Prisjakt
  • Mass

  • gb

Bli först med att skriva ett omdöme!

Vad tycker du om Mass?

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
Gästanvändare
UselRedigerades 6 år sedan

Väldigt långsamt leverans.

Gästanvändare
UtmärktRedigerades 7 år sedan

Superbra priser och kundbemötande. Då varorna levereras från Storbritannien tar det ca 1 vecka innan de har levererats, inget större minus men kan vara värt att tänka på. Jag kommer garanterat handla här igen. De negativa omdömena nedan verkar snarare vara ett problem hos PayPal än hos Mass. Betala istället med kort eller mot faktura.

l
luzt
10 omdömen
UselRedigerades 7 år sedan

VARNING! Betalade med paypal, pengarna reserverades på kontot och enligt paypal är de också reserverade. Men butiken kunde inte slutföra köpet pga "betalningsproblem". Kontaktade deras kundsupport och fick köpet avbrutet. Två månader senare har jag fortfarande inte fått tillbaka pengarna trots ~15mail och löften om att det ska lösa sig.

Mass svarar:2017-03-13
Hej, Jag är huvudansvarige för Mass Sverige, det du beskriver är självklart fullständigt oacceptabelt. Om du skickar ett meddelande med ditt ordernummer, antigen här eller på vår Facebook-sida (https://www.facebook.com/MassTeamSverige/) så kontaktar jag personligen de ansvariga på kundtjänst för att undersöka vad som har hänt. Vänliga hälsningar
Gästanvändare
UselRedigerades 7 år sedan

VARNING för detta företag och betalning med PayPal. Jag beställde varor för över 2000kr och betalade med PayPal den 29:e december. 15 min efter lagd order och betalning får jag ett mail om "Betalproblem" och att jag måste avbryta min order och lägga en ny med annat betalalternativ. Jag tittar i PayPal och ser att betalningen ligger som Pending och Unclaimed och frågar då företaget om dom inte bara kan trycka på Claim på betalningen som det är meningen att man ska göra, eller annars avbryta transaktionen. Jag svarar också att jag inte kan avbryta varken transaktionen eller ordern från min sida . Jag får då till svar: "Vi har tyvärr inte lyckats debitera ditt PayPal-konto och har tyvärr inte möjlighet att lösa felet med PayPayl åt dig. Vi har därför avbrutit din beställning och ber dig beställa igen.." Det finns inte en chans att jag lägger en ny beställning innan mina pengar är tillbaka och jag går in för att kontrollera mitt PayPal-konto. Då är transaktionen COMPLETED och dom har sonika tagit mina pengar efter avbruten beställning. Jag hör av mig till företaget och ber dom att omgående betala tillbaka mina pengar. Företaget förnekar att dom har fått några pengar och att pengarna säkert kommer tillbaka automatiskt om 3-5 dagar. Jag svarar att nej, ni har fått pengarna då transaktionen blivit Completed, jag bifogar även bildbevis och länk till PayPal om vad Completed innebär, men får då åter igen förnekande från företaget. Tillslut ber dom mig återkomma efter 5 dagar om pengarna inte kommit tillbaka. Alla som vet hur PayPal funkar vet att detta inte kommer ske, men jag orkar inte få mer struntsvar och väntar. Efter att ha väntat 6 dagar kontaktar jag åter igen företaget och ber dom nu att omedelbart betala tillbaka mina pengar. Svaret blir "Jag är ledsen att det har tagit så lång tid. Jag har begärt detta att återbetalas till dig, men observera att det kan ta lite tid." Lite tid? Det har gått 3 veckor sedan dom tog pengarna och dom kommer fortfarande bara med ursäkter och bortförklaringar. Dom tar inget ansvar och agerar inte överhuvudtaget för att betala tillbaka pengarna dom har tagit av mig. Jag har nu tröttnat på dessa bedragare och startat ett krav via PayPal i hopp om att få tillbaka pengarna. Företaget har till 28:e januari på sig att svara innan PayPal gör någonting och jag är ganska övertygad om att företaget varken kommer svara på kravet eller återbetala pengarna av egen vilja. Jag får återkomma med resultatet när och om det reder ut sig. Slutkommentar: Paypal gav mig pengarna tillbaka, hade garanterat inte fått tillbaka dom annars. Företaget lyfte inte ett finger och svarade inte på Paypals förfrågningar, uruselt, bedragare.

Gästanvändare
UtmärktRedigerades 7 år sedan

Riktigt bra pris, snabb och proffsig service!

Gästanvändare
UselRedigerades 7 år sedan

Aldrig haft problem med att betala med paypall. Jag betalde med paypall. Fick e-post att betalning har inte genomgått och att skulle betala med andra metoder. Det vill jag inte göra. Jag känner mig inte säkert att lämna mina kort detaljer till företaget. Min beställning är pending men pengarna är borta från kontot. Hoppas jag får mina pengar tillbaka. Ska uppdatera när jag får mina pengar tillbaka. Tillägg. Pengarna är borta från kontot. Kundtjänsten lovade att de skulle lösa ärenden inom 3-5 dagar. Två gånger fick samma svar. Ärenden har nu gått till paypal. Vi får se om de kan hjälpa mig att få tillbaka mina pengar.

s
schalok
25 omdömen
UtmärktRedigerades 7 år sedan

Bra snabb service!

Gästanvändare
UselRedigerades 7 år sedan

Om butiken

Butiken finns i Storbritannien. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

KlarnaPayPalAmerican ExpressVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: The Hut.Com Limited

Organisationsnr: 05016010