DataNova ServicePoint
  • Personlig Service
  • Samma pris online som i butik
  • Funnits sedan 1992
Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
13 dagar sedan

Varning! De annonserade ut en datorskärm till försäljning. Jag beställde det eftersom priset var bra. Som jag misstänkte var det en bluff. Något konstigt marknadsföringssätt. De skrev och sa att det var fel pris. Säker? Vem gör det..? Nu har de mina företagsuppgifter och kreditkortsuppgifter. Var försiktig om du använder det här företaget.

DataNova ServicePoint svarar:2022-08-03
Hej! Vi vill beklaga att du har haft en dålig upplevelse vid ditt köp. I detta fallet hade ett felaktigt pris dykt upp på hemsidan. Detta var inget vi kunde styra över då det var vår leverantör som angav fel info i sin prisfil. Det är inte ofta det händer men just denna gången var det så. Vi har i våra försäljningsvillkor skrivit att fel pris eller lagersaldo kan dyka upp. Du kan läsa de fullständiga villkoren här: https://shop.datanova.se/villkor Man förbinder sig absolut inte att köpa varan och vi betalade tillbaka hela beloppet till ditt kort. I enlighet med GDPR-reglerna så lagrar vi inga uppgifter. Man behöver inte vara orolig över att sina betaluppgifter skall missbrukas. Vi hoppas att du hittar varan som du sökte någon annanstans och vi hälsar dig välkommen åter om du kan tänka dig att ge oss en ny chans i framtiden
Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
7 månader sedan

Alltid bra bemött ,de är hjälpsamma ,jag är väldigt nöjd . M.V.H. Anki

C
Carl-Johan F

2 omdömen

Utmärkt
7 månader sedan

Min order blev riktigt bra paketerad vilket är viktigt, samt kom snabbt iväg med posten. Jag är mycket nöjd med min produkt samt med Datanova. Ja jag kan tänka mig att beställa igen hos dom!

t
tobbehalle1

10 omdömen

OK
ett år sedan

Första och sista gången jag beställer här. Så här dålig info får inte en nätbutik ha 2021. Över en vecka från lagd order utan att höra ett ljud om beställningen.

DataNova ServicePoint svarar:2021-05-25
Hej Tobbe! Tack för din bedömning! Vi uppskattar att du påpekar de brister du upplevt gällande vår återkoppling. I ditt enskilda fall så försenades ordern p.g.a. sen leverans från vår leverantör, vi försöker göra vårt bästa med att vara tydliga med vad som finns i vårt lokala butikslager och vad som finns hos våra leverantörer dvs vårt "fjärrlager". Vi beklagar att din order tog så långt tid och ber återigen om ursäkt för den bristande återkopplingen. Vi hoppas att du vill återkomma och att vi får erbjuda dig våra varor igen så att vi får möjlighet att visa att vi kan bättre! Vi önskar dig en fin dag och en trevlig sommar!

Betyg köpupplevelse

3.4Bra
3 omdömen

Om butiken

DataNova ServicePoint

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.

Betalningsalternativ

SwishVisaMasterCard
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Avbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

Erbjuder installationsassistans på plats. Se butikens hemsida för info och eventuella regionala begränsningar.

shop.datanova.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Datanova Sweden AB

Organisationsnr: 556562-7600

Information hos allabolag.se