(33)
Viktigt! Prisjakt listar enbart priser utan krav på medlemskap hos Vardagen.se, dvs de priser som är tillgängliga för alla. Medlem blir man genom att köpa en vara till medlemspris vilket innebär en löpande månadskostnad. Läs butikens information noga innan köp!
VARNING! När du genomför köpet godkänner du automatiskt att bli tillagd på en prenumeration (139 kr/månad) som “kan avslutas när som helst”, men som i praktiken är OMÖJLIG att säga upp själv. Det finns inget alternativ för att avsluta prenumerationen på hemsidan. Alternativet existerar helt enkelt inte i användargränssnittet. I FAQ:n står det att du ska kontakta dem via telefonnummer och e-postadress som är lätta att hitta och synliga. Men de svarar aldrig. E-post får aldrig något svar. Jag har suttit i telefonkö två gånger i tre timmar (och de sista två timmarna som nummer 1 i kön…) och de svarade aldrig. Sakerna jag ursprungligen beställde kom i tid och utan problem, men hela sidan känns som en bluff – de lockar med låga priser kombinerat med en prenumeration som är OMÖJLIG att avsluta. Min lösning blev att spärra och avsluta det kreditkort jag använde vid köpet, eftersom det är omöjligt att få kontakt med dem.
Jag har också plötsligt blivit debiterad medlemsavgift tre dagar på raken 31/3-2/4 2025(!) 3 x 139kr Nu när jag tittar efter så ser jag att vardagen.se totalt debiterat mig månadsavgift för över 2200kr för ett köp på 60kr i 2022. Finns det fler som råkat ut för detta? Skall vi ta hjäp av konsumentombudsmannen och kräva pengarna tilllbaka? Skriv i chatten.
Jag köpte hårprodukter i juli 2023. Månaden efter avslutade jag medlemskapet. 28/2, 15/3, 31/3, 1/4, 2/4 i år drog de plötsligt 139 kr per gång. Totalt nästan 700 kr. Detta innan jag upptäckte tilltaget och spärrade mitt kort. Riktigt tråkigt och jag får bara konstiga undvikande svar när jag mejlar deras s k Kundservice om detta. När jag till slut krävde svar från någon slags chef och hotade med polisanmälan fick jag inget svar alls.
Köpte en kräm 2023 sagt upp medlemskap efteråt och nu 2025 har de debiterad min konto i 4 dag i rad. Akta er för att handla på vardagen.se. Rena bedrägeri
Katastrof! 21 april gjorde jag en beställning. Idag, 29 juli, har jag ännu inte fått någon leverans. De skyller på deras lager och de skyller på Shippii men de tar inget ansvar för att kunden kommer emellan. Inte har jag fått pengarna tillbaka heller. SKANDAL
Trustly beställd vänta nu 6 veckor om levers och får endast töstande Information. Skuld skjuts upp till leveranstjänsten bring som påstås innehar paketen. Ha ha ha … gått ingen pengar tillbaka
Dålig hemsida som aldrig blir klar samt utskick till mejl om varor som inte stämmer.
Det går absolut inte lita på leveranstiderna trots att det står att den finns i lager. Vi fick till slut produkten så det var väl bra, men fick vänta dubbelt så länge mot vad det stod på hemsidan.
De lurar in en till att betala en avgift varje månad då de inte är tillräckligt tydliga.
Butiken finns i Danmark. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Fullständigt firmanamn: Group Logistic ApS
Organisationsnr: 42805858