Elcykelpunkten
  • Lägst prisgaranti
  • Fri frakt
  • Stort utbud
Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
12 dagar sedan

Jättenöjd med cykeln, bemötande och service.

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
en månad sedan

Jag beställde en elcykel 26 maj som skulle levereras omgående. Den 2 juli har jag inte hört av företaget och det går inte att komma fram på telefon för den är avstängd. Jag har skrivit tre mail för att få veta när min elcykel ska levereras, men inte fått svar. Jag ringde återförsäljaren i Stockholm och de kan inte komma in på ordrar lagda genom web-butiken. Hur är det ens möjligt 2022? Vad är det för orderprogram de har? Detta är helt klart ett fall för Allmänna Reklamationsnämnden! Köp inte härifrån!

Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
2 månader sedan

Snabb leverans, köpte en elcykel ifrån cresent,genuint bra kvalitet.

Usel
2 månader sedan

ja va ska man säga helt omöjligt att få tag på både via mejl och telefon så någon kundservice verkar inte existera överhuvudtaget

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
2 månader sedan

Önskar att de hade en usel kundservice då det skulle vara bättre än att inte ha någon alls. Går inte att få kontakt med dem för att få hjälp med min elcykel som jag haft problem med enda sedan jag köpte den. Det framgår på deras hemsida att det ska finnas något företag som de har serviceavtal med här i staden där jag bor. Men det var vilseledande och ren lögn. Den är dessutom i behov av reparationer som den lokala cykelhandlaren inte kan göra. Samma handlare tycker att det borde gå på garantin från Elcykelpunkten istället. Då de varken svarar på mail eller telefon så får jag nog gå via ARN för att få hjälp. Så istället för att ha en trevlig cykelsommar så får jag konstatera att jag blev totalt blåst av detta företag. Tråkigt då jag egentligen är nöjd med själva cykeln jag köpte, men är missnöjd med att jag inte kunde lämna in den på service som jag önskade göra.

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
2 månader sedan

Beställde ett par pedaler som kom fort, inga konstigheter. Problemen började när jag ville retunera dem då jag fick ett par likadana i present och tänkte beställa något annat från butiken istället. De har inget telefon nummer så att man kan kontakta dem, ingen retursedel i förpackningen som pedalerna kom i och jag har mejlat 4 gånger och bett om hjälp med att göra en retur. Inte hört någonting från dem och det har gått över 1 månad nu. Hör de inte av sig tar jag ärendet vidare till ARN. Fruktansvärt dålig service.

Gästanvändare
Gästanvändare
Dålig
2 månader sedan

Svåra att få tag i tel svarar inte alls. Inte den roligaste i butiken, service killen är bra. Tråkigt att utlämning bara är mellan 15-17. Stockholm

Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
2 månader sedan

Proffsigt och trevligt bemötande. Och en elcykel till bra pris!

Betyg köpupplevelse

3.9Bra
29 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(15)
(8)
(0)
(1)
(5)

Om butiken

Elcykelpunkten

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.

Betalningsalternativ

KlarnaAmerican ExpressVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Förskottsbetalning
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

Erbjuder installationsassistans på plats. Se butikens hemsida för info och eventuella regionala begränsningar.

www.elcykelpunkten.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Elcykelpunkten Stockholm AB

Organisationsnr: 559131-9966

Information hos allabolag.se