Sorterat efter datum
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2017-11-08
Redigerades 2017-11-14
    m
    maxor(3 omdömen)
    Edit: Jag fick prata med en väldigt trevlig man som löste problemet åt mig, kul att se att man fångar upp kundupplevelser som är dåliga! jag tror inte att de såg den här recensionen, utan de ville nog genuint hjälpa till. Höjer betyget till en 8a. Alla kan göra fel. ____ Jag har nu ingen vara, och extra avgifter. Blir tyvärr 1/10, helt klart... Väldigt konstigt att man inte skickar ut avi eller email eller likande när man ska hämta sina varor. Enligt Schenkers hemsida är det bara ETT sms som gått iväg, och det har jag inte fått. Ingen påminnelse eller någonting. Således missade jag mitt paket för det inte gick att hämta ut i tid. Nu vill ni att jag ska betala mer än DUBBLA beloppet för att få det jag beställde från början - hur tänker ni då? Tråkigt med så omoderna köpupplevelser 2017 :