4.6 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-07-18
    m
    mikecol(2 omdömen)
    Bästa butiken! Prio leverans på 1 dag! Prisnivå bland dom lägsta. Rekommenderar starkt
    2019-07-15
      S
      SimonZes(9 omdömen)
      Stod fel på hemsidan angående ett Trangia kök som jag beställt. Mailade Widforss om detta. Och fick mail direkt tillbaka att det va fixat. Plus så skickade dom ut en produkt som var dubbelt så mycket värd som kompensation. Fel kan det alltid bli men sjukt bra kundservice när problemet uppstod!
      2019-06-02
      Redigerades 2019-06-13
        Bra pris, bättre än de flesta, dessutom fraktfritt, ända till min ytterdörr!!!!
        2019-06-12
          m
          magbil(22 omdömen)
          Bra pris och ett mycket stort sortiment. Helt otrolig leveranstid, beställde på tisdagen vid 16 tiden och på onsdags morgonen när jag gick till jobb 06:00 stod paketet vid dörren. Beställde ett liggunderlag från en annan butik för att det var 100kr billigare men detta får jag ångra nu. Beställde den 6/6 och det har inte kommit ännu 12/6. Kommer definitivt att vända mig till widforss nästa gång, då vet jag att även om priset kanske inte är det allra lägsta så kommer varorna att levereras omgående.
          2019-05-27
            N
            Nocereus(1 omdöme)
            Mycket bra service! Reklamation hanterades professionellt och extremt snabbt!
            2019-05-17
              S
              Samuel T(1 omdöme)
              Bra service, bra priser, smidig hantering vid retur. Rekommenderar denna butik starkt.
              2019-04-19
                Stort urval, bra priser, och extrem snabb leverans !
                2019-04-11
                  Snabb service!
                  2019-03-27
                    o
                    oppdär(3 omdömen)
                    Snabb leverans
                    2019-03-14
                      e
                      effots85(14 omdömen)
                      Beställde ett par tretorn gummistövlar. Lätt och enkelt. Gick på 1.5 dag. Bra pris
                      2019-03-06
                        M
                        MicJos(2 omdömen)
                        Riktigt trevligt bemötande via kundservice samt chattfunktionen på hemsidan var riktigt smidig. Några nackdelar var att det var relativt lång leverans. Beställde fredag kväll och fick varan på onsdagen. En annan nackdel var att de paketerade min klocka en Garmin Fenix 5 för 4400 kr i en större kartong UTAN några som helst stöt-skydd omkring den vilket gör att varan har studsat runt i kartongen under hela transporten. Riktigt uselt! Funderar nu på att skicka tillbaka den och beställa från annat ställe. Vem vet vilken skada varan har tagit?
                        Widforss svarar:2019-03-11
                        Hej! Det var inte alls bra - vi har tagit upp detta med den ansvarige på lagret och skulle gärna kompensera dig med en ny klocka. Maila till vår kunservice så hjälper de dig!
                        2019-02-27
                          A
                          Atom101(4 omdömen)
                          Riktigt bra pris , varan skickades lika snabbt som andra aktörer på marknaden. Bra förpackat. Extra plus för bra betal- och leveransmöjligheter. Hemsidan är kanske inte den snyggaste men den är logisk vilket saknas hos konkurrenter (logik alltså ). Jag kommer handla härifrån fler gånger, rekommenderas.
                          Widforss svarar:2019-03-04
                          Hej, vad roligt att du är nöjd med ditt köp hos oss - vi strävar så klart efter att du ska ha en upplevelse som är 10/10. Vad kan vi göra för att förbättra oss?
                          2019-02-19
                            Snabb och rak service!
                            2019-02-11
                            Redigerades 2019-02-13
                              c
                              callestephenson(1 omdöme)
                              Fick vänta i över 3 veckor på en order som sas skulle skickas inom 5-7 dagar. Fick ingen information om förseningar etc. Bemöttes efter att själv ha kontaktat butiken med korta och dryga svar. Slutade med att jag avbeställde ordern och köpte sakerna på annat håll. EDIT: Efter detta omdöme blev jag uppringd av VDn på Widforss som bad så hemskt mycket om ursäkt för händelsen. Sådant uppskattas enormt och bidrar till återskapat förtroende för butiken!
                              Widforss svarar:2019-03-04
                              Hej! Vi vill gärna kompensera dig så att du känner dig helt nöjd. Finns det något vi kan göra så får du gärna kontakta oss på info@widforss.se!
                              Sida 1