1.2 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-06-29
Redigerades 2019-07-05
    Pinnacle(234 omdömen)
    Beställde lite tillbehör till min Weber-grill, fick orderbekräftelse och efter ytterligare några dagar en uppdatering via mail där det står "Väntar på granskning." Nu har det gått två veckor och när jag loggar in för att kolla status på min order så är den avbokad. Inga fler mail eller kontakt på något annat sätt för att berätta att ordern har blivit avbokad, inte heller någon anledning till varför. Extremt dåligt av Gasspisen, handla inte här!
    2019-07-01
      P
      Patriarkatet(1 omdöme)
      Beställde med valet "Fraktmetod: Leverans med telefonavisering" Gratis frakt, perfekt! När varorna inte dykt upp på 2v upptäcker jag att jag har mottagit ett mail där det står "Hej Xxxxxx Xxxxxxxxxxx, Din beställning # xxxxxxxxxxxx har blivit Väntar på granskning. Du kan stämma av din orderstatusgenom att logga in på ditt konto. Hej Xxxxxx Stort tack för din beställning. Dina varor finns att hämta på vårt lager på Englundavägen 9 i Solna Business Park. Vid frågor finns vi på info@gasspisen.se. Mvh Jill" Nej tack. Det var inte så jag ville ha det.
      2019-06-17
        j
        jiiim(5 omdömen)
        Beställde en Weber Genesis II 435. Fick bekräftelse på mail. När jag kontaktar Gasspisen för att få besked angående leverans meddelar de att Grillen är slut och leverans uteblir. Uselt tycker jag och rekommenderar Gasspisen att uppgradera sin webbshop! :(
        2019-06-16
          t
          tobiasmalmebo(1 omdöme)
          Bestälde en Weber Spirit II E-320 GBS som fanns i lager vid beställningstillfället. Det visade sig dock senare vara ett fake-saldo och jag fick aldrig nåon grill. Mycket dåligt.