Kategorier
Prisjakt
g
gorillapa

8 omdömen

Usel
5 månader sedan
Svarar inte på mail angående reklamationer
S
Suck

4 omdömen

Utmärkt
10 månader sedan
Köpte massa grejor av dem. Fick direkt lite rabatt plus ett bra bemötande från en kille som jobbar som försäljare. Han heter Anil. Fin, kunnig och serviceinriktad en. Deras chef en kvinnlig sådan var ännu bättre. Kände mig välkommen att handla igen och igen. Kul affär. Tummen upp. //En halvgammal kräsen nybörjare :)
f
flaektrem

1 omdöme

Usel
ett år sedan
Riktigt dåligt bemött av kundtjänst. Svarar inte på mail ang produktfrågor eller orderfrågor. När man väl får ett svar efter påtryckningar (i mitt fall en fråga om restnoterad produkt) så svarar man att "produkten har precis kommit in på lager och vi skickar den omgående". Fem arbetsdagar senare har varan ännu inte dykt upp och jag mailar återigen och ber om försändelse ID. Då svarar man "vi skickar dina saker direkt, du har den i postlådan innan helgen". Ja visst, det återstår att se eller om dom ska skicka mina grejer en tredje gång. Vidrig kundtjänst! Usch fyfan sånt här blir jag vansinnig på.
d
deznorth

5 omdömen

Dålig
ett år sedan
Svarar inte på email om order. Skickar inter order förr än flera veckor efter betald beställning. Ganska dålig upplevelse av en butik helt enkelt.
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
2 år sedan
Bra butik. Köpte en Raven EU series blowback airsoft men blev besviken två gånger i rad. Den tredje gången så gick jag till butiken och blev då bra kompenserad med en annan pistol i hög kvalitét.
Usel
2 år sedan
Beställde två par byxor. Fick mail att storlekarna var slut och om jag ville ha 10 kg mer varianten som "bara skulle vara större i midjan" får hem paketet och där är endast ett par byxor när jag betalt för två. Byxorna är alldeles för stora inte bara i midjan utan även i benen. Ringer dit och får inte ens en retursedel så måste betala frakten själv. Bedrägeri och lögner är vad Garderoben sysslar med.
j
jaysun

30 omdömen

Usel
2 år sedan
Jag hade läst i tidigare kommentarer att lagerantalet inte alltid stämmer så för att vara säker så mailade jag (som tur var). Det visade sig att de hade slut storlekar fastän det på sidan stod att det hade alla inne. Blev ingen affär.
E
ErikNR2

43 omdömen

Utmärkt
2 år sedan
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------- NOTIS/UPPDATERING 190104: Deras system hur personnummer används ska ha ändrats enligt butiken själv efter att jag kontaktade butiken. Personnummer ska INTE längre skickas via bekräftelsemejl. Jag lämnar kvar detta då jag känner att företaget agerat korrekt och mycket snabbt för att avhjälpa situationen över jul och nyår och jag ser detta som ett plus i slutändan. Ändrar betyget från 7 till 10. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Beställde ett par byxor från Garderoben; jag fick tipset från en kompis så jag bortsåg från alla negativa recensioner. Jag lade beställningen kvällen den 10:e, byxorna skickades den 11:e och de fanns att hämta hos DHLs utlämningsställe den 12:e. Med andra ord var det en snabb leverans, en arbetsdag med tanke på att beställningen lades sent på kvällen den 10:e. Det var dessutom en reavara och när jag lagt min beställning kollade jag direkt efter om det fanns några extra kvar i saldot. De var dock slutsålda vilket antagligen innebär att jag beställde det sista paret och att deras lagersaldo uppdateras väldigt ofta. Något som även det är positivt förstås. Det kan visserligen vara en ren händelse också men sammantaget ter det sig positivt. Det enda negativa jag kan nämna är att man måste uppge personnummer när man registrerar sig, oavsett om man köper byxor eller eller bössor. Det värsta VAR dock att personnumret SKICKADES via det bekräftelsemejl man får vid registrering, med adresser och allt annat. (Detta är, som jag skriver i notisen ovan inte längre fallet enligt butiken själv efter 190104.) Inte särskilt säkert och helt onödigt. Jag kontaktade kundservice gällande detta och de sa att de skulle ändra på detta och 22 dagar senare ska systemet ändrats. (Detta var mellan den 14:e december och 4:e januari (2019), alltså under jul/nyår. Under omständigheterna bra jobbat alltså.
Betyg köpupplevelse
2.7OK
2 omdömen

Om butiken

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.

Betalningsalternativ

KlarnaSwishVisaMasterCard
  • Kortbetalning
  • Faktura
  • Avbetalning
  • Postförskott
  • Direktbetalning
  • Förskottsbetalning
  • SMS-betalning
  • Bitcoin
  • Betalning via telefonräkning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

www.garderoben.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Garderoben Sweden AB

Organisationsnr: 556960-3094

Information hos allabolag.se