Prisjakt
Annons
  • Mathem

    (18)

  • se
1.3Dålig
8 omdömen
Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
A
Anton Nilsson
1 omdöme
Usel14 dagar sedan

Har länge gillat Mathem då man får allt hemskickat, personalen som kör ut dem i Ängelholm är fantastiskt. Snabba och härliga. Men vilken hjärndöd idiot var det som tyckte att kartonger är bättre än kassar? Jag med min dåliga rygg har svårt att flytta på de låga kartongerna, kan bara tänka mig vilket fruktansvärt arbete ni utsätter er personal på som lyfter lådorna varje dag hela dagen! Har ni ens frågat vad de tyckte om idéen att byta från smidiga kassar till era skitlådor? De passar perfekt till min katt att bajsa i men mer nytta än så gör de inte.

Y
Yvonne
1 omdöme
Uselen månad sedan

Tidigare var det smidigt , nu krångligt när man vill ändra eller ta bort en vara från beställningen. Jag har tröttnat.

C
Calle
1 omdöme
Usel5 månader sedan

Fick SMS ett par timmar innan leverans en fredag, vi måste tyvärr ställa in din leverans p g a tekniska problem. Skitdåligt och jag kommer inte beställa via Mathem igen. Tekniska problem.. ja ni har säkert större problem än så

J
Jennie
1 omdöme
UselRedigerades 6 månader sedan

Förbannade Mathem. Vi handlade där igår för att vi är sjuka båda två och skulle slippa gå ut. Leveransen skulle ske idag vilken den gjorde men vi fick endast 8 varor av 30 totalt. Det gick på 1154 kr total och vi får bara 8 varor. De har snott 755 kr av oss för varor de inte levererat. Vart har resten tagit vägen? De verkar bara plockat ihop inte ens hälften av beställningen innan de levererade eller så tog budet inte med sig alla påsar. Vad är det för nötter som jobbar på Mathem? Hur dåligt har Mathem blivit? Jag rekomenderar verkligen inte det stället att handla på. Det har alltid varit något som strulat varje gång med Mathem men detta var droppen. Ska aldrig mer handla där. Vad du gör handla aldrig någonsin på Mathem. 😠 Man kanske ska polisanmäla dem för stöld av pengar?

Gästanvändare
UselRedigerades 8 månader sedan

Riktigt jävla skit har väntat på min leverans i 3,5 timmar utan någon som helst återkoppling!? jag säger att jag vill ha pengarna tillbaka som kompensation då avbokar dom hela ordern och ger mig ett litet skitpresentkort på 200:-!? Jag vill inte ha eran värdelösa kompensation för jag kommer ALDRIG handla av er igen! Ni har förstört min kväll och min morgondag för jag har ingen middag eller frukost hemma nu. HANDLA INTE HÄR!

Gästanvändare
UselRedigerades 9 månader sedan

Värsta upplevelsen av ett företag någonsin. Leveransen var flera timmar sen, sedan när föraren äntligen dyker upp så ringer han mig och frågar om jag vill ha varorna vid dörren. Vilket är en konstig fråga då detta ingår när man handlar online. Jag fick 10 påsar där endast en eller två varor låg i varje påse istället för ett par större påsar, nu måste jag slänga en massa jävla påsar i onödan. Jag märkte även att mina flera glass paket som jag hade köpt inte kom med leveransen, fast det står på kvittot och så klart tog mathem betalt för det. Jag har försökt att ta kontakt med företaget men inte fått ett enda svar. Till slut försökte jag ringa kundtjänst som gjorde att ja fick slösa bort 6 timmar av min dag och kom aldrig fram utan fick bara hör en röst som säger att jag är nr 1. Ändå anledning till att jag testade mathem var dom hade fri frakt samt 200 kr rabatt som ny kund vilket inte var alls värt alla problem som kom med det.

Gästanvändare
DåligRedigerades ett år sedan

Mathem skulle leverera mat till mej i lördags. Det fattades 18 varor! Mailade till dom för kundtjänst bara öppet mån - fre. Fick tillgodokvitto. Ville inte handla där mer men blev ju tvungen. Idag fick jag göra det och valde leveranstid idag. När jag skulle betala fick jag leveranstid för onsdag dvs 5 dagar efter de att varorna inte levererats. Botten Mathem. Inga mer inköp hos er.

UselRedigerades ett år sedan

Mathem har blivit så otroligt dåliga sen dom köpte upp Mat.se. Den här helgen har dom lyckas avbeställa 2 beställningar till mig så nu måste jag gå och handla allt i min närmaste svindyra butik i alla fall. Det är väldigt ofta som det strular på alla möjliga vis. Men nu får det vara nog! Kunde jag ge dom 0 stjärnor så skulle dom få det!

Gästanvändare
UselRedigerades ett år sedan

Idag fick jag EN vara av Mathem av totalt 74 varor. Den varan var från Kronans apotek kom inte med. Chauffören visste ingenting så jag hörde av mig till Kundtjänst. Först jag vänta 30 minuter för att få reda på vad som gått fel. Det visade sig att min order aldrig packats på deras lager. Det fanns inga nya leveranstider förrän måndag (detta var idag fredag), det fanns kanske möjlighet att klämma in en leverans i morgon. Jag sa att jag krävde leverans senare under dagen och kundtjänst sa att hon skulle återkomma (väntade i chat) Efter 20 minuter ytterligare sa kundtjänst att de jobbade med ärendet och behövde få besked från de ansvariga personerna. Jag försökte få ett telefonnummer till någon som kunde hjälpa mig. Men det blev jag upplyst om att det inte gick. Efter 1 timme och 20 minuters väntade såg jag att det plötsligt kommit upp fler leveranstider för morgondagen. Sa då att jag kunde själv lägga en ny beställning och ville ha 500kr i rabatt. Jag hade då väntat 2 timmar på leveransen, 1 timme och 20 minuter med kundtjänst och var dessutom tvungen att åka och handla själv för att fredagen inte skulle bli helt förstörd. Först fick jag info att jag kunde få 200kr tillgodo (Mathem ger alltså pengar för att man ska återkomma som kund). Sen plötsligt kunde jag få 250kr. Jag lyckades få det som avdrag på den nya beställningen jag gjorde. Detta är under ALL kritik. En gång i tiden var Mathem riktigt bra. Jag har alltid gjort storhandlingar inför högtider och liknande hos dem. Men det är slut nu. Okej att en enstaka vara saknad, men en hel beställning är ju ett avtalsbrott där Mathem inte utfört den tjänst jag köpt. Att dessutom inte smidigt kunna lösa det i Kundtjänst är droppen.

Gästanvändare
UselRedigerades ett år sedan

Sämsta företaget någonsin. Tvingar personal att arbeta i kyla pga deras snedsteg. Kickar 130 provanställda när man tydligt hade behov av personal. Istället för att skicka personal som jobbar på HF/LF till kylan OBLIGATORISKT kunde man haft kvar vissa prov anställda och skickat dom till kyl/Inbound. Tydligt att dom som sköter Mathem inte vet vad dom vill eller hur man driver ett företag och dess personal. Lagmoralen är skit. Packningen är skit. Teamledarna tror dom är något och istället för att nämna ditt namn kallar dom dig hörru, hallå, du, skynda gör si o så. Kaos arbetsplats. Inte undra på att folk slutar och inte trivs på mathem.HF personalen springer som hundar när dom nu är få i HF avdelningen. Mathem stressar sin personal. Sämsta arbetsplatsen någonsin. Sök absolut inte hit.

Om butiken

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: MatHem i Sverige AB

Organisationsnr: 556775-7264