Prisjakt
  • Teleco

    (9)

  • se
2.4OK
3 omdömen
Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
Gästanvändare
UtmärktRedigerades 6 månader sedan

Bra bemötande bra villkor, du kan behålla gamla numret både vid in och utringning vilket Telia inte klarar samt 50kr billigare, att behålla gamla telefonerna och ha telefondosa, så ringer man över mobilnätet via telefonjacket, all personal är utbildad och du bollas inte runt. En månads fri prövotid, funkar lite annorlunda med finesserna. Men då är det bara ringa Telecom och ditt gamla nummer syns även när du ringer vänner, det har inte Telia klarat.

Gästanvändare
UselRedigerades 7 månader sedan

Det här måste vara det största skämtföretaget jag någonsin stött på. Min pappa tecknade och låste sig på ett abonnemang som är helt jävla värdelöst. Han kan inte ringa eller ta emot samtal, OAVSETT vart han är. Företaget är totalt ignorant mot detta och hänvisar enbart till bindningstiden. Här prioriteras INTE nöjda och återkommande kunder, utan man lurar på äldre människor ett abonnemang med bindningstid som är helt obrukbart. Att ens snacka om att det kan vara sämre täckning på vissa ställen är inte ens aktuellt, för oavsett vart fan man befinner sig så funkar det INTE. Ni borde innerligt skämmas för hur ni behandlar era kunder, speciellt äldre som är godtrogna och lyssnar på er. Fyfan, att ni inte är svartlistade redan är ett jävla mirakel.

Gästanvändare
UselRedigerades ett år sedan

Lurar folk, speciellt äldre. Abonnemanget fungerar inte att ringa med. Allmänt otrevliga och skyller ifrån sig allt ansvar.

Gästanvändare
Usel2 år sedan

Så dåligt Dålig teckning.o en Dålig telefon fast man frågade om det var en bra telefon Och så klart var det ju det

Teleco svarar:2022-07-19
Hej, Jag vill börja med att beklaga att du fått en dålig upplevelse gällande båda täckning och telefonen. Om en telefon är bra eller inte är såklart subjektivt men det är såklart intressant för oss att höra vilken telefon du beställt och vad du upplevde problemen var? Gällande täckningen så använder vi Tele2s nät. Det är ett prisbelönt nät men tyvärr finns det såklart zoner med skuggad täckning - precis som med alla telebolag. Du är varmt välkommen att höra av dig till oss på [email protected] så ska vi försöka hjälpa dig. Med vänliga hälsningar, Teleco Support
Gästanvändare
Usel2 år sedan

Riktigt dåligt. Påstod att det var samma täckning som telia men absolut inte. Eftersom jag befinner mig ofta i husvagnen så frågade jag särskilt. Upplyste heller inte att det inte är fri surf på sociala medier så surfen tar slut snabbt. Förstod att jag blev lurad. Rekommenderar ingen att ta detta...

Teleco svarar:2022-07-19
Hej, Beklagar att du upplevt att du fått felaktig information. Precis som du själv nämner så skriver vi ingenstans att det skulle vara fri surf på sociala medier. Det är tyvärr inte möjligt för oss att specificera allt som inte ingår i ett abonnemang. Ingenstans på vår hemsida finns det något som ens antyder att vi skulle använda Telias nät, däremot är det tydligt att vi använder Tele2s nät. Du får gärna maila oss på [email protected] med dina synpunkter så ska vi se om det finns något vi kan göra. Med vänliga hälsningar, Teleco Support
Gästanvändare
Utmärkt3 år sedan

Teleco har överraskat mig på deras service och ärlighet . Jag handlade hus Teleco en mobil Samsung galaxy A52 5G var billigaste i prisjakt och snabbaste på leveransen mindre än 2 dagar.Tack Teleco

Gästanvändare
Usel3 år sedan

Fick ingen orderbekräftelse. Bara ett kvitto på att det var betalt, men inte vad jag hade betalt! Mobilen kom aldrig, ringde efter 1,5 vecka. Verkade som min beställning kommit bort. Men det skulle killen ordna på en gång. Väntade ett antal dagar till och ringde igen. Då lovades jag att mobilen skulle skickas som express. Två dagar senare kom den. Mobilen skulle levererats mellan 3-5 arbetsdagar men icke. Fick intrycket av att båda killarna jag pratade med var väldigt osäkra och inte riktigt visste vad som hänt. Obehagligt att betalt 2750 kr och inte få nån orderbektäftelse. Misstänkte att jag kunde få vad som helst men inte Mobilen jag beställt.

Teleco svarar:2021-06-24
Jag vill börja med att beklaga din upplevelse och att du fick vänta så länge. Tyvärr var det en bugg i kommunikationen med kortbetalningstjänsten som gjorde att din order inte markerades som betald. Vi arbetar på att lösa problemet och under tiden håller vi utkik så andra kunder inte upplever samma problem.
Gästanvändare
Dålig3 år sedan

Jag beställde och betalade, leveranstid uppgavs till 2-3 dagar. Efter en vecka ringer jag support, de hade missat att skicka min beställning. Efter det gick det fort, paketet anlände dagen efter.

Gästanvändare
Utmärkt3 år sedan

Samtlig kommuikation både via telefon samt mail är SÅ proffigt, omtänksamt och vänligt! Så en SOR och VARM eloge till er "Teleco"!

Om butiken

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

VisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Teleco Mobile AB

Organisationsnr: 556820-4126