Användaromdömen

Sorterat efter datum

4.6 av 5 stjärnor

2019-03-14
e
Beställde ett par tretorn gummistövlar. Lätt och enkelt. Gick på 1.5 dag. Bra pris
2019-03-06
M
Riktigt trevligt bemötande via kundservice samt chattfunktionen på hemsidan var riktigt smidig. Några nackdelar var att det var relativt lång leverans. Beställde fredag kväll och fick varan på onsdagen. En annan nackdel var att de paketerade min klocka en Garmin Fenix 5 för 4400 kr i en större kartong UTAN några som helst stöt-skydd omkring den vilket gör att varan har studsat runt i kartongen under hela transporten. Riktigt uselt! Funderar nu på att skicka tillbaka den och beställa från annat ställe. Vem vet vilken skada varan har tagit?
Widforss svarar:2019-03-11
Hej! Det var inte alls bra - vi har tagit upp detta med den ansvarige på lagret och skulle gärna kompensera dig med en ny klocka. Maila till vår kunservice så hjälper de dig!
2019-02-27
A
Riktigt bra pris , varan skickades lika snabbt som andra aktörer på marknaden. Bra förpackat. Extra plus för bra betal- och leveransmöjligheter. Hemsidan är kanske inte den snyggaste men den är logisk vilket saknas hos konkurrenter (logik alltså ). Jag kommer handla härifrån fler gånger, rekommenderas.
Widforss svarar:2019-03-04
Hej, vad roligt att du är nöjd med ditt köp hos oss - vi strävar så klart efter att du ska ha en upplevelse som är 10/10. Vad kan vi göra för att förbättra oss?
2019-02-19
Snabb och rak service!
2019-02-11
Redigerades 2019-02-13
c
Fick vänta i över 3 veckor på en order som sas skulle skickas inom 5-7 dagar. Fick ingen information om förseningar etc. Bemöttes efter att själv ha kontaktat butiken med korta och dryga svar. Slutade med att jag avbeställde ordern och köpte sakerna på annat håll. EDIT: Efter detta omdöme blev jag uppringd av VDn på Widforss som bad så hemskt mycket om ursäkt för händelsen. Sådant uppskattas enormt och bidrar till återskapat förtroende för butiken!
Widforss svarar:2019-03-04
Hej! Vi vill gärna kompensera dig så att du känner dig helt nöjd. Finns det något vi kan göra så får du gärna kontakta oss på info@widforss.se!
2019-02-11
r
Beställde ett gaskök som visade sig vara buckligt när jag öppnade paketet. Nu har det gått en månad och problemet är fortfarande inte löst. Hade en utflykt planerad där köket var inräknat och fick slopa den. Nu känns det mest som att jag blir ignorerad då de inte hör av sig på varken mail eller telefon... Jag kommer ju inte handla av dem fler gånger oavsett hur många rabattkoder de kastar efter mig.
2019-02-11
D
Beställde underställ genom prisjakts "dagens deal". Enligt prisjakt skulle det vara 100% merinoull, när paketet kom fram var det ett syntetunderställ. Skrev till Widforss och berättade vad som hänt, dom ville ha länk till produkten vilket också gavs. Här hävdar Widforss att dom aldrig haft det priset, trotts att det syns i prishistoriken på prisjakt. Jaja strunt samma, saker kan gå fel man kan råka prissänka fel produkt och så vidare det är inte hela världen. Ber då att få häva köpet och skickar tillbaka varan. Paketet hämtas upp 23 januari och hämtas ut av Widforss 24 januari. Skrev och frågade den 4 februari hur det gått med returen, fick till svar att dom inte hade hanterat min retur än. Då hade det gått 12 dagar sedan dom fått paketet (8 arbetsdagar). Nu är det den 11 februari och totalt 19 dagar (13 arbetsdagar) har passerat sedan dom fick paketet. I mailet informerade dom även om att det kommer ta 3-5 arbetsdagar innan jag har pengarna på kontot vilket är helt normalt. Men det vore ju bra om dom ens hade påbörjat returen efter 19 dagar
2019-02-07
Supersnabb leverans och bra priser
2019-02-04
Köpte en jacka , dragkedjan pajade , trots att jackan var nära ett år gammal så skötte Widfors det på ett exemplariskt sätt ! Kan varmt rekommendera ..
2019-01-28
j
Bra priser och riktigt bra utbud! Dock svårnavigerad och krånglig sida vilket gör att man lätt går ”vilse” och inte hittar det man söker, det blir mycket scrollande och mycket klickande för att komma fram. Även dåligt om filtreringsmöjligheter vilket drar ner betyget. Bra betalningsmöjligheter och bra fraktalternativ, Beställde med bussgods och hade varorna 2 dagar senare. inga problem med returer.
Widforss svarar:2019-02-06
Hej! Tack snälla för ditt omdöme. Tråkigt att du upplever sajten som svårnavigerad men glad att höra att allt annat var bra. Hoppas du också är nöjd med dina produkter. Hälsningar Filip, Widforss.se
2019-01-26
Aldrig sett något liknande. Väldigt bra.
2019-01-21
Stort utbud med bra priser. Uppskattar verkligen att det är fraktfritt! Bra att Klarna finns som betalningsalternativ. Snabb leverans! Otroligt tillmötesgående och vänlig kundtjänst när min order blev tokig. Felet avhjälptes snabbt och smidigt! Rekommenderas varmt!
2019-01-04
Redigerades 2019-01-09
p
Ändra mitt omdöme till en nia istället för tvåa. Beställningen skickades inte som lovat och det visade sig att det blivit ett fel i lagersaldot, sådant kan ju hända. Blir inte tio stjärnor då jag fick missvisande svar och att felet med saldot inte nämndes. Widforss löste det därefter mycket bra och jag är slutligen väldigt nöjd med kontakten och beställningen! Som alla kan se här på prisjakt är jag nog typ den enda som det strulat lite för :)
Widforss svarar:2019-01-04
Hej! Verkligen tråkigt att höra att du har fått vänta både på din order och på svar. Helt klart underkänt. Hör gärna av dig till oss igen, antingen via telefon eller via info@widforss.se så ska vi se till att lösa ditt ärende. Hälsningar Filip, Widforss.se
2019-01-06
Sjukt snabba. Beställer en lördag kväll. Får gratis frakt och leverans dagen efter (söndag) 14.00. Det är bra service!
2019-01-03
j
Bäst i klassen! Väldigt många leveransalternativ och flera som är gratis. Jag beställde på morgonen och fick grejerna med bud till dörren samma kväll - utan kostnad. Bättre service än så finns ju inte!
Sida 1