Prisjakt
Annons
Emma
  • 100 nätters provsömn
  • Fri frakt och retur
  • 10 års garanti
2.1OK
4 omdömen
Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
J
Jonas Nygren
1 omdöme
Usel4 dagar sedan

Har försökt att komma i kontakt med företaget angående frågor om en speciell produkt (Emma Airgrid-madrass), men inget svar trots upprepade försök. Nu har kampanjen ni hade gått ut och varan säljs igen till ordinarie pris. Värdelöst!

E
Eki
1 omdöme
Usel3 månader sedan

Jättedålig kundupplevelse. När ingen hör av sig, ingen leverans och trots flertalet mail, får man en känsla av att ha blivit lurad på en stor summa pengar.

Gästanvändare
UselRedigerades 6 månader sedan

Helt klart den sämsta köpupplevelsen jag någonsin varit med om. Vi beställde en säng för flera månader sedan, det enda som kom var en bäddmadrass. Det gick inte att nå företaget på telefon, vi har skrivit otaliga mail, som besvarades sporadiskt med vaga besked om att "delar saknas" och att de ska "återkommaed närmare besked", vilket inte har skett. Företaget har dock mage att ställa faktura till oss! Vi har bestridit den, men fortfarande ingen respons till oss. Avråder all kontakt med detta oseriösa företag!

v
vishap
12 omdömen
Utmärktett år sedan

Snabbare leverans än angivet och problemfri beställning via Klarna.

Gästanvändare
Uselett år sedan

Kundtjänst är helt ovilliga att hjälpa till och låter hellre paket gå i retur istället för att låta bli att skicka dem.

j
jesperk68
4 omdömen
Usel2 år sedan

Jag köpte och betalade en säng på lager den 8. september och sedan har Emma ändrat leveranstiden 5 gångar och jag har fortfarande inte fått sängen. Nu nekar dem att annullera orden och at återbetala betalningen på sängen. Dem säger att ”det är för sent i processen”, detta trots att dem samtidigt upplyser att sängen är kvar på lagret och förväntat leverans nu är 18-23 November, vilket är minimum 14 dager från i dag. Dem vill att jag ska neka att ta emot sängen och när den kommer retur till deras lager då kan de återbetala. Efter att dem har ändrat leveransdatumet 5 gångar tvivlar jag på att det någonsin kommer att hända. Förloppet steg för steg: 1) När jag köpte sängen den 8. september informerade Emma om att den var på lager med leverans 19-30 september men den kom aldrig trots att den var på lager. 2) Den 6. oktober skickade Emma et mail där dem informerade om at ”Din beställning har nu skickats från vårt lager… Det tar vanligtvis 2-3 3) arbetsdagar tills den blir levererad” men den kom aldrig. 4) Den 11. oktober lovade Emma att sängen skulle levereras 20-27 oktober – men den kom aldrig. 5) Den 31. Oktober skrev Emma ”Ditt fodral ligger just nu på lagret i väntan på att bli packad och skickat till dig” och estimerade leverans 3-8 november – det klarade dem heller inte av, även om den ”ligger på lagret” 6) Den 3. november informerade Emma om försening nummer 5. Dem förväntar nu leverans 18-23 november…tänker inte att den kommer då heller… 7) I dag, den 4. november, har jag skrivet och annullerat ordern och bet dem återbetala min betalning, men dem nekar som beskrivet ovanför.

Om butiken

Emma

Butiken finns i Tyskland. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

www.emma.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: EMMA MATRATZEN GMBH

Organisationsnr: 502080-3853

Information hos allabolag.se