1.5 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2018-07-02
s
Kan fortfarande inte hålla tiden! Köp INTE från dom
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2017-09-27
n
Det har gått tre månader sedan jag lade min beställning och jag har fortfarande inte fått min order. Eyerim vägrar också göra en retur och ge mig tillbaka mina pengar utan tackar för mitt tålamod och säger att de ska skicka varan. Vad ska jag med solglasögon till i oktober, Eyerim?!
2017-03-23
De säger att produkten är i lager men efter 4 veckor restar de den.
2017-02-23
p
Sämsta webbutiken jag någonsin haft kontakt med. Beställde ett par skidglasögon, leveranstid var 2-5 arbetsdagar på produkten enligt hemsidan. När det gått 6 arbetsdagar så kontaktar jag dom och frågar var produkten är. Det tar över ett dygn innan jag får svar, får då veta att en annan kund beställt samma produkt och då de bara hade en kvar och hans order kom före min så skickades den till den kunden istället. Problemet är bara att jag aldrig fick veta något om detta. Jag fick veta det när jag frågade, fick då också veta att dom beställt från sin leverantör och att det då kunde ta 7-14 arbetsdagar innan dom skulle få dom. Jag svarade och bad dom cancellera min order och sätta tillbaka pengarna till mig. Jag beställde dom från annat ställe. Ett par dagar senare får jag ett mail som meddelar att eyerim nu har skickat min produkt. Ingen har alltså sett mitt svar och avbrutit min order. Skämtbutik, oseriösa med värdelös kundservice som jag för all framtid kommer hålla mig borta ifrån. Jag betalar hellre lite mer och får en bra service.