4.5 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-05-16
    Bästa servicen! Min nya skidhjälm krånglade när jag stod i pisten. Fick hjälp via chatten. Tack för det!
    Skidresor.com SkidShop svarar:2019-05-20
    Tack för din recension här på Prisjakt, vår kundservice är alltid redo att hjälpa till och svara på frågor, även när du står mitt i skidbacken! ;) Vi är glada för att vi kunde hjälpa till, och hoppas att du fick en härlig skidsemester. Du är hjärtligt välkommen tillbaka i shoppen en annan gång. Vänligen Skidresor.com
    2019-03-29
      Bra återkopplinga och hjälp.
      Skidresor.com SkidShop svarar:2019-05-29
      Tack för feedbacken, vårt mål är att alla våra kunder alltid ska vara nöjda både innan, under och efter sitt köp. Välkommen tillbaka i shoppen en annan gång! Vänligen, Skidresor.com
      2018-10-09
        Perfekt
        Skidresor.com SkidShop svarar:2018-11-06
        Tack för ditt omdöme här på Prisjakt, vi uppskattar verkligen all feedback! Jätteroligt att höra att du är nöjd med din beställning hos oss, och välkommen tillbaka i shoppen en annan gång!
        2018-08-24
          Otroligt snabb återkoppling på mail, och även superbra service. Reklamerade en vara och fick en ny hemskickad två dagar senare.
          Skidresor.com SkidShop svarar:2018-09-10
          Tack för din recension här på Prisjakt! För oss är bra kundservice A och O, så jättekul att höra att du haft en bra köpupplevelse hos oss! Hjärtligt välkommen tillbaka som kund i shoppen en annan gång! :) Vänligen, Skidresor.com
          Sorterat efter datum
          Gamla omdömen

          Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

          2018-05-29
            Snabbt, smidigt och korrekt!
            Skidresor.com SkidShop svarar:2018-05-30
            Tack för feedbacken till oss, det uppskattas alltid! Varmt välkommen tillbaka! Vänligen, Skidresor.com
            2018-01-30
            Redigerades 2018-01-31
              Ganska bra leveranstider - inte supersnabba men OK. Sålt med fraktavgifter och dåligt att de inte betalar returfrakten, det är ju nästan standard i webbhandeln numera.
              Skidresor.com SkidShop svarar:2018-01-31
              Tack för ditt omdöme.Vi gör allt vi kan för att uppfylla de lovade leveransvillkoren på 1-3 dagar. Vi skriver i våra villkor om returer och har försökt att göra den guiden så enkel som möjlig. På de flesta webshops är det standard att betala för returfrakten, ibland betalar kunden för returen genom att den blir avdragen från det samlade beloppet i samband med retur en produkt till exempel. Vilket är något man oftast inte lägger märke till. Därför har vi valt att göra det mera transparent för dig som kund, där du själv beställer din returetikett och på det viset också tydligt kan se alla de utgifter du lägger ut. Jag hoppas ändå att du haft en bra upplevelse när du handlat hos oss. Vänligen, Skidresor.com
              2018-01-29
                n
                nizer(1 omdöme)
                Jag tycker inte att det framkommer att leveransen kommer från Danmark, vilket försenar leverans plus att frakt blir dyr. Speciellt kännbart blir detta när man själv väntas bekosta returfrakt till Danmark. Känns mkt mysko att denna butik har så hög rating.
                Skidresor.com SkidShop svarar:2018-01-31
                Tack för ditt omdöme på Prisjakt. Vi är ledsna över att vi bara fått 2 av 10 stjärnor, eftersom vi verkligen kämpar och gör allt vi kan för att leverera den bästa möjliga servicen. Vi är ett skandinaviskt företag, med svenska kollegor som står for mail, chat och telefon. Kostnaden för fraktavgiften, visas innan du beställer varan, så att du inte ska känna dig lurad. Du kan också tydligt se det på din beställning, innan du genomför betalningen, så att du har chans att avbryta ditt köp om du inte vill genomföra din beställning. Detta finns också att läsa om i våra leveransvillkor. Angående leveransen så skriver vi att den car 1-3 dagar, så det är ingenting vi vill dölja. Vi skriver i våra villkor hur man genomför en retur och om du önskar guidning, så hjälper vi dig mer än gärna dig om du hör av dig till oss. Vi beklagar om det är så att vår returprocess gjort dig besviken. Vi strävar alltid efter att bli bättre, så det du skriver tar vi med oss för att förbättra oss. Du nämner att du inte förstår varför vi har så hög raiting. Det tror jag vi har för att vi gör allt vi kan för våra kunder, vi har snabb leverans och svenska medarbetare som står för mail, chat och telefon. Vi har försökt att kontakta dig, för att hjälpa dig med din order du lagt hos oss, men utan tur. Läser du detta, får du gärna kontakta oss på shop@skidresor.com Vänligen, Skidresor.com
                2018-01-24
                  Snabb frakt, varorna korrekt beskrivna. Snabbt omhändertagande vid retur.
                  Skidresor.com SkidShop svarar:2018-01-30
                  Tusen tack för den fina kommentaren. Vi jobbar hårt för att returer ska vara snabba hos oss, det är ju inte alltid det man köpt passar och då vill vi att du som kund snabbt ska få igenom din retur hos oss. Roligt att det uppskattas!
                  2018-01-05
                    Snabb handläggning, allt superbra!
                    2017-12-15
                      m
                      majamormor(1 omdöme)
                      Toppen! Bra service och trevlig personal! (Julia <3 ) Rekommenderar absolut!
                      Skidresor.com SkidShop svarar:2017-12-15
                      Tack snälla du! Det tackar vi för, nöjda kunder ger oss alltid ett leende på läpparna. En riktigt fint fredags omdöme. Varmt välkommen tillbaka! Vänligen, Skidresor.com
                      2017-11-29
                        R
                        Royo(11 omdömen)
                        RETURSEDEL: 69kr Snabb och bra priser, produktens kvalitét var inget fel på MEN, produktbeskrivningen (som inte ni sätter utan Haglöfs) var inte ens i närheten av verkligheten. Köpet på 460kr för en sak jag aldrig kommer att använda var jag tvungen att betala ytterligare 69kr för en retursedel.... nja, tyvärr ingen vidare upplevelse att handla utav er men mestadels besviken på Haglöfs.
                        Skidresor.com SkidShop svarar:2017-12-18
                        Tack för din feedback Royo, vi uppskattar alltid konstruktiv feedback från våra kunder! Vi vill gärna hjälpa dig, för givetvis ska du både vara nöjd med oss och produkten. Anledningen till att vi tar ut en avgift för våra returer är för att vi ska kunna erbjuda det bästa möjliga priset utan att behöva lägga på extra avgifter i produktpriset. Vi erbjuder också prisgaranti, för att du ska kunna känna dig säker på att alltid få det bästa priset hos oss. Vår returetikett kan användas till ett returpaket på max 10 kilo, det betyder att om du har köpt flera varor, kan du skicka tillbaka dem på bara en etikett. Priset skulle bli avsevärt högre om du valde att själv skicka tillbaka returen till oss, därför erbjuder vi dig som kund ett bra alternativ för att kunna handla prisvärt och samtidigt kunna beställa hem och prova olika varianter i lugn och ro. Om jag förstår dig rätt, så upplevde du inte att produkten levererade det du önskade eller att texten eller bilden hos oss var missvisande, därför vill vi gärna erbjuda dig en gratis returetikett, så att du kan skicka tillbaka den till oss utan kostnad. Kontakta oss på mail shop@skidresor.com eller telefon 08-559 24 986, så kan vi lösa detta tillsammans. Vänligen, Skidresor.com
                        2017-11-23
                        Redigerades 2017-11-24
                          Snabb leverans, bra priser och jättebra varor! Supernöjd!
                          Skidresor.com SkidShop svarar:2017-11-24
                          Tusen tack för dina ord! Precis så vi önskar att det ska vara. Varmt välkommen tillbaka! Vänligen, Skidresor.com
                          2017-11-22
                          Redigerades 2017-11-23
                            Snabb leverans och bra bemötande. Riktigt bra pris på en bra produkt.
                            Skidresor.com SkidShop svarar:2017-11-23
                            Tack för så fin och konstruktiv respons! Utöver vår snabba leverans, höga produktkvalité och prisgaranti, så är det just kundservicen som är otroligt viktig för oss. Skulle du har några frågor framöver, nås vi via chat, mail eller telefon. (shop@skidresor.com, 08-559 24 986) Så varmt välkommen tillbaka igen! Vänligen, Skidresor.com
                            2017-11-22
                            Redigerades 2017-11-23
                              Snabbt å lätt och en mycket prisvärd vara.
                              Skidresor.com SkidShop svarar:2017-11-23
                              Stort tack för din feedback. Roligt att höra att du är nöjd med ditt köp och att du uppskattade vårt pris, vi har Prisgaranti på alla varor, så varmt välkommen tillbaka att fynda igen! Vänligen, Skidresor.com
                              2017-11-22
                                Jag köpte en jacka som var för liten , så returen gick smidigt och bra .
                                Skidresor.com SkidShop svarar:2017-12-11
                                Toppen, tusen tack för ditt svar! Den feedbacken ska jag vidarebefordra till vår retur avdelning! Varmt välkommen tillbaka till oss! Vänligen, Skidresor.com
                                Sida 1