Prisjakt
D
Dino Larsson

16 omdömen

OK
2 år sedan
Har oftast fungerat bra då jag inte behövt kontakta service efter mina köp. Spenderat tiotusentals kronor hos dom på både ny och begagnad utrustning. Mitt första ärende i kontakt med kundservice gav mig ej någon hjälp. Detta då butiken ej kunde förbise egna satta "regler", vilket andra butiker erbjuder 6 gånger bättre (exempelvis cyberphoto och scandinavian photo). Dom har en fin butik inne i Stockholm med kompetent personal. Orimlig fraktkostnad på 150kr oavsett om du handlar från lagret i Finland eller Sverige. Borde finnas en fri frakt gräns vid en viss summa. Har oftast bättre priser än konkurrenterna. Helt okej svarstid via mail, aldrig lyckats komma fram över telefon.
Utmärkt
2 månader sedan
Grymt bra! Ringde i tisdags kl 12 för jag behövde ett objektiv skickat till skåne innan lördag. Fick det idag (onsdag) kl 11 i handen...! jävligt trevligt folk i butiken
s
starcooler

95 omdömen

Dålig
3 månader sedan
inga svar får man via fb mm...jala jala rajala :/
Anonym användare
Anonym användare
Usel
4 månader sedan
Tog en vecka att få paketet till ombudet. Sen när jag väl skulle hämta så hade Rajala begärt retur, så PostNord kunde ej lämna ut. Kontaktade Rajalas kundsupport, och de hade själva inte någon aning varför. PostNords kundservice kunde bara säga att Rajala begärt. Rajala har inte informerat mig, och deras egna kundservice vet själva inte. Har ännu inte fått pengarna tillbaka. Har utan att överdriva aldrig varit med om så dåligt kundbemötande.
Anonym användare
Anonym användare
Usel
5 månader sedan
Varning tänk på deras långa leverans tider som står finstilt på SISTA sidan vid köp! Beställt för 7 dagar sedan inget kommit i nu ! ALLDRIG MER HANDLA DÄR
Anonym användare
Anonym användare
Usel
5 månader sedan
Paket borttappat i posthanteringen hos transportbolaget. Butiken krävde att kunden gör reklamationen på posten trots att butiken sitter på uppgifterna som krävs för att göra en reklamation. Usel kommunikation med butikens support kring vad som gäller kring reklamation, betalning och ny leverans. Frågor och följdfrågor i evighet och förgäves och lång svarstid. Man får olika svar beroende på vem som svarar och först hade de inte ens koll på att de skickat ett paket. Verkligen usel kundkänsla och det hade i längden varit mer lönsamt för butiken att bara skicka ett nytt paket för nu förlorade de en helt ny kund som i sin tur har bekanta som efter detta kommer bojkotta denna oseriösa butik hädanefter. Man baxnar!
johnnythefox
johnnythefox

62 omdömen

OK
6 månader sedan
Tycker att om man handlar för 15 000 kr så borde man få varorna fraktfritt, dom tar 150 kr i frakt och har inte fri frakt som det felaktigt står på Prisjakt. Fri frakt gäller endast om du hämtar varorna i deras Stockholms butik. För övrigt nöjd.
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
6 månader sedan
Använde deras SWAP IT tjänst i Sthlmsbutiken och bytte in all min (äldre) Canonutrustning när jag köpte en ny Fujifilm kamera + objektiv. Fick mycket bra service plus att de värderade min begagnade utrustning till mer än 2x pengarna jfrt med den andra ”skandinaviska” fotobutiken ...
Betyg köpupplevelse
2.7OK
18 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(6)
(1)
(1)
(1)
(8)

Om butiken

Butiken finns i Finland. Priserna visas i SEK.

Betalningsalternativ

KlarnaVisaMasterCardSveaWebPay faktura
  • Kortbetalning
  • Faktura
  • Avbetalning
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • Direktbetalning
  • SMS-betalning
  • Bitcoin
  • Betalning via telefonräkning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

www.rajalaproshop.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Oy Osk. Rajala Finland Filial i Sverige

Organisationsnr: 516404-8810

Information hos allabolag.se

Rekommenderad återförsäljare