Prisjakt
Homeroom
  • Allt inom Heminredning
  • 100% klimatkompenserad frakt
  • Hemleverans från 99 kr
Anonym användare
Anonym användare
Usel
21 dagar sedan
Via butik
Väntar fortfarande på möbler som köptes i maj, hör av mig till dem men inget händer, inte ens ett svar…handla inte i denna butik
Homeroom svarar:2021-09-06
Hej, Tack för din recension! Vi ber så hemskt mycket om ursäkt för att du inte fått dina varor. Om du behöver ytterligare hjälp får du gärna kontakta oss via vår facebook-sida så att vi kan kika närmare på vad som hänt. Med vänlig hälsning, Homeroom teamet
Anonym användare
Anonym användare
Bra
25 dagar sedan
Via butik
Man kan hitta fina möbler här men ibland är priset högre än andra webbsidor. Jag har beställt från homeroom några ggr, och i detta fall att varan fanns i lagret det var leveransen mycket snabbt. Annars kan väntetid av leveransen blir ganska lång.
Anonym användare
Anonym användare
Usel
en månad sedan
Varför kan man ens välja faktura på eran hemsida? Min order makulerades och de bad mig att lägga ordern igen och betala med kort. Problemet är bara att de inte har 30% rabatt längre på varorna..
Homeroom svarar:2021-08-31
Hej, Tack för din recension! Du får gärna ta kontakt med vår kundservice så att vi kan reda ut vad som hänt i ditt fall och varför du inte kan välja faktura som betalsätt. Vi hjälper dig givetvis även med frågor kring rabatten på varorna. Med vänlig hälsning, Homeroom teamet
Anonym användare
Anonym användare
Usel
en månad sedan
Via butik
Undrar om denna butik existerar eller om det är fake. Köpte 2 solstolar i maj, hört av mig flera gånger men ingen återkoppling.
Homeroom svarar:2021-08-24
Hej, Tack för din recension! Jättetråkigt att höra, vi ber verkligen om ursäkt för detta och självklart ska du få den hjälp du behöver. Du är varmt välkommen att kontakta oss via vår Facebook-sida så att vi ka kika närmre på detta. Med vänlig hälsning, Homeroom teamet
Anonym användare
Anonym användare
Usel
2 månader sedan
Tror inte att ni överhuvudtaget bryr er om era kunder. Ett samtal och det hade varit löst. Nu skall jag betala en bänk som är skada plus en ny. Därefter skall jag få tillbaka mina pengar??
Homeroom svarar:2021-08-03
Hej, Tack för din recension! Så tråkigt att du inte känner dig nöjd över hur vi hanterat ditt ärende. Om det finns något vi kan göra för dig är du varmt välkommen att ta kontakt med oss via vår Facebook-sida. Med vänlig hälsning, Homeroom teamet
Anonym användare
Anonym användare
Usel
2 månader sedan
Via butik
Skadade möbler vid ankomsten några kolli kom i tid. Fast att få nya p g a var i stort sett omöjligt tog upp till 4 veckor!Därefter började en otrolig irriterande mailkonversation med reklamationsavdelningen. Ett tips till företaget är att någon ringer upp när det inte går att lösa per mail väldigt mycket personer inblandade. Köper aldrig mer något av Homeroom.
Homeroom svarar:2021-08-02
Hej, Tack för din recension! Vi är så ledsna över att du fått skadade kollin samt att det blivit krångligt att få ut nya delar. Vi tar med oss din feedback och ska självklart jobba på att förbättra vårt hanterande i dessa situationer. Med vänlig hälsning, Homeroom teamet
Anonym användare
Anonym användare
Bra
2 månader sedan
Via butik
Bra priser, utbud o leveranstid!
Anonym användare
Anonym användare
Usel
2 månader sedan
Via butik
Felaktig leverensadress, extrapåslag fraktavgift, ingen hjälp alls att få produkten till rätt adress, bland det sämsta jag varit med om, köper aldrig mer genom detta företag!
Homeroom svarar:2021-07-30
Hej, Tack för din recension! Det är väldigt tråkigt att du inte fått den hjälp av oss som du behövt. Vi tar feedbacken framåt så att du kan få en bättre upplevelse i framtiden. Med vänlig hälsning Homeroom teamet
Betyg köpupplevelse
2.1OK
60 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(9)
(7)
(1)
(7)
(36)

Om butiken

Homeroom

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.

Betalningsalternativ

VisaMasterCard
  • Kortbetalning
  • Faktura
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Förskottsbetalning
  • SMS-betalning
  • Postförskott
  • Bitcoin
  • Betalning via telefonräkning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

www.homeroom.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Ellos AB

Organisationsnr: 556044-0264

Information hos allabolag.se