2.1 / 5
(31 omdömen)
5
(8)4
(2)3
(0)2
(3)1
(18)
Sorterat efter datum
2020-07-30
Ringde för att försäkra mig om att få leverans direkt till egen ytterdörr som det stod på annonssidan. Det kunde jag vara säker på enl kundtjänst på Homeroom. Det stämde inte utan jag fick be chauffören om att få hjälp i olika etapper till dörren. Över gård, in i hiss, en halv trappa ner och sedan sträckan till dörren. Han blev riktigt ilsken och visst som han hela tiden upprepa så skulle jag förstå honom osv. Han hade hjälpt mig så mycket. Javisst! Men så här får det inte gå till. Hade aldrig beställt genom Homeroom om jag visste att de inte var att lita på och kommer heller aldrig göra det. Att bara svara att någon suttit i kundtjänst som inte vetat om fakta håller inte. Varför har man då betalt för att sitta där? Det är ju falsk marknadsföring man ägnar sig åt. Nu hoppas jag bara att skåpet är ok då Clas fixare kommer för att montera ihop det.
Homeroom svarar:2020-07-31
Hej! Tack för din recension. Vi beklagar starkt att det någonstans har brustit i kommunikationen tillsammans med vår kundtjänst medarbetare. Detta är givetvis något som vi skall ha koll på åt våra kunder och därmed är detta en tilläggs tjänst som man skall kunna välja som kund. Vi är ledsna över att det har blivit såhär fel men är glada över att vi har så fina medarbetare på leveransfirman som hjälpte dig. Med vänlig hälsning / Homeroom team
2020-07-22
Väldigt bra service
2020-07-19
För lång leverans - nu 10 dagar sedan beställning Dålig kommunikation med Er. Skulle helst vilja avbeställa
Homeroom svarar:2020-07-20
Hej! Tack för din recension och beklagar så mycket om du inte har fått den hjälpen du behövde från kundservice! Har du en möjlighet att skicka ett privat meddelande till oss på Facebook så ska vi självklart hjälpa dig vidare? Med vänliga hälsningar, Homeroom team
2020-07-13
Det gick inte att bestämma vart man ville ha utkörning om man använde viss betalningstjänst. Och det fanns inget sätt att göra ändring hos kundtjänst då man saknar systemstöd. Dessutom orimlig väntetid i telefonkö.
Homeroom svarar:2020-07-14
Hej! Tack för din recension! Tråkigt att höra att kundservice inte kunde hjälpa dig i ditt ärende. Tyvärr är det så att leverans till valfri adress inte stöds av alla betalsätt, vi förmodar att det är här du har fått problem och det beklagar vi självklart! Med vänliga hälsningar, Homeroom team
2020-07-10
Supernöjd med varan o leverans
2020-07-06
Tagit väldigt lång tid, ingen har hört av sig om leveransdag och fortfarande inte fått min vara...
Homeroom svarar:2020-07-07
Hej! Tack för din recension! Och beklagar så mycket att du inte har fått din leverans. Har du möjlighet att skicka ett privat meddelande till oss på Facebook så ska vi självklart hjälpa dig vidare? Med vänliga hälsningar, Homeroom team
2020-06-23
Smidigt och enkelt 😍
2020-06-18
7 veckors leverans!
Homeroom svarar:2020-06-22
Hej! Tack för din recension. Vi beklagar den långa leveranstiden som kan uppkomma vid köp på specifika produkter. Dessvärre så är det denna tid som det för oss tar att få produkter ifrån leverantör för att sedan frakta vidare till våra kunder. Vi tackar och tar med oss din feedback för att vidare kunna se över alternativa förslag. Önskar dig en strålande ny vecka. Med vänliga hälsningar / Homeroom team
2020-06-08
Väldig dålig service angående leverans. Det står 4-6 arbetsdagar men fortfarande ingen leverans på 7: de dagen. Ingen spårningsnummer häller. Homeroome kan inte svara vilken leverans företag de har skickat paketet med häller!!!!!!! SÄMST. Enligt dem ör det bara och vänta !!!!!!!!
Homeroom svarar:2020-06-09
Hej! Tack för din recension. Vi beklagar det bemötande som du har fått ifrån vår kundservice. Finns det något som vi kan göra för dig så är du varmt välkommen att återkoppla till oss i ett privatmeddelande på Facebook eller Instagram så ska vi hjälpa dig! Med vänlig hälsning / Homeroom team
2020-06-08
Lätt att hitta, bra priser
2020-06-02
Fraktkostnaden visade 399, men blev helt plötsligt 598kr
Homeroom svarar:2020-06-09
Hej! Tack för din recension. Skicka gärna ett privatmeddelande till oss på Facebook eller Instagram, så kan vi justera fraktkostnaden så att den blir rätt. Med vänlig hälsning / Homeroom team
2020-06-02
skulle aldrig köpa hos er igen
Homeroom svarar:2020-06-09
Hej! Tack för din recension. Vi beklagar att du har fått en dålig köpupplevelse hos oss. Finns det något som vi kan göra för dig så är du varmt välkommen att återkoppla till oss i ett privatmeddelande på Facebook eller Instagram. Med vänlig hälsning / Homeroom team
2020-06-01
Mycket enkelt att beställa presentkort som skickades direkt till mottagaren!
2020-04-23
Värdelöst företag med otillförlitlig service. Har väntat i över en månad på et kompletterande produkt efter att jag fått en produkt som saknade vissa kompenenter.
2020-02-06
Lurade mig i 1 månad att varan var påväg, fick info om att den tillslut hade skickats från dem men inga varor kom någonsin.
Sida 1