och sedan lämnade.

    Dålig stil och tråkigt att vara förälder till et förväntansfullt barn...

    Vill ni sälja "wish"-skräp så skriv att det är det ni säljer också!
  • Hej Helleh.

    Jag beklagar din köpupplevelse och erfarenhet utav oss.
    Utan ditt ordernummer kan jag dessvärre inte ta en titt på ditt ärende.
    Du får gärna kontakta vår kundtjänst för att hjälpa dig med din beställning.
    Du kan nå oss via:
    mejl: support@mytrendyphone.se
    telefon: 0424059996
    mån - lör: 10:00 - 15:00
    eller chat:
    mån - fre: 08:00 - 22:00
    lör - sön: 10.00.-18.00
    Med vänlig hälsning
    Irina

  • Usel
    11 mån sedan
    Uppdaterat: 11 mån sedan
    Nej, Nej nej.... Aldrig mer. Köpte skärmskydd och fodral med gratis leverans(köp över 450kr) men fick meddelande "restnoterad från producenten". Efter 2 veckor fick jag rabatt med hela 5 % och meddelande att fodral kan inte skickas... Samtidig fick jag faktura för skärmskydd plus frakt! Och dag efter köpte jag samtidig mobil och fodral, ringde till kundsupport att bekräfta leveranstid och markerade att produkterna ska skickas samtidig, med tänkte på miljö-inte kostnader. Idag har jag fin fodral(fick den igår efter 8 dagar...), men utan mobil. Den enda positiv är kundsupport, som svarar på telefoner.Handlat många år som båda privat och företags kund...men aldrig mer.
  • Hej Megapixelus.

    Jag beklagar din köpupplevelse och erfarenhet utav oss.
    Utan ditt ordernummer kan jag dessvärre inte ta en titt på ditt ärende.
    Du får gärna kontakta vår kundtjänst för att hjälpa dig med din beställning.
    Du kan nå oss via:
    mejl: support@mytrendyphone.se
    telefon: 0424059996
    mån - lör: 10:00 - 15:00
    eller chat:
    mån - fre: 08:00 - 22:00
    lör - sön: 10.00.-18.00
    Med vänlig hälsning
    Irina

  • Bra
    11 mån sedan
    Uppdaterat: 11 mån sedan
    Skickade min Nexus 6P till dom för batteribyte. Och med undantag för att det inte gick supersnabbt (totalt nästan två veckor) så fick jag tillbaka mobilen utan synbara skador och med ett nytt batteri och till ett helt ok pris.
    Hemsidan är ganska rörig och mailen fylls snabbt med skräna reklammail om man blir club-medlem.
    Helt ok och känns som ett seriöst företag utifrån min erfarenhet.
  • Hej Adelante och varmt tack för din underbara kommentar!

    Vi är grymt glada att är nöjd med servicen och dina köp hos oss.

    Du är alltid vällkomen åter och vi står alltid till din tjänst - och gör allt för att du ska känna dig som hemma när du handlar hos oss!

    Vänliga hälsningar, Tilde MyTrendyPhone

  • 2018-01-23 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Har beställt tre produkter i olika omgångar. Ett par dagar efter varje order har jag blivit meddelad att produkten är "restnoterad från producenten" och leveransen är satt en månad längre fram.
    Det blir ingen fjärde chans för Mytrendyphone.
  • Hej Gustaf.

    Jag beklagar din köpupplevelse och erfarenhet utav oss.
    Utan ditt ordernummer kan jag dessvärre inte ta en titt på ditt ärende.
    Du får gärna kontakta vår kundtjänst för att hjälpa dig med din beställning.
    Du kan nå oss via:
    mejl: support@mytrendyphone.se
    Telefon: 0424059996
    Måndag - Lördag: 10:00 - 15:00
    Chat
    Måndag - fredag: 08:00 - 22:00
    Lördag - Söndag: 10.00.-18.00

    Med vänlig hälsning
    Irina

  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Beställt Tylt Energi 12K Power Bank - 1 26-01-17
    Detta batteri började att svälla och jag skickade tillbacka batteriet.
    Tyvärr kunde jag inte få ett nytt batteri som motsvarade denna så jag la pengar emellan.
    Enligt Mytrendyphone orderlogg så skickades Aukey PB-Y7 Qualcomm Quick Cha 2017-12-12 och jag fick meddelande om att det var slut i lagret.

    Jag kontaktar Mytrendyphone så då förklarar att det precis kommit in och att dom skickar batteriet idag.
    2018-01-12 batteriet har inte dykt upp 2 gånger jag jag kontaktat mytrendyphone som förklarar att dom skickat batteriet idag.
    2018-01-15 ställer samma fråga igen och får samma svar igen vi har skickat batteriet idag.
    2018-01-16 får samma svar vi har skickat batteriet idag (borde då åtminstånde vara igår)

    Undvik att köpa från detta bolag håller inte vad dom lovar skickar inte när dom säger att dom skickar.

    Polisanmälan eller anmälning till ARN nästa.

    Har aldrig varit i kontakt med ett så uselt bolag.
  • Hej Bjosu.

    Jag beklagar din köpupplevelse och erfarenhet utav oss.
    Utan ditt ordernummer kan jag dessvärre inte ta en titt på ditt ärende.
    Du får gärna kontakta vår kundtjänst för att hjälpa dig och se till att du får din beställning.
    Du kan nå oss via:
    mejl: support@mytrendyphone.se
    Telefon: 0424059996
    Måndag - Lördag: 10:00 - 15:00
    Chat
    Måndag - fredag: 08:00 - 22:00
    Lördag - Söndag: 10.00.-18.00

    Med vänlig hälsning
    Irina

  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Usla på flera områden:
    - Produkter står på Prisjakt som tillgängliga men finns inte i lager när man väl köpt och lagt order
    - Efter köpet sker ingen leverans och inget händer förrän man kontaktar dem direkt
    - När de erkänt sitt misstag vill de inte rätta till det utan kommer med futtig rabatt som "kompensation"

    Nej, handla någon annanstans!
  • Hej Martin.
    Jag beklagar din köpupplevelse och erfarenhet utav oss.
    Utan ditt ordernummer kan jag dessvärre inte ta en titt på ditt ärende.
    Du får gärna kontakta vår kundtjänst för att hjälpa dig och se till att du får din beställning.
    Du kan nå oss via:
    mejl: support@mytrendyphone.se
    Telefon: 0424059996
    Måndag - Lördag: 10:00 - 15:00
    Chat
    Måndag - fredag: 08:00 - 22:00
    Lördag - Söndag: 10.00.-18.00

    Med vänlig hälsning
    Irina

  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Lovar att skicka samma dag och 1-2 dagars total leveranstid men det är bara bluff. 10-12 dagar visade det sig vara.
  • Hej Sven Maritn.

    Jag beklagar om levernasen tog så långt tid.
    Utan ditt ordernummer kan jag dessvärre inte ta en titt på ditt ärende.
    Du får gärna kontakta vår kundtjänst för att hjälpa dig och se till att du får din beställning.
    Du kan nå oss via:
    mejl: support@mytrendyphone.se
    Telefon: 0424059996
    Måndag - Lördag: 10:00 - 15:00
    Chat
    Måndag - fredag: 08:00 - 22:00
    Lördag - Söndag: 10.00.-18.00

    Med vänlig hälsning
    Irina

  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Stor säkerhetsbrist på hemsidan. När man lägger en order på hemsidan skapas automatiskt ett konto på deras kundserviceportal med samma användarnamn och lösenord som till hemsidan. Lösenordet skickas därefter i klartext till din mejladress. Även om du väljer "Glömt lösenord" på kundserviceportalen så skickar de ditt befintliga lösenord i klartext till mejlen.

    Jag kontaktade kundservice och de sa att kundserviceportalen bara innehåller orderinfo, så det är inga känsliga uppgifter. Men de tar ju lösenordet direkt från mitt huvudkonto, som innehåller känsligare uppgifter. Dessutom är det ju långt ifrån svårt att ta sig in på övriga tjänster om man har detta lösenord, vilket vi sett i tidigare databasläckor. Det är förbluffande att de inte åtgärdat detta trots att det tidigare påpekats, utan istället gömmer sig bakom "Trygg E-handel".

    För att göra situationen ännu värre så är det inte heller möjligt att ändra lösenordet på kundserviceportalen eller radera sitt konto. Så det lösenord du hade på MTP från början kommer att finnas där i klartext för alltid. Jag bad kundservice radera det kontot och lösenordet ur databasen, men de sa att det är omöjligt.

    På TrustPilot fick jag följande svar, där de medger att lösenorden ej krypteras men att de tycker att det inte gör något om man känner till mitt lösenord:

    "Det stämmer dessvärre, lösenordet skickas till din e-post i klartext.
    Vi använder oss av ett säkert affärssystem som är specialutvecklat för MyTrendyPhone och om vi hade ändrat till krypterade lösenord skulle det påverka många delar av systemet och riskera kvalitetsproblem som kan påverka kunderna.
    Ditt användarnamn och lösenord är ju en del av den information som lagras om dig.
    Men vår databas är skyddad och dessutom kan man inte göra någon ändring på sidan i ordern utan att kontakta oss först.
    Man kan bara se på orderstatus om ordern är skickad eller ej.
    Man kan inte ens se spåringsnummer, den skickas separat.
    Så det finns inget risk med att lösenordet ändras då det inte går att se någon viktig information eller ändra något samt det går inte heller att handla utan tillgång till ditt personnummer eller kortuppgifter som inte finns lagrade någonstans.

    /.../

    Med vänlig hälsning
    Irina Bjern, Kundservicechef"
  • Hej Dastan och tack för din kommentar.

    Det stämmer dessvärre, lösenordet skickas till din e-post i klartext.
    Ditt användarnamn och lösenord är ju en del av den information som lagras om dig.
    Men vår databas är skyddad och dessutom kan man inte göra någon ändring på sidan i ordern utan att kontakta oss först.
    Man kan bara se på orderstatus om ordern är skickad eller ej.
    Man kan inte ens se spåringsnummer, den skickas separat.
    Så det finns inget risk med att lösenordet ändras då det inte går att se någon viktig information eller ändra något samt det går inte heller att handla utan tillgång till ditt personnummer eller kortuppgifter som inte finns lagrade någonstans.

    Jag ber om ursäkt för eventuella besvär och tackar på förhand för din förståelse.

    Om du har några fler frågor eller funderingar kan du alltid nå oss via mejl support@mytrendyphone.se, telefon (0424059996) eller live chat, mån-fre: 8-22, lör: 10-18, sön (bara chat): 10-18.

    Mvh, Irina

  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Helt värdelösa leveranser. Får se om produkten dyker upp över huvudtaget...
  • Hej Majls.

    Jag beklagar om du ännu inte har mottagit din beställning.
    Utan ditt ordernummer kan jag dessvärre inte ta en titt på ditt ärende.
    Du får gärna kontakta vår kundtjänst för att hjälpa dig och se till att du får din beställning.
    Du kan nå oss via:
    mejl support@mytrendyphone.se
    telefon (0424059996)
    eller live chat, mån-fre: 8-22, lör: 10-18, sön (bara chat): 10-18.

    Med vänlig hälsning
    Irina

  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Beställde två saker till mobilen. Leveransen gick bra och sakerna var väl vad som lovades.

    En fredag ca två veckor efter förfallodatum på fakturan så fick jag hot om inkasso med mail. Jag loggade genast in på min bank för att dubellkolla min betalning. Allt stämde, kontonummer, OCR och summa.

    Jag kontaktade då supporten via chat, efter 1-2 minuter så fick jag ett "hei", jag svarade då med ett "hej". Sedan väntade jag 5-10 minuter utan svar.

    Jag ringer sedan supportnumret. Den som svarar kan jag knappt förstå. Jag kunde inte placera det till en dialekt eller annat språk heller, det lät bara stakigt och konstigt. Efter en stund på telefon så kunde hon inte hjälpa mig utan jag ska maila in mitt ärende. Jag dubbelkollar vilken mailaddress så det inte ska gå fel.

    Jag mailar in mitt ärende. Bifogar en utskrift av min banktransaktion. Efter ett tag kommer ett mail om att jag ska ha autosvar inom 24h.

    På Onsdagen när det gått ca 3 vardagar så ringer jag igen. Denna gången så pratar telefonisten danska (tror jag). Denna person gick att förstå. Jag blir lovad ett mail-svar samma dag. Det fick jag inte.

    Torsdag förmiddag mailar jag in igen och frågar, ringa hjälpte ju uppenbarligen inte. Vid 16-tiden så får jag ett svar att de kan se betalningen, på danska. En mening kort att de kan se min betalning. Ingen ursäkt om fördröjning eller att de gjort fel.

    Jag kommer inte att handla här igen då jag inte vill riskera inkassokrav för att de dels inte kan hantera sina papper och dels för att de inte kan ta hand om sina supportärenden sedan.
  • Hej Ganja1447!

    Jag beklagar om du har fått inkasso även om du har betalat för ordern.
    Det är Klarna som skickar vidare obetalda fakturor vidare till Segoria som i sin tur skickar inkasso.
    Om du redan har betalt faktura skall Segoria självklart ta bort inkasso, men du ska kontakta antigen Klarna eller oss för att ordna upp det.
    Du kan nå Klarna via 08-120 120 10.
    Du kan också kontakta vår kundtjänst för att hjälpa dig, via mejl support@mytrendyphone.se, telefon (0424059996) eller live chat, mån-fre: 8-22, lör: 10-18, sön (bara chat): 10-18.

    mvh, Irina

  • Dålig
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    My trendy mistakes

    Första gången jag fick dålig vara/service, var när köpt en lightningkabel som inte fungerade med min iphone. Det var så billigt, men inte förvänstade jag att de skulle sälja ocertifierad sladder. Jag slängde det bara. Inte mycket pengar, men en helt slöseri redan från början.

    Att byta med MyTrendyPhone är alltid en hel process; Ta kontakt, skaffa RMA, fixa paket, skriva addressen och sedan linka ner till posten och betalar returporto. Ibland är det just för mycket job för små pengar, och jag tror de räknar med det.

    Det andra gången någonting gick fel, när var jag köpte ipad pro skal, som inte var på lager även efter 3-4 månader. Jag tröttnade med att vänta och bad om återbetalning.

    Det sista strået var jag köpte Iphone touchgloves i storlek MEDIUM och de var för stora. När jag försökte byta SAMMA handskarna till SMALL, berättade de för mig att jag var tvungen att betala 250 kr mer + porto 39 kr. Tydligen gick priset upp någonstans under tiden för EXAKT SAMMA HANDSKAR. De vägrade att lyfta ett finger tills jag betalade 289 kr, Jag sa till dem att glömma det, jag ville ha min pengar tillbaka.

    Svåra retur och likgiltig service. Jag ger upp nu.
  • Hej Maria och tack för din kommentar.

    Vi försöker se till att alla produkter som vi säljer uppfyller EU:s normer för säkerhet, hälsa och miljöskydd.
    Om du mot förmodan har mottagit en ocertifierad produkt ber jag innerligt om ursäkt för det.
    Och du får mer än gärna kontakta för kundtjänst för att undersöka det.
    Du når oss via mejl support@mytrendyphone.se, telefon (0424059996) eller live chat, mån-fre: 8-22, lör: 10-18, sön (bara chat): 10-18.

    Mvh, Irina

  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Två gånger har det hänt. Står på varan att det finns i lager. Man beställer och sen får man ett mail att varan är restnoterad och att leverans dröjer. Kast!
  • Hej Joakim och tack för din kommentar.

    Utan din mejladress, ordernummer eller kundnummer kan jag dessvärre inte hitta dig i systemet för att kolla upp ditt ärende och se vad exakt som har gått snett.
    Vi ber naturligtvis om ursäkt för det inträffade, ibland kan lagerstatusen på sidan vara fel när vi har få av produkterna på lager och sidan hinner inte uppdateras lika fort som systemet.

    Vi ser till att kompensera dig för detta strul, så tveka inte att kontakta vår kundservice, så ser vi till att du blir lite nöjdare med ditt köp.

    Du når oss via:
    Telefon: 0771-10 30 30
    Epost: support@mytrendyphone.se
    Livechatt: www.mytrendyphone.se

    Vi finns tillgängliga för dig vardagar: 08:00 - 22:00 och lördagar: 10:00 - 18:00.

    Hälsning/ Irina

  • Dålig
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Beställde ett skydd/fodral till en tablet. Snabb leverans, inga problem med hemsidan. Har egentligen bara ett klagomål och det är den irriterande reklamen som förföljer mig på diverse websidor efter mitt inköp. Speciellt på Aftonbladet återfinns annonser från My TrendyPhone.se mitt inne i brödtexterna. Detta är inte något jag gett mitt godkännande till.
  • Hej Haegglund och tack för din kommentar på Prisjakt.

    Jag ber om ursäkt för de störande reklam från oss som dyker upp när du surfar på andra sidor. Annonser visas i samband med Google-annonser och har ingenting att göra med oss. Det har med din webbläsare att göra och cookies som du godkänner. Om du inte vill ha sådana annonser, det är bara att installera ett program som AdBlock eller liknande, och sedan visas dessa annonser inte längre.
    Jag är ledsen att du fick ett sådant intryck av oss eftersom det inte var vår avsikt.

    Tack på förhand för din förståelse.

    Om du skulle ha mer frågor eller funderingar är du mer än välkommen att kontakta vår kundtjänst via telefon (0771-10 30 31), livechatt eller e-post: support@mytrendyphone.se (öppen från kl 8-22 vardagar och 10-18 på lördagar).

    Hälsning, Irina

  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Varan var trasig, dom hade ingen till inne så leveransen KANSKE skulle ske omkring juni 2021, beställde juni 2017. Eftersom varan inte räknades som utgått så kan jag inte få pengarna tillbaka.. Kundtjänsten är inte svensk heller så det går knappt att kommunicera med dom.
  • Hej Mari4n!

    Vi tackar hjärtligt för ditt omdöme och kommentar här på prisjakt, det är alltid bra att få feedback från våra kunder.
    Jag ber också om ursäkt om du inte förstod min norska/svenska kollega.
    Vi handlar i hela norden och ibland kan det hända att man får prata med en svensk eller norsk person när alla danska kundtjänstrepresentanter är upptagna i samtal.
    Detta för att ni ska vänta så lite som möjligt i samtalskö.
    Har du svårt att förstå granspråket kan du alltid bli uppringd av en dansk kollega vid ett senare tillfälle.
    Ånger och bytesrätt gäller i 14 dagar efter mottagandet.
    Och du har 2 års reklamationsrätt dvs rätt att då en ny men samma produkt om den gamla har gått slutat att fungera. (gäller ej fysiska skador)
    Men när det gäller en retur/reklamation, där vi inte kan skaffa beställd och defekt produkt igen, kan du självklart få pengarna tillbaka eller välja en annan produkt istället.

    Du får gärna kontakta vår kundtjänst och fråga efter Tilde så tar jag personligen hand om ditt ärende och hjälper dig gärna.

    Vänliga hälsningar, Tilde MyTrendyPhone

  • Utmärkt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Handlat många år hos dem. Lite allt möjligt och varit clubmedlem lika länge. I princip aldrig varit några problem. Så man blir ju förvånad att så många skriver hur mycket problem de har. Tänk så olika det kan vara.
    Nu sist beställde jag en ny mobil Samsung samt powerbank till densamma. Mobilen var restad och jag fick ett mail varje dag med uppgift om när den skulle komma in samt fråga om hur jag ville gå vidare med min order. Bra där.

    Powerbanken skickades direkt och har kommit fram. Det enda som är lite märkligt är att dom använder UPS vilket gjorde att jag måste vara hemma och ta emot orden. Då det var leverans ända fram till dörren. Det kan bli bökigt ifall man ej är hemma. För mig funkade det nu eftersom det är sommar och jag är hemma. Men annars vet jag inte faktiskt. Skulle nog föredra Schenker eller nåt.

    Slutsatsen är att jag fortsätter handla hos detta företag när dom har något särskilt jag behöver såsom mobiltillbehör eller skal, skydd etc till mobilen..
  • Hej Caroline och varmt tack för din underbara kommentar!

    Vi är grymt glada att är nöjd med servicen och dina köp hos oss.

    Du är alltid vällkomen åter och vi står alltid till din tjänst - och gör allt för att du ska känna dig som hemma när du handlar hos oss!

    Vänliga hälsningar, Tilde MyTrendyPhone

  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Nu förstår jag allas frustration. Skulle handla ett bluetooth headset med en rabattkod på 50kr som jag fick av dem via e-post. Trots att jag är inloggad så funkar inte koden.
    Dessutom så står det: 1 Club Trendy Medlemsrabatt 0,00 0,00, dvs. Club Trendy är bara bullshit. Har försökt att livechatta med dem men det var bara ett skämt, inget svar får man alls.
  • Hej Leffe och tack för ditt inlägg.

    Utan din mejladress, ordernummer eller kundnummer kan jag dessvärre inte hitta dig i systemet för att kolla upp ditt ärende och se vad exakt som har gått snett.
    Club trendy, som det står på hemsidan gäller och inräknas på alla produker som kostar under 1000kr och som inte redan är på rea:
    https://www.mytrendyphone.se/shop/b2blogin.html
    "* Club Trendy rabatten gäller endast för produkter och reparationer med ett pris under 1000 SEK som
    inte redan är rabatterade eller nedsatta.
    OBS! Det går endast att använda en rabattkod eller erbjudande per köptillfälle."
    Det går inte heller att kombinera olika rabatter, så det är antigen club trendy eller en rabattkod.
    50kr rabatt kod gäller i 72 timmar och endast för beställningar över 350kr.
    Rabatten gäller för samtliga produkter som kostar under 1000kr och gäller ej redan rabatterade produkter.
    Kanske din frustration och problem med rabattkoderna beror på någon av ovanstående anledningarna.
    Jag hoppas att du fick en förklaring och du är mest välkommen att kontakta oss om du skulle ha ytterligare frågor eller funderingar.

    Du når oss via telefon (0771-10 30 31), livechatt eller e-post: support@mytrendyphone.se (öppen från kl 8-22 vardagar och 10-18 på lördagar).

    Med vänlig hälsning
    Irina Bjern, Kundservicechef

  • Perfekt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Jag köpte en powerbank från aukley från den här företaget eftersom att de är en av de få som säljer den i Sverige. Mitt ärende hanterades mycket bra då jag fick hem varan snabbt (väntade 1dag) och i bra skick. I framtiden kommer jag absolut att fortsätta göra affärer med de :-))
  • Hej Maaxis!

    Tusen tack för ditt inlägg.
    Vår strävan och målsättning är att tillhandahålla bästa möjliga service till våra kunder, så det är skönt att höra att du är nöjd! Jag önskar dig en riktigt trevlig sommar.

    Hälsning, Tilde

  • Utmärkt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Helnöjd! Supersnabb frakt och fint Samsung originaltillbehör. Billigast på prisjakt. Fick paketet dagen efter. Inget att klaga på!
  • Hej mvts00 och stort tack för din positiva feedback.

    Alltid lika roligt att höra från kunder som är nöjda med våra produkter och snabb leverans.

    Vi finns här för dig om det finns något som vi kan hjälpa till med.

    Ha en fortsatt trevlig dag.

    Hälsning, Tilde

  • Dålig
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Beställde ett skärmskydd i glas som levererades med sprickor i. Då vill dom att jag ska betala frakten för att skicka tillbaka varan...blir billigare att slänga skräpet jag fick och gå någon annanstans. Får 2 stjärnor för att skyddet iaf kom fram
  • Hej Chrissoid.

    Tack för din kommentar här på Prisjakt.
    Vi ber naturligtvis om ursäkt för det inträffade, ibland sker det att paketen som vi skickar med är sköra och då det ligger ömtåligt glas inuti finns det naturligtvis en risk. Jag har redan innna påpekat detta för mina kollegor på lagret men det behövs tydligen förbättring.

    Vi ser till att kompensera dig för detta strul, så tveka inte att skicka ett mail till oss så ser jag till att du blir lite nöjdare med ditt köp. Du kan i mailet absolut skriva att du varit i kontakt med Max på prisjakt, så ser vi närmare på just ditt fall.

    Du får gärna kontakta oss om det finns något som vi kan hjälpa till med.

    Du når oss via:
    Telefon: 0771-10 30 30
    Epost: support@mytrendyphone.se
    Livechatt: www.mytrendyphone.se

    Vi finns tillgängliga för dig vardagar: 08:00 - 22:00 och lördagar: 10:00 - 18:00.

    Max MTP

  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    De skickar för det första fel varor när de levererar. Sen tar de inte ansvar för upphämtning av varorna. Och skickar inte den rätta varan så man har den så fort som möjligt. Tjuvar kallas detta.
  • Hej menks.

    Vi är ledsna att du tycker såhär, naturligtvis skickar vi inte fel varor. Det kan handla om en felbeställning eller en felleverans, som vi naturligtvis ska ta ansvar för. Vi är ett seriöst företag som skickar ut tusentals ordrar varje dag, och vi är inga "tjuvar".

    Jag kan inte gå in på detalj i just ditt fall, då jag inte vet ordernumret.

    Du får gärna kontakta oss om det finns något som vi kan hjälpa till med.

    Du når oss via:
    Telefon: 0771-10 30 30
    Epost: support@mytrendyphone.se
    Livechatt: www.mytrendyphone.se

    Vi finns tillgängliga för dig vardagar: 08:00 - 22:00 och lördagar: 10:00 - 18:00.

    Hälsningar, Tilde MyTrendyPhone