2.4 / 5
(88 omdömen)
5
(44)4
(8)3
(2)2
(3)1
(31)
Sorterat efter datum
2020-07-08
Köpte tv via C-DON från dem och det gick hur smidigt som helst. Beställde på lördagen och hämtade ut tvn från utlämningsstället på onsdag vid 14-tiden. Ringde deras kundtjänst och stämde av när den skulle komma för säkerhets skull och de var tillmötesgående och korrekta. Priset på tvn var bra också samt fri frakt. Så för mig funkade det perfekt även om jag ser att det inte gör det för alla.
2020-05-18
Köpte en projektorduk. Leveranstiden var lång, 26 dagar mot utlovade 7. Men hade dock inte kunnat få den snabbare från någon annan leverantör ändå och priset var mycket bra! Kundservice var jättesnabba, svarade alltid inom 1 dag och var lätta att ha att göra med. Överlag är jag jättenöjd.
Tvexperten.com svarar:2020-05-25
Hej, VI ber om ursäkt för den långa leveranstiden och att den blev längre än utlovad, men kul att höra att kundservice uppfyllde dina förväntningar på en god service. Tack för ett fint omdöme till vår personal. Vänliga hälsningar Louise, Tvexperten.com
2020-04-15
Allt gick väldigt smidigt och enkelt. Var osäker på vilken TV jag skulle köpa, så kontaktade deras support och fick väldigt bra hjälp. Nöjd med priset, leveransen och servicen. Återkommer absolut!
Tvexperten.com svarar:2020-05-03
Hej, vad härligt att höra att du har haft en så positiv kundupplevelse hos oss och att vi kunnat hjälpa dig på bästa sätt. Välkommen tillbaka! Vänliga hälsningar Louise, Tvexperten
2020-04-05
Jag är inte nöjd alls. Jag beställde en vara vilket tog väldigt lång tid och jag fick annullera det.
Tvexperten.com svarar:2020-05-03
Hej, Vi ber om ursäkt för att du inte fått din produkt i tid. Vår ambition är att ha en leveranstid på 3-7 dagar och vi har som målsättning att alla våra kunder ska vara nöjda och att vi lyckas möta era förväntningar. Att vi inte gjort det i samband med ditt köp är jättetråkigt. Vänliga hälsningar Louise, TVexperten.com
2020-04-04
Det värsta som jag någonsin har sett dåligt leverans dåliga produkter. Jag köpte beats solo pro 3 och produkten hade ett stort problem och när kontaktade de och frågade vad jag ska göra fick jag löjliga svar som först och främst du måste stå själv för frakten typ 100 kr och de tar inget ansvar på produkten och med minst problem borde du kontakta tillverkaren. Det löjligaste sak var att de tar inte tillbaka varken on-ear eller over-ear hörlurarna på grund av öron sjukdomar ! Kolla ( POEWE.SE ) De har verkligen vänligaste butik och simpel ruter som jag sett. Värde minskning finns det också . Slutligen Tänk på Stället som du köpter. Jag personligen var sista gången som valde Tv.experten och tipsar mina kompisar att inte välja tv.experten heller.
Tvexperten.com svarar:2020-05-05
Hej, Det låter inte alls bra. Självklart så ska vi hjälpa dig ifall din produkt inte fungerar som den ska. Har du möjlighet att återkomma till oss via mail på [email protected] så vi får titta närmare på vad som har hänt. Ha en fortsatt fin dag! // Fredrik, tvexperten.com
2020-03-02
Jag köpte en TV av Tvexperten för det lägsta priset jag kunde finna på Prisjakt via CDON. Kundvärden Johanna hjälpte mig snabbt och proffsigt att boka uppbärning. Beställde TV:n en måndag kväll och hade den hemma på fredag förmiddag samma vecka. En mycket trevlig köpupplevelse!
Tvexperten.com svarar:2020-05-03
Hej, tack för ditt omdöme och kul att höra att du haft en så positiv köpupplevelse hos oss. Välkommen tillbaka! Vänliga hälsningar Louise, TVexperten.com
2020-02-08
Redigerades 2020-02-18
Uppdatering: Efter ny kontakt har jag tillslut fått ett ordentligt kvitto. Jag höjer betyget till 3, då produkten trots allt var väldigt mycket billigare än hos konkurrenterna. ----------------------- Nog för att TV-experten till slut levererar, men att jag förlorar 1,5mån garanti på min produkt är oacceptabelt. TV-experten räknar garantin från beställning och inte leverans. Kundtjänst är ytterst nonchalant och låter bli att svara när man ställer följdfrågor. Ytterst oseriöst.
Tvexperten.com svarar:2020-02-12
Hej, tråkigt att höra om din kundupplevelse hos oss och vi beklagar förseningen. Garantin ska gälla från när du, som kund, mottagit varan och inte när du lade ordern. Vi ber om ursäkt för det misstag som begåtts och ber dig kontakta vår kundservice så att vi kan rätta till det.. Mejla till: [email protected] och referera till ditt ordernummer så ska vi säkerställa att du får korrekt dokument med rätt datum. Vänliga hälsningar Louise, Tvexperten.com
2020-02-14
Det största problemet är lagersaldon som inte visar sig stämma och långa leveranstider vilket delvis har att göra med att deras produkter körs ut av Bring. Jag måste ändå berömma deras service. Jag fick 2 dagar efter beställning på en TV som enligt hemsidan fanns i lager vetskap om att så inte var fallet utan den var slut i lager. Jag blev dock erbjuden en nyare, dyrare modell av tvn för samma pris vilket de ska ha en eloge för.
2020-01-28
Bedrövligt företag. Precis som många många andra skrivit så är detta företag ett gäng skojare som inte kan lyckas leverera sina produkter i tid. Detta då det tar enormt lång tid innan de ens låter sina produkten lämna deras lager. De kommer med falska påståenden när man är i kontakt med dem tills att de tillslut slutar höra av sig. Jag kommer aldrig mer handla från detta ytterst oseriösa företag och rekommenderar ingen att handla från dessa klåpare
Tvexperten.com svarar:2020-01-30
Hej Vi ber om ursäkt för att du inte fått din produkt i tid och inte fått tydligt besked från vår kundservice. Vår ambition är att ha en leveranstid på 3-7 dagar. Vi har som målsättning att alla våra kunder ska vara nöjda och att vi lyckas möta era förväntningar. Att vi inte gjort det i samband med ditt köp är jättetråkigt. Mvh Louise, tvexperten.com
2019-12-11
Redigerades 2020-01-23
Räkna med MINST en månad innan leverans. (42 dagar) Fick besked vid beställning att det kunde ta upp till 2 veckor pga black Friday, vid telefonsamtal samma dag. Det kan man acceptera, men efter mer än två veckor får man reda på att de inte hade någon TV över huvud taget hemma trots att det visade vid beställning att de hade den hemma ! Har man inte apparaterna hemma skall man inte annonsera att man har det! Efter 3 veckor så har inte min TV anlänt till Sverige ens, TV:n som de vid beställning skulle ha hemma ! Kunde jag satt minus i omdöme hade de fått -5 av mig ! 30/12 Trots flera påringningar med löfte om att de har sänt produkten till Bring så har de inte fått in den än ! ***** 42 dagar efter beställning har leverans skett.***** Priset var och är fortfarande det lägsta jag sett. Hade TVexperten direkt meddelat att leverans skulle ske efter 1½ månad hade det varit helt OK eftersom priset var/är oslagbart lågt. Men de ständiga lögnaktiga leveransbeskeden gör att tidigare omdöme kvarstår. Hade de varit ärliga och sakliga från början hade de fått 5 stjärnor, har inga problem med att vänta om man vet det från början ! @TVexperten ta lärdom, samtliga är irriterade över leveranstiden. INGEN klagar på era priser. Är ni osäkra på leverans, ta i och sätt ett extra sent datum motivera det med att ni ligger lågt i pris. Sker leveransen innan kommer ingen att klaga på det :) *************************** @tvexperten Svar på 2020-01-23 Mikael, vd tvexperten.com copy and paste svar, ser illa ut ! Nu var det inte som så att jag beställde på Black Friday ! Beställde INTE från CDON i heller ! Jag beställde direkt från er innan Black Friday. Då hade ni den hemma på lager, påstod ni vid samtal samma dag ? Att ni sedan vid flera tillfällen ljög om att den var sänd till Bring istället för att informera om det faktiska läget är illa. Så gör man inte mot sina kunder. Ang avboka beställning, så var jag inte sugen på det när Black friday var över och övriga åter hade normala priser. Fortfarande ångrar jag inte att jag lade beställniinge hos er. Men er kommunikation gällande leverans är en skandal. Ljug inte för kunderna fortsättningsvis. ***************************
Tvexperten.com svarar:2020-01-23
Hej Jag beklagar verkligen din köpupplevelse hos CDON i samband med ditt köp av TV under Black Friday. Vi och CDON underskattade helt enkelt efterfrågan. Vi kunde också ha krävt mer detaljerad information av vår leverantör. Jag hoppas att när du var i kontakt med vår kundtjänst att vi tydligt informerade om möjligheten för dig att avboka din beställningen om du inte ville vänta längre. Tack också för goda råd. Mvh Mikael, vd tvexperten.com
2020-01-22
Bra sortiment bra priser är mycket nöjd.
2020-01-22
Bästa
2019-12-16
Redigerades 2020-01-13
VARNING FÖR DETTA FÖRETAG! Precis som många andra skrivit så är detta ett mycket oseriöst företag. Jag beställde och betalade en tv på Black Friday 28/11, köpet gick genom CDON. Fredagen den 6/12 fick jag besked att tv:n kommer levereras i mitten utav januari, alltså minst en och en halv månad efter köpet. Jag klagade omedelbart till TVexperten som svarade att "de friskriver sig från leveransförseningar i sina allmänna villkor". Jag informerade att Konsumentköplagen (KKL) är tvingande till konsumentens fördel (3 § KKL). Detta betyder att säljaren inte får ställa upp avtalsvillkor som är sämre för konsumenten än de som anges i lagen (lagen säger 30 dagar efter beställning). TVexperten står på sig och hänvisar trots detta till sina allmänna villkor. Jag kommer anmäla företaget till ARN direkt när tv:n har levererats, samt ställa krav på skadestånd. Jag kommer anmäla företaget till konsumentombudsmannen. Jag kommer rekommendera CDON att bryta samarbetet med denna leverantör. Det är helt uppenbart att de inte har produkterna hemma, trots att de signalerar så när man beställer. 2020-01-13: Uppdatering. Tvn levererades den 2020-01-20, alltså nästan två månader efter beställning. Jag har varit i kontakt med företaget under förseningens gång och efterfrågat leverans enligt villkor, ersättningsprodukt osv, men de har inte velat lösa problemet. Därför anmälde jag idag företaget till ARN. Jag hoppas att alla som blivit utsatta för detta oetiska bolaget anmäler dem så att de försvinner bort från marknaden.
Tvexperten.com svarar:2020-01-22
Hej Jag beklagar verkligen din köpupplevelse hos CDON i samband med ditt köp av TV under Black Friday. Vi och CDON underskattade helt enkelt efterfrågan. Jag hoppas att du var i kontakt med vår kundtjänst att vi tydligt informerade om möjligheten för dig att avboka din beställningen. Mvh Mikael, vd tvexperten.com
2019-12-20
Redigerades 2020-01-09
Beställde en TV av dom den 27/11, idag är det 20/12, fått nya leveransdatum på den flera gånger. Men idag den 20/12 skulle de minsann skicka den sa dom. Kontaktar dom och frågar om de skickat den, då får man svaret att den kommer skickas nästa vecka... Uppdatering: TV´n dök upp den 8/1.
Tvexperten.com svarar:2020-01-22
Hej Jag beklagar verkligen din köpupplevelse hos oss samband med ditt köp av TV under Black Friday. Vi underskattade helt enkelt efterfrågan vilket gav orimligt långa leveranstider Jag hoppas att du var i kontakt med vår kundtjänst att vi tydligt informerade om möjligheten för dig att avboka din beställningen om du inte ville fortsätta att vänta. Mvh Mikael, vd tvexperten.com
Sida 1