Prisjakt
Annons
Nutri.se
  • ✓NOGA UTVALT SORTIMENT
  • ✓BETALA VIA KLARNA
  • ✓SNABBA LEVERANSER
2.4OK
5 betyg (senaste året)

Skrivna omdömen

Betyg äldre än ett år inkluderas inte i snittbetyget.

Skrivna butiksomdömen

N
Nutri.se
1 omdöme
OK10 dagar sedan

Jag har beställt och kontaktat dem två omgångar, senast idag, med avseende på Mecenatrabatten som inte fungerat att aktiveras. Båda gångerna har det varit kopplat till en noreply-adress som inte tar emot mail, så jag har missat rabatten båda gångerna. Det borde vara enkelt att hitta rätt kontaktuppgifter till Nutri, men det är verkligen inte så. Jag skrev till dem på Instagram och fick då besked om att man istället ska kontakta dem på en annan mailadress: [email protected]. Nu får vi se och hoppas att de svarar och ger mig min studentrabatt.

F
Frida
1 omdöme
UselRedigerades 23 dagar sedan

Jag har skrivit 2 mindre positiva omdömen om företaget Nutri efter köp från deras hemsida. Båda gångerna har jag blivit erbjuden kompensation för att ta bort mitt inlägg/omdöme. Första gången tog jag bort omdömet, dumt kanske?!, och beställde för summan som jag fick efter att någon kontaktat mig från företaget. Order o leverans nummer 2 tog dock närmare två veckor fast det stod 7-10 dagar. Ingen uppdatering och jag trodde att paketet gått förlorat samt att en av produkterna (totalt 3) var trasig. Skrev återigen ett dåligt omdöme o det dröjde inte lång tid innan jag fick mail om kompensation mot att jag tog bort mitt omdöme. Ifrågasatte då detta, i mitt tycke, märkliga beteende. Skrev att jag inte var ute efter någon kompensation eller ersättning utan att jag ville uppmärksamma företaget på det som jag inte tyckte fungerade. Ytterligare en sak som föreföll sig konstig var att mailen inte var undertecknade med ett namn, varken riktigt eller påhittat. Frågade vid ett tillfälle vem jag skrev med men inget svar. Företaget känns väldigt oseriöst och deras betyg känns otroligt missvisande. Rekommenderar INTE. Produkterna som saluförs kan du hitta på andra ställen så köp inte härifrån är mitt tips!

Nutri.se svarar:2025-05-30
Hej Frida Stahlin, Tack för att du hör av dig. Vi vill börja med att tydligt klargöra att vi aldrig har krävt att ett omdöme ska tas bort i utbyte mot kompensation. Det är varken en policy vi har eller något vi uppmanar till, och det du beskriver är ett missförstånd. Vår intention har enbart varit att bemöta ditt missnöje och erbjuda en lösning som en del av vår kundservice. Vi ser också ett återkommande mönster där du, efter varje beställning, lämnar ett negativt omdöme och därefter tackar ja till kompensation. Vi vill även påpeka att du för dina tre senaste beställningar har fått tillbaka hela ordervärdet i form av presentkort och ersättningar, vilket innebär att du i praktiken inte har betalat något för dessa beställningar. Vi kommer inte att erbjuda ytterligare kompensation framöver, eftersom vi bedömer att detta har satts i system. Vi beklagar att du är missnöjd, men vill samtidigt vara tydliga med att vi behandlar alla kunder rättvist och förväntar oss samma respekt tillbaka. Vänliga hälsningar, Nutri
K
Kevin
1 omdöme
Utmärkt7 månader sedan

Snabb leverans! Mycket nöjd.

Nutri.se svarar:2025-05-30
Hej, Tack för ditt fina omdöme! Vi är glada att du är nöjd med både leveransen och din upplevelse hos oss. Varmt välkommen tillbaka till Nutri.se! Vänliga hälsningar, Teamet på Nutri.se
J
Jim P
1 omdöme
UselRedigerades 7 månader sedan

Jag beställde en produkt för 290 kr, men den blev försenad med posten. Eftersom jag var bortrest kunde jag inte hämta ut den i tid. Enligt företagets villkor tillkommer en avgift på 250 kr för ej uthämtade varor, oavsett produktens värde. När jag kontaktade dem angående förseningen bemöttes jag på ett otrevligt och kallt sätt. Jag känner mig lurad och upplever deras agerande som bedrägligt. Jag har nu valt att anmäla detta till Konsumentverket.

Nutri.se svarar:2025-05-30
Hej, Vi beklagar att du upplevt situationen som negativ. Vi vill förtydliga att en avgift på 250 kr för ej uthämtade paket tillämpas för att täcka våra faktiska kostnader för frakt, returfrakt och hantering. Denna avgift framgår tydligt både på varje produktsida samt i våra köpvillkor, som måste godkännas vid köp. Vi har förståelse för att oförutsedda omständigheter som förseningar och resor kan uppstå, men eftersom paket som inte hämtas ut returneras automatiskt till oss av transportören, medför detta en kostnad för oss som vi tyvärr inte kan stå för. Vi beklagar om vårt bemötande upplevdes som otrevligt – det är aldrig vår avsikt. Vi strävar alltid efter att hantera kundärenden sakligt och korrekt utifrån våra villkor. Vänliga hälsningar, Nutri
N
Notis
19 omdömen
Dålig10 månader sedan

Köpte fyra burkar omega-3 till ett tokigt bra pris. Stod inget om kort datum eller liknande. Ena burken var flera månader gammal, de övriga tre saknade både bäst före och batchnummer! Uppenbart fel vid tillverkningen och därför rea, men är det ens lagligt? Oerhört dålig kontroll av Nutri. Eftersom jag fick pengarna tbx (efter att ha returnerat burkarna) får de ändå 2/5 i betyg.

Nutri.se svarar:2025-05-30
Hej, Tack för att du delar din upplevelse. Vi vill börja med att beklaga att vissa av burkarna du mottog saknade märkning – det ska självklart inte förekomma och vi har tagit detta vidare till vår leverantör för utredning. Vi rear regelbundet ut produkter med kortare bäst före-datum, och dessa är alltid tydligt markerade med information både i produktnamnet och i produktbeskrivningen på vår hemsida. Syftet är att erbjuda bra produkter till reducerat pris för kunder som vill använda dem inom rimlig tid. Vi säljer inte produkter med tillverkningsfel medvetet, och det är viktigt för oss att all försäljning sker i enlighet med gällande livsmedelslagstiftning. Vi är glada att vi kunde lösa situationen genom retur och återbetalning, och tackar för att du ändå tog dig tid att lämna ett nyanserat omdöme. Vänliga hälsningar, Nutri.se
P
Patrik Andersson
107 omdömen
Utmärkt2 år sedan

Inga konstigheter, skickade dagen efter jag beställde, fick inom 2 dagar.

Nutri.se svarar:2025-05-30
Hej, Stort tack för din positiva återkoppling! Vi är glada att höra att din beställning levererades snabbt och smidigt – precis så vill vi att det ska fungera. Välkommen åter till Nutri.se! Vänliga hälsningar, Teamet på Nutri.se
Gästanvändare
Usel2 år sedan

Väldigt lång leveranstid samt fick en produkt kort bäst före datum som inte ens täcker förbrukningstiden

Nutri.se svarar:2025-05-30
Hej, Tack för din feedback. Vi beklagar att leveransen tog längre tid än förväntat och att du mottog en produkt med kort bäst före-datum. När det gäller produkter med kort datum rear vi ut dessa till nedsatt pris, och det framgår alltid tydligt både i produktnamnet och i beskrivningen på produktsidan. Vi förstår dock att det kan upplevas som missvisande om man inte noterat informationen vid köptillfället. Om du fått en produkt där bäst före-datumet inte rimligen täcker normal förbrukningstid, är du alltid välkommen att kontakta vår kundtjänst så hjälper vi dig att hitta en lösning. Vänliga hälsningar, Nutri.se

Om butiken

Nutri.se

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

KlarnaSwishAmerican ExpressVisaMasterCardDiners Club
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

nutri.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Bellazilla AB

Organisationsnr: 559127-4286

Information hos allabolag.se