2.4 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-06-28
Redigerades 2019-07-16
    Y
    Yamanu(6 omdömen)
    En tråkig upplevelse. Beställde en Globen Fireworks-lampa, varan kom enligt leveransbesked (7-9 arbetsdagar) men tyvärr var hela lampan i bitar. Ringer till Homeroom som svarar snabbt, ber en ta bilder på produkten (förståeligt) men tyvärr med ännu en besvikelse: Man kan inte skicka ut en ny på grund av att jag betalat med kort?! Självfallet skulle en ny beställning bli cirka 120 SEK dyrare (100 SEK rabattkod från att ta del av deras nyhetsbrev medräknad). Edit: Fick återbetalning cirka 10 dagar efter jag skickat in ärendet. Dock återbetalade de inte frakten så den fick jag kontakta dem igen vilket tog ytterligare några dagar att få svar på. För någon skum anledning ger de tillbaka frakten via SUS (Swedbank utbetalningservice), på 49 SEK. Det är en värdecheck man antingen löser in via Swedbank eller använder i vissa butiker, fast då tar de 40 SEK i inlösningsavgift. Tyvärr, går tillbaka till gamla Prisjakt och sänker till en stjärna i det gamla betyget, de förtjänar i nuläget inte ens en stjärna i nya Prisjakt.
    2019-06-14
      P
      Patricia(1 omdöme)
      RIKTIGT MISSNöJD! Precis allt gick fel , varorna var dock jätte fina men byte till annan adress gick inte, ingen hjälp vid retur och svar på mailen fick man efter flera dagar om inte längre. Beställer ofta varor på nätet och ibland har det skett misstag som att det skickas till fel adress (detta är en liten del av allt på denna hemsida) och då brukar företagen Fixa detta såsom man gör för att få nöjda kunder . Men på homeroom vart det absolut INGEN hjälp, vare sig det handlar om byte av adress till total nochanlans vid returer och samarbete med postnord och bring . Precis allt får man sköta själv och hänvisar att dom inte har med postnord att göra. Riktigt besviken och kommer ALDRIG handlar på homeroom igen . Vad jag kallar dålig service.
      2019-06-12
        M
        MISSNÖJD KUND(1 omdöme)
        Home Room ** VARNING ** Sämre kan det inte bli Beställde och betalde två bord 190514. Dagen efter Skickade jag ett mail och ville få verifierat att de verkligen kunde leverera. Svar: Självklart kommer vi att kunna leverera … Ny kontakt och svar 190523 att borden skulle levereras 190528. Inga bord kom och ny mailkontakt 190603 och ett antal telefonkontakter och inga svar. 190607 får vi svar ” Den har dessvärre makulerats på grund av att varorna var slut i lager, men det verkar som att de finns i lager igen! Vill du att vi lägger in ordern?” Svarar omgående ja. Ringer genast för säkerhetsskull efter som ärenden tar flera dagar att få svar på. Då finns inte det ena bordet. Ber att de tar bort ordern och betalar tillbaka pengarna som de haft i 3,5 vecka. De kan inte ta bort en order som de själva makulerat (!). De måste kontakta huvudkontoret. Måndag nytt samtal samma svar. Då får jag också svarpå mitt mail att de inte kan lägga en order men det visste jag eftersom jag ringde. Idag 5 dagar senare ligger ordern fortfarande kvar och ingen återkoppling. Nu efter över 4 veckor ingen återkoppling och inga pengar återbetalda. KAN DET BLI SÄMRE???
        2019-05-13
          S
          Siri(2 omdömen)
          Sämst. Beställde en matta för en månad sedan, kom snabbt upp att "din beställning är på väg" men sen dess har inget hänt. Svarar varken på mail eller på Facebook. Handla inte härifrån utan betala hellre en extra hundring och handla ifrån en seriös återförsäljare.
          2019-05-08
            m
            mikaelabjarve(1 omdöme)
            Köpte tre grejer och allt skickades i separata paket som kom med flera dagars mellanrum. En stor glödlampa jag köpte surrar och låter och var dessutom repig när jag fick den. Kommer inte beställa därifrån igen.
            2019-03-15
              M
              Maria(1 omdöme)
              Stort utbud! Bra priser! Köpte en matgrupp på kampanj - mycket nöjd :)
              2019-03-13
                H
                Helena(1 omdöme)
                Beställde ett par sammetsstolar som överträffade mina förväntningar, väldigt nöjd med mitt köp. Smidig betalning och bra leverans, kommer garanterat handla på Homeroom igen.
                2019-03-12
                  A
                  Annika(1 omdöme)
                  Enkelt att beställa och smidig och snabb hemleverans av mitt paket!