Nordiska Rum
  • Designmöbler online
  • Fri frakt och fri retur
  • Online Support 24/7
Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
4 månader sedan

Det värsta jag varit med om! Handla inte hos de. Beställde matbord och 8 Oskar stolar 15 dec 2021. Räknade att få hem i början av feb, de har ändrat datum flera gånger nu och när jag väl skulle bara få stolarna ( för bordet kommer v.13) så hade de fel adress, de kom inte. Oseriösa och går inte att lita på.

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
ett år sedan

USELT! Handla INTE från Nordiska rum! Vi har betalt för 8st stolar och fått leverans datumen ändrad 6ggr, vi har alltså väntat i ÖVER ett halvår och fortf inte fått våra stolar. Företaget har inte så mycket som bett om ursäkt eller beklagat och skyller bara ifrån sig att ”det inte är deras fel” vi har inte blivit erbjudna NÅGON form utav kompensation, inte en krona eller så mkt som avdrag eller kanske ett presentkort? Har aldrig varit med om sämre service i hela mitt liv, så besviken!

Gästanvändare
Gästanvändare
Bra
ett år sedan

Beställde en lounge möbel. Levererades på utsatt tid, väl emballerad. Jag är jättenöjd! Anna

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
ett år sedan

Under all kritik. Fick besked 3 veckor efter att jag beställt (endast efter att jag kontaktat kundservice) att mina beställda soffor utgått och inte kommer att levereras. Ingen som helst kompensation.

E
Emelie

1 omdöme

Usel
2 år sedan

ABSOLUT den otrevligaste kundtjänst jag har varit med om. Man ställer en enkel fråga och en Anton på kundtjänst svarar så galet otrevligt och nedvärderande. Hur kan man ha sådan otrevlig personal på en KUNDTJÄNST? Där du ska TJÄNA kunden? Aldrig mer.

K
Kina Persson

5 omdömen

Usel
2 år sedan

Jag försökte köpa en bänk. Den kom inte. Jag fick jag information. Blev förnedrad av kundtjänst (Anton). Fick jaga för att få tillbaks pengar efter tre månader. Inte seriöst företag.

A
Anna Skogholm

1 omdöme

Utmärkt
2 år sedan

Jag köpte ett vitrinskåp som kom hem på bara 4 dagar. Allt gick supersmidigt.

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
3 år sedan

Beställde de så kallade stolarna Oskar i svart i början på juni. Fick efter 5 veckors väntan info om att leverantören i Kina skickat stolar i fel färg. Nytt datum för leverans blev 15/8. Inga stolar dök upp. Mailade företagen som nu påtalade ytterligare ett nytt leveransdatum, 20/8. Läste flertalet omdömen från missnöjda kunde då de fått fel varor levererade alt defekt på varorna. Inte värt risken. Så jag valde att häva min beställning. Otroligt dåligt.

Betyg köpupplevelse

1.5Dålig
2 omdömen

Om butiken

Nordiska Rum

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.

Betalningsalternativ

SveaWebPayVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

www.nordiskarum.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Nordiska möbler i Broby AB

Organisationsnr: 559199-1103

Information hos allabolag.se