(58)
Det gick snabbt och smidigt att handla hos er, snabb leverans med. Jag är mycket nöjd med min beställning från er. Mvh Marie Jansson Norrköping
Beställde en tisdag och den levererades på en måndag. Något lång tid men det berodde på PostNord. Laddaren funkar utmärkt. Thomas
Enkelt att beställa. Beställning kom i brevlåda inom några dagar. Och bäst av allt jag är jättenöjd med fina fodral.
Köpte ett Fitbit-armband som gav mig kliande vätskande hudutslag. Kontaktade kundtjänst som meddelade att det "blir svårt att hjälpa till om vi inte vet vilket ämne huden reagerar på" och att det bara är extremt känsliga nickelallergiker som reagerar samt att dessa "kontaktar oss innan de beställer". Eftersom att de inte kunde se något fel på armbandet kunde jag alltså inte reklamera bandet. Tycker att Techhusets motivering är väldigt konstig då en kund på förhand litar på att produkten är funktionsduglig. Eftersom att jag använt bandet så kan jag ju heller inte skicka tillbaka bandet (ångerrätt/öppet köp). Jag har ingen uttalad nickelallergi (har reagerat på något smycke men använder dagligen "oäkta" smycken) och förväntar mig inte att få utslag. Om en produkt orsakar kliande och vätskande sår så tycker jag att man som företag ska vara mer tillmötesgående!
Vi är väldigt nöjda .
Fick min beställning dagen efter jag beställde och skalen var bra kvalitet!
Snabbt och enkelt kanon.
Snabb leverans och bra produkt
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.
Fullständigt firmanamn: SweITech AB
Organisationsnr: 559169-1836
Information hos allabolag.se