Kategorier
Prisjakt
PhoneHero
  • Noggrant funktionstestade
  • mobiler och surfplattor
  • med 6 mån garanti
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
20 dagar sedan
Omdömet är lämnat via butiken
Via butik
Ärliga och trevliga.
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
2 månader sedan
Omdömet är lämnat via butiken
Via butik
Bra service och snabb leverans.
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
2 månader sedan
Omdömet är lämnat via butiken
Via butik
Jag köpte en Iphone 8 plus klass A - kort leveranstid telefonen jag fick såg helt oanvänd ut - helt som en ny -Jag är mycket nöjd - högsta betyg från mig.  Paul Andersen
Widescreener
Widescreener

12 omdömen

Bra
4 månader sedan
Bra bemötande i butik på Odengatan om än lite oengagerat. Fick välja på flera modeller av iPhone XS utan stress. Telefonen funkar 100 så långt, ta i trä. Det enda som drar ned är laddaren som blir stekhet och inte känns helt säker.
Anonym användare
Anonym användare
Bra
5 månader sedan
Omdömet är lämnat via butiken
Via butik
Det gick snabbt och smidigt, rekommenderar starkt.
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
6 månader sedan
Omdömet är lämnat via butiken
Via butik
Jättebra service hos killarna på kundtjänst, trots att jag "strulade" själv med min beställning! Mycket trevligt bemötande!
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
6 månader sedan
Omdömet är lämnat via butiken
Via butik
De mobiltelefoner jag har köpt var som nya inga repor eller liknande fungerade utmärkt, paketering av mobiler var på utmärkt sätt. Underbar företag som bryr sig om sina kunder. Jag har rekommenderat företaget till flera av mina vänner.
M
Mr Vask

20 omdömen

Usel
7 månader sedan
Tar kraftigt avstånd från Phonehero! Det här är nog bland det sämsta jag varit med om när det gäller att köpa en produkt på nätet. Jag beställde en iPhone 8 plus i skick "A", som Phonehero kallar det. Leveransen var snabb och telefonen var välpackad och skyddad. Det estetiska skicket var väldigt bra. Skulle nog hålla med om att telefonen var i klass "A". Efter en laddning kontrollerar jag batterihälsan - 86%. Phonehero garanterar minst 85%. Det är okej, men hade hoppats på bättre än så. Jag uppdaterar telefonen till iOS14 och testar lite olika appar och inställningar. Allt fungerar fint. Känner på alla knappar och i slutet av mitt test väljer jag att för skoj skull kontrollera kamerorna. Tar för givet att de såklart ska fungera men är nyfiken på vad de kan leverera. BÅDA kamerorna är ur funktion. BÅDA visar bara en svart skärm. Det här får absolut inte hända. Jag ringer till Phonehero och förklarar att de har skickat en telefon med trasiga kameror och ber att få en retursedel. De ber om ursäkt och mejlar över en retursedel omedelbart. Jag understryker att jag INTE vill ha en annan telefon skickad till mig. Jag vill fundera hur jag ska göra och i så fall lägga en ny beställning vid ett senare tillfälle. Killen jag pratar med blir lite småsur men bekräftar och vi lägger på. Ungefär 1 vecka efter vårt samtal får jag ett sms där det står att jag har en vara från Phonehero att hämta ut hos ICA... Jag förstår direkt att de har skickat en annan telefon, precis i motsats vad vi kom överens om. Jag ringer till Phonehero och ber dem kontakta DHL så de kan återta produkten Phonehero har skickat. Jag ber dessutom Phonehero att makulera min faktura i Klarna. De ber om ursäkt igen och säger att de ska lösa problemet. Jag loggar in i Klarna-appen och pausar min faktura och väljer att varan är returnerad. Det går 1 vecka till och min faktura ligger fortfarande som pausad i Klarna-appen. Det är oklart om den vara de skickade till mig har kommit tillbaka till dem. I och med att jag inte har något spårnummer hos DHL kan jag inte kontrollera leveransen. Jag ringer Phonehero igen. När jag berättar att de fortfarande inte har makulerat min faktura säger de att de inte har fått tillbaka varan från DHL. Jag ber dem undersöka och ta reda på var varan är. En kille svarar att han kan se att "den är på väg in". Jag frågar när min faktura kommer att tas bort och han svarar ganska snabbt "idag". Varför inte bara erkänna att ni har missat detta? Jag loggar in i Klarna-appen på kvällen och ser att de har tagit bort summan för telefonen men inte fraktkostnaden som är 99 kr. Pulsen ökar och jag blir bara mer och mer irriterad och besviken. Varför ska jag stå för frakten när det är NI som har gjort bort er, om och om igen? Galet. Jag väljer ändå att betala den förbannade frakten så jag kan släppa hela ärendet. Orkar inte mer. Jag rekommenderar verkligen INTE Phonehero. Det spelar ingen roll hur trevlig man är i telefonen eller hur snabbt man kan leverera en vara. Att kontrollera och leverera produkter som överrensstämmer med beskrivningen är A och O. Att ha en bra och tydlig kommunikationen med kund, men också inom företaget, är oerhört viktigt. Sist men inte minst; att som säljare fullfölja ärendet och göra det man har kommit överens om tillsammans med kunden skapar förtroende som kanske bidrar till fler köp från samma företag i framtiden.
Betyg köpupplevelse
4.3Utmärkt
19 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(15)
(2)
(0)
(0)
(2)

Om butiken

PhoneHero

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.

Betalningsalternativ

KlarnaVisaMasterCard
  • Kortbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Avbetalning
  • Förskottsbetalning
  • SMS-betalning
  • Postförskott
  • Bitcoin
  • Betalning via telefonräkning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

www.phonehero.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Sandgren Electronics AB

Organisationsnr: 556839-9231

Information hos allabolag.se